Lucasarts vs Sierra

!!!

Παιδιά, η Sierra είναι πιο παραδοσιάκη δύναμη γιατί υπήρξε από την εποχή των text adventures...Η Sierra εκανε πρώτη νομίζω την καινοτομία που συνδύαζε text με graphic ,οπου κινούσες τον χαρακτήρα με τα βελάκια αντι να δίνεις εντολές(Κing's Quest 1). Βέβαια η LUcas ήταν η πρώτη που εισείγαγε τις εντολές (Scumm interface) αν δεν κάνω λάθος, και αυτή απογείωσε τα adventuters ως κατήγορία παιχνιδιών, γιατί τα έκανε πιο φιλικά στο μέσο χρήστη!

Εγώ θα επιλέξω Sierra γιατί τα πρώτα παιχνίδια adventures που έπαιξα σε PC (από 464 Αmstrad πέρασα σε PC 286 με διάλειμα δηλαδή τριετίας απο Gaming:)) ήταν τα ακόλουθα: king's quest 5, heart of china και rise of the dragon. Πραγματικά με μάγεψαν και έχουν χαρακτεί στην μνήμη μου ανεξήτηλα..Βέβαια λίγα χρόνια αργότερα έπαιξα το fate of atlantis όπου έγινε το αγαπημένο μου adventure, αλλά η πρώτη αγάπη είναι που μένει άρα ψηφίζω Sierra!
 
Sierra On-Line και τα μυαλα στα πλήκτρα, για το Colonel's Bequest, γιατί είχε φοβερή ατμόσφαιρα και γιατί γούσταρα τη FIFI την τσαχπίνα καμαριέρα.:biglaugh:
 
teflon είπε:
Sierra On-Line και τα μυαλα στα πλήκτρα, για το Colonel's Bequest, γιατί είχε φοβερή ατμόσφαιρα και γιατί γούσταρα τη FIFI την τσαχπίνα καμαριέρα.:biglaugh:

Καλώς ήρθες teflon στην ρετρό παρέα μας!!Το Colonel's Bequest το έχω ακόμα στην συλλογή μου γιατί το θεωρώ ένα από τα καλύτερα Adventure μυστηρίου που έγιναν ποτέ...α ναι και για την ξανθιά καμαριέρα...χε χε :D
 
Δεν είχα ιδέα πως η Sierra έβγαλε ίσως πραγματικά το πιο αμφιλεγόμενο παιχνίδι της δεκαετίας με το να προσλάβει ως σύμβουλο για το Police Quest τον εκπτωτο αστυνομικό διευθυντή του Λος Αντζελες, τότε με τις εξεγέρσεις αρχές 90 για το θάνατο του αφρό Αμερικανού Ροντνει Κινγκ. Και οι ρατσιστικές του απόψεις κυριαρχούν και στο παιχνίδι. Πραγματικά μια μαύρη κηλίδα στην ιστορία της εταιρείας και η γνώμη μου για τον Κεν Ουίλιαμς αλλάζει ριζικά μετά από αυτό.

 
Δεν είχα ιδέα πως η Sierra έβγαλε ίσως πραγματικά το πιο αμφιλεγόμενο παιχνίδι της δεκαετίας με το να προσλάβει ως σύμβουλο για το Police Quest τον εκπτωτο αστυνομικό διευθυντή του Λος Αντζελες, τότε με τις εξεγέρσεις αρχές 90 για το θάνατο του αφρό Αμερικανού Ροντνει Κινγκ. Και οι ρατσιστικές του απόψεις κυριαρχούν και στο παιχνίδι. Πραγματικά μια μαύρη κηλίδα στην ιστορία της εταιρείας και η γνώμη μου για τον Κεν Ουίλιαμς αλλάζει ριζικά μετά από αυτό.

Η αλήθεια είναι ότι ο Ken Williams δεν ήταν ποτέ ιδιαίτερα συμπαθής. Αν διαβάσετε το Hackers: Heroes of the Computer Revolution του 1984 ήδη διαμορφώνεται η εικόνα του στυγνού επιχειρηματία που έχει αποστασιοποιηθεί πλήρως από την κουλτούρα και την ηθική του hacking.

Τώρα για το ερώτημα Sierra vs Lucasarts θα απαντήσω Sierra τότε Lucasarts τώρα. Τα παιχνίδια της Lucastars (με την εξαίρεση του The Dig) ήταν όλα διαμάντια που τα είχα απολαύσει ως εμπειρία τότε και σήμερα είναι πολύ καλύτερα γερασμένα από αυτά της Sierra. Όμως ρε φίλε ήταν πανεύκολα. Έσκαγες ένα σκασμό λεφτά και τα τελείωνες σε μια μέρα χωρίς την ανάγκη ούτε καν να αναζητήσεις hints. Συνήθως τα παιχνίδια της Sierra είχαν μεγαλύτερη πρόκληση και οι συνεχείς θάνατοι για τους οποίους παραπονιούνται οι σημερινοί gamers ήταν μέρος της διασκέδασης αφού γίνονταν με ένα χαριτωμένο animation και με σαδιστικό, σατανικό και ευφάνταστο τρόπο. Επίσης καλό το χιούμορ αλλά ήθελες και κάτι με πιο σοβαρή θεματολογία που δεν έβρισκες στην Lucasarts.

Και παρότι σήμερα διαβάζουμε συνεχώς για τα adventures της Lucasarts τότε ωχριούσαν σε πωλήσεις σε σχέση με αυτά της Sierra.
 
Και παρότι σήμερα διαβάζουμε συνεχώς για τα adventures της Lucasarts τότε ωχριούσαν σε πωλήσεις σε σχέση με αυτά της Sierra.

Πολύ ενδιαφέρον, και προσωπικά το πιστεύω. Υπάρχουν πουθενά συγκεντρωμένα στοιχεία για τις πωλήσεις;

Επίσης καλό το χιούμορ αλλά ήθελες και κάτι με πιο σοβαρή θεματολογία που δεν έβρισκες στην Lucasarts.

Αυτό πού το πας!
 
Πολύ ενδιαφέρον, και προσωπικά το πιστεύω. Υπάρχουν πουθενά συγκεντρωμένα στοιχεία για τις πωλήσεις;
Δεν το έχω ψάξει αλλά το αναφέρουν στις συνεντεύξεις τους οι δημιουργοί της Lucasarts. Το έχω ακούσει από τον Ron Gilbert, τον Tim Schafer και τον Brian Moriarty.
 
Δεν το έχω ψάξει αλλά το αναφέρουν στις συνεντεύξεις τους οι δημιουργοί της Lucasarts. Το έχω ακούσει από τον Ron Gilbert, τον Tim Schafer και τον Brian Moriarty.

Ισχύει, το έψαξα. Ακόμα και τα καλύτερα προ-Full Throttle adventures της Lucasarts στέναζαν για να περάσουν τις 100.000 πωλήσεις, την ώρα που οι ναυαρχίδες της Sierra έπιαναν αυτά τα νούμερα μέσα στην πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας...

14 χρόνια (Χρόνε πανδαμάτορ...) μετά το αρχικό μου ερώτημα εξακολουθώ να πιστεύω ότι η Sierra υπερτερεί έστω και για μία "τρίχα":

Στη "ζυγαριά" μπαίνουν από τη μία πλευρά τα Monkey Island 2 και το Indiana Jones and the Fate of Atlantis, και από την άλλη το King's Quest VI και το Gabriel Knight. Ε, και η ζυγαριά κλίνει ελάχιστα προς το μέρος της Sierra....
 
Πίσω
Μπλουζα