Pixel DX;

Κι εγώ βρίσκω καταπληκτική την ιδέα του Doc και δηλώνω και παρόν σε τυχόν δημιουργία ομάδας. Άλλωστε το έχω κι ένα μεράκι με τα πιξελάκια καθώς έχω "πειράξει" κατα καιρούς χαλασμένα εξώφυλλα έτσι ώστε να μην είναι τόσο εμφανείς οι φθορές του χρόνου.

Keep us posted doc :thumbup:
 
Doc, όπως πάντα, δεν θα μπορούσα να λείψω. Φυσικά είμαι πανάσχετος με επεξεργασία εικόνας, αλλά δώσε οδηγό και μαθαίνουμε στο πιτς φιτίλι!!!!!!

Εντάξει watermark να μην μπει, αλλά μη δώσουμε έτοιμο φαί στους γνωστότατους lamerάδες που καραδοκούν στη γωνία.
 
Το ξέρεις ότι σε αγαπάω και σε εκτιμάω, αλλά θα έλεγα να σταματήσεις να ασχολείσαι με already obsolete ανούσια πράγματα και να ασχοληθείς λίγο με τον γιο και την κόρη σου ;) για την γυναίκα δεν λέω τίποτα, άσε την να βράζει στο ζουμί της. :D δεν κοιτάς λίγο και τον εαυτό σου αλήθεια που μου φαίνεται ότι τον έχεις παραμελήσει τελευταία; :flower:

Τέσπα, να μιλήσω σοβαρά τώρα, αν και η γενική ιδέα είναι η παραπάνω.

Αυτό που κάνεις, εάν γουστάρεις μπορώ να σου δείξω πως να το κάνεις με ρυθμίσεις που καλύπτουν τον μέσο όρο, μαζικά σε κάθε τεύχος σε λίγα λεπτά με τα ίδια αποτελέσματα περίπου, ώστε να μην χάσεις την ζωή σου με κάτι που ήδη προσωπικά θεωρώ ανούσιο και περιττό. Γιατί μιλάω για ανούσιο, περιττό, obsolete κλπ - σκληρούς ίσως - χαρακτηρισμούς για το κατά άλλα θεμιτό στόχο που έχεις. Δυστυχώς εξαρχής όλα ξεκίνησαν στραβά, ήτοι χαμηλές προδιαγραφές και γενικά άσχημα scan, σκέψου ότι πολλά έγιναν με 100dpi. Έκανα και εγώ και ξέρω, ενώ από μόνος μου προσπάθησα να ανεβάσω λίγο τις ρυθμίσεις, αλλά την εποχή που έγιναν βάρος δόθηκε στο μέγεθος και όχι στην ποιότητα, στην ποσότητα και όχι στην λεπτομέρεια, χώρια τα μηχανήματα που είχαμε στην διάθεση μας τότε και τις ταχύτητες που δούλευαν. Έτσι από χάλια πρωτότυπα θα λάβεις απλά μέτρια αποτελέσματα, οπότε η δεκαετία και η υπερπροσπάθεια σου πιστεύω θα πάει χαμένη.