Krakout

Alucard

RetroMasteR
Joined
15 Αύγ 2006
Μηνύματα
1.315
Αντιδράσεις
485
Krakout (1987)




krakoutcover.jpg



Ο απόγονος του Arkanoid έκανε την εμφάνισή του στα home computers το 1987 από την Gremlin Graphics. Πρόκειται για παιχνίδι εμπνευσμένο (κατά τη δική μου άποψη) από τα παιχνίδια με ρακέτες που παρουσιάστηκαν πρώτη φορά σε Atari και TV games (άραγε το τελευταίο το θυμάται κανείς; ;) ), όπου σκοπός του gamer ήταν να μην αφήσει μια σφαίρα να περάσει τη νοητή γραμμή που όριζε η διεύθυνση της ρακέτας.

Στον Commodore 64, το Krakout έπεσε στα χέρια μου κάπου μέσα στο 198 και αφού είχα δοκιμάσει πρώτα το Arkanoid. Η μεγάλη του διαφορά ήταν πως ο gamer συνέχιζε να βλέπει τις πίστες σε κάτοψη, αλλά αυτές είχαν στραφεί πλέον πλάγια κατά 90 μοίρες σε σχέση με αυτή του Arkanoid. Το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό του Krakout απαιτούσε αρκετή προσπάθεια από τον “Arkanoid – fan” για να εξοικειωθεί με την οπτική αυτή.

Στο αρχικό menu επιλογών ο gamer μπορούσε να επιλέξει αν η ρακέτα του θα είναι στα δεξιά ή αριστερά της πίστας και να προκαθορίσει την ταχύτητα της σφαίρας.

ccs7-4.jpg


Η πλάγια οπτική της πίστας κάνει το παιχνίδι ακόμη πιο ενδιαφέρον.

Το παιχνίδι αποτελούνταν από πάρα πολλές πίστες οι οποίες παρουσίαζαν αξιοσημείωτη δυσκολία σε ορισμένα σημεία. Πέρα από την προσπάθεια να μην περάσει η σφαίρα τη ρακέτα μας και μας κοστίσει μια ζωή, έπρεπε να αντιμετωπίσουμε ένα σωρό άλλους εχθρούς σε διάφορες πίστες που συμπεριλάμβαναν από τέρατα τα οποία μπορούσαν να φάνε τη σφαίρα μας και να μας την επιστρέψουν ως... κουκούτσι, μέλισσες οι οποίες όταν συγκρούονταν με τη ρακέτα, μας ακινητοποιούσαν για μα μερικά δευτερόλεπτα (και προσευχόμασταν να μη βρει η σφαίρα τα δρόμο προς εμάς) και διάφορους άλλους εχθρούς οι οποίοι δρούσαν με μυστήριους τρόπους.

ccs3-4.jpg


Το μπλε τέρας μας επιστρέφει τη σφαίρα.... μασημένη :(

Στον αντίποδα και ως συμμάχους, μπορούσαμε να συναντήσουμε διάφορα bonus (χτυπώντας ορισμένα τουβλάκια) τα οποία μεγάλωναν το μήκος της ρακέτας μας, εμφάνιζαν διπλές ρακέτες ή μας έδιναν ένα βλήμα το οποίο όταν εκτοξεύαμε κατέστρεφε όσα τουβλάκια υπήρχαν στην πορεία του κ.α.

ccs2-4.jpg


Η... «πραγματική σφαίρα» είναι ιδιαίτερα χρήσιμη όπως μπορεί κανείς να συμπεράνει ;)

ccs1-2.jpg


Υπάρχει άραγε κανείς που να μην γνωρίζει το τι bonus δίνει το τουβλάκι “E” στα παιχνίδια του είδους;

Ο gamer κρατώντας πατημένο το fire έχει την ικανότητα να κινεί ταχύτερα τη ρακέτα, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό από τη στιγμή που η κίνηση της μπίλιας θα αρχίσει να γίνεται κι αυτή ιδιαίτερα γρήγορη (π.χ. όταν καθυστερούμε να τελειώσουμε την πόστα). Φυσικά το σημείο και η γωνία που θα χτυπήσει η ρακέτα μας τη σφαίρα θα έχει αντίκτυπο στην πορεία που θα δοθεί σε αυτήν, μετά την κρούση.

Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα ένας καλός gamer μπορούσε να «κατευθύνει» προς τα εκεί που θα ήθελε τη σφαίρα.

Τα χρώματα του παιχνιδιού είναι πολύ όμορφα αλλά τα γραφικά του υστερούν σε σχέση με τον πρόγονό του Arkanoid. Η μουσική του όμως είναι ιδιαίτερα ευχάριστη κι ο gamer έχει τη δυνατότητα να επιλέξει να ακούγεται καθ’ όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού ή να ενεργοποιήσει μόνο τα sound fx’s (δε θα το συνιστούσα :) ).

Δυστυχώς για μένα η version που δοκίμασα στον emulator κολλούσε στην 34η πίστα (το παιχνίδι είτε στον Commodore είτε στον emulator, έχει αρκετά bugs), αλλά αυτό δεν με εμπόδισε από το να ευχαριστηθώ και πάλι αλλά και να θυμηθώ νοσταλγώντας όλες τις ευχάριστες στιγμές που περνούσα παίζοντας το Krakout.

Give it a try ;)
 
Ακριβώς λόγο αυτής της περίεργης οπτικής γωνίας δεν ασχολήθηκα πάνω από ένα λεπτό με αυτό το παιχνίδι. Πάντως ειλικρινά μου άνοιξες την όρεξη για να παίξω ξανά arkanoid!

Αlucard kudos για το review!
 
Arkanoid σε MAME και φυσικά με mouse enabled!!!!!! :flower:

Alu τέλειος! :cool:
 
...άλλος ένας βελτιωμένος breakout-Κλώνος !!

Το παιχνίδι ήταν πολύ καλό, και θυμάμαι ο Λεκό είχε κάνει ένα ωραίο σχόλιο για την νέα οπτική γωνία. :D

Ειδικά η έκδοση του commodore, ήταν φοβερή - χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι στον amstrad ήταν άσχημο.

Πολύ διασκεδαστική ήταν και η μουσικούλα του !! (απο τα κομμάτια που δύσκολα ξεχνιούνται).

Μπράβο και πάλι στον ακούραστο Alucard για τα ποιοτικά του reviews. :)
 
Alu έγραψες !!! από τα πιο αγαπημένα μου παιχνίδια ... ;-)
 
Ωπ! Νατο και το πρώτο review, για το ανανεωμένο GRM!!!

Κοιτάζοντας τα screen shots, με αυτή την προοπτική, θυμήθηκα το πολύ καλό (κατά τη γνώμη μου) Bank Buster!

Πολύ καλή δουλειά! Μπράβο Alucard!
 
Κι εμένα ήταν από τα αγαπημένα μου, γι αυτό και το μετέφρασα στα Ελληνικά (την έκδοση για Spectrum).

Ίσως αξίζει να αναφέρω ότι κυκλοφορεί ξέμπαρκο στο internet και το Krakout 2, το οποίο είναι όμως απλώς ένα hack, με νέες πίστες (και πάλι για τον Spectrum).
 
βεβαια θυμαμαι οτι ηταν το μοναδικο break out που υπηρχε περιπτωση να σου κολλήσει η μπιλια σε μια μερια και να μην φυγει ποτε από εκεί. Καποτε περιμενα κανα μισαωρο.... αλλα τελικα τον εκλεισα τον c64......
 
tolishellion είπε:
βεβαια θυμαμαι οτι ηταν το μοναδικο break out που υπηρχε περιπτωση να σου κολλήσει η μπιλια σε μια μερια και να μην φυγει ποτε από εκεί. Καποτε περιμενα κανα μισαωρο.... αλλα τελικα τον εκλεισα τον c64......
ναι μου ειχε τυχει μια φορα να κολλησει πολυ πολυ ωρα και να κανει τρελλα σκορ (και αντιστοιχες κερδισμενες ζωες) ,αλλα μετα απο 3-4 ωρες τελικα η μπαλλα <<ξεκολλησε>> ...

Αγαπημενο παιχνιδι ,λατρευα την μουσικη που ταιριαζε κουτι στο παιχνιδι και το ποιο αγαπημενο παιχνιδι τυπου breakout ever ....

Thanks για ακομη μια φορα Alucard
 
Πίσω
Μπλουζα