My SNES Games Collection.

Ajax87

Human RetroDatabase
Joined
20 Φεβ 2011
Μηνύματα
3.558
Αντιδράσεις
382
Καλοπαιχτο το νεο αποκτημα Jackie!
 

Jackie dragon

RetroMaNiaC
Joined
29 Οκτ 2010
Μηνύματα
716
Αντιδράσεις
261
johnny19818 είπε:
Πραγματικά τρομερό παιχνίδι. Πάρε κι ένα αντάπτορα για τετραπλό και λιώστε το...
Γινεται σιγουρα αυτο? Δεν ειναι εφικτό κατι τέτοιο απ'οσο γνωρίζω, μονο αν γινει χακάρισμα στο παιχνιδι κι αυτο σε περίπτωση emulator (Και παλι τίθεται υπο αμφισβήτηση το ζήτημα) Το SNES καθαυτό δε θα μπορούσε να "σηκώσει" τη δράση με 4 παίκτες ταυτόχρονα στην οθόνη (και αρα περισσότερους εχθρούς) θα γονάτιζε απο το "λαγκάρισμα"!
 

johnny19818

Retromaniax Thread Excavator!
Joined
18 Απρ 2010
Μηνύματα
7.618
Αντιδράσεις
1.180
Jackie dragon είπε:
Γινεται σιγουρα αυτο? Δεν ειναι εφικτό κατι τέτοιο απ'οσο γνωρίζω, μονο αν γινει χακάρισμα στο παιχνιδι κι αυτο σε περίπτωση emulator (Και παλι τίθεται υπο αμφισβήτηση το ζήτημα) Το SNES καθαυτό δε θα μπορούσε να "σηκώσει" τη δράση με 4 παίκτες ταυτόχρονα στην οθόνη (και αρα περισσότερους εχθρούς) θα γονάτιζε απο το "λαγκάρισμα"!
Το υπέθεσα εφόσον έχει 4 παίκτες... Θα ήταν καλή φάση. Το Top Gear πάντως υποστηρίζει 4 παίκτες αν δεν κάνω λάθος.
 

mike

RetroJunkie™
Joined
17 Νοέ 2008
Μηνύματα
2.153
Αντιδράσεις
75
Eχω εαν 4player ανταπορα, να τον φερω να το δοκιμασουμε?
 

Jackie dragon

RetroMaNiaC
Joined
29 Οκτ 2010
Μηνύματα
716
Αντιδράσεις
261
Εντύπωση μου προκάλεσε το γεγονος οτι το turtles in time (οπως και το Sunset riders, γέννημα θρέμα της Konami κι αυτο..) δε σου επιτρέπει να δεις τα end credits αν δε το τερματήσεις στο hard mode.. Τελος θεωρώ οτι αν "ξεζούμιζαν" λιγο περισσότερο τις αντοχές του SNES θα μπορούσαν να ειχαν κρατήσει τα vocals στην εισαγωγή του παιχνιδιού με το γνωστό κομμάτι, οπως και στην arcade εκδοχή..
 

mike

RetroJunkie™
Joined
17 Νοέ 2008
Μηνύματα
2.153
Αντιδράσεις
75
Δεν ειναι θεμα "αντοχων" του μηχανηματος, ειναι θεμα χωρητικοτητας του cartidge. Τα samples τρωνε πολυτιμα ΚΒ απο τα cartidge, και οπως ολοι ξερουν τα ΚΒ στα cartidge κοστιζαν. Kαλυτερα να εχει λιγοτερα samples και περισσοτερο παιχνιδι.
 

Jackie dragon

RetroMaNiaC
Joined
29 Οκτ 2010
Μηνύματα
716
Αντιδράσεις
261
Kι εγω σε γενικές γραμμές αυτο εννοω, το "ξεζούμισμα" συμπεριλαμβάνει ολες τις υποδιαίστερες έννοιες σχετικά με το θέμα cartridge-χωρητικότητα-specs κονσόλας με αποκορύφωμα τη πρόταση που ακούγεται στην εισαγωγή του Super Metroid η οποία ειναι η μεγαλύτερη σε διάρκεια για παιχνίδι του Super Nes (8 συνεχόμενα δευτερόλεπτα!)..

[video=youtube;aLPY-ODuNmE]

 

mike

RetroJunkie™
Joined
17 Νοέ 2008
Μηνύματα
2.153
Αντιδράσεις
75
Οταν εχεις ενα παιχνιδι π.χ. 1.9ΜΒ δεν συμφερει με τιποτα να γραψεις ενα ακομα sample για αυτο, γιατι πας σε αλλη κατηγορια cartidge, και το cartidge των 2.5ΜΒ ειναι σαφως πιο ακριβο απο το cartidge των 2ΜΒ.

Δεν ξερω ποση χωρητικοτητα ειχε το cartidge του συγκεκριμενου παιχνιδιου και εαν ειχε αρκετο χωρο για ενα ακομη sampling. Ασε που δεν ειναι και οτι καλυτερο τα samples στο ΣΝΕΣ, οι μουσικουλες ακουγονται καλυτερα.
 

Diddy Kong

Retro Member
Joined
5 Ιαν 2010
Μηνύματα
161
Αντιδράσεις
11
To Tales of Phantasia από όσο γνωρίζω έχει το περισσότερο sample speech για παιχνίδι SNES. Η μουσική των τίτλων αρχής είναι όλη με λόγια!

Tales of Phantasia SNES Opening





Ωστόσο το απόλαυσαν μόνο οι Γιαπωνέζοι... :cry:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

metalcandyman

Billy Mitchell εκ Σερρών
Joined
23 Απρ 2011
Μηνύματα
8.610
Αντιδράσεις
2.962
Μπορεις να το απολαυσεις και συ σε καποιον emulator αν δεν το εχεις κανει ηδη φιλε Diddy.
 

mike

RetroJunkie™
Joined
17 Νοέ 2008
Μηνύματα
2.153
Αντιδράσεις
75
Διαβαστε και τα σχολια απο κατω απο το βιντεο, ειναι κατατοπιστικα για τον τροπο του sampling, το μεγεθος του cartidge, την χρονολογια κυκλοφοριας, το τροπο αναπαραγωγης, ολα αυτα εχουν σημασια. Ειδικα η χρονολογια κυκλοφοριας (αρχες 1996) εχει σημασια, γιατι τα ΜΒ ειχαν φθηνηνει.
 
Μπλουζα