No Man's Sky

Wally

Retired Admin
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
25.785
Αντιδράσεις
4.254
Νομιζω οτι συμφωνουμε οτι το No Man's Sky ξεφτιλισε πολλες παρουσιασεις multi-million-budget παιχνιδιων στη φετινη Ε3.


Το παιχνιδακι το εχει φτιαξει μια ομαδα 4 (ολογραφως τεσσαρων) ατομων για PS4 και στις επομενες πλατφορμες αργοτερα.

Ωραιο αρθρο απο το Edge.
 
Συμφωνώ και επαυξάνω. Επειδή δεν ήξερα τίποτα γι'αυτό πρίν την E3 της Sony, έμεινα κάγκελο με το trailer και αφού έψαξα περισσότερες λεπτομέρειες, έμεινα αναυδος όταν διάβασα οτι πρόκειται για δουλειά απο τέσσερα άτομα. Ελπίζω βέβαια να μην δημιουργηθεί hype που θα βαρύνει την ομάδα, και το παιχνίδι να είναι έτσι όπως αφήνει να εννοηθεί το trailer.

Εντωμεταξύ, δεν ξέρω γιατί το νιώθω αυτό, αυτό το παιχνίδι ήθελε publisher Psygnosis, εξώφυλλο Roger Dean και μουσική Tim και Lee Wright.
 
Other_Reality είπε:
Εντωμεταξύ, δεν ξέρω γιατί το νιώθω αυτό, αυτό το παιχνίδι ήθελε publisher Psygnosis, εξώφυλλο Roger Dean και μουσική Tim και Lee Wright.
Αν σου πω οτι εκανα παρομοιες σκεψεις...μου βγαζει κατι μεταξυ Psygnosis και Outcast
 
Συνεχιζει να ξεφτιλιζει πολλες super-budgeted εταιριες.

Φρεσκο gameplay trailer...

 
Εφ'όσον θα είναι "timed exclusive", θα την γλυτώσουμε την αγορά κονσόλας - τουλάχιστον στην προκειμένη περίπτωση. :)

Με χαρά παρατηρώ πάντως ότι συνεχίζει να εμπλουτίζεται με "νέο αίμα" το αγαπημένο μας genre.

Ειδικά αν συμπεριλάβουμε και άλλους τίτλους που ξεφυτρώνουν κατά διαστήματα (π.χ. EVE: Valkyrie), αν μη τι άλλο, θα έχουμε μπόλικο πράμα για να ασχοληθούμε στο προσεχές μέλλον... :thumbup:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Wally είπε:
Συνεχιζει να ξεφτιλιζει πολλες super-budgeted εταιριες.
To be fair, αυτές έχουν ξεφτιλιστεί από μόνες τους.

Σίγουρα το παιχνίδι φαίνεται πολύ "big budget" για ομάδα 4 ατόμων πάντως.
 
Επιτελους Gold!



CmyXY4jWcAAt9J5.jpg
 
Ωραία νέα !!

Η τελευταία φορά που σχολίασα ήταν το '14, οπότε απλά και μόνο για το τυπικό της υπόθεσης, να αναφέρω πως το NMS δεν είναι πλέον "timed exclusive", αλλά θα κυκλοφορήσει κανονικά για pc μαζί με την PS4 έκδοση.

Τώρα που έχουμε μπεί στην τελική ευθεία, είναι πλέον η ώρα των διαφόρων σχολίων και λοιπών "προβλέψεων". Εσείς, απο ό,τι έχετει δεί και διαβάσει έως τώρα για το παιχνίδι, πως σας φαίνεται; Για τα γραφικά δεν το συζητάμε: Αν και πιό πολύχρωμα και "καρτουνίστικα" απο εκείνα του E: D, είναι παρ' όλα αυτά υπέροχα. Με το gameplay όμως τι γίνεται; Προσωπικά εννοείται πως δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα με τους "ανοικτούς" κόσμους και το sandbox gameplay, αν και υπάρχει κόσμος που σε γενικές γραμμές τείνει να βαριέται γρήγορα αυτού του είδους τα "ανοικτά" παιχνίδια τα οποία δεν συνοδεύονται απο μία "κεντρική" ιστορία, ένα "επικό" campaign, που να τους κατευθύνει σε κάποιο συγκεκριμένο "τέλος" (όπως γινόταν π.χ. στα Privateer και Freelancer, τα οποία παρέμεναν μεν "ανοικτά", αλλά διέθεταν και ένα κεντρικό hand-crafted σενάριο).

Μέχρι στιγμής, η μόνη πληροφορία που έχουμε, είναι ότι γενικά το παιχνίδι μας προτρέπει να ταξιδέψουμε προς το κέντρο του γαλαξία, ώστε να ανακαλύψουμε ό,τι μυστήρια μπορεί να κρύβονται εκεί. Παρ' όλα αυτά, αυτό ίσως να μην αρκεί σε όσους κουράζονται γρήγορα απο τα procedurally-generated sandbox παιχνίδια, το "βιομηχανοποιημένο"/τεχνητά κατασκευασμένο σύμπαν των οποίων γίνεται σιγά-σιγά όλο και πιό εμφανές, μειώνοντας έτσι σταδικά το suspension of disbelief, με τελικό αποτέλεσμα ο παίκτης να χάνει το ενδιαφέρον του. Αν και το παιχνίδι διαθέτει μπόλικη εξερεύνηση (περιλαμβάνει και εκμάθηση εξωγήινων γλωσσών μέσω εύρεσης σχετικού lore), crafting σε όπλα, διστημικές στολές, αστρόπλοια, κ.ο.κ. (μέσω συλλογής πρώτων υλών / χημικών στοιχείων), εμπόριο, πειρατεία καθώς και "αποστολές", όλα αυτά δεν θα καταφέρουν να σταματήσουν τα αρνητικά σχόλια όσων βαριούνται εύκολα.

Σε τέτοιες περιπτώσεις, η αντιμετώπιση απο την συγκεκριμένη μερίδα παικτών είναι η εξής: κάνουν μία-δύο φορές εμπόριο, και μετά λένε: "ωραία, το είδαμε αυτό. Τι άλλο προσφέρει το παιχνίδι;". Εν συνεχεία εξερευνουν έναν-δύο πλανήτες, και μετά πάλι λένε: "ωραία, και αυτό το είδαμε. Τι άλλο μένει;". Τέλος, κάνουν και λίγες μάχες, επιτιθέμενοι σε κάποιο convoy για να του κλέψουν το εμπόρευμα, και μετά λένε: "ωραία, το είδαμε και αυτό. Τι άλλο μένει; ...Πως; Δεν υπάρχει κάτι άλλο; Ααααα, μα τότε το παιχνίδι είναι 'άδειο' και βαρετό" !! (δηλαδή παρόμοια περίπτωση μέ όσους παίζουν το E: D και αφού δοκιμάσουν "τα πάντα" - αλλά απο λίγο, καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι το παιχνίδι είναι... "a mile wide, but an inch deep", καθότι δεν αντέχουν την "επανάληψη" των στοιχείων του gameplay, ή το "grinding" όπως το ονομάζει πλέον η νέα γενιά των gamers).

Εν ολίγοις, το NMS νομίζω πως θα είναι δύσκολο να αποφύγει την κριτική που δέχονται απο κάποιους παίκτες, τα Εlitoειδή παιχνίδια, και την οποία θα συνεχίζουν να δέχονται - τουλάχιστον μέχρι να βρεθεί εκείνος ο... "μαγικός" αλγόριθμος που θα δημιουργεί συνδιασμούς φαινομενικά άπειρων διαφορετικών "επικών" σεναρίων (όχι δηλαδή ένας απλός mission generator) τα οποία επιπλέον θα συνθέτει με "πρόζα" που θα θυμίζει hand-crafted σενάριο και όχι κάτι "τεχνητό". Ισως τελικά *αυτή* να είναι η πραγματική πρωτοπορία που περιμένουμε να δούμε σε αυτού του είδους τα παιχνίδια, ώστε μέσω αυτής να αγγίξουν την τελειότητα !!

Πάντως (όπως ανέφερα και παραπάνω), απο την πλευρά μου δεν κουράζομαι εύκολα παίζοντας τέτοια games, οπότε με αρκετά μεγάλη σιγουριά μπορώ να πω ότι το NMS θα το απολαύσω... :)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Η φουσκα που ονομαζεται No man's sky εσκασε και το hype που ειχε φτασει στο θεο τελικα πηγε στα ταρταρα και στο 68 στο metacritic και πολυ του ειναι και θελουν και 60 ευρω κιολας για το παιχνιδι ενω δεν αξιζει ουτε τα μισα.Μαρτυριο η pc εκδοση απο συγκεκριμενα τεχνικα προβληματα κυριως με τα frames και μη σκεφτει κανεις να προσπαθησει να παιξει το παιχνιδι σε χαμηλων δυνατοτητων pc γιατι θα απογοητευτη παρα πολυ.Κριμα για ολους αυτους που το περιμεναν πως και πως και δηλωναν και εντυπωσισμενοι κιολας.
 
Αυτό που διαπίστωσα από τα reviews είναι: ότι σαν game δεν είναι και πολύ ενδιαφέρον, δεν έχεις και πολλά να κάνεις, αφού ρίξεις κάποιες ώρες στο game μετά γίνεται επαναλαμβανόμενο.

Επίσης, φαίνεται ότι δεν είναι ιδιαίτερα καλό σαν sandbox game, αλλά ούτε και σαν space exploration game, εκεί σίγουρα τα Star Citizen και ED του βάζουν τα γυαλιά.

Και το πιο σπαστικό, δεν έχει realistic physics, έστω να είχε σε κάποιο βαθμό.
 
Απ' ότι φαίνεται επαληθεύτηκα, καθώς (όπως αναμενόταν) πολύς κόσμος κουράζεται πολύ εύκολα απο τέτοιου είδους επαναλαμβανόμενο gameplay.

Εκείνο που θα μπορούσε να έχει αποφευχθεί πάντως, είναι τα τεχνικά προβλήματα στην pc version. Φυσικά είναι μεν κονσολοπαίχνιδο (αναπτύχθηκε αρχικά για PS4), αλλά αυτό δεν δικαιολογεί προχειρότητες στην pc έκδοση (άσε που εμείς οι computer gamers έχουμε ήδη "λουστεί" πολλές φορές διάφορες προχειροφτιαγμένες, unoptimized μεταφορές απο κονσόλες). Αντιλαμβάνομαι βέβαια ότι το development team είναι μικρό, αλλά και πάλι κάτι τέτοιο "χτυπάει" άσχημα... (διαβάζω κάτι αρνητικά σχόλια τώρα, όπως: "Νο Μan's pc can handle it" ...χαχαχα !! :D ) Eλπίζω πάντως να διορθωθούν γρήγορα τα όποια προβλήματα, και να μην έχουμε φαινόμενα σε στυλ "Arkham Knight" που πέρασε ένας χρόνος και βάλε για να σουλουπωθεί η pc version !!

Ως space-sim fan, το παιχνίδι εξακολουθεί να με ιντριγκάρει για να το παίξω, αλλά δεν σκοπεύω να προχωρήσω σε αγορά όσο έχει αυτήν την τιμή !! (και ούτε είχα ποτέ την πρόθεση - γι' αυτό άλλωστε δεν είχα κάνει προπαραγγελία ;) )
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Εμένα από την αρχή δεν μου άρεσε η ιδέα. Οτιδήποτε είναι "randomly generated" καταντάει βαρετό μετά από 5-10 λεπτά για μένα.
 
Μάλλον αναμενόμενο. Ένα τεράστιο σύμπαν για να παίξεις αλλά λίγα πράγματα για να κάνεις. Τελικά γίνεται επαναλαμβανόμενο και βαρετό. Πάντως μόλις φτιάξουν τα τεχνικά προβλήματα και πιθανόν βελτιώσουν το παιχνίδι μέσω patches να του δώσω μια ευκαιρία (δηλαδή τα ξαναλέμε σε κανά χρόνο).
 
Λίγο που το έπαιξα, είναι σαν το Minecraft στο διάστημα, ή ακόμα καλύτερα σαν το Empyrion: Galactic Survival, χωρίς να έχει τόσο εκτενές crafting. Τώρα αν και έχει κολλήματα στο framerate (hickups), που δεν οφειλονται στην κάρτα γραφικών, δεν συνάντησα άλλα τεχνικά προβλήματα, και το τρέχω σε 1440p, με ΑΑ, 8x Anisotropic, και High Settings (με i5 2500K, 16GB, και AMD R9 - 290).

Ένα τεράστιο σύμπαν για να παίξεις αλλά λίγα πράγματα για να κάνεις. Τελικά γίνεται επαναλαμβανόμενο και βαρετό.

Απ' ότι φαίνεται επαληθεύτηκα, καθώς (όπως αναμενόταν) πολύς κόσμος κουράζεται πολύ εύκολα απο τέτοιου είδους επαναλαμβανόμενο gameplay.
Λογικά όσοι περίμεναν Call of Duty στο διάστημα, φυσικά και βαρέθηκαν!! Αλλά εμένα μου θύμισε τις παλιές καλές ημέρες του "Starflight", δηλαδή μια τελείως υποτυπώδης ιστορία, και ατελείωτο σεργιάνισμα στο διάστημα :happyjump: !!! Και στην μεγάλη τηλεόραση των 48", και οι δύο εκδόσεις (ναι αγόρασα και τις δύο CE ) είναι υπέροχες :thumbup: !!

Το κακό είναι, ότι πρέπει να αρχίσω διάβασμα για τον Σεπτέμβριο, οπότε τέρμα το gaming, για λίγο καιρό!! :( :cry:
 
...και έλεγα, "δεν θα εμφανιστεί ο Captain ?" :D

Captain Kal είπε:
Λογικά όσοι περίμεναν Call of Duty στο διάστημα, φυσικά και βαρέθηκαν!!

Δεν είναι παιχνίδι για όλους, αυτό είναι σίγουρο. Αυτό που κούρασε τον πολύ κόσμο πάντως, δεν πρέπει να είναι τόσο η "έλλειψη" δράσης (σε σχέση πάντα με την συνεχή δράση του Call of Duty ;) ), όσο η επανάληψη που λένε ότι παρουσιάζει το gameplay...

Captain Kal είπε:
Αλλά εμένα μου θύμισε τις παλιές καλές ημέρες του "Starflight", δηλαδή μια τελείως υποτυπώδης ιστορία, και ατελείωτο σεργιάνισμα στο διάστημα :happyjump: !!!
Το ΝΜS παρουσιάζει μεν κάποια κοινά στοιχεία με το Starflight (π.χ. εκμάθηση εξωγήινων γλωσσών, συλλογή πρώτων υλών απο πλανήτες, κλπ), αλλά την ιστορία του SF δεν θα την έλεγα και τόσο υποτυπώδη. :)

H μεγάλη διαφορά είναι πάντως το αχανές procedurally generated σύμπαν του NMS, που τείνει να μεγενθύνει στον υπερθετικό βαθμό αυτό που ο πολύς κόσμος θεωρεί "πρόβλημα": Δηλ. την επανάληψη.
 
...και έλεγα, "δεν θα εμφανιστεί ο Captain ?" :D
Αφού ξέρεις, ότι έχω μια ιδιαίτερη σχέση, με τα διαστημοπαίχνιδα :headbang: !!!!!!

Δεν είναι παιχνίδι για όλους, αυτό είναι σίγουρο. Αυτό που κούρασε τον πολύ κόσμο πάντως, δεν πρέπει να είναι τόσο η "έλλειψη" δράσης (σε σχέση πάντα με την συνεχή δράση του Call of Duty ;) ), όσο η επανάληψη που λένε ότι παρουσιάζει το gameplay...

H μεγάλη διαφορά είναι πάντως το αχανές procedurally generated σύμπαν του NMS, που τείνει να μεγενθύνει στον υπερθετικό βαθμό αυτό που ο πολύς κόσμος θεωρεί "πρόβλημα": Δηλ. την επανάληψη.
Γι' αυτό και η αναφορά μου, στο Minecraft!! Τα ίδια πράγματα κάνεις σχεδόν συνέχεια, απλά κάπου "κολλάς", με την καλή έννοια και συνεχίζεις να παίζεις από ευχαρίστηση πλέον :happyjump: !!

αλλά την ιστορία του SF δεν θα την έλεγα και τόσο υποτυπώδη. :)
Σε σχέση με το τι έκανες, η ιστορία έπαιζε στο πολύ backround!!! Απλά είχε εκείνο το twist, που σε έστελνε αδιάβαστο στο τέλος, και γι' αυτό την θυμόμαστε ακόμα!!!

Εδώ, ένα πολύ καλό άρθρο για optimised settings!!

Και για να μην παρεξηγηθώ, πλην των φανατικών με το διάστημα, σαν την αφεντιά μου #) , οι υπόλοιποι περιμένετε τα patches, ή ακόμα καλύτερα ένα καλό sale!! Έχει τα προβληματάκια του το παιχνίδι, αλλά δεν είναι και τα χάλια που περιγράφονται στα σχόλια!!!!
 
Captain Kal είπε:
Αφού ξέρεις, ότι έχω μια ιδιαίτερη σχέση, με τα διαστημοπαίχνιδα :headbang: !!!!!!
Το ξέρω, το ξέρω !! :D (η ερώτηση ήταν ρητορική :) )

Captain Kal είπε:
πλην των φανατικών με το διάστημα, σαν την αφεντιά μου #) , οι υπόλοιποι περιμένετε τα patches, ή ακόμα καλύτερα ένα καλό sale!!
Είμαι και εγώ space fan (ως γνωστόν !!), αλλά παρ' όλα αυτά θα περιμένω το sale. :) (ήταν άλλωστε σκοπός μου, αφού απο την αρχή δεν σκόπευα να δώσω 60 ευρώ - ακόμα και πριν δω βαθμολογίες).

Πάντως μιά που έπαιξες το παιχνίδι, έχω και κάποιες ερωτήσεις - απορίες:

Καταρχάς, σε όλα τα videos και τις photos που βλέπω απο την εποχή που το παιχνίδι ήταν σε ανάπτυξη, υπάρχουν εντωπωσιακά πλάνα με εξωγήινα ζώα, φυτά, κλπ., και φυσικά resources.

Ηθελα λοιπόν να ρωτήσω, είναι *όλοι* οι πλανήτες έτσι, ή υπάρχουν και αυτοί που είναι μόνο με resources ? (αλλά χωρίς ατμόσφαιρα, χλωρίδα ή/και πανίδα)

Τώρα, απο μεριά "κεντρικής" ιστορίας, είμαι περίεργος αν υπάρχει κάτι άλλο πλην του γνωστού "ταξίδεψε στο κέντρο του γαλαξία" (?)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Καταρχάς, σε όλα τα videos και τις photos που βλέπω απο την εποχή που το παιχνίδι ήταν σε ανάπτυξη, υπάρχουν εντωπωσιακά πλάνα με εξωγήινα ζώα, φυτά, κλπ., και φυσικά resources.Ηθελα λοιπόν να ρωτήσω, είναι *όλοι* οι πλανήτες έτσι, ή υπάρχουν και αυτοί που είναι μόνο με resources ? (αλλά χωρίς ατμόσφαιρα, χλωρίδα ή/και πανίδα)

Τώρα, απο μεριά "κεντρικής" ιστορίας, είμαι περίεργος αν υπάρχει κάτι άλλο πλην του γνωστού "ταξίδεψε στο κέντρο του γαλαξία" (?)
Κάτι υπονοείται, στο συνοδευτικό κόμικ, της έκδοσης του PS4. Αλλά μην φανταστείς τίποτε επικό!!! Τα υπόλοιπα το Σαββατοκύριακο, που θα του ρίξω μια ματιά ακόμα, γιατί τώρα το έχουμε ρίξει στο διάβασμα!!! (Και έχω μαζέψει και την καλωδιομάνα, που οδηγεί στην τηλεόραση #) !!
 
Το καλοκαίρι του 2020 η Sony εβαλε το παιχνίδι σε προσφορά και το αγόρασα. Ασχολήθηκα λίγο (4-5 ώρες) αλλα τότε μου φάνηκε βουνό και ήδη είχα παίξει άλλο μεγάλο παιχνίδι και ήθελα κάτι παρόμοιο. Πριν 3 εβδομάδες αποφάσισα να ασχοληθώ σοβαρά. Πλέον λέω με βεβαιότητα ότι είναι το πιο ενδιαφέρον παιχνίδι που έχω παίξει ποτέ. Οχι το πιο ωραίο ή πιο συναρπαστικό, αλλά αυτό που σου παρέχει τις περισσότερες επιλογές που μπορείς να κάνεις σε ένα παιχνίδι, το οποίο κάνει κυριολεκτικά τα πάντα για να σου κρατήσει το ενδιαφέρον ζωντανό. Εχω παίξει 50 ώρες και ακόμα δεν έχω φτιάξει πλατφόρμα για αυτοκίνητα, ούτε καν για το αεροσκάφος. Και είμαι σε πρωταρχικό στάδιο εξερεύνησης. Πιστεύω ότι είναι από τα παιχνίδια που αν τα ξεκινήσεις, δεν πρέπει να τα παραγήσεις γιατί όταν τα ξαν'αρχίζεις μετά από μήνες, πρέπει να τα ξαναμάθεις. Είναι καταπληκτικό το πώς έχουν φανταστεί και σχεδιάσει τους (εξω)πλανήτες. Πας σε έναν πλανήτη που είναι παγωμένος, πας σε έναν άλλον που είναι ηφαιστιογενής, σε έναν άλλον εντελώς ραδιενεργό, και ποτέ κανείς δεν είναι ίδιος με τον άλλον. Οκ, ό,τι ανακαλύπτεις τελικά στην πορεία είναι λίγο πολύ το ίδιο, όμως ο τρόπος προσπέλασης (ή το τί εχθρούς τελικά θα συναντήσεις εκεί) είναι εντελώς διαφορετικός από την προηγούμενη τοποθεσία που ήσουν. Ολοι βεβαια λένε για να πας σε πλανήτες τύπου Γη, πρέπει να έχεις εξερευνήσει αρκετά και να εχεις τέτοιες αναβαθμίσεις σκάφους ώστε να κάνεις αρκετά μεγάλα διαγαλαξιακά ταξίδια. Κι εγώ ακόμα απέχω πολυ από αυτό. Προβλέπω να κυκλοφοράει το επόμενο horizon zero dawn κι εγώ να το φτύνω. :fafoutis:
 
Πίσω
Μπλουζα