@Paspartoo
Κάποιος ζητάει βοήθεια πάνω σε ένα άρθρο hacking με άπλετο κώδικα μηχανής, assembly και δεκαεξαδικές διευθύνσεις. Η ακριβής του ερώτηση είναι η
"δεν πολυκαταλαβα την διαδικασια". Η διαδικασία που περιγράφεται
είναι η φόρτωση ενός παιχνιδιού, πρακτικά ο loader.
Όλο το κείμενο ΔΕΝ είναι για το πως θα γράψεις το Poke στην basic αλλά για το πως θα φορτώσεις το παιχνίδι στη μνήμη αναλύοντας τον μηχανισμό loading του B&B.
Αν κάποιος δηλώνει ότι "δεν πολυκατάλαβε τη διαδικασία" σημαίνει:
- Ξέρει assembly αλλά το κείμενο είναι δυσνόητο
- Δεν ξέρει assembly αλλά θέλει να μάθει πως θα φορτώσει ένα παιχνίδι στη μνήμη προφανώς για να το "πειράξει"
- Κάτι άλλο και δεν το έγραψε σωστά
Στην πρώτη περίπτωση υποθέτω ότι θα είχε συγκεκριμένη απορία και θα την έλεγε.
Στην δεύτερη περίπτωση του πρότεινα να ξεκινήσει Z80 assembly με κάποια tutorials.
Τι βοήθεια να δώσω σε κάποιον πάνω στο άρθρο που προφανώς από τη δεύτερη του απάντηση δεν ξέρει assembly?
Πως θα ακολουθήσει το κείμενο αν δεν ξέρει τι είναι π.χ η LD?
Πως να του πω για τo "πηδηκτοπίνακα" όταν πολύ πιθανό να μην ξέρει καν τι είναι αυτό, που θα το χρησιμοποιήσει και πως θα το χρησιμοποιήσει?
Από το κείμενο:
#BC77 Ανοίγει το input stream και διαβάζει 2Κ. Ο HL δείχνει τη διεύθυνση που είναι αποθηκευμένο το όνομα του αρχείου, ο Β έχει το μήκος του ονόματος και ο DE τον buffer.
Αυτό είναι ένα μέρος ενός jumptable, έχει και άλλα στο άρθρο. Ειλικρινά πιστεύεις ότι κάποιος που δεν έχει ιδέα από assembly/κώδικα μηχανής θα ανοίξει ένα παιχνίδι, θα το φορτώσει και θα το σπάσει?
Το άρθρο είναι πολύ advanced και χρειάζεται αρκετο διάβασμα μέχρι να πεις ότι θα το ακολουθήσεις και θα καταλάβεις τι θέλει να πει ο Ασημακόπουλος.