No Man's Sky

Καλα δεν σου μαθανε εσενα στο σχολειο να κανεις παραγραφους;
Το παιχνιδι δεν ξερω ,αμα ηταν στο gamepass μαλλον θα το παιξα αλλα δεν μου μεινε τιποτα.
 
Για τους οπαδους του παιχνιδιου και για οσους θελουν να δουν πως ειναι ενας πραγματικά φανατικός οπαδος που εχει αφιερωσει χιλιαδες ωρες σε ενα παιχνιδι, εδω ειναι το blog του Blake Patterson, NMSspot.

O ιδιος εχει και ενα πολυ γνωστο blog για retrocomputing, Byte Cellar.
 
Είχα θετικές εμπειρίες με το συγκεκριμένο παιχνίδι, ιδιαίτερα στην αρχή. Θύμαμαι που έσκασε σαν φούσκα γιατί πολλά από αυτά που υποσχεθήκαν δεν ολοκληρωθήκαν τότε, αλλά δεν είχα παρακολουθήσει το αρχικό hype και έτσι δεν είχα ιδιαίτερες προσδοκίες. Απλώς είπα, ωραία procedural generated universe, φαίνεται όμορφο, δεν καίγομαι για το multiplayer. Μου αρέσει να χάνομαι σε εξωγήινα τοπία σε single player χωρίς κάποιον ιδιαίτερο σκοπό, τουλάχιστον πήρα αυτό που περίμενα.

Τότε είχα μετακομίσει σε νέα πόλη στην Αγγλία και αργούσαν να μου εγκαταστήσουν το internet (κάποιες ασυνενοησίες και πήρε 2-3 βδομάδες). Αλλά το παιχνίδι είχε βγει οπότε πήρα το laptop μου και πήγα στα τοπικά KFC και το κατέβασα από εκεί από το wifi με πάναργη σύνδεση έκανε μια ώρα (ευτυχώς λόγω procedural generation, το παίχνιδι ήταν 2-3GB αντί για 50), μετά από το Steam το μετέφερα στο desktop. Έτσι ονόμασα τον πρώτο πλανήτη που βρήκα KFC :)

Είχα παίξει καμιά 100 ώρες. Δεν πήγα στο κέντρο του γαλαξία γιατί δεν χρησιμοποιούσα τις μαύρες τρύπες αλλά πήγαινα όπου μπορούσα. Πολλοί το κατηγόρησαν πως όλοι οι πλανήτες είναι το ίδιο με άλλα χρώματα. Αλλά προσωπίκα, γνωρίζοντας βέβαια και τους περιορισμούς του procedural generation, το βρήκα πάλι φανταστίκο. Ακόμα και στην πρώτη έκδοση είχε κάποιο variation, θυμάμαι κάτι πλανήτες με θάλασσα ή άλλοι με εξωγήινη γεωλογία, με κάτι περίεργες γεωμετρίες σαν βράχια. Έσκαβα μετά με τα tools κάτι φανταστηκές σπηλιές. Πολλοί κράζανε και το generation των ζώων, αλλά εγώ τα βρήκα φανταστικά και αρκετά varied, ο περισότερος κόσμος περιμένει το procedural generation να είναι ένας εγκέφαλος ενός artist σε chip ξέρω εγώ και να βγάζει νέες φαντασίες από την αρχή. Και πάλι τα ζώα, και οι φωνές που κάνανε, έιναι... otherwordly! Εγώ νομίζω ότι και από την πρώτη έκδοση πετύχαν αυτήν την εξωγήϊνη αίσθηση και μου δώσαν το κίνητρο να ταξιδέψω σε άλλους κόσμους με την περιέργια τι θα βρω. Υπάρχει βέβαια επανάληψη αλλά υπάρχουν και μοναδικές στιγμές και επίσης η μουσική του έδενε απίστευτα. Ναι, δεν κάνεις και πολλά σε αυτό το παιχνίδι, αλλά είναι φανταστικό για τα γούστα μου.

Αυτή ήταν η πρώτη έκδοση. Τώρα βλέπω που και που βγάζουν συνέχεια εκδόσεις, οπότε θα έχουν προσθέσει πολλά πια, ακόμα και αυτά που υποσχεθήκαν και δεν τα βάλαν στην άρχη. Το πρόβλημα μου τώρα είναι όταν βρίσκω λίγο χρόνο να το ξανατρέξω, έχουν αλλάξει τόσα πολλά πράγματα (και φυσικά τα saves έχουν ακυρωθεί) που πρέπει να ξεκινήσω από την αρχή σε μια περίοδο που έχω όρεξη να παίξω συνεχόμενα για πολλές ώρες μέχρι να μπω στο νόημα. Και ίσως μέχρι τότε να βγάλουν και άλλο update.

Παραδέχομαι πάντως τους developers, γιατί μετά το πρώτο φιάσκο είχαν φάει τοσό κράξιμο, που θα περίμενες να βγουν και να πουν "oi gamers είναι αχάριστοι!" (όπως άλλοι το κάνουν για πολύ λιγότερα) αλλά παρόλα αυτά καθίσανε και επανορθώσαν με νέα updates που κάνανε τζάμπα. Δεν έχω ξαναδεί τόσο κράξιμο, μου φάνηκε παράξενο γιατί δεν είχα φάει το hype και είχα θετική διάθεση με το πρώτο release σε σύγκριση με τον περισσότερο κόσμο,. μέχρι και να θέλω να δω ένα talk για procedural generation από developer και να αρχίζουν τα χαζά comments "no man's lie" κλπ. μετά από χρόνια. Για το κράξιμο που φαγάνε, κρατίσανε τους τύπους, και αυτό το σέβομαι.
 
Πίσω
Μπλουζα