Nέο King's Quest

Υπέροχο από πλευράς γραφικών, το δέχομαι. Από εκεί και πέρα δυστυχώς καμία σχέση μάλλον με τα Kings Quest που αγαπήσαμε. Βλέπω ένα τύπο να πηδάει πάνω κάτω όλη την ώρα.
 
H μεταπήδηση από adventure σε action adventure είναι νομίζω ένα σωστό βήμα για τη σειρά. Εξάλλου για τα δεδομένα του 1984 και το πως ήταν τα adventures τότε, το King's Quest όπου έλεγχες το sprite με Joystick και είχε και arcade σημεία ήταν action adventure κατά μία έννοια. Επίσης η σειρά προσπάθησε αποτυχημένα να γίνει action adventure με το mask of Eternity. Ας ελπίσουμε ότι αυτή τη φορά θα είναι πιο πετυχημένο. Βέβαια είμαι πολύ συγκρατημένος και κρατάω πολύ μικρό καλάθι.

Όπως βλέπω το trailer η ιστορία είναι βασισμένη στο πρώτο παιχνίδι της σειράς.
 
Ετσι οπως το εθεσες το βρισκω λογικο να κανανε οτι κανανε με την σειρα,επισης μην ξεχναμε οτι εχουνε και σε ενα νεο κοινο να το συστησουν.
 
Η γνώμη μου; Άθλια τυμβωρυχία του ένδοξου ονόματος, που δεν θα παίξει σχεδόν κανείς adventurer και θα αγνοήσει επιδεικτικά κάθε action gamer που σέβεται τον εαυτό του.

Παίξτε το

που βγήκε πριν 15 χρόνια αν θέλέτε τέτοιο στυλ παιχνιδιού (αλλά πολύ καλύτερο).
 
Θα μπορουσε η ερωτηση να ητανε τι πρεπει να περιλαμβανει μια αναγεννηση franchise για την σημερινη εποχη και για τους σημερινους players οχι για να ειναι ολοι ικανοποιημενοι αλλα για να ειναι το παιχνιδι το ιδιο πετυχημενο (πωλησεις reviews k.t.l).

Για να βοηθησω λιγο να θυμισω τις τελευταιες περιπτωσεις Monkey Islands και Larry.

Anyone ,anyone;;
 
Aardvark είπε:
Θα μπορουσε η ερωτηση να ητανε τι πρεπει να περιλαμβανει μια αναγεννηση franchise για την σημερινη εποχη και για τους σημερινους players οχι για να ειναι ολοι ικανοποιημενοι αλλα για να ειναι το παιχνιδι το ιδιο πετυχημενο (πωλησεις reviews k.t.l).Για να βοηθησω λιγο να θυμισω τις τελευταιες περιπτωσεις Monkey Islands και Larry.

Anyone ,anyone;;
Αν και κάποτε ήμουν φανατικός παίκτης adventures τώρα τα σκυλοβαριέμαι όπως και το μεγαλύτερο μέρος του κοινού. Μόνο κανένα remake θα παίξω για να θυμηθούμε τα παλιά. Αλλά θεωρώ ότι οι παραδοσιακοί μηχανισμοί επίλυσης γρίφων είναι μια ξεπερασμένη μορφή gameplay που καλό είναι να μείνει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Ένας σύγχρονο ΑΑΑ adventure μπορεί φυσικά να έχει γρίφους αλλά δεν μπορεί να βασίζεται μόνο σε αυτούς για την αλληλεπίδραση του παίκτη με τον κόσμο. Adventure σημαίνει περιπέτεια, ε γιατί να μην μπορώ να κολυμπάω, να πηδάω χάσματα, να μάχομαι με σπαθί και τόξο; Σε μια περιπέτεια πρέπει να υπάρχει δράση.

Το original adventure, που πάνω σε αυτό που βασίστηκαν όλα, ήταν ένα παιχνίδι φαντασίας και εξερεύνησης που βασιζόταν στις εμπειρίας του Will Crowther στην εξερεύνηση σπηλαίων και στο Dungeons & Dragons που έπαιζε τότε. Το παιχνίδι ήταν text based οπότε φυσικά υπήρχαν περιορισμοί και έτσι η επίλυση γρίφων ήταν ένας τρόπος να δημιουργηθεί μια πρόκληση για τον παίκτη. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι adventure σημαίνει επίλυση γρίφων και μόνο. Όπως και σε μια περιπέτεια D&D (αφήνοντας εκτός το character development που είναι το χαρακτηριστικό των RPG) ή ακόμα σε οποιοδήποτε ιστορία φαντασίας υπάρχει εξερεύνηση, μάχες, προκλήσεις από το περιβάλλον (platforming), έτσι είναι και σε ένα παιχνίδι adventure που "προσομοιώνει" αυτές τις περιπέτειες. Ε σήμερα που μπορούμε να τα συνδυάσουμε όλα αυτά σε ένα καλοφτιαγμένο τρισδιάστατο σύμπαν γιατί να κρατήσουμε τους τεχνολογικούς περιορισμούς ενός text game της δεκαετίας του '70;
 
Εγώ πάλι δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλοι εσείς που δεν σας αρέσουν τα adventure games επιμένετε να μπαίνετε σε topics που τα αφορούν για να αναλύσετε όλα αυτά που θεωρείτε ότι πρέπει να αλλάξουν. Γιατί δεν το κάνετε και σε άλλα είδη και επιλέγετε ειδικά τα adventures; Τι κακό σας έχουν κάνει;

Μπήκα εγώ στις συζητήσεις σας για consoles να απαιτήσω να τους βάλετε πληκτρολόγιο;

Μπήκα στο forum της Bibi-Bo να γράφω δοκίμια για το πώς πρέπει να βάψει τα μαλιά της μαύρα και να αφήσει τις μασχάλες αξύριστες;

Μπήκα στο section του Heavy Metal να ζητήσω μπαγλαμά και τουμπερλέκι;

500 χρόνια να ζήσω, δεν θα το καταλάβω ποτέ αυτό το πράγμα. Σκυλοβαριέμαι, λες, τα adventures, να' σου μια λίστα για το πώς πρέπει να αλλάξουν. Γιατί ρε παιδιά να αλλάξουν επειδή δεν αρέσουν σε εσάς; Να αλλάξετε εσείς είδος. Θες μια απάντηση σε όλα αυτά τα "γιατί"; Καταρχάς, τι να την κάνεις την απάντηση; Αφού δεν σε ενδιαφέρει καθόλου το θέμα. Αλλά άντε, ας τσιμπήσω να απαντήσω. Γιατί κάθε φορά που πήγαν να κάνουν όλα αυτά που λέτε, ξενέρωσαν και οι μεν και οι δε και πάτωσαν ποιοτικά και εμπορικά. Γιατί έφτιαξαν αυτό:

41101-simon-the-sorcerer-3d-windows-screenshot-huh-s.jpg
41101-simon-the-sorcerer-3d-windows-screenshot-huh-s.jpg

και αυτό:

pc-44229-41337660784.jpg
pc-44229-41337660784.jpg

και αυτό:

gfs_27474_2_23.jpg
gfs_27474_2_23.jpg

Το topic ονομάζεται "Nέο King's Quest". Υπάρχουν άλλα 20 topics στο forum αν ψάξεις με την ίδια ακριβώς συζήτηση, γιατί τα adventures πέθαναν, λίστα αιτημάτων για να αλλάξουν κτλ. Τουλάχιστον κρατήστε τις απόψεις σας σε ένα, μην σπαμάρετε κάθε θέμα που αφορά συγκεκριμένο παιχνίδι με αναλύσεις για ένα είδος που έχετε παρατήσει εδώ και 15 χρόνια και δεν γνωρίζετε ούτε στο ελάχιστο. Αν ασχολούσασταν έστω και λίγο, θα ξέρατε ότι τα τελευταία χρόνια κυκλοφόρησαν ένα σωρό διαμάντια ακριβώς επειδή επέστρεψαν στην "ξεπερασμένη μορφή gameplay που καλό είναι να μείνει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας".

Όπως αυτό:

6.jpg
6.jpg

και αυτό:

Abenteuerspiel-The-Lost-Chronicles-of-Zerzura-Feodor-745x466-8b4a340407bde2fd.jpg
Abenteuerspiel-The-Lost-Chronicles-of-Zerzura-Feodor-745x466-8b4a340407bde2fd.jpg

και αυτό:

screen_36.png
screen_36.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Σε αυτό το θέμα Alkis21 δεν έχεις δίκιο γιατί κάνεις το αντίθετο. Επειδή το νέο King's Quest δεν είναι όπως θα το περίμενες το καταδικάζεις. Πιθανότατα θα είναι πατάτα αλλά όχι γιατί άλλαξε είδος. Αντίθετα υποστηρίζω αυτήν την επιλογή. Αν θέλουν να φέρουν παλιές σειρές παιχνιδιών σε ένα νέο κοινό πρέπει να ακολουθήσουν τις επιταγές του μοντέρνου gaming.

Αν τώρα το ερώτημα είναι τότε τι σημασία έχει να αναβιώσουμε το King's Quest αν δεν είναι "παραδοσιακό" adventure; Η απάντηση είναι απλή: Το King's Quest αξίζει για την ιστορία του, τον κόσμο του, τους χαρακτήρες, την παραμυθένια ατμόσφαιρά του. Αν καταφέρουν να πιάσουν αυτή την ατμόσφαιρα αυτό έχει σημασία, όχι να κρατήσουν τους μηχανισμούς ενός νεκρού είδους*.

*Όσον αφορά τους ΑΑΑ τίτλους όπου εδώ και πάρα πολλά χρόνια δεν βγαίνουν adventures αφού δεν είναι εμπορικά βιώσιμα, φυσικά και υπάρχουν indie games τα οποία δεν αμφιβάλλω ότι είναι αξιόλογα για τους λάτρεις του είδους.
 
Αυτή τη στιγμή που γράφω, ο creative director του project Matt Korba έχει μπει στο group Sierra Gamers στο Facebook και βομβαρδίζεται από ερωτήσεις, τις οποίες και απαντά άμεσα. Θα προσπαθήσω να κάνω ένα ρεζουμέ όταν καταλαγιάσει ο θόρυβος να σας το ποστάρω.
 
Απο τα καλυτερα γραφικα που εχω δει ever,σε 10 μερες θα το χαρουμε.


Just look at that dragon!





First Look: King's Quest Brings Retro Wonder to a New Generation




 
Πολύ όμορφο, και τα καρτουνίστικα γραφικά μου θύμισαν ελαφρώς την αίγλη παιχνιδιών όπως το Dragon's Lair.

Το "παραμυθένιο" setting όντως υπάρχει, και περιμένω το ολοκληρωμένο προϊόν για να δω ποιά τελικά θα είναι η ισορροπία ανάμεσα στην ιστορία, τους διαλόγους, τους γρίφους/puzzles, και το action στοιχείο. :)

Μέχρι τώρα πάντως φαίνεται να είναι μία προσπάθεια στην οποία έχει μπεί αρκετό μεράκι, και μακάρι το τελικό σύνολο να έχει αυτό το "κάτι" που θα κάνει το παιχνίδι να ξεχωρίσει απο παρόμοια "υβριδικά" games. (διότι η κληρονομιά του ονόματος και μόνο, δεν νομίζω ότι αρκεί).

Απο graphics πάντως πάμε πάρα πολύ καλά - όπως επεσήμανε και ο φίλτατος Aardvark. :)
 
Eεετσι αν δεν υπηρχε το Dragon's lair 3D θα λεγαμε οτι επιτελους φτασαμε να παιζουμε τα Laser Disk games με κανονικο gameplay.


Eμενα ηδη με εχει κερδισει,δεν φτανουνε μονο τα υπεροχα γραφικα ειναι και η ιστορια που κουβαλαει πισω του χωρια οτι στηριζεται στο πρωτο KQ,συνδυασμος που σκοτωνει retro με updated γραφικα.



To θεμα ειναι να πεσει η τιμη τωρα στο μισο γιατι 40 για το full δεν με βλεπω να τα δινω ,το καλο ειναι οτι μοιραζεται οπως ειναι η μοδα της εποχης σε επεισοδια οποτε θα το χαρουμε σιγα σιγα σε καλη τιμη.
 
Aardvark είπε:
...το καλο ειναι οτι μοιραζεται οπως ειναι η μοδα της εποχης σε επεισοδια ...
Αυτο ειδικα εγω το σιχαινομαι (βλ. Siren, The walking dead και game of thrones στο PS3).

Θελω να εχω ολοκληρο το παιχνιδι σε ενα δισκακι, να ξερω οτι τελειωνει εκει κτλ..
 
Ας δουμε τι ειχε πει η Roberta Williams to 1998 για την μεταβαση του KQ VIII σε 3D και ποσο αυτο αντικατοπτριζει την εποχη μας 20 χρονια μετα.




"The traditional adventure game is dead."...it's time to change adventure games at least as much as the gamers themselves have changed over the last few years. It's time to make them "less pretentious. More open-ended, faster paced, and just more fun to play than they have been."After all..., "what's the use of creating these super-serious, overly literary, and downright studious games when the major audience that will play them played a Nintendo or a Sega last year?

These folks are used to playing games where the correct answer to any problem might be jumping over something, hitting it with a hammer, or maybe even shooting it with a big bazooka. Why hassle through all the literary pretense when most of today's gamers just want to blow something up." (Interaction Magazine, Spring 1997)

"It appeared that adventure games were just dying...It just appeared that no one wanted adventure games anymore. ... I needed to do something strong and relatively risky in order to get it back.", Roberta Williams
Link
 
Για άλλη μια φορά βλέπω το πολυ αγαπημένο μου King's Quest να παίρνει την κάτω βόλτα, να γίνετε ένα άθλιο παιχνίδι για να προσελκύσει νέους gamers που αυτοί το μόνο που θέλουν να παίζουν είναι PRO, FIFA & Call of Duty.

Όπως πάτωσε το KQ8 έτσι θα πατώσει και αυτό για ακόμη μια φορά. Είμαι 99,9999999% σίγουρος. Ας το δούμε πάλι το θέμα σε κανα χρόνο που θα έχουμε μια εικόνα των πωλήσεων να δείτε πως θα έχω δίκιο. Όπως το ίδιο έλεγα όταν βγήκε το KQ8 και κανένας φίλος τότε δεν με πίστευε, έτσι θα γίνει και τώρα.

Το μόνο που χαίρομαι ακόμα είναι ότι ακόμα δεν έχει επιχηρήσει κανείς να σκοτώσει το ακόμη ποιο αγαπημένο μου Quest For Glory, όταν γίνει και αυτό τότε είναι που θα καταραστώ όλους όσους κάνουν αυτά τα χάλια remake. Διότι κατ εμε δεν είναι δυνατόν να λέμε ότι πρέπει να ακολουθήσουν αυτά τα διαμάντια της παιδικής μας ηλικίας την νέα γενιά όταν βλέπουμε ότι κάποιοι που βγάζουν νέα παιχνίδια με point & click adventure (βλέπε Thimbleweed Park) έχουν περισσότερα θετικά σχόλια απο ότι ένα χαζό arcade/adventure.
 
Eχουνε δοκιμασει αρκετους τροπους με το συγκεκριμενο genre,απο απλα remakes στα γραφικα κρατωντας ακεραιο το gameplay,βλεπε τα Larry Reloaded και Monkey Island Special Edition 1+2 μεχρι το αυτο του θρεντ.

 


 
Chapter 2 μολις κυκλοφορησε.




King's Quest - Chapter 2: Rubble Without A Cause Launch Trailer


[video=youtube_share;DP3qrCdTGVs]

 
Aγορασα το πρωτο επεισοδιο και του εκανα ενα test drive ολιγων λεπτων,πολυ περιορισμος στις κινησεις σου και με σταθερη καμερα,γραφικα υπεροχα με μονες επιλογες χειρισμου περα απο την κινηση ενα "ματι" για να βλεπεις το αντικειμενο και ενα "χερι" για να το χρησιμοποιεις στα υποτιθεμενα puzzles.


Τωρα αν αυτος ο περιορισμος ειναι κακος η ειναι για να ομοιαζει τα παλια adventures που παιζαμε μενει να το ανακαλυψω.
 
Δεν ξέρω αλλά με την εξαίρεση του monkey islαnd remake θεωρώ ότι όσα παλιά παιχνίδια έγιναν remake τα χαλάσανε!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα