Είναι παιχνιδάρες όμως.. Προσωπικά απο τότε που είδα τα γιαπωνέζικα shooters τα υπόλοιπα μου φαίνονται κάπως. Μη φανταστείς οτι τα πάω και καλά βέβαια. Πρέπει να είμαι ο χειρότερος που υπάρχει.Gryzor είπε:Αλλά... συγγνώμη ρε παιδιά, δεν είμαι τζαπανηζ, και δεν μπορώ τα bullet hell shooters!
Παιχνιδάρες και τα δύο. Αν και το Rez το είδα αργά, κόλλησα χωρις επιστροφή. Όσο για το Under Defeat τα λόγια είναι περιττάGryzor είπε:Δώστε μου Rez. Ή, αν κάτι πιο παραδοσιακό, Under Defeat - AYTO κι αν είναι παιχνιδάρα!!!
Loved
Still Gorgeous Graphics - Ikaruga has the best visual design of any shooter ever. The limited color palette, in black, red, white and blue, is painted perfectly on earthy backdrops. Playing the game in high definition alone is worth the 800 Microsoft Points, even if you have the Dreamcast and GameCube ports
Soundtrack - Shooting game soundtracks are required by shmup law to feature dramatic, blood pumping anthems and Ikaruga does not disappoint. Its boss battle fanfare is classic stuff.
Punishing Difficulty - There's a certain joy to be had in beating your previous shooting performance until, ultimately, you can conquer the barrage of beams and bullets and clear the game's five chapters. After each failed attempt, you may find yourself giving it another go. And another. And another. It's hard, damn hard, but in a very satisfying way.
Options For Everyone - TATE mode lets those with rotating monitors play Ikaruga in its original, portrait aspect ratio. Replays let players save their best runs to the hard drive. Multiple difficulty options let the scrubs enjoy the later levels with continues that accrue with more play time.
Real Replayability, Real Depth - Simply beating the game isn't enough. Ikaruga's real challenge lies in racking up max combo chains—shoot groups of three of the same color consecutively without breaking the sequence—requiring memorization, strategy, twitch controls and genuine skill.
Hated
Online Lag - In a game that demands tight control and pixel accurate perception, a quarter of a second delay in response is unacceptable. System link and local two-player options perform fine, but it's hard to take Xbox Live matches seriously.
Dull achievements - A good portion are only for the hardest of the hardcore, but as a whole they're largely uninspired. Maybe I'm just bitter that I know I'll NEVER get an A on Chapter 4.
Over the past six years, I've logged a few hundred sessions with Ikaruga in its two console incarnations, but playing through it again in high(er) fidelity helped renew my appreciation for it. It also showed how rusty I'd become, requiring nearly a week of playtime to finish all five chapters.
Ikaruga is not for everyone, but it's arguably one of the best values to hit Xbox Live Arcade, considering how much many of us paid for the import Dreamcast version (or the Naomi one!). The appeal may be limited due to its niche genre and unforgiving difficulty, but even if you've never played a Treasure shooter before, you owe it to yourself to see what the fuss is about.
Πήγα να σε γλιτώσω με τα 2 αρθράκια που έχω δώσει παραπάνω και που έλεγαν ξεκάθαρα τα στοιχεία του παιχνιδιού, αλλα είδα οτι μετά απο δύο δημοσιεύσεις έγραφες για ... Raiden Clone και το άφησα εκεί. Εγώ φταίω που πετάω σωσίβιαAardvark είπε:Μολις τωρα διαβασα για τα puzzle-srategy (ασπρο-μαυρο) στοιχεια του παιχνιδιου και το ειδα με αλλο ματι,περα απο ενα απλο shooter.Για αυτο σας ελεγα γραφτε δυο λογακια για το παιχνιδι,θα ειχατε γλυτωσει τωρα το bad publicity.
Διάβασα αρκετά στο internet γι'αυτό το θέμα. Η όλη ιστορία είναι οτι για να παιχτεί ένα τόσο απαιτητικό και "χειρουργικό" shmup online είναι εξαιρετικά δύσκολο, καθώς θα πρέπει να έχει lag ίσο με το μηδέν (πράγμα που δεν απαντάται εύκολα - τουλάχιστον στον πλανήτη μας). Άλλωστε αφού μπορείς να το παίξεις με άνθρωπο δίπλα-δίπλα (... να χώνεις και καμμια σφαλιάρα ) τι τα θές τα online; Είναι σαν να έχεις καημό επειδή βγήκε το Bubble Bubble Remake με φοβερά γραφικά αλλα δεν παίζει .... online. Έλεος ....Aardvark είπε:Love-hate για το Ιkaruga και καπου μιλαει για ιντερνετ-lag,τι μου θυμιζει.. :xm:
Μα σιγουρα και σε αλλα shooters στο "διπλο" θα σου χαλανε τα chains...Λογικα μολις απερριψες την ιδεα του "διπλου" videogame.....Power !!!!Και διπλο Ikaruga δεν εχει λογικη...να εχεις ενα τυπο να σου χαλαει τα chains και τα νευρα??
Εδω τι παιχτηκε ? Δαχτυλος στη συμμαχια ??Άλλωστε αφού μπορείς να το παίξεις με άνθρωπο δίπλα-δίπλα (... να χώνεις και καμμια σφαλιάρα ) τι τα θές τα online; Είναι σαν να έχεις καημό επειδή βγήκε το Bubble Bubble Remake με φοβερά γραφικά αλλα δεν παίζει .... online. Έλεος ....
Όπως λέμε και οι metalheads United We StandTelamonas.stokos είπε:Εδω τι παιχτηκε ? Δαχτυλος στη συμμαχια ??
Δεν έχεις άδικο περι (ανύπαρκτου) innovation (για τα 720p μόνο εγώ κι ο Wally έχουμα κάψα μου φαίνεται ) , απλά αυτή είναι ευκαιρία να δεί και κανας άνθρωπος μη-κάτοχος-ρετρο-κονσόλας με ελάχιστο κόστος αυτές τις παιχνιδάρες του παρελθόντος. Άλλωστε αν δεν υπήρχαν τα online arcades του 360 και του Wii μαζί με Rez και Ikaruga θα είχαν χαθεί για πάντα και παιχνιδάρες όπως Paper Mario, Sonic και πολλά άλλα.Telamonas.stokos είπε:Δεν βαζετε κατω το DC ή ακομα καλυτερα το Cube (που το Ikaruga ειναι κατα τι πιο νευρικο) να ευχαριστηθειτε παιχνιδι ? Τι να το κανεις το "ινοβεισιον" ??
Πες μου πανω απο 4 shooters στο DC που εχουν chains... (τα Ikaruga,Psyvariar 2,Trizeal,Twinkle Star Sprites μου ερχονται αυτη τη στιγμη)Μα σιγουρα και σε αλλα shooters στο "διπλο" θα σου χαλανε τα chains...Λογικα μολις απερριψες την ιδεα του "διπλου" videogame.....Power !!!!
Μα αν το net Ikaruga εχει lag - οποτε και προβλημα - και το διπλο δεν σου κανει , να υποθεσω οτι στο DC εχεις παιξει μονο μονό Ikaruga ? Κριμα
Δεν ειναι τα γραφικα.Πρωτιστως ειναι ο καλυτερος αναλογικος χειρισμος (το DC δεν επετρεπε αναλογικο control και το χειρηστηριο του Cube ειναι της πλακας) αλλα και τα παγκοσμια Leaderboards (να βλεπεις ποσο το "εχεις" ρε παιδι μου)Δεν βαζετε κατω το DC ή ακομα καλυτερα το Cube (που το Ikaruga ειναι κατα τι πιο νευρικο) να ευχαριστηθειτε παιχνιδι ? Τι να το κανεις το "ινοβεισιον" ??
Απο αντικειμενικοτητα ε ?το DC δεν επετρεπε αναλογικο control και το χειρηστηριο του Cube ειναι της πλακας
Μας συγχωρείτε για την παρέμβαση mr Herco, αλλα δεν είναι 6 ολα κι όλα τα κορυφαία. Είναι αρκετά (εως πολλά παραπάνω) . Μια λίστα εν τάχει (σε τυχαία σειρά) :Telamonas.stokos είπε:edit - εντωμεταξυ μεχρι να ποσταρω ανεβασες τα 3 shooters του DC σε 4, μα βρε Wally 6 ειναι ολα και ολα τα κορυφαια - αν δεν επαιζες τα 4 σε διπλο τοτε απλα εχω δικιο σε αυτο που εγραψα πριν.
τα 3 πλην του Ikaruga εγιναν 4 ΜΕ το Ikaruga. To βρηκα "νοηματικα" σωστοτερο.edit - εντωμεταξυ μεχρι να ποσταρω ανεβασες τα 3 shooters του DC σε 4, μα βρε Wally 6 ειναι ολα και ολα τα κορυφαια - αν δεν επαιζες τα 4 σε διπλο τοτε απλα εχω δικιο σε αυτο που εγραψα πριν.
Λάθος μου τότε. Θεώρησα οτι με το "όλα κι όλα 6 είναι τα shooters του DC" έκανες γενίκευση, γι'αυτό και κοπάνησα την λίστα με τα 17 κορυφαία shootersTelamonas.stokos είπε:Ναι... νομιζα οτι μιλαγαμε για chain shooters και εγω μιλησα για τα 6 κορυφαια ΜΕ chain...τωρα αν ειναι να μου γραφετε 17 shooters του DC τοτε να προσθεσουμε και τα 10 του Cube να κανουμε μπουγιο...