Oι Ghostbusters ξαναρχονται

Βρε αστο που σου λεω δεν το σωνεις με τιποτα. :D

VG247: Why choose to lead on the PS3?Mark Randell : Very simple reason: Ghostbusters is the property of Sony Pictures.

VG247: Right. But the game will be coming out on the 360, it’s a simultaneous release. Did Sony insist it was lead?

MR : Personally, I want to show off our PS3 technology. We’re one of the few developers who love the PS3 and have a great time with it. We have great technology for the PS3 and we want to show it off.

VG247: Isn’t it the same for the 360?

MR: We’re running the same game for both platforms but if we made a PS3-only game, for example, you could double the amount of objects on screen that you’re seeing. The PlayStation 3 has seven processors and the 360 only has three, so seven versus three means you can do a lot more on the PS3. We’re keeping the game the same over both platforms so we don’t want to take out any features.

VG247: So is the game scaled down because of the limitations of the 360?

MR : For example, we’ve reserved one whole processor on the PS3 for Dolby Digital 5.1 sound whereas on the 360 you have part of one processor to do that. So we can have a lot better sound mixing and a lot more effects going on at the same time. That kinds of makes us do a little bit less in the game [360] but makes for better audio. If we’re doing a PS3 only game however, we could be doing a lot more. We could be pushing a lot more on the screen.
Toν εχασες τον υπνο σου. :D
 
Και τριάντα επεξεργαστές να είχε το PS3 πάλι σε xbox 360 θα το βγάζανε.

Και αυτό διότι ο "Bill" έχει προνοήσει. Έβαλε το δακτυλάκι του πάλι κοινός.

Πέραν της πλάκας πάντος, σε συζήτηση που είχα με ορισμένα άτομα που είναι "γκουρού" της τεχνολογίας. Λένε πως παρόλο που το ps3 έχει 8+1synergistic cells (processors), οι επιδόσεις που έχει λόγο της σχεδίασης/αρχιτεκτονικής είναι εφάμιλες με του xbox 360 και όχι πολύ ανώτερες.

Μάλιστα σε κάποιες εφαρμογές μεταφοράς δεδομένων από την μνήμη προς επεξεργαστή και vga processor το ps3 υστερεί.

Και αν πάρουμε και το τι επικρατεί στον προγραμματισμό με πολυπήρινους επεξεργαστές intel core 2 duo και quad, οι προγραμματιστές σιγά σιγά μπαίνουν στο νόημα το πως να διαχειρίζονται το κώδικα έτσι ώστε να εκμεταλλεύoνται το hardware αποδοτικά.

Δυστιχώς πολλές τεχνικές λεπτομέρειες δεν ξέρω αλλά δεν σκάω κιόλλας.

Στο κάτω κάτω δικός τους είναι ο πόλεμος, ας βγάλουν τα μάτια τους, ουφ.
 
Αυτός είσαι...τώρα είπες τη σωστή κουβέντα !!! Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ είναι όλα τα λευτα για τους καταναλωτές !!!!
 
Συμφωνω.Αν ειχαν παρει ολοι το δρομο της Nintendo που κολησε 2 Gamecube με selotape και τα πουλαει 250 ευρω,ζητω που καηκαμε.

Παντως η συνεντευξη ειναι γεματη ανοησιες και τεχνικα ακαταληπτες φανφαρες.

Οπως αποδεικνυεται (καπου παιζει ορθογραφικο,ειμαι σιγουρος :D ) o cell δεν "εκανε" για παιχνιδια,ποσο μαλλον οταν συνδιαστηκε αναγκαστικα με μια μπαγιατοκαρτα και και εφαγε αναγκαστικα κατατμηση στη μνημη.

Το μελλον ειναι τα GPGPU...ειδομεν
 
Ισως τα αγγλικα να μην ειναι το πιο δυνατο σου σημειο.

Ας ξαναπροσπαθησω. :D

VG247: Γιατί επιλέξτε να οδηγήσετε PS3;

Mark Randell: Πολύ απλός λόγος: Το Ghostbusters είναι η ιδιοκτησία της Sony Pictures. VG247: Δικαίωμα. Αλλά το παιχνίδι θα βγαίνει στα 360, είναι μια ταυτόχρονη απελευθέρωση. Η Sony επέμεινε αυτό ήταν μόλυβδος;

Ο Κ.: Προσωπικά, θέλω να επιδείξω PS3 την τεχνολογία μας. Είμαστε ένας από τους λίγους υπεύθυνους για την ανάπτυξη που αγαπούν PS3 και έχουν έναν μεγάλο χρόνο με το. Έχουμε τη μεγάλη τεχνολογία για PS3 και θέλουμε να την παρουσιάσουμε μακριά.

VG247: Δεν είναι το ίδιο για τα 360;

Ο Κ.: Τρέχουμε το ίδιο παιχνίδι και για τις δύο πλατφόρμες αλλά εάν κάναμε ένα pS3-μόνο παιχνίδι, παραδείγματος χάριν, θα μπορούσατε να διπλασιάσετε το ποσό αντικειμένων στην οθόνη που βλέπετε. Το PlayStation 3 έχει επτά επεξεργαστές και τα 360 μόνο έχουν τρεις, έτσι επτά εναντίον τριών μέσων εσείς μπορούν να κάνουν πολύ περισσότερου PS3. Κρατάμε το παιχνίδι το ίδιο πράγμα και πέρα από τις δύο πλατφόρμες έτσι δεν θέλουμε να πάρουμε έξω οποιαδήποτε χαρακτηριστικά γνωρίσματα.

VG247: Έτσι το παιχνίδι μειώνεται λόγω των περιορισμών των 360;

Ο Κ.: Παραδείγματος χάριν, έχουμε διατηρήσει έναν ολόκληρο επεξεργαστή PS3 για ήχο Dolby τον ψηφιακό 5.1 ενώ στα 360 έχετε μέρος ενός επεξεργαστή για να κάνετε αυτόν. Έτσι μπορούμε να έχουμε την πολύ καλύτερη υγιή μίξη και πολύ περισσότερα αποτελέσματα που πηγαίνουν συγχρόνως. Ότι τα είδη μας κάνουν να κάνουμε ένα μικρό κομμάτι λιγότεροι στο παιχνίδι [360] αλλά κάνουν για καλύτερα ακουστικό. Εάν κάνουμε ένα PS3 μόνο παιχνίδι εντούτοις, θα μπορούσαμε πολύ περισσότερο. Θα μπορούσαμε πολύ περισσότερο στην οθόνη.
Γκεγκε. :D
 
Το PlayStation 3 έχει επτά επεξεργαστές και τα 360 μόνο έχουν τρεις, έτσι επτά εναντίον τριών μέσων εσείς μπορούν να κάνουν πολύ περισσότερου PS3
Ταδε εφη Terminal Reality (παλμαρε για γελια)

Ανευ σχολιων :D
 
AADVARK από λόγια έχουμε χορτάσει πια.

Ναι θα τα κάναμε καλύτερα αλλά πρέπει να και τα λοιπά.

Δηλαδή γιατί δεν το κάνανε πιο δυνατό για το PS3 αφού ούτος η άλλος άλλη πλατφόρμα είναι το PS3 από το XBOX 360. Και θα κάνουν που θα κάνουν αλλαγές για να το προσαρμόσουν.

Δηλαδή αν κυκλοφορούσε ακόμα το XBOX το πρώτο και δεν είχε βγει το 360 τι θα κάνανε, θα το βγάζανε σε 8μπιτο;

Γιατί να μην το βγάλουν έτσι τέλειο που λένε και να μας πέσουν τα σαγόνια. Και να ανεβούν και οι πωλήσεις του PS3.
 
Γιατι για μειωση κοστους και εργατικων ωρων "πανε" συμφωνα με τις δυνατοτητες τις λιγοτερο ικανης κονσολας.

Του 360 δηλαδη.
 
Εισαι οφτοπικ ,το 630p στο GTA IV thread παρακαλω,μην αναγκαστω να λαβω μετρα. :D

Εκτος αν εχεις inside πληροφοριες και για το ghostbusters. :D
 
Aardvark είπε:
Γιατι για μειωση κοστους και εργατικων ωρων "πανε" συμφωνα με τις δυνατοτητες τις λιγοτερο ικανης κονσολας.
Του 360 δηλαδη.
Κατάρα στον λαδέμπορα!!!

Σε λίγο θα τους προσλαμβάνουν τους προγραμματιστές μέσω stage.
 
Παντως οι πρωτες εντυπωσεις απο το παιχνιδι που διαβαζω ειναι πολυ θετικες.

Κατι σε GTA φερνει με τους ηρωες να γυρνανε στην πολη για αποστολες εξοντωσεις.

Με τις αυθεντικες φωνες και με το original τραγουδι ,thank God που τελευταια στιγμη αποφασισαν οχι σε remix.

Kαποια στιγμη θα βαλω screenshots.
 
'Ghostbusters' Video Game Trailer!

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=Xgof69Mc8uQ]YouTube - Ghost Busters The Video Game Trailer HD
 
H εισαγωγη απο το παιχνιδι,περιμενετε μεχρι να ακουσετε την μουσικη.

Ελα και ερχεται και η τριτη ταινια ,λεω. :D

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=WKIgEF15xmQ]YouTube - Ghostbusters: The Video Game Opening Cinematic
 
Και με αυτα και με αυτα, βγηκε και το Ghostbusters σε PS3/360 με βασικη πλατφορμα αναπτυξης το PS3...

Zητω συγνωμη για τις σπεκουλες που εκανα περι 630p στην PS3 εκδοση....

Tα πραγματα ειναι ΤΡΙΣχειροτερα!!! μπουαχαχαχαχαχα

360 - 1280 x 720 2 x AA

PS3 - 960 x 540 QAA

vlcsnap-270714.jpg


Μαυρη θολουρα πλακωσε


Μαυρη σαν καλιακουδα


:tease:
 
Τι να πώ τώρα.... Αυτό είναι αδικία.. Δηλαδή σε τί υστερεί το PS3 και πρέπει να έχει χειρότερα γραφικά ...; Προφανώς αυτές είναι κινήσεις marketing, και δείχνει και ποίος έχει σπρώξει τα ποίο πολλά λευτά στη προόθηση του μηχανήματος του - κάτι μου λέει πως αυτή είναι η Microsoft...
 
Πάντως σε καποια reviews που εχω διαβασει, λενε οτι στο 360 εχει λιγο καλυτερα γραφικά και καποια εφε παραπανω. Δεν ηξερα οτι ειναι και σε χαμηλότερη ανάλυση στο PS3...

Και μιας και το εφερε η κουβέντα, μπορει το PS3 να εχει καλυτερη CPU, αυτο ομως που μετραει πιο πολυ στα γραφικα ειναι η GPU που απ οτι ξερω στο 360 ειναι λιγο ανώτερη.
 
Πίσω
Μπλουζα