...όπως έχω αναφέρει στο παρελθόν, το παιχνίδι αυτό είναι μέσα στα πιό αγαπημένα μου amstradοπαίχνιδα !! (εγώ θα του έβαζα μεγαλύτερη βαθμολογία στο gameplay, και ας υπάρχει μία καθυστέρηση στην κίνηση - γούστα είν' αυτά...
).
Δυστυχώς οι σπασμένες εκδόσεις που κυκλοφορούν στο ίντερνετ έχουν κάποια προβληματάκια στους trainers, γι' αυτό όσοι θέλουν το παιχνίδι τους δύσκολο (χωρίς οποιουδήποτε είδους cheats) ας παίξουν απο images του αυθεντικού, "άσπαστου" παιχνιδιού.
Oπως είπε και ο Stan, τα γραφικά είναι πολύ προσεγμένα. Προσωπικά το κατατάσσω στην κατηγορία των ports (ας την πούμε κατηγορία "Α") που έχουν δουλευτεί αρκετά σε αυτόν τον τομέα (με σωστούς συνδιασμούς χρωμάτων κλπ) και δίνουν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα - ομοίως με παιχνίδια όπως το Flying Shark, για το οποίο συμφωνώ με τον Gryzor και το Telonio, καθώς το βρίσκω θαυμάσιο. To πιό αντιπροσωπευτικό παιχνίδι του amstrad σε αυτή την κατηγορία, παραμένει κατά την γνώμη μου το EΞΑΙΣΙΟ
Head over Heels. Το παιχνίδι αυτό δείχνει
πόσο μεγάλη σημασία έχει όταν ένας υπολογιστής δεν υφίσταται προβλήματα με τα attributes, εφόσον στην προκειμένη περίπτωση καταφέρνει με 4 χρώματα να είναι
αδιαμφισβήτητα πιό όμορφο απο τις εκδόσεις των commodore/spectrum, δύο υπολογιστών που υπέφεραν σε αυτόν τον τομέα. (Stan, έχε το υπ' όψιν για review φίλε !!
)
Υπάρχουν και ports που είναι οπτικά αδιάφορα, αλλά ξεχώρισαν επειδή η αυθεντική έκδοση του Spectrum είχε εξαιρετικό gameplay (όπως π.χ. το Thanatos, το Enduro Racer, το R-Type, ή το φοβερό
Μyth. Για το τελευταίο περιμένω review, ακούς Stan;
).
Oλα αυτά "παίζουν" σε μία κατηγορία πιό κάτω - ας την πούμε "Β".
Τέλος, υπάροχυν και ports που είναι πραγματικά άθλια με όλη την σημασία της λέξεως !! ("Γ" κατηγορία). Παίξτε το
τραγικά απαίσιο Bionic Commando ή το σκουπίδι που ονομάζεται "Duet" και θα καταλάβετε τι εννοώ.
Bέβαια δεν είναι δυνατόν να βάλουμε όλα τα ports σε κατηγορίες, αφού υπάρχουν φορές που ορισμένα "παίζουν" κάπου ενδιάμεσα (π.χ. το International Karate: Τα γραφικά δουλεύτηκαν σε ένα ικανοποιητικό βαθμό, αλλά το gameplay είναι τόσο κακό, που στερεί την κατάταξη στην "Α" κατηγορία).
Τώρα για το Ghosts 'n' Goblins, συμφωνώ με άπαντες: αν εξαιρέσουμε τα έξτρα frames της πανοπλίας που "σείεται" όταν ο Αρθούρος κινείται ή το αρκετά καλό μουσικό θεματάκι, το παιχνίδι ήταν σίγουρα αποτυχία στον amstrad - ειδικά στον τομέα του gameplay. (τώρα όμως θυμήθηκα και το "Goblin-oειδές"
Beyond the Ice Palace. Πολύ δύσκολο, αλλά τεχνικά άρτιο. Stan, και αυτό στα "υπ όψιν" αν μπορείς !!
).