Maddog
Immense Cult RetroFigure
- Joined
- 10 Νοέ 2006
- Μηνύματα
- 4.887
- Αντιδράσεις
- 153
Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα Wally!
Πχ για εμένα που κυρίως γουστάρω strategy και RPG και σιχαίνομαι τα περισσότερα action και τα περισσότερα ξυλίκια οι κονσόλες ποτέ δεν θα είναι επαρκής κάλυψη. Που είναι το Heroes Of Might & Magic, το Warcraft, το Civilization, το Baldur's Gate 2, το Age Of Empires (μερικά τυχαία παραδείγματα από σειρές που έχω λιώσει όταν ακόμα είχα χρόνο να παίζω πολύ). Τέτοια παιχνίδια θα κυκλοφορούν μόνο σε PC (ή αν βγουν σε κονσόλα θα είναι ένα είδος παρωδίας, είτε στον χειρισμό είτε στο concept)
Και ειδικά για το OutRun 2/2006 το σχόλιο δεν έχει κανένα νόημα. Το αντίστοιχο arcade χρησιμοποιούσε Chihiro board (modified XBox hardware) οπότε είναι απολύτως λογικό να πηγαίνει αποδοτικότερα το port του XBox μια και ο αρχικός σχεδιασμός ήταν ακριβώς για να ξεζουμίζει τις δυνατότητες ενός XBox clone-δεν νομίζω ότι έκατσε να κάνει και κανένα ιδιαίτερο optimization η Sega για την PC έκδοση, δεν υπήρχε λόγος άλλωστε. Το παιχνίδι δεν είναι ιδιαίτερα απαιτητικό σε hardware για την χρονική περίοδο που κυκλοφόρησε στο PC.
Α, και φυσικά για θύμισε μου σε τι ανάλυση παίζει το XBox το OutRun 2006 γιατί σίγουρα δεν είναι 1280x1024 που τράβαγε η Geforce 5600. Μήπως το PC έσπρωχνε αρκετές χιλιάδες παραπάνω pixels?
Don't get me wrong, μου αρέσει το XBox μου (ranking 2nd μετά το Dreamcast από όσα έχω στην κατοχή μου ή έχω δει in action) αλλά νομίζω ότι παρασύρεσαι...
Πχ για εμένα που κυρίως γουστάρω strategy και RPG και σιχαίνομαι τα περισσότερα action και τα περισσότερα ξυλίκια οι κονσόλες ποτέ δεν θα είναι επαρκής κάλυψη. Που είναι το Heroes Of Might & Magic, το Warcraft, το Civilization, το Baldur's Gate 2, το Age Of Empires (μερικά τυχαία παραδείγματα από σειρές που έχω λιώσει όταν ακόμα είχα χρόνο να παίζω πολύ). Τέτοια παιχνίδια θα κυκλοφορούν μόνο σε PC (ή αν βγουν σε κονσόλα θα είναι ένα είδος παρωδίας, είτε στον χειρισμό είτε στο concept)
Και ειδικά για το OutRun 2/2006 το σχόλιο δεν έχει κανένα νόημα. Το αντίστοιχο arcade χρησιμοποιούσε Chihiro board (modified XBox hardware) οπότε είναι απολύτως λογικό να πηγαίνει αποδοτικότερα το port του XBox μια και ο αρχικός σχεδιασμός ήταν ακριβώς για να ξεζουμίζει τις δυνατότητες ενός XBox clone-δεν νομίζω ότι έκατσε να κάνει και κανένα ιδιαίτερο optimization η Sega για την PC έκδοση, δεν υπήρχε λόγος άλλωστε. Το παιχνίδι δεν είναι ιδιαίτερα απαιτητικό σε hardware για την χρονική περίοδο που κυκλοφόρησε στο PC.
Α, και φυσικά για θύμισε μου σε τι ανάλυση παίζει το XBox το OutRun 2006 γιατί σίγουρα δεν είναι 1280x1024 που τράβαγε η Geforce 5600. Μήπως το PC έσπρωχνε αρκετές χιλιάδες παραπάνω pixels?
Don't get me wrong, μου αρέσει το XBox μου (ranking 2nd μετά το Dreamcast από όσα έχω στην κατοχή μου ή έχω δει in action) αλλά νομίζω ότι παρασύρεσαι...