Phoenix 07 - Δεκέμβρης 2011

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Wally
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Συνέντευξη απο ΡΟΜ ΨΗΦΙΑΚΗ;;;

Θυμαμαι το interface που έβαζα το χειρηστήριο ήταν της εταιριας.Πολύ χαίρομαι που υπάρχουν ακόμα.

Τώρα πρόσεξα οτι βγάζετε περιοδικό.Θα τα κατεβάσω όλα και θα ποστάρω εντυπώσεις.
 
Οχι επειδη ειναι της κοινοτητας (εχμ, εχμ), αλλα ολα τα τευχη του Phoenix ειναι εξαιρετικα και διαφορετικα στημενα καθε φορα.

Οσο για την Rom Ψηφιακη, ο κυριος Μαυρογιαννοπουλος είναι πολυ καλη περιπτωση ανθρωπου, με διαθεση να προσφερει.

Να φανταστεις τις κασετες που μου εδωσε για ψηφιοποιηση δεν του τις εχω επιστρεψει ακομα διοτι μου χαλασε το κασετοφωνο και δεν βρισκω καποιον κοντα μου να δανειστω!!

Σεπτεμβρη μαλλον το 8ο τευχος ;)
 
Οφείλω να κάνω μια προσθήκη στο αφιέρωμα των παιχνιδιών μπάσκετ, και στο Magic Johnson's Basketball. Το παιχνίδι το είχα θάψει λόγω του ότι ήταν ουσιαστικά unplayable από δισκέτες, και άλλωστε στο μακρινό 1989 πόσοι είχαν σκληρό δίσκο στην Amiga 500 τους; Ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι σε A1200 δεν έτρεχε καν, πραγματικά απορώ με ποια λογική κυκλοφόρησε και πόσοι μπόρεσαν να το παίξουν. Χαρακτηριστικά έγραφα:

Κι όμως, αφού περάσεις την εισαγωγική οθόνη επιλογής επιπέδου δυσκολίας, αντικρίσεις το γήπεδο και ξεκινήσεις να παίζεις, για πέντε περίπου δευτερόλεπτα νομίζεις πως έφτασες στη γη της επαγγελίας των παιχνιδιών μπάσκετ! Πανέμορφα γραφικά με πολύ λεπτομέρεια τόσο στο γήπεδο όσο και στους παίκτες. Πλάγια όψη γηπέδου χωρίς διακοπή στη δράση και παρόλο που τα (2 εναντίον 2) sprites είναι αρκετά μεγάλα, εξαιρετική ταχύτητα σε ένα στήσιμο που θυμίζει τον μετέπειτα θρύλο των arcade παιχνιδιών μπάσκετ NBA Jam. Τον αρχικό ενθουσιασμό όμως γρήγορα διαδέχεται η απογοήτευση: το MJB σε παγκόσμια πρωτοτυπία δεν αποθηκεύει όλα τα animations στη RAM, αλλά αντίθετα φορτώνει συχνά από την δισκέτα την ώρα του αγώνα, διακόπτοντας συνεχώς την δράση. Υποθέτω ότι το καταστροφικό αυτό φαινόμενο μετριάζεται αν το εγκαταστήσεις στον σκληρό δίσκο, εγώ όμως δεν κατάφερα να το κάνω να δουλέψει από εκεί επομένως αδυνατώ να το επιβεβαιώσω. Πρόκειται για κλασσικό παράδειγμα κακού προγραμματισμού, αφού αν όντως η RAM δεν επαρκεί για να αποθηκεύσει όσα χρειάζονται για να μην διακόπτεται η δράση θα έπρεπε να μειωθεί η λεπτομέρεια στα γραφικά. Κάτι τέτοιο δεν έγινε και κατά συνέπεια το παιχνίδι είναι ουσιαστικά unplayable.
Την προηγούμενη εβδομάδα όμως βγήκε WHDLoad patch για το MJB, και φυσικά έσπευσα να το εγκαταστήσω στον σκληρό της A1200 για να μπορέσω επιτέλους να παίξω αρκετούς αγώνες ώστε να σας μεταφέρω μια πιο εμπεριστατωμένη άποψη. Από τον σκληρό πραγματικά η δράση είναι ταχύτατη και ανεμπόδιστη. Όμως τα υπόλοιπα προβλήματα του παιχνιδιού, με κυριότερο αυτό του χειρισμού του δεν σου επιτρέπουν να το απολαύσεις. Θυμίζω πως:

Αντί να αντιμετωπιστεί το θέμα του μονού fire button με τον συνήθη τρόπο, δηλαδή με απλό πάτημα να γίνεται πάσα και με παρατεταμένο σουτ, στο MJB ενώ πατάς το fire για να πασάρεις πρέπει να κάνεις πάνω τον μοχλό, ενώ για να σουτάρεις κάτω! Όπως ακριβώς δηλαδή δίνεις ύψος στη μπάλα στο Kick Off 2. Ο άνθρωπος που κατέληξε σε αυτό τον χειρισμό προφανώς δεν είχε ξαναπαίξει παιχνίδι μπάσκετ στη ζωή του. Οι δε παίκτες σουτάρουν αστραπιαία, σαν να τους τελειώνει ο χρόνος σχεδόν με το που πηδάνε, γεγονός που χαλάει το κατά τα άλλα εξαιρετικό animation.
Να προσθέσω πως το animation στο διχτάκι του καλαθιού είναι τόσο σύντομο που πολλές φορές δυσκολεύεσαι να καταλάβεις αν μπήκε καλάθι ή όχι.

Με βάση τα παραπάνω, μπορώ να αλλάξω τον τελικό βαθμό που του έβαλα από 0/10 σε 4/10. Είναι πραγματικά πολύ κρίμα, γιατί με έναν πιο ορθολογικό χειρισμό και μερικά ακόμα frames στο σουτ και στο διχτάκι, ακόμα και με κάποια απώλεια στην ταχύτητα, θα είχαμε ένα NBA Jam στην Amiga μας έστω κι αν χρειάστηκαν να περάσουν 23 χρόνια για να το παίξουμε.
 
Πίσω
Μπλουζα