Model 2 emulator

Δεν τρέχει κάτι σημαντικό από όσο φένεται. Το αστείο είναι πως πήρα αυτόν τον τετραπύρηνο για να τρέξω τον m2 σε 60fps. Τι να πω;

28s1pjd.jpg


14904mw.jpg


edit: Έγινε μια βελτίωση στο frame rate κάνωντας enable το force sync στο ini αρχείο. Όπως αναφέρει το manual "Forces the game to match the frame rate to the refresh rate of the monitor and graphics card. Enabling will eliminate any screen ripping." Τα frames στο daytona τώρα παίζουν από 47 μέχρι 60. Συχνά χτυπάει τα 60.

Η ερώτηση είναι αν αυτό είναι λογικό για το setup που έχω ή έπρεπε να παίζει συνέχεια στα 60;

14904mw.jpg

28s1pjd.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Αναρωτιέμαι αν έχει δοκιμάσει κανείς να τρέξει τον emulator σε crt τηλεόραση με το 15khz. Δοκίμασα να τρέξω τον emulator στην καμπίνα με το mame που έχω βάλει crt τηλεόραση (windows xp,sp2). Τρέχει και μου εμφανίζει κανονικά τα παιχνίδια. Σε οποιοδήποτε παιχνίδι και αν κάνω double click, ο emulator κρασάρει αμέσως και εμφανίζει το γνωστό μύνημα σφάλματος των windows (το γνωστό κόλλησε το σύμπαν και τέτοια).

Κάτι μου λέει πως δεν του αρέσει το 15khz ή γενικά κάτι δεν συμπαθεί στις ρυθμίσεις εικόνας. Έχω σπάσει το κεφάλι μου να ψάχνω τι φταίει αλλά δεν έχω βρεί άκρη. Λέω μήπως το έχει δοκιμάσει κανείς - λέμε τώρα..
 
telonio είπε:
Δεν τρέχει κάτι σημαντικό από όσο φένεται. Το αστείο είναι πως πήρα αυτόν τον τετραπύρηνο για να τρέξω τον m2 σε 60fps. Τι να πω;
Με τις οποιες λιγοστες γνωσεις και πειρα εχουμε πει και ξαναπει επανειλλημενα .

Οταν στηνεις ενα Pc εχοντας στο μυαλο σου την εξομοιωση

οι προτεραιοτητες ειναι η οσο το δυνατον μεγαλυτερη Single thread performance

https://www.cpubenchmark.net/singleThread.html

και (ευτυχως η δυστηχως) καλυτερα ο επεξεργαστης να ειναι intel λογω της καλυτερης αποδοσης+compilers

που τους αξιοποιουν αποδοτικοτερα.

Ετσι κι αλλιως παραπανω απο 2 πυρηνες/threads χρησιμοποιουν/αξιοποιουν ο supermodel και Pcsx2(κατ επιλογην) και o Dolphin(κατ επιλογην) ..... bla bla bla
 
πετα τα χπ και βαλε 7 64 βιτ με μια 5450 τα παιζω ολα στα 15 κηζ μονιτορ
 
subzero79 είπε:
πετα τα χπ και βαλε 7 64 βιτ με μια 5450 τα παιζω ολα στα 15 κηζ μονιτορ
Δεν λέω, αλλά δεν ξέρω πόσο θα σέρνεται ο model 2 με τον αρχαίο ημών 2 core amd 939 που έχω στα 7.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Οχι ρε παιδιά... Σε Pentium 4 έπαιζα Sega Rally καρφωμένο στα 60. Τώρα σε έναν 2ο υπολογιστή που είναι Athlon 3800+ πάλι παίζει ακόμα και το Virtua Fighter 2 στα 60 (το οποίο πιστεύω είναι το πιο βαρύ παιχνίδι στον emulator).

Σε dual cores και άλλες πιο πρόσφατες CPU θα έπρεπε να πετάει ακόμα και αν είχατε 2 instances να παίζουν 2 διαφορετικά games.

telonio είπε:
Η ερώτηση είναι αν αυτό είναι λογικό για το setup που έχω ή έπρεπε να παίζει συνέχεια στα 60
Oχι δεν είναι λογικό. Ο emulator θα έπρεπε να πετάει σε τέτοιο σύστημα. Εγώ με τον 4πύρηνο τρέχω πάνω από 8 instances στα 60fps όπως είπα. Είναι βέβαια i5 αλλά και με τον δικό σου υπολογίζω 3-4 instances να τα σηκώνει κανονικά.

Και η κάρτα γραφικών δεν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο σε αυτόν τον emulator από ότι ξέρω. Δεν είναι όπως, πχ, ο Dolphin που θέλει DirectX11 για να τρέξει καλύτερα. Ειλικρινά δεν ξέρω γιατί σου σέρνεται. Μακάρι να μπορούσα να το δω από κοντά το πρόβλημα.

Edit: Δεν ξέρω αν βοηθήσει, αλλά κάνω post τα settings στο ini μου, μπας και βρεις κάποια διαφορά που ενδεχομένως να σου κάνει την ζημιά

;Configuration file for the SEGA Model 2 emulator

;All text to the right of ; is ignored (use as comments)

;Add your rom directories here (max 10)

;ROMS subdirectory in the same folder than the exe is always scanned when searching for roms

;(remove the ; form Dir1)

[RomDirs]

Dir1=G:\Emulators\Sega Model 2\m2emulator 1.1a\roms

[Renderer]

SoftwareVertexProcessing=0

Wireframe=0 ;Disables polygon filling (for debug purposes, don't change)

FakeGouraud=0 ;Tries to guess Per-vertex colour (gouraud) from the Model2 per-poly information (flat)

Bilinear=1 ;Enables bilinear filtering of textures

Trilinear=0 ;Enables mipmap usage and trilinear filtering (doesn't work with some games, DoA for example)

FilterTilemaps=0 ;Enables bilinear filtering on tilemaps (looks good, but can cause some stretch artifacts)

ForceManaged=0 ;Forces the DX driver to use Managed textures instead of Dynamic. Use it if the emulator

;crashes after loading or doesn't show anything

ForceSync=1

FullScreenWidth=1024

FullScreenHeight=768

AutoMip=0 ;Enables Direct3D Automipmap generation

MeshTransparency=0 ;Enabled meshed polygons for translucency. Requires PS3.0

DrawCross=1 ;Show Crosshair in gun games

GammaR=1.0 ;Per Component Gamma correction (1.0 = no correction). Red

GammaG=1.0 ;Green

GammaB=1.0 ;Blue

WideScreenWindow=0 ;Set widescreen in windows mode: 0 - 4:3, 1 - 16:9, 2 - 16:10

FSAA=0 ;Enable full screen antialiasing in Direct3D

;These options are configured from menus so don't touch

FullMode=2

Sound=1

Frameskip=-1

AutoFull=0

Filter=18939904

[input]

XInput=0 ;Enable support for Xbox360 compatible devices

EnableFF=0 ;Enable Force Feedback Effects

HoldGears=0 ;Set to 1 to return to Neutral in driving games when the gear shift key is released

UseRawInput=0 ;Read mouse through Rawinput, allowing 2 mice

RawDevP1=0 ;Assign specific RawInput devices to players. If you have more than 2 mice

RawDevP2=1 ;set which one is assigned to each player (0-based)

;FORCE EFFECTS PARAMETERS

;FE_CENTERING Effect (Spring centering effect)

FE_CENTERING_Gain=0.5 ;Global gain

FE_CENTERING_Coefficient=10000 ;0-10000

FE_CENTERING_Saturation=10000 ;0-10000

FE_CENTERING_Deadband=1000 ;10%

;FE_CLUTCH Effect (Friction, wheel turn hardness)

FE_CLUTCH_Gain=1.0 ;Global gain

FE_CLUTCH_Coefficient=10000 ;0-10000

;FE_LEFT,FE_RIGHT (Constant force in a direction)

FE_LEFT_Gain=1.0 ;Global gain

FE_LEFT_Magnitude=10000 ;0-10000

FE_RIGHT_Gain=1.0 ;Global gain

FE_RIGHT_Magnitude=10000 ;0-10000

;FE_UNCENTERING (Sine force, wave the wheel, rumble)

FE_UNCENTERING_Gain=1.0 ;Global gain

FE_UNCENTERING_Magnitude=10000 ;0-10000

FE_UNCENTERING_Offset=-200

FE_UNCENTERING_Phase=0

FE_UNCENTERING_Period=56000
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Θα σε τρελάνω αλλά ειλικρινά δεν έχω καμία τέτοια πρόθεση.

Το έτρεξα τώρα στο desktop μου, Intel core2Quad Q8400 2.66Ghz, με 2GB ram και κάρτα γραφικών amd radeon R7 200 με windows 7. To daytona τρέχει με 49-50 fps. Θα τρελαθώ μου φένεται.
 
telonio είπε:
Θα σε τρελάνω αλλά ειλικρινά δεν έχω καμία τέτοια πρόθεση.
Το έτρεξα τώρα στο desktop μου, Intel core2Quad Q8400 2.66Ghz, με 2GB ram και κάρτα γραφικών amd radeon R7 200 με windows 7. To daytona τρέχει με 49-50 fps. Θα τρελαθώ μου φένεται.
Τσέκαρε το ini μία πιο πάνω.

Δοκίμασε να κάνεις update το directX 9C και όχι κάποιο πιο νέο. June 2010 έκδοση ή κάτι τέτοιο.

Το monitor σου στα πόσα Hz είναι?

Οταν τρέχει ο emulator, πόσο % CPU σου τρώει?
 
Λοιπόν, το default ini είχε αρκετές διαφορές με το δικό σου. Έτσι άλλαξα τις ρυθμίσεις να είναι το ίδιο - oυσιαστικά αντίγραφο. Εγκατέστησα και τo Direct X 9c June 2010. Στο device manager βλέπω πως τρώει γύρω στα 23-25.600k όταν τρέχει το παιχνίδι. Στην ίδια τιμή περίπου είναι το svc.host.exe στο system που τρώει 25.764k. Οι υπόλοιπες λειτουργίες είναι σημαντικά χαμηλότερες. To monitor λειτουργεί στα 60hz (και φαντάσου θέλω να τρέξω τον m2 οποσδήποτε σε crt τηλεόραση 50hz).

Τράβηξα βίντεο τα frames που σηκώνει. Βλέπω να παίζει στα 40 με 60. Πως σου φένεται; θα έπρεπε να παίζει πολύ κοντά στα 60;

Θυμάμαι το συγκεκριμένο στα arcades πιο γρήγορο, εκτός και αν με απατά η μνήνη μου.

https://www.youtube.com/watch?v=HuDkSNjPMcI&feature=youtu.be
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
telonio είπε:
Λοιπόν, το default ini είχε αρκετές διαφορές με το δικό σου. Έτσι άλλαξα τις ρυθμίσεις να είναι το ίδιο - oυσιαστικά αντίγραφο. Εγκατέστησα και τo Direct X 9c June 2010. Στο device manager βλέπω πως τρώει γύρω στα 23-25.600k όταν τρέχει το παιχνίδι. Στην ίδια τιμή περίπου είναι το svc.host.exe στο system που τρώει 25.764k. Οι υπόλοιπες λειτουργίες είναι σημαντικά χαμηλότερες. To monitor λειτουργεί στα 60hz (και φαντάσου θέλω να τρέξω τον m2 οποσδήποτε σε crt τηλεόραση 50hz).
Τράβηξα βίντεο τα frames που σηκώνει. Βλέπω να παίζει στα 40 με 60. Πως σου φένεται; θα έπρεπε να παίζει πολύ κοντά στα 60;

Θυμάμαι το συγκεκριμένο στα arcades πιο γρήγορο, εκτός και αν με απατά η μνήνη μου.

https://youtu.be/HuDkSNjPMcI
Στο video μια χαρά μου φαίνεται να πάει. Το frame rate σπάει λίγο, ίσως λόγω συγχρονισμού με την οθόνη. Το original παιχνίδι σίγουρα θα έχει κάποια διαφορά στα hz. Στην CRT μου δεν βλέπω σπασίματα αλλά σε ένα παλιό LCD monitor που το δοκίμασα ψιλοσπάει. Δοκίμασε ίσως να ρυθμίσεις την οθόνη στα 75hz αν πάει και παίξε λίγο με το vsync ΟΝ/OFF να δεις αν σταθεροποιηθεί.

Για να σιγουρευτούμε όμως, θα ήθελα να μου πεις και το ποσοστό της CPU που τρώει, όχι την μνήμη. Θα το δεις στο performance tab του task manager. Το έχεις βγάλει και φωτογραφία πιο πάνω. Επίσης κάνε και το άλλο παιχνίδι. Τρέξε πάλι το exe ενώ τρέχει ένα παιχνίδι για να ανοίξει 2η φορά. Και εκεί τρέξε κάποιο άλλο. Αν δεις ότι το σηκώνει (και το CPU usage είναι ακόμα χαμηλό) δοκίμασε και και 3η και 4η φορά, μέχρι να φτάσει 100% η CPU.

Οσο η CPU δεν είναι στο 100% (η το ένα core δεν είναι στο 100%) σημαίνει ότι ο emulator τρέχει full speed.

Πάντως σε 50hz CRT δεν ξέρω αν θα είναι ομαλή η κίνηση. Το αυθεντικό τρέχει στα 57+hz σύμφωνα με το MAME info.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Για να μην γράφω τις πληροφορίες από το performance tab, εδώ μια φωτογραφία.

http://i63.tinypic.com/2hnb0g4.jpg

2hnb0g4.jpg

Έτρεξα ταυτόχρονα 4 παιχνίδια για να πάει η cpu στο 100% (και 15-20 frames το καθένα).

Φαντάζομαι να μην δοκιμάσω καν να τρέξω τον m2 σε crt 50hz και soft15kz έτσι; Aλήθεια, εσύ με ποιό τρόπο έχεις συνδέσει το pc σου στην crt τηλεόραση;
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Λοιπόν καταρχάς το 38% που βλέπω στην φωτογραφία είναι όταν τρέχεις 1 παιχνίδι? Αυτό σημαίνει ότι έστω ένα instance το σηκώνει άνετα full speed. Φαντάζομαι και 2.

Δεύτερον, βλέπω μόνο δύο πυρήνες/threads στο performance. Ενώ στην προηγούμενη φωτό που έβγαλες πριν από λίγες μέρες βλέπω 4 threads... Αρα τώρα άλλαξες PC/CPU φαντάζομαι με μία κατώτερη.

Οσον αφορά το setup μου, δεν το σύνδεσα σε CRT TV αλλά σε CRT PC monitor. Το οποίο φτάνει και τα 100hz αλλά και στα 60 να το βάλω, χάνει ελάχιστα frames. Σε ένα παλιό LCD PC monitor στα 60hz φαινόταν πως έχανε λίγο περισσότερο. Παλιότερα είχα δοκιμάσει να συνδέσω σε 50hz TV και να παίξω N64 ROMS αλλά μπορούσα να παίξω μόνο 50hz PAL roms, αλλιώς τα 60hz NTSC δεν συγχρονίζονταν σωστά και έχανε πολλά frames.
 
Βασικά τρέχω τον m2 στον amd 2 core και θέλω να μείνει εκεί dedicated. Δοκιμές έκανα με τον intel 4 core. Μην το κουράζουμε άλλο το θέμα, σε ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια όπως και να έχει. Πάντως καλά φένεται να παίζει και το sega rally που έτρεξα, παρά το frame rate που παίζει σαν τρελό. Μπορεί τελικά να είναι η ιδέα μου πως το arcade ήταν πιο γρήγορο (έχουν περάσει και τόσα χρόνια).
 
Ενημερωτικά και μόνο γνωρίζει κανείς πόσους επεξεργαστές χρησιμοποιεί ο m2; Όπως αναφέρει το help του emulator αναφέρει πως καλό είναι να έχεις dual core. Yπάρχει νόημα για quad core ή όχι;
 
Γενικά, σε όλο το emulation scene, συνήθως συστήνουν 2 cores. Από εκεί και μετά το gain είναι μικρό. Η μόνη περίπτωση που έχω δει να χρησιμοποιούνται περισσότερα cores από τον emulator στο 100% είναι με το PCSX2 που αν το τρέξεις σε software mode του λες πόσα threads να χρησιμοποιεί. Αλλά και ο developer του CEN64 πολεμάει να συγχρονίσει 4 threads ώστε να τρέχει ο emulator ομαλά, μιας και είναι accurate N64 core άρα πολύ βαρύ. Ομως είναι εξτρά δουλειά.

Οι περισσότεροι devs, από ότι ξέρω, στοχεύουν σε single thread emulators γιατί λένε ότι το να συγχρονίσουν περισσότερα cores για emulation είναι δύσκολο και πολλές φορές μπορεί ο emulator να χάνει και σε accuracy. Γι αυτό τώρα τελευταία ζητάνε CPUs με πολύ καλό Instruction Per Cycle (intel haswell και νεότερο) και όσα Ghz είναι δυνατόν (overclocking) για την καλύτερη δυνατή επίδοση. Με έναν haswell διπύρηνο i3 θα έχεις καλύτερη επίδοση στους emulators από έναν AMD με 8 cores ας πούμε. Δεν αποκλείεται με περισσότερα cores στην ίδια αρχιτεκτονική (i5 αντί για i3) να έχεις λίγο καλύτερη επίδοση αλλά αυτό θα οφείλεται στο ότι το σύστημα απλά δεν θα επιβαρύνει τα cores που χρησιμοποιεί ο emulator. Και αυτό το gain είναι γενικά μικρό από ότι λένε.

Πάντως ο M2 δεν αξίζει τον κόπο σε quad core. Δεν είμαι 100% σίγουρος αν χρησιμοποιεί τα extra cores αφού δεν βρίσκω κάποια πληροφορία αλλά δεν βλέπω τον λόγο εκτός αν τρέχεις multiple instances (δηλαδή 2 ή παραπάνω παιχνίδια ταυτόχρονα). Σε Core 2 Duo στα 3.0 Ghz (2 ξερά cores χωρίς hyper-threading) μπόρεσα και έτρεξα μερικά instances full speed για πλάκα (3-4 instances, δεν θυμάμαι μπορώ να το ξανατεστάρω όμως). Οπότε ακόμα και αυτό είναι overkill, ο M2 είναι αρκετά ελαφρύς emulator για αυτό που προσφέρει.

.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Eυχαριστώ για την αναλυτική ανάλυση. Τον pcsx2 δεν τον έχω δοκιμάσει, μόνο τον dolphin έχω τρέξει που ήθελα να δω το star wars battle squadron. Σε core 2 quad σερνόταν κυριολεκτικά μέχρι που αγόρασα το δισκάκι του gamecube και έπαιξα στο wii και υσήχασα (το παιχνίδι γενικά σέρνεται λόγο κατασκευαστή). Για Ν64 δεν συζητάω καν, αν θέλω ποτέ να παίξω απεγνωσμένα κανένα παιχνίδι του, μάλλον θα αγοράσω την κονσόλα με το cartridge. :supergrin:
 
Για Gamecube σε Core 2 συμφωνώ πάνω κάτω, κάποια παιχνίδια θα σέρνονται αλλα κάποια άλλα τρέχουν τέλεια, πχ το Mario Kart τρέχει μια χαρά στον Core 2 Duo που έχω. Επίσης καλό είναι σε τέτοιο PC να χρησιμοποιήσεις την "Ishiiruka" έκδοση του Dolphin με Direct3D backend + Async Shaders αντί για OpenGL.

Για N64, αν εξαιρέσεις 3-4 παιχνίδια που έχουν θέμα με το emulation, δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα. Aρκεί να χρησιμοποιήσεις PJ64 2.3 με την τελευταία έκδοση του GlideN64 (Oχι το παλιό ή το default Glide64). Απλά στο Project64.ini πρόσθεσε την παρακάτω γραμμή για να μην σου βγάζει nag screen

[support Project64]

Run Count=-1

.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Wally είπε:
Οποιος εχει τιμονιερα με Force Feedback στο PC του, να δοκιμασει.Τρεχει τον ακριβη FFB κωδικα απο τα model2 παιχνιδια!

Σας προτεινω μια γυρα στο Daytona USA με τη G25...
Eπειδή έχω βαρεθεί να παίζω Daytona και Sega Rally στον m2 με το πληκτρολόγιο, έχει δοκιμάσει κανείς το G25, G27 ή κάποια αντάξια force feedback τιμονιέρα που να πλησιάζει το ffb του arcade;
 
Εγω χρησιμοποιω ενα XBOX (παλιο) τιμονι με πειραγμενο USB για να μπαινει στο PC και παιζει ΟΚ αλλα δυστυχως το παλιο XBOX δεν υποστηριζε FF.

Λογικα με Windows τιμονι δεν θα εχεις θεμα ουτε στο χειρισμο, ουτε στο FF
 
Ναι αυτό που δεν ξέρω και ρωτάω είναι πόσο δυνατό είναι το force feedback σε pc τιμονιέρες. Πάνο αμαρτία να παίζουμε με τον m2 χωρίς ffb.
 
Πίσω
Μπλουζα