PC Demos

Shock

Retired Admin
Joined
13 Ιουν 2006
Μηνύματα
5.315
Αντιδράσεις
230
Άργησα λίγο να το πάρω χαμπάρι. Θεωρώ ότι είναι αριστούργημα

 
Τέλεια demos ! Το πρώτο είναι όντως φανταστικό. Τώρα που το σκέφτομαι, θα ήταν ωραίο ένα sticky-thread αφιερωμένο στα demos, με νέες κυκλοφορίες αλλα και παλιά αγαπημένα.
 
Τα άλλα με τα 4 ΚΒ σου φάνηκαν πολύ?

Δείτε καλύτερα το πρώτο demo. Δεν υπάρχουν πολύγωνα όλα είναι particles και shaders. Απλά απίστευτο
 
Κάποιος μου κάνει πλάκα.. Μόνο τα soundtracks σε αυτά τα demos είναι megabytes...
 
synths αντί για samples, τρελό compression μέχρι και μείωση του header του executable για να γλιτώσουν μερικά bytes.

Υπάρχει καιρό αυτή η μανία να μειώνουν το μέγεθος σε ένα block. Βασικά υπάρχουν από την Amiga και ίσως πιο πριν από την C64 era. Είναι η εξέλιξη των intros, των "διαφημιστικών" των cracking groups.

Δείτε κι αυτό. Αν δεν έγραφε πάνω ότι είναι για Amiga δε θα πιστεύατε ότι είναι για PC;

4ΚΒ Ikadalawampu

 
Eίναι γνωστό ότι η demoscene ξεκίνησε πρακτικά από τον C64, μπορεί να προϋπήρχαν κάποια demos αλλά εκεί έγινε το μεγάλο bam. Πολλά από τα μεγαλύτερα groupάκια έχουν τις ρίζες τους εκεί.

τους fairlight τους είδαμε, δείτε κι τους farbrausch που μας αναφέρονται στις ρίζες τους μέσα από το παρακάτω demo

http://www.youtube.com/watch?v=BIlf2MsWcWE

και ένα κειμενάκι για να καταλάβετε γιατί κατά πάσα πιθανότητα δεν θα τρέχει στο PC σας :)

This demo is designed for quad-core or better CPUs. We wanted to make use ofmulti-threading. Whatʼs the use of having multi-threading engine and then

making a demo that runs on slow CPUs? Also, as the GPU has to do some of the

computing it should be quite fast, too.

If your PC is too slow this demo will not only run at low framerates, it

will break apart terribly. This is because many scenes involve physical

simulations – you canʼt simply drop frames.

Going the whole way, with the CPU calculating something, feeding that into

the GPU, starting a shader, reading it back, running the result through the

CPU to generate some GPU data which is then rendered… yeah!

Out of memory crashes are still likely if you have less than 1GB of video

memory on your graphics card.

Demo was opimized for FULLHD 1920×1080.. use min GForceGtx460 & QuadCore for watching.
 
Shock είπε:
Δείτε καλύτερα το πρώτο demo. Δεν υπάρχουν πολύγωνα όλα είναι particles και shaders. Απλά απίστευτο
Holy shi.... Τώρα το πρόσεξα ! Απίστευτο! Και μερικά από τα άλλα που ποστάρατε είναι φοβερά.

Ας ποστάρουμε όμως μόνο demos για PC γιατί εαν πιάσουμε άλλα μηχανήματα...

Αγαπημένο για μένα είναι το 2nd Reality και το Debris!
 
To Agenda Cycling Fourth, είναι πράγματικα αριστούργημα. Δεν είχα ιδέα για την ύπαρξη του. Το αγαπημένο μου PC Demo (μέχρι που είδα το ACF!) είναι το 64ΚΒ Heaven Seven των Exceed. Βγήκε το 2000 για msdos/win και είναι καθαρό software render. Ακόμα και σήμερα στέκεται ψηλά!

 
Επίσης να μην ξεχάσουμε το fr025 the popular demo με την υπέροχη disco μουσική και αισθητική του αλλά και το 1995 που είναι πολύ νοσταλγικό.

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ένα πολύ ωραίο demo 64k - το Squish που είχε βγει πρώτο στην Assembly 2002 demoparty και μου έχει μείνει ακόμα...

Δείτε το σε... υψηλη ανάλυση 720p :p

 
Πίσω
Μπλουζα