billy
Retromaniax Co-Founder
- Joined
- 8 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 4.232
- Αντιδράσεις
- 274
Eίναι γεγονός ότι τις δεκαεξάμπιτες εκδόσεις τις βελτίωσαν πολύ στα γραφικά.Karnov είπε:το bard's tale μου είχε φανεί αηδία,
ειδικά αφότου είδα τις οθόνες από τα 16-bit.
Η διαφορά ήταν ακόμα πιό μεγάλη για όσους είχαν οκτάμπιτο μηχάνημα, αλλά έτυχε να δούν για πρώτη φορά εικόνες του παιχνιδιού στο special review του Pixel (σε ST), οπότε είχαν μεγάλες προσδοκίες !! (ειδικά οι κάτοχοι spectrum, όπου συν τοις άλλοις είχαν και "μονοχρωμία" στην έκδοσή τους, κάνοντας τις εικόνες να δείχνουν πιό άθλιες απο όλες τις άλλες versions).
Σε διαβεβαιώ πάντως πως ο "πυρήνας" του παιχνιδιού παραμένει ο ίδιος. Το μόνο που ίσως προσθέτει πόντους στο gameplay στα δεκαεξάμπιτα είναι οι ευκολίες που παρέχει το mouse. Κατα τα άλλα, το παιχνίδι έχει το ίδιο "βάθος" και στον 6128.
Το θυμάμαι καλά αυτό, διότι το είχα παίξει αρκετά !!Karnov είπε:Το απολύτως χειρότερο στον 6128 ήταν το Heroes of the Lance . Το οποίο βασικά δεν ήταν amstrad-version αλλά ...spectrum !!!!!
Βασικά δεν ήταν καθαρόαιμο rpg, αλλά action-rpg,
Σαν gameplay δεν ήταν χάλια, αλλά σίγουρα δεν ήταν και τίποτα σούπερ. (όσο για τα γραφικά, spectrumιζαν επικίνδυνα όπως σωστά είπες).
Το θετικό ήταν ότι σου επέτρεπε να παίξεις με χαρακτήρες-θρύλους του Dragonlance Saga (Τanis, Majere bros., κλπ), αλλά αυτό ήταν "plus" μόνο για τους πορωμένους.
Αυτό που είναι πραγματικά κρίμα, είναι ότι η γνωστή αγγλική εταιρία US Gold (που είχε αναλάβει τα συγκεκριμένα παίγνια της SSI) προτίμησε να κυκλοφορήσει μόνο αυτά τα action-υβρίδια στους καθαρά ευρωπαϊκούς οκτάμπιτους, ενώ σε αυτούς με αμερικάνικες ρίζες (C64 για παράδειγμα), υπήρχαν διαθέσιμα goldbox αριστουργήματα σαν το Pool of Radiance.
Και λέω είναι κρίμα, γιατί τέτοια παιχνίδια-γίγαντες των πολλών δισκεττών θα είχαν ωφεληθεί σε τεράστιο βαθμό απο τα ταχύτατα drives των cpc.
Το αστείο με το Heroes of the Lance είναι πως ενώ στο Pixel το είχαν αρχικά ψιλο-θάψει σε ένα αφιέρωμα στα rpg, μετά το είδαμε σε... special review !!

Karnov είπε:(η τραγωδία του amstrad, τα spectrum-ports).
Kαλά, εδώ συμφωνώ ασφαλώς 100%.
Μεγάλη αδικία ένα ανώτερο μηχάνημα σαν τον amstrad, να χαντακώνεται τόσο άδικα.
Και η πιό μεγάλη αδικία είναι ότι πολλές φορές προτιμούσαν να μεταφέρουν τις πιό απίστευτες πατάτες απο spectrum (π.χ. το τραγικά απαίσιο Bionic Commando), και να αφήνουν ανεκμετάλλευτες ευκαιρίες σαν το Firefly, που θα μπορούσε να αποτελέσει μία αξιοπρεπέστατη κυκλοφορία - έστω και σαν port...
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: