O Billy Mitchell ξανακτυπα [Donkey Kong High Scores]

Oλα τα λαμογια ας μπουνε στης τρυπες τους τωρα γιατι η λασπη γυρναει στα μουτρα αυτων που την εριξαν.Billy Mitchell the Legend :headbangdude: :headbangdude: :headbangdude: :headbangdude: :headbangdude: :headbangdude: :headbangdude: :headbangdude: :headbangdude:
 
Πάντως μου κάνει εντύπωση που είχαν φτιάξει το παιχνίδι με τόσες πίστες . Άκου εκεί 256 . Αυτό σημαίνει πως πίστευαν πως όντως κάποιοι θα έφταναν έως εκεί , αλλά πώς ; Διότι αν μου λες πως δε γίνεται να βάλεις κέρμα για να συνεχίσεις , τότε είναι ... απάνθρωπο ! Για να μη πω αντιοικονομικό (για τους κατασκευαστές) .

Και μιας και τα συζητάμε , μου ήρθε και μία καόμα αποροία : είπες πως το Ms PacMan τελείωνε κάπου στις μισές πίστες . Έκτοτε βρέθηκε κάποιος να διορθώσει το παιχνίδι ώστε να παίζονται όλες ; Έστω με ΜΑΜΕ .
Οι πίστες του παιχνιδιού (επειδή φαίνεται να μην το έχεις παίξει πολύ), δεν είναι 256 διαφορετικές πίστες. Από τη 10η και μετά επαναλαμβάνεται η ίδια. Το κόλλημα στην 256 γινόταν επειδή στους 8-bit υπολογιστές η τιμή που μπορεί να πάρει μια μεταβλητή ειναι (κάποιες φορές) από 0 ως 255. (= 2^8 - 1).Τώρα κάποια μεταβλητή μπερδευόταν εκεί και κόλλαγε. Οι κατασκευαστές δεν την άλλαξαν γιατί δεν είχε και ιδιαίτερο νόημα αν το καλοσκεφτείς. Παρόμοιο κόλλημα είχε ας πούμε και το Τέτρις που όταν έφτανες στο 1 εκ. σκορ "τρελαινόταν" και σου έβγαζε σκορ άλλ' αντ άλλων.
 
Σεβαστός ο Billy, αλλά για τα τυπάκια που τερματίζουν τα Darksouls χωρίς να φάνε ούτε hit και χωρίς να πάρουν ούτε level τί μεγέθους αvδριάντα πρέπει να τους στήσουμε; :icon_lol:
 
Σεβαστα και τα τυπακια αυτα με την διαφορα ομως πως για να γινουν ολα αυτα δεν φτανει μονο η δεξιοτεχνια και οι ικανοτητες του εκαστοτε gamer αλλα χρειαζονται και ολα τα bugs και glitches που τους επιτρεπουν να περνανε ολοκληρους αρχηγους χωρις να χτυπησουν καν η να τους νικανε με ενα χτυπημα οπως και να προσπερνανε ολοκληρες πιστες η ακομα και το μισο gameplay του παιχιδιου που λεει ο λογος και μιλαω γενικα και οχι μονο για τα Darksouls.Γιαυτο λοιπον ο δεικος μου σεβασμος ειναι πολυ μεγαλυτερος για ατομα οπως οι Billy Mitchell,Jordan Dorrington,Stephen Krogman,Chris Ayra,Rick Fothergill και πολλοι αλλοι που εκατσαν πανω απο το PAC-MAN για 4 και 5 ωρες καθαρου gameplay για το perfect pacman χωρις να χασουν την συγκεντρωση τους ουτε για ενα χιλιοστο του δευτερολεπτου η που εκατσαν 14 ωρες πανω απο το Galaga για να φτασουν τα 20 μυρια.Ολοι αυτοι ειναι με μια λεξη ΘΡΥΛΟΙ απλα ειναι τα πραγματα.
 
Πίσω
Μπλουζα