Itochu vs Nortec

Aυτό που λέει ο mike περί μεταφράσεων, ισχύει. Επίσης και εμένα μου είχε φανεί υπερβολικά "συνωμοσιολογικό" σαν σενάριο το να κλείσει περιοδικό επειδή είχε διαφωνίες με αντιπροσωπία παιχνιδιών.

Τις απόψεις μου για τα δύο παραπάνω θέματα τις είχα εκφράσει πριν 2 χρόνια περίπου σε παλιότερο thread.

---EDIT---

(το εντόπισα εδώ - στο 2ο μισό του post μου).
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Και η Itochu, και η Nortec, ειχαν αρκετες καθυστερησεις στις εισαγωγες των παιχνιδιων. Ωστοσο, επι Itochu υπηρχε σοβαρη διαθεση στα καταστηματα, και μπορουσες τουλαχιστον να βρεις μια πληθωρα τιτλων και περιφερειακων, διχως να χρειαζεται να ψαχνεις με το τηλεσκοπιο πραγματα οπου εισαγαν.

Περαν αυτων, απο αρχες του 90, υπηρχαν πολλοι και πολυ καλοι εισαγωγες στον ευρυτερο χωρο των κονσολων. Μιλαμε τωρα για ταχυστες εισαγωγες, με τεραστια πληθωρα τιτλων και περιφερειακων απο ολο το κοσμο. Οταν ομως ανελαβε η Nortec τοτε, τα πραγματα εγιναν πραγματικα ασχημα. Πολυ αργες εισαγωγες, οπου αν και η αντιπροσωπεια εδινε ολες τις δικαιολογιες και εξηγησεις του γαλαξια, το προβλημα παρεμενε. Η καθυστερηση σε ενα τιτλο μπορει να ηταν μεχρι και εξι μηνες, οπου αρκετοι τιτλοι ερχοντουσαν σε πολυ λιγα αντιτυπα. Χωρια αυτοι φυσικα που δεν ηρθαν καθολου.

Η Pixelαρα, σε αντιθεση με μεταφρασμενα εντυπα της εποχης, ειχε εναρμονιστει στον εγχωριο παλμο της αγορας, και τα αρθρα ηταν πανω στα δεδομενα αυτα. Τι και αν η Nortec εφερνε κατι εξι μηνες μετα, αν μπορουσες να το παιξεις εισαγωγη, στην σχεδον ιδια τιμη, εξι μηνες πριν;

Αυτο προφανως δεν αρεσε ουτε σε κατα τα αλλα "ηθικους υποστηρικτες και πολεμιστες υπερ της Nortec" οπως ειδαμε στο θεμα, αλλα ουτε και στην ιδια την εταιρια. Φυσικα, ολες αυτες οι κατηγοριες ηταν ανυποστατες διχως βαση. Και το περιοδικο συνεχισε να παρουσιαζει τιτλους οπου η Nortec εφερνε μια φορα καθε δευτερη εκλειψη ηλιου, και φυσικα τα καταστηματα συνεχισαν να εισαγουν απο Ευρωπη τιτλους πολυ καιρο πριν τη Nortec.

Χαρακτηριστηκα θυμαμαι, ενω διαφορα καταστηματα της περιοχης μου ειχαν γεματα ραφια με τιτλους για το N64, επιχειρησεις οπου πωλουσαν τιτλους μονο απο Nortec, με τα βιας ειχαν τα Turok, Mario 64, Pilotwings και Killer Instinct Gold.
 
Pixel Next Generation, τευχος 139, Απριλιος 1998, σελιδες 26-27

screenshot.15.jpg

Αυτη και ηταν η αρχη του προβληματος, με αυτη την φριχτη και απαραδεκτη αντιπροσωπεια. Ευτυχως ειναι παρελθον εδω και λιγα χρονια, και μακαρι να μην ξαναυπαρξουν αθλιοι οπως αυτοι.
Για να θυμουνται οι παλιοι, και να μαθαινουν οι νεοι, τι σοι "επαγγελματιες"  ηταν καποτε υπευθυνοι για την Nintendo στην Ελλαδα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δηλαδή ΟΚ, να παραπονεθούν οτι χάνουν κάπως λεφτά με αυτό να πεις ΟΚ, τους καίει. Οτι και καλά ο κόσμος γνωρίζει για προϊόντα πριν τα φέρουν οι ίδιοι και τα αγοράζουν από αλλού. Που έχει όλο το δικαίωμα ο κόσμος να το κάνει, όπως και το περιοδικό να πληροφορήσει, αλλά ΟΚ χάνουν λεφτά οπότε εκτίθενται που εκτίθενται, ας εκτεθούν για το κέρδος. Αλλά ποιο ήταν το πρόβλημα εδώ? Οτι τους "ενοχλούν"? Δηλαδή τι, τους παίρνουν τηλέφωνα το μεσημέρι ενώ κοιμούνται? Ενοχλήθηκε ο/η υπάλληλος που έχουν στα τηλέφωνα? Να εκτεθούν έτσι για αυτόν τον λόγο? Η μήπως φτηνή δικαιολογία για να μην φανούν άπληστοι? Δηλαδή καλύτερα να φαίνονται ηλίθιοι παρά άπληστοι?

Γενικά, τι παρωδία είναι αυτή?
 
Ειλικρινα δυσκολευομαι να αναλυσω με κοσμιο τροπο για το τι ανθρωπους μιλαμε.

Το λιγοτερο που μπορει και πρεπει να τους πει κανεις, ειναι ψευτες. Επειδη ολοι αυτοι οι υπευθυνοι εφερναν σε τονους το καθε ανουσιο και υποδιεστερο τιτλο, αντι να σκισουν οτι διπλωματα εχουν με τις κινησεις τους, κατηγορουσαν το καταναλωτικο κοινο απο πανω.

Τι να γινει, καποιοι θελαμε να δουμε καλους τιτλους, οπου κυκλοφορουσαν κανονικοτατα στην Ευρωπη, και αντι αυτων ειχαμε τωρα "παιχνιδαρες" τυπου Donald Duck going quackers, Milo's astro lanes και Superman. Μιλαμε για λαμπρες ιδιοφυιες, οχι αστεια.

Και το καλυτερο απο ολα ποιο ειναι; Πως υπαρχει τωρα και καλα κοσμος, που του λειπει αυτη η αντιπροσωπεια.......................
Για τους αμεσους/εμεσους συνεργατες, οπου μας επισκεφτηκαν και στο θεμα, ουδεν σχολιο.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πέρα απο τα ιστορικά να αναφέρω και τις εμπειρίες μου από την τρέχουσα αντιπροσωπεία, η οποία σε δύο περιπτώσεις προβληματικών 3DS (δικό μου και μίας συναδέλφου) δεν μας εξυπηρέτησε. Συγκεκριμένα, το δικό μου είχε σπασμένη άνω οθόνη. Περίμενα ότι θα την άλλαζαν με δικό μου κόστος. Αντί αυτού δέχτηκα τηλέφωνο ότι η αλλαγή οθόνης δεν είναι στα πλαίσια της συμφωνίας με την μητρική και ευχαρίστως θα μου το αντικαταστούσαν με το αζημίωτο σε ανταγωνιστική τιμή. Η οποία ανταγωνιστική τιμή ήταν πάνω κάτω αυτή της αγοράς. Ευχαριστώ δεν θα πάρω. Το έφτιαξα σε τρίτο τελικά με μισή τιμή. Το ίδιο ακριβώς είπαν στη συνάδελφο με εντελώς διαφορετικό πρόβλημα. Σαν να διακρίνω ένα μοτίβο εδώ. Ίσως να ήταν ακόμα παιδικές ασθένειες γιατί αυτά ήταν τον πρώτο χρόνο που άνοιξε αλλά δεν μπορούσα να μην το σχολιάσω.
 
Πέρα απο τα ιστορικά να αναφέρω και τις εμπειρίες μου από την τρέχουσα αντιπροσωπεία, η οποία σε δύο περιπτώσεις προβληματικών 3DS (δικό μου και μίας συναδέλφου) δεν μας εξυπηρέτησε. Συγκεκριμένα, το δικό μου είχε σπασμένη άνω οθόνη. Περίμενα ότι θα την άλλαζαν με δικό μου κόστος. Αντί αυτού δέχτηκα τηλέφωνο ότι η αλλαγή οθόνης δεν είναι στα πλαίσια της συμφωνίας με την μητρική και ευχαρίστως θα μου το αντικαταστούσαν με το αζημίωτο σε ανταγωνιστική τιμή. Η οποία ανταγωνιστική τιμή ήταν πάνω κάτω αυτή της αγοράς. Ευχαριστώ δεν θα πάρω. Το έφτιαξα σε τρίτο τελικά με μισή τιμή. Το ίδιο ακριβώς είπαν στη συνάδελφο με εντελώς διαφορετικό πρόβλημα. Σαν να διακρίνω ένα μοτίβο εδώ. Ίσως να ήταν ακόμα παιδικές ασθένειες γιατί αυτά ήταν τον πρώτο χρόνο που άνοιξε αλλά δεν μπορούσα να μην το σχολιάσω.
Δεν καταλαβα την αιτια του προβληματος, αγορασες καινουργιο 3DS με σπασμενη οθονη, η εσπασε καποια στιγμη απο δικη σου υπαιτιότητα; Στη δευτερη περιπτωση δεν σε καλυπτει η εγγυηση. Περι τιμων, λιγο πολυ η επισημη επιδιοθρωση ειναι κατα πολυ ακριβοτερη σε μια αντιπροσωπεια, απο οτι σε τριτο τεχνικο.
 
Ακριβώς αυτό συνέβη. Μου έσπασε εντός εγγύησης δίχως να καταλάβω ακριβώς τον λόγο καθότι δεν θυμάμαι να προηγήθηκε πτώση ή χτύπημα. Έπαιξα ένα βράδυ προτού κοιμηθώ, το έβαλα στη θήκη του (υφασμάτινη να πω την αλήθεια) και κοιμήθηκα. Το πρωί κάπου πήγαμε οπότε δίχως να το ανοίξω το έβαλα στην τσέπη του μπουφάν και οδήγησα μέχρι τον προορισμό μου. Ίσως λίγο να πιέστηκα στην την πόρτα  του οδηγού καθότι στον προορισμό μας, όταν το άνοιξα, το βρήκα με σπασμένη οθόνη. Τα υπόλοιπα τα ανέφερα.

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι η σημερινή αντιπροσωπεία δεν επισκευάζει όλες τις βλάβες και έχει την κατακριτέα κατά την άποψη μου πρακτική να προσπαθεί να σου πουλήσει νέα κονσόλα λόγω αυτής της αδυναμίας της.
 
Πάντως και επί Itochu δεν είδαμε όλη την PAL γκάμα των Gameboy, NES, SNES. Όλο οι ίδιοι και οι ίδιοι τίτλοι φιγούραραν στα μαγαζιά. Το πρόβλημα με τις εισαγωγές είναι γενικό στην Ελλάδα μου φαίνεται.
 
Πίσω
Μπλουζα