HLSL ή SweetFX?

Και μια ρυθμιση hlsl που μου φανηκε πολυ καλη για hd οθονες.

final.f.JPG

f.f.JPG

final.JPG

#
# DIRECT3D POST-PROCESSING OPTIONS
#
hlsl_enable               1
hlslpath                  hlsl
hlsl_prescale_x           0
hlsl_prescale_y           0
hlsl_preset               -1
hlsl_write                
hlsl_snap_width           1024
hlsl_snap_height          768
shadow_mask_alpha         0.15
shadow_mask_texture       aperture.png
shadow_mask_x_count       320
shadow_mask_y_count       240
shadow_mask_usize         0.09375
shadow_mask_vsize         0.109375
curvature                 0.0
pincushion                0.02
scanline_alpha            1.0
scanline_size             1.0
scanline_height           1.0
scanline_bright_scale     1.7
scanline_bright_offset    0.0
scanline_jitter           0.0
defocus                   0.0,0.0
converge_x                0.2,0.0,0.0
converge_y                0.0,0.0,0.0
radial_converge_x         0.2,0.0,0.0
radial_converge_y         0.0,0.0,0.0
red_ratio                 0.85,0.15,0.0
grn_ratio                 -0.1,1.1,0.0
blu_ratio                 -0.075,0.0,1.075
saturation                1.0
offset                    -0.15,-0.18,-0.18
scale                     1.15,1.18,1.18
power                     1.1,0.9,0.7
floor                     0.01,0.0,0.01
phosphor_life             0.0,0.0,0.0
#
# NTSC POST-PROCESSING OPTIONS
#
yiq_enable                0
yiq_cc                    3.59754545
yiq_a                     0.5
yiq_b                     0.5
yiq_o                     1.570796325
yiq_p                     1.0
yiq_n                     1.0
yiq_y                     6.0
yiq_i                     1.2
yiq_q                     0.6
yiq_scan_time             52.6
yiq_phase_count           2

#
# VECTOR POST-PROCESSING OPTIONS
#
vector_length_scale       0.8
vector_length_ratio       500.0

#
# BLOOM POST-PROCESSING OPTIONS
#
vector_bloom_scale        0.3
raster_bloom_scale        0.125
bloom_lvl0_weight         1.0
bloom_lvl1_weight         0.21
bloom_lvl2_weight         0.19
bloom_lvl3_weight         0.17
bloom_lvl4_weight         0.15
bloom_lvl5_weight         0.14
bloom_lvl6_weight         0.13
bloom_lvl7_weight         0.12
bloom_lvl8_weight         0.11
bloom_lvl9_weight         0.10
bloom_lvl10_weight        0.09
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Με τα hlsl που εβαλα παραπανω δοκιμασα και τα arcade bezels που εχει στο βιντεο και το αποτελεσμα μου φανηκε πολυ καλο.Εχει κατω απο το βιντεο λινκ για να τα κατεβασεις.Ειναι αρκετα τα βιντεο και τα λινκς με παρα πολλα arcade bezels.

 
Αν μερικα παιχνιδια βγαινουν εκτος οθονης η δεν καλυπτουν ολη την οθονη στο arcade monitor,στα slider controls (κουμπι Tab) τα ρυθμιζεις απο τις επιλογες screen horiz stretch-screen vert stretch και screen vert - horiz position.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Καλα καθομουνα με την CRT μου με μπριζωσε ο Γουαλη με τα G&W να ψαχτω με artworks και bezels ,το πηγα ενα βημα παραπανω απο τα γνωστα αυθεντικα και δοκιμαζω του τυπου με το βιντεο απο πανω που το χει προχωρησει πολυ με δαχτυλιες,γρατζουνιες και flares στην οθονη.
 
Εγώ στο μεγαλο λάπτοπ έχω mameuifx και ενα νεο shader για Trinitron look (crt-trinitron, ειναι GLSL) και είναι σούπερ σε 1080p. Τώρα σε retroarch έχει βγει ο crt-guest-dr-venom που είναι περιπου το ίδιο καλός αν όχι καλύτερος με afterglow και άλλα. Για γρήγορο αποτέλεσμα χωρις πολλά πολλά συνιστώ τον crt-trinitron σε mameuifx.
 
Να ρωτήσω κάτι για το sweet FX μιας και δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ?

Θέλω πχ να έχω scanlines όταν βλέπω καποια Longlay Videos στο Kodi. Μπορώ με το sweet FX?
 
Αν θυμάμαι καλά μπορεί να μπει σε όλες τις εφαρμογές που τρέχουν σε D3D. Μπορεί να κάνω και λάθος. 
 
Πίσω
Μπλουζα