Alucard
RetroMasteR
- Joined
- 15 Αύγ 2006
- Μηνύματα
- 1.344
- Αντιδράσεις
- 582
Krakout (1987)

Ο απόγονος του Arkanoid έκανε την εμφάνισή του στα home computers το 1987 από την Gremlin Graphics. Πρόκειται για παιχνίδι εμπνευσμένο (κατά τη δική μου άποψη) από τα παιχνίδια με ρακέτες που παρουσιάστηκαν πρώτη φορά σε Atari και TV games (άραγε το τελευταίο το θυμάται κανείς;

Στον Commodore 64, το Krakout έπεσε στα χέρια μου κάπου μέσα στο 198 και αφού είχα δοκιμάσει πρώτα το Arkanoid. Η μεγάλη του διαφορά ήταν πως ο gamer συνέχιζε να βλέπει τις πίστες σε κάτοψη, αλλά αυτές είχαν στραφεί πλέον πλάγια κατά 90 μοίρες σε σχέση με αυτή του Arkanoid. Το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό του Krakout απαιτούσε αρκετή προσπάθεια από τον “Arkanoid – fan” για να εξοικειωθεί με την οπτική αυτή.
Στο αρχικό menu επιλογών ο gamer μπορούσε να επιλέξει αν η ρακέτα του θα είναι στα δεξιά ή αριστερά της πίστας και να προκαθορίσει την ταχύτητα της σφαίρας.

Η πλάγια οπτική της πίστας κάνει το παιχνίδι ακόμη πιο ενδιαφέρον.
Το παιχνίδι αποτελούνταν από πάρα πολλές πίστες οι οποίες παρουσίαζαν αξιοσημείωτη δυσκολία σε ορισμένα σημεία. Πέρα από την προσπάθεια να μην περάσει η σφαίρα τη ρακέτα μας και μας κοστίσει μια ζωή, έπρεπε να αντιμετωπίσουμε ένα σωρό άλλους εχθρούς σε διάφορες πίστες που συμπεριλάμβαναν από τέρατα τα οποία μπορούσαν να φάνε τη σφαίρα μας και να μας την επιστρέψουν ως... κουκούτσι, μέλισσες οι οποίες όταν συγκρούονταν με τη ρακέτα, μας ακινητοποιούσαν για μα μερικά δευτερόλεπτα (και προσευχόμασταν να μη βρει η σφαίρα τα δρόμο προς εμάς) και διάφορους άλλους εχθρούς οι οποίοι δρούσαν με μυστήριους τρόπους.

Το μπλε τέρας μας επιστρέφει τη σφαίρα.... μασημένη

Στον αντίποδα και ως συμμάχους, μπορούσαμε να συναντήσουμε διάφορα bonus (χτυπώντας ορισμένα τουβλάκια) τα οποία μεγάλωναν το μήκος της ρακέτας μας, εμφάνιζαν διπλές ρακέτες ή μας έδιναν ένα βλήμα το οποίο όταν εκτοξεύαμε κατέστρεφε όσα τουβλάκια υπήρχαν στην πορεία του κ.α.

Η... «πραγματική σφαίρα» είναι ιδιαίτερα χρήσιμη όπως μπορεί κανείς να συμπεράνει


Υπάρχει άραγε κανείς που να μην γνωρίζει το τι bonus δίνει το τουβλάκι “E” στα παιχνίδια του είδους;
Ο gamer κρατώντας πατημένο το fire έχει την ικανότητα να κινεί ταχύτερα τη ρακέτα, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό από τη στιγμή που η κίνηση της μπίλιας θα αρχίσει να γίνεται κι αυτή ιδιαίτερα γρήγορη (π.χ. όταν καθυστερούμε να τελειώσουμε την πόστα). Φυσικά το σημείο και η γωνία που θα χτυπήσει η ρακέτα μας τη σφαίρα θα έχει αντίκτυπο στην πορεία που θα δοθεί σε αυτήν, μετά την κρούση.
Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα ένας καλός gamer μπορούσε να «κατευθύνει» προς τα εκεί που θα ήθελε τη σφαίρα.
Τα χρώματα του παιχνιδιού είναι πολύ όμορφα αλλά τα γραφικά του υστερούν σε σχέση με τον πρόγονό του Arkanoid. Η μουσική του όμως είναι ιδιαίτερα ευχάριστη κι ο gamer έχει τη δυνατότητα να επιλέξει να ακούγεται καθ’ όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού ή να ενεργοποιήσει μόνο τα sound fx’s (δε θα το συνιστούσα

Δυστυχώς για μένα η version που δοκίμασα στον emulator κολλούσε στην 34η πίστα (το παιχνίδι είτε στον Commodore είτε στον emulator, έχει αρκετά bugs), αλλά αυτό δεν με εμπόδισε από το να ευχαριστηθώ και πάλι αλλά και να θυμηθώ νοσταλγώντας όλες τις ευχάριστες στιγμές που περνούσα παίζοντας το Krakout.
Give it a try
