Phoenix 05 - Δεκέμβρης 2010

DINO

Expert
Joined
3 Αύγ 2007
Μηνύματα
8.279
Αντιδράσεις
844
Shinobi είπε:
Δώρα-ωραίο άρθρο και με καλό χιούμορ, διαβάζεται ευχάριστα. Πιάνει όμως πάνω απο 10 σελίδες!!Outlaw-ένα απλό παιχνιδάκι για 2600, νοσταλγικό, 2 σελίδες όμως είναι πολλές (Special review? :p )

Διαμαντάκια- Αρκετά καλό, θα έπρεπε να είναι μικρότερες οι παρουσιάσεις, και περισσότερα τα παιχνίδια νομίζω, καλό χιούμορ.Το PSX κάπου δε κολάει μαζί με Atari XL.

Blood Money-κλασικό, απο τα αγαπημένα μου παιχνίδια, μεγάλο άρθρο ξανά, και θα έπρεπε να αναφερθείς και στις άλλες εκδόσεις. Παρ'όλα αυτά καλό.

Prisoner of Ice-καλό δε το ήξερα φαίνεται ενδιαφέρον.

Privateer 2-ενδιαφέρον, άλλο ένα πολύ μεγάλο άρθρο, αλλά το δικαιολογεί το βάθος του παιχνιδιού.

Renegade-ωραία "σφήνα", απλό γράψιμο, ο cpc στα καλύτερα του νομίζω (και gryzor)

Renegade 64-δε μου αρέσει σαν παιχνίδι, καλή η προσπάθεια σου πάντως.

Apocalypse-πραγματικά πολύ καλό, νομίζω το highlight του περιοδικου μαζί με τη τελευταία σελίδα με το rainbow islands.

θα επανέλθω με περισσότερα
Επιτέλους... Λίγη συζήτηση!

Shinobi, απ'ότι βλέπω δε σου αρέσουν τα μακροσκελή άρθρα! :D

Ειδικά για τα "διαμαντάκια", πιστεύω οτι είναι τόσο μεγάλα όσο χρειαζόταν το άρθρο. Εξάλλου, δε θα μου άρεσε να αναφέρω απλώς γραφικά - ήχο και να προτείνω ξερά έναν τίτλο...

Σίγουρα θα μπορούσαν να μπουν περισσότερα παιχνίδια. Απλά, κάπου μέσα στο άρθρο, αφήνω ένα παραθυράκι, για να επανέλθω με περισσότερα παιχνίδια... ;)

Με ευχαρίστησε πολύ που ξεχώρισες το Apocalypse αλλά και το Gamecomic...

Πάντως για μένα, highlight του τεύχους, είναι σίγουρα ο οδηγός δώρων!

Shinobi είπε:
το Zybex είχε παρουσιαστεί και στο Pixel αν δε κάνω λάθος για C64, που είναι φυσικά πολύ ανώτερο σε γραφικά και ήχο απο Atari. Ας του ρίξουν μια ματιά οι... Αμστραντάδες σε κάποιο C64 emulator, αξίζει το κόπο.
Βασικά δεν ήταν καν παρουσίαση... Μια απλή αναφορά σε preview, αν θυμάμαι καλά...

billy είπε:
To έχουμε ήδη παίξει. ;) Δεν θα έλεγα ότι είναι και τρομακτικές οι διαφορές στις δύο αυτές εκδόσεις (Atari - C64).
Στο Pixel δεν είχε παρουσιαστεί για C64, αλλά για Spectrum.
Πράγματι... Καραμπινάτες διαφορές ήταν ίσως τα αστεράκια και λίγα εξτρά χρώματα...
 

billy

Retromaniax Co-Founder
Joined
8 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.232
Αντιδράσεις
173
DINO είπε:
Βασικά δεν ήταν καν παρουσίαση... Μια απλή αναφορά σε preview, αν θυμάμαι καλά...
Οντως, δεν ήταν λεπτομερής παρουσίαση. (το είχαμε ξανασυζητήσει μαζί αυτό Dino ;) )

Η αναφορά ήταν απο στήλη "με μιά ματιά", όπου είχαμε "mini" reviews για την πληθώρα των spectrumoπαίχνιδων που κυκλοφορούσαν κάθε μήνα.

Οι αναφορές σε παιχνίδια στην στήλη αυτή ήταν τόσο μικρές, που εύκολα μπορούσαν να "ξεφύγουν" απο τους αναγνώστες.
 

Whiteulver

RetroN00b
Joined
2 Mαϊ 2007
Μηνύματα
25
Αντιδράσεις
0
Συγχαρητήρια παιδιά για το νέο τεύχος. Πραγματικά είναι πολύ καλό και ιδιαίτερα το άρθρο για το SWOS.

Θα μου επιτρέψετε να κάνω μια μικρη παρέμβαση για το συγκεκριμένο άρθρο, σχετικά με τα skills των παιχτών.

Η τιμές των skills αντιστοιχούν ως εξής:

0 = 8

1 = 9

2 = 10

3 = 11

4 = 12

5 = 13

6 = 14

7 = 15

Δηλαδή ο παίχτης που έχει πχ. speed 12 δεν είναι καλύτερος σε αυτόν τον τομέα απο κάποιον που έχει 5. Ο μέγιστος αριθμός του κάθε skill μπορεί μεν να είναι το 15 αλλα στην ουσία είναι απο 0 - 7.

Άρα αν κάποιος έχει ένα skill 6 είναι τόσο ικανός όσο ένας άλλος με το ίδιο skill ίσο με 14. Περίεργο ε; Η χρησιμότητα αυτής της λογικής εφαρμόζεται μόνο για τους μισθούς των παιχτών στο career mode.

Έτσι αν κάποιος έχει περισσότερα skills απο 8-15 σε σύκριση με κάποιον που έχει απο 0-7, ο μισθός του είναι μεγαλύτερος, επομένος τα εβδομαδιαία έξοδα της ομάδας 8α είναι περισσότερα.

Επίσης για το passing και το heading, βλεπουμε σημαντική διαφορά στην απόδοση ενός παίχτη, από την εκτέλεση corner. Αν ο παίχτης που εκτελεί το corner έχει καλό passing τότε αυξάνεται η πιθανότητα να βρει συμπαίκτη του. Αν ο συμπαίχτης του έχει καλό heading τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να σκοράρει με κεφαλιά. Ο συνδυασμός αυτόν των 2 επιφέρει κατά 99% γκολ απο corner!!!
 

alkis21

ΚickOff World Champ 2013
Joined
16 Οκτ 2008
Μηνύματα
2.600
Αντιδράσεις
136
Καταρχάς ευχαριστώ πολύ για τις ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις!

Whiteulver είπε:
Οι τιμές των skills αντιστοιχούν ως εξής:0 = 8

1 = 9

2 = 10

3 = 11

4 = 12

5 = 13

6 = 14

7 = 15
Μου κάνει μεγάλη εντύπωση αυτό που λες και θα το ερευνήσω πολύ σύντομα, άλλωστε μια τέτοια θεωρία είναι αρκετά εύκολο να καταρριφθεί ή να επιβεβαιωθεί. Στην δεύτερη περίπτωση θα χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο που μου διέφευγε κάτι τόσο προφανώς εδώ και 15+ χρόνια!

Έχω όμως μια εύλογη απορία, από που το ξέρεις αυτό; Υπάρχει πουθενά το source code του παιχνιδιού; Γιατί πολύ θα ήθελα να του ρίξω μια ματιά.

Whiteulver είπε:
Επίσης για το passing και το heading, βλεπουμε σημαντική διαφορά στην απόδοση ενός παίχτη, από την εκτέλεση corner. Αν ο παίχτης που εκτελεί το corner έχει καλό passing τότε αυξάνεται η πιθανότητα να βρει συμπαίκτη του. Αν ο συμπαίχτης του έχει καλό heading τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να σκοράρει με κεφαλιά. Ο συνδυασμός αυτόν των 2 επιφέρει κατά 99% γκολ απο corner!!!
Σ' αυτό θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω, αυτό που λες είναι η κραταιά άποψη αλλά η δική μου είναι διαφορετική. Δεν θέλω να το παίξω μεγάλος παίκτης αλλά σε κάθε, μα σε κάθε corner βρίσκω το κεφάλι του συμπαίκτη μου ανεξαρτήτως του passing που έχει αυτός που του εκτελεί (τα παιδιά που έχουν παίξει αντίπαλοί μου σε τουρνουά μπορούν να το επιβεβαιώσουν). Επίσης έχω επιβεβαιώσει ότι το αν θα σκοράρεις με κεφαλιά εξαρτάται αποκλειστικά από το skill του τερματοφύλακα και όχι από το heading skill του παίκτη. Δοκίμασε το πολλές φορές και θα διαπιστώσεις πως με αντίπαλο τον ίδιο τερματοφύλακα θα έχεις τα ίδια αποτελέσματα είτε ο παίκτης έχει 0 heading είτε 15.
 

spyros_s

Human RetroDatabase
Joined
27 Ιαν 2008
Μηνύματα
2.888
Αντιδράσεις
138

Whiteulver

RetroN00b
Joined
2 Mαϊ 2007
Μηνύματα
25
Αντιδράσεις
0
alkis21 είπε:
Έχω όμως μια εύλογη απορία, από που το ξέρεις αυτό; Υπάρχει πουθενά το source code του παιχνιδιού; Γιατί πολύ θα ήθελα να του ρίξω μια ματιά.
Μπορεις να το τσεκαρεις απο τα 3 skills που θεωρεί το SWOS τα καλύτερα του παίχτη. Βαλε σε εναν παιχτη πχ επιθετικο, να εχει F=12, S=12, H=6, P=13, T=3, C=3, V=3. Λογικά περιμένεις να έχει τα 3 καλύτερα skills ως PFS, αλλα το SWOS θα δείξει τα HPF. Επίσης παίζει και η θέση ρόλο έτσι στο προηγούμενο παράδειγμα, για επιθετικό υπερισχύει το F εναντι του S.

Αν υπήρχε κάπου το source code του παιχνιδιού θα κάναμε πανηγύρια :) . Μόνο η Codemaster το έχει και δεν το δίνει!!! Είχε γίνει παλιότερα request απο τα παιδιά του sensiblesoccer.de, αλλα έφαγαν άκυρο.

Για το passing και το heading, ειναι ενδιαφέρον αυτό που λες. Θα το τσεκάρω σίγουρα να δω τι παίζει :)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

Shock

Retired Admin
Joined
13 Ιουν 2006
Μηνύματα
5.304
Αντιδράσεις
183
Για άλλη μια φορά καταφέρατε να βγάλετε μια πολύ καλή δουλειά.

Σας ευχαριστούμε!

Υ.Γ Ούτε καν μπορώ να θυμηθώ πόσες ώρες έχω δώσει στο Blood Money. Να μην πω καν για την υπέροχη μουσική του
 

Insesshek

Banned
Joined
20 Ιαν 2012
Μηνύματα
8
Αντιδράσεις
0
Medication Holidays

Red Rooster Sex Pills , discount zovirax These side effects may include sore throat, edema, coma, seizures, fatigue, hepatitis, hair loss, abdominal pain, rash, constipation, hallucinations, and dizziness. http://400mccowan.com/ - buy acyclovir online
 
Μπλουζα