Τα μυστικά της επιτυχίας Playmobil
Αυτή είναι η ιστορία μιας μικρής οικογενειακής επιχείρησης, με ρίζες στην ύπαιθρο της Βαυαρίας, το οποίο εμφανίζει μια αυθάδη υγεία. Playmobil κτύπησε τις πωλήσεις χρόνο ρεκόρ (55 εκατομμύρια κρούσματα στον κόσμο) και είναι έτοιμη να επαναλάβει το κατόρθωμα του τρέχοντος έτους. Η γερμανική εταιρεία, η οποία διπλασίασε τον κύκλο εργασιών της σε δέκα χρόνια στα 505 εκατ. ευρώ, έχει ως στόχο να αυξηθεί κατά 5% έως 8% το 2012, ωθούμενη από την επιστροφή στην «ασφαλή στοιχήματα» σε περιόδους κρίσης. Επιθετικά αντίπαλος Lego, με μια σειρά αφιερωμένη στα κορίτσια (Lego Φίλοι), δεν έχει ξεκινήσει Playmobil απόδοση, το 40% των χρηστών είναι κορίτσια.
Geobra Brandstδtter ομάδα οφείλει πολλά σε συνανθρώπους του Playmobil. Το 1974, αφού εμπλουτισμένο σημαντική ΗΠΑ Hula Hoop, το παιχνίδι ήταν στη χειρότερη του, καταβεβλημένος από την πετρελαϊκή κρίση. Μέχρι ένας από τους μηχανικούς του, Hans Beck ανακάλυψε ένα μικρό ειδώλιο για να πάρει το καλύτερο από το πλαστικό να είναι και ακριβό. Οι τράπεζες δεν πιστεύουν. Ωστόσο, η επιτυχία είναι πρωτοφανής. Τα παιδιά στρατιώτες θέσει σε ντουλάπα παιχνίδι και τους γονείς τους παρασυρθεί από αυτό το ειδώλιο σε προσιτή τιμή που επιτρέπει στο παιδί να προβάλει τη φαντασία του στο παιχνίδι
Σχεδόν σαράντα χρόνια αργότερα, Playmobil είναι ένα UFO στον κόσμο των παιχνιδιών. Γερμανικά είναι μια από τις λίγες βιομηχανικού τομέα να έχουν αφήσει τα εργοστάσιά της στην Ευρώπη (Γερμανία, Μάλτα, Ισπανία, Τσεχία). Είχε απέδωσε στο δέλεαρ της Κίνας το 2003, πριν από την επιστροφή. "Εμείς δεν συνειδητοποιούν ότι το 5% εξοικονόμηση αλλά να αναλάβει τον κίνδυνο της απώλειας του ελέγχου της παραγωγής», λέει ο Andrea Schauer, Διευθύνων Σύμβουλος της Playmobil από το 2000, ο οποίος φοβόταν πλαστών τραπεζογραμματίων.
Παγκόσμια θέματα
Το ίδιο καινοτομία φροντίδα. Playmobil ανανεώνεται κάθε χρόνο περίπου το ένα τρίτο της συλλογής του. "Αυτό που είναι σημαντικό είναι να επικεντρωθεί στην παγκόσμια θέματα, όχι να είναι της μόδας, παρέχει Hane Bernhard, Διευθυντής της Ε & Α, τριάντα πέντε χρόνια από το σπίτι. Είναι από την τρέχουσα σειρά αναρωτιόμαστε τι μπορούμε να εκσυγχρονίσουμε και τι θέματα προκύπτουν. "Μεγαλωμένος της ημέρας, η πριγκίπισσα παλάτι, που βρίσκεται στην τρίτη έκδοση του σε δεκαπέντε χρόνια, πίσω στο 2012 με girly χρώματα, μια πίστα χορού και ένα περιστρεφόμενο αέρα Disney.
Playmobil είναι πεπεισμένη ότι για 4-9 χρόνια, τίποτα δεν κτυπά τα κλασικά. Μετά το πειρατικό καράβι του τρέχοντος έτους, θα κάνει δυτική "επιστροφή" του επόμενου έτους. Ο στόχος είναι να εξασφαλιστεί μια ισορροπία μεταξύ των ιστορικών και σύγχρονων θεμάτων. Υπάρχει μόνο ένα ταμπού στην Playmobil, της βίας και των στρατιωτικών θεμάτων μετά τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο. Η πραγματική είδηση, όπως τις πυραμίδες ή τους Εσκιμώους (flop μόνο στην ιστορία), στικτή κάνει τον κατάλογο, ώστε με φειδώ, λόγω του οικονομικού κινδύνου. Playmobil έχει ξεκινήσει φέτος την κατασκευή αριθμούς, σχήματα, πολύ προσιτές (3 ευρώ).
Προσοχή, ακόμη και όταν πρόκειται για την άσκηση διασκέδαση. Ένα ομοίωμα του Playmobil κινουμένων σχεδίων κυκλοφόρησε στα τέλη του 2013, αλλά η γερμανική εταιρεία, η οποία έχει λάβει άδεια παραγωγοί δεν εμπλέκεται οικονομικά.
"Είμαστε υπέρ οργανική ανάπτυξη"
Οικογενειακή επιχείρηση, όπου ο κύκλος εργασιών είναι σχεδόν μηδενική, Playmobil δεν χάνει την ψυχή του. Σε Zirndorf στα κεντρικά γραφεία, διατηρούμε το μύθο κρατώντας τα 200 επιστολές από τα παιδιά κάθε μήνα για τη διαχείριση. Εδώ, θα ζητούν από τους αιτούντες εργασία, εάν έχουν παίξει Playmobil ... «Η φιλοσοφία μας είναι μακροχρόνια, λέει ο Andrea Schauer. Προτιμούμε οργανική ανάπτυξη, στο δικό του ρυθμό μας. "Δεν έχει σημασία που εμπίπτουν σε μαζική παραγωγή στις Ηνωμένες Πολιτείες για την αντιμετώπιση της Wal-Mart. Ωστόσο, Playmobil, που ποτέ δεν έχει δανειστεί ένα ευρώ για να χρηματοδοτήσει την ανάπτυξή της, θα μπορούσε να αντέξει οικονομικά. Στις εγκαταστάσεις του θα αυξήσει την παραγωγή της κατά 30%.
Με το πάσο σας. Horst Brandstδtter, ο γιος του ιδρυτή της, βλέπει τη δύναμη της ανεξαρτησίας της. Εκείνος αρνείται συστηματικά την πρόοδο των ανταγωνιστών της. Ακόμα διαδοχή του είναι κλειδωμένο. Στο θάνατό του, ένα ίδρυμα θα αναλάβει τον έλεγχο της εταιρείας.
Playmobil και Lego ανταγωνίζονται για τα κορίτσια
Στη Γαλλία, ο εφευρέτης του πλαστικού ειδώλιο είναι η τρίτη μεγαλύτερη του παιχνιδιού πίσω από τις ΗΠΑ Hasbro και Mattel. Μετά τριπλασιασμό των πωλήσεων της σε δέκα χρόνια, τελείωσε το 2011 με αύξηση του 6%.
Το Τμήμα παιχνίδι του πολέμου για να αποπλανήσει τα κορίτσια θα πραγματοποιηθεί. Στην περασμένη εβδομάδα ξεκίνησε επίσημα Φίλοι Lego, μια σειρά αφιερωμένη στα κορίτσια, η δανική toymaker ήρθε με τα πόδια στα δάχτυλα του αιώνιου αντιπάλου του, γερμανική Playmobil. Έναρξη με τυμπανοκρουσίες, που υποστηρίζεται από μια παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια του προϋπολογισμού για την εγγραφή 40 εκατομμύρια δολάρια.
Με παστέλ χρώματα τούβλα του, Lego ελπίζει να καλύψουν τη διαφορά σε Playmobil με το 40% των χρηστών είναι ήδη κορίτσια. Τίποτα για να τρομάξει τις γερμανικές γυναικεία ειδώλια σχεδιαστεί το 1976, δύο χρόνια μετά τη δημιουργία της. "Χρειάστηκαν σχεδόν είκοσι χρόνια για να μας αποδείξει την ποικιλομορφία της μάρκας, εξηγεί ο Bruno Berard, ο οποίος ηγείται τα τελευταία δέκα χρόνια η γαλλική θυγατρική. Lego θέλει να χτυπήσει σκληρά για να εντοπίσετε τη μακροπρόθεσμη αγορά. Αυτό είναι ήδη δική μας περίπτωση. "Πρόσωπο του οδοστρωτήρα Lego, Playmobil, το οποίο είναι συνήθως χαμηλού προφίλ διαφήμιση-θα εξακολουθούν να διατηρούν την προβολή της σε υψηλά επίπεδα το 2012, με σημεία αφιερωμένο στα κορίτσια, άλλα αγόρια . Είχε αύξηση των δαπανών διαφήμισης κατά 30% το περασμένο έτος.
Δεν σπάσει τις προσπάθειές του για να ξεκινήσει. «Όπως κάθε χρόνο, βρέθηκε στη συλλογή του Playmobil προϊόντα που παρουσιάζουν ενδιαφέρον για άλλα αγόρια και κορίτσια που προκαλούν ανησυχία", δήλωσε ο Μπρούνο Bιrard. Το 2012, τα κορίτσια θα έχουν ιππασία είναι το πρώτο άθλημα για ποδήλατα κορίτσια, αγόρια.
Η πρόκληση της συνέχειας
Playmobil δείχνει επίσης πριγκίπισσα κάστρο του, με ανανεωμένο περιστρεφόμενη πίστα του. Αυτό δεν εμποδίζει το 95% των κοριτσιών παίζουν με φιγούρες των αδελφών τους, και το 85% των αγοριών με αυτές των αδελφών τους. Αριθμός των κοριτσιών και να διατηρούν καλές αναμνήσεις από το πειρατικό καράβι ...
Παρά την επίθεση Lego τέταρτο παγκόσμιο παίκτη, αμφισβητίας του για το 2012 Playmobil παραμένει γαλήνιος. Στη Γαλλία, Playmobil, αρ. 3 Αμερικανός πίσω από τη Mattel και Hasbro, έχει τριπλασιαστεί τα έσοδά της από το 2000. Και αυτό φαίνεται από το μέσο όρο αύξηση περίπου 10%. Ακόμη και αν η διαφορά τους περιορίζεται μεταξύ των δύο σημάτων, είναι η μόνη χώρα όπου Γερμανικά Δανέζικα μπροστά με μερίδιο αγοράς 7% (έναντι σχεδόν 6% για Lego). Playmobil στο τέλος του έτους κατά 6% στα ? 140 εκατομμύρια στον κύκλο εργασιών, επιβραδύνθηκε από τις κορυφές Beachcomber Beyblade. Θα βασιστεί περισσότερο φέτος για τα προϊόντα συλλογής. Αλλά δεν τίθεται θέμα βάζοντας τις φτερωτές, όπως κάνει Lego για ένα χρόνο-με επιτυχία-με Ninjago. Για Playmobil στοίχημα για τη συνέχεια. Το πρώτο θέμα που ξεκίνησε το 1974 (εργάτες, ιππότες και της Ινδίας) είναι κλασικά. "Ο καλύτερος τρόπος για να μην είναι ντεμοντέ, δεν είναι να εκχωρήσετε τρόπους», είπε ο Μπρούνο Bιrard. Τα Χριστούγεννα, η ένατη best-seller παιχνίδι στη Γαλλία ήταν η χώρα Playmobil σπίτι και πισίνα. Πρόγραμμα για το 2012, μια σειρά αφιερωμένη στο ποδόσφαιρο ευρώ, ή ακόμα και φουτουριστικό μαχητές.
Παρά τις επανειλημμένες εκκλήσεις από τα πόδια Playmobil δεν θα τρέξει σε άδειες όπου Lego συνεχίζει να στοιχηματίσετε σε Πόλεμο των Άστρων και αυτοκίνητα. Στηρίζεται αντί για την εξέλιξη της έννοιας, καθώς με το νέο τσέπη-εκπλήξεις εικόνες του. Για πρώτη φορά, παρόλο που ο χαρακτήρας είναι χτισμένο. Μια επανάσταση στην Playmobil.
Playmobil ή την επιτυχία των ΜΜΕ ρίζες
Πώς η γερμανική ομάδα έχει προστατεύσει και επέκτεινε τις εγκαταστάσεις παραγωγής της στη Γερμανία και την Ευρώπη, όταν οι ανταγωνιστές του dιlocalisaient έξω από την Ευρώπη; Ένα παράδειγμα που μας λέει πολλά για ένα ανθεκτικό ευρωπαϊκών ΜΜΕ στον παγκόσμιο ανταγωνισμό και τη βιομηχανική πολιτική στη Γερμανία.
Playmobil είναι μια ειδική περίπτωση στον τομέα των παιχνιδιών. Η ομάδα είναι ένας από τους λίγους κατασκευαστές παιχνιδιών να έχουν αφήσει τα εργοστάσιά της στην Ευρώπη (Γερμανία, Μάλτα, Ισπανία, Τσεχία). Ο μετέφερε μέρος της παραγωγής της στην Κίνα το 2003, προτού τα παρατήσει. Playmobil δεν είχα συνειδητοποιήσει,, στη συνέχεια, ότι το 5% εξοικονόμηση και πήρε τον κίνδυνο της απώλειας του ελέγχου της παραγωγής της Κίνας, λόγω των πλαστών τραπεζογραμματίων.
Η ιστορία αρχίζει το 1974 Playmobil. Μετά την εισαγωγή εμπλουτίζεται οι Ηνωμένες Πολιτείες στην Ευρώπη το Hula Hoop, η ομάδα Geobra Brandstδtter, ήταν πολύ άρρωστος, συγκινημένος από την πετρελαϊκή κρίση και τις επιπτώσεις της στην τιμή των πλαστικών. Αλλά ένας από τους μηχανικούς του, Hans Beck ανακάλυψε ένα μικρό ειδώλιο να χρησιμοποιούν πλαστικά φτηνά. Ήταν μια πλήρης επιτυχία. Παιδιά στρατιώτες ξεχνάμε παιχνίδι τους και να απολαύσουν αυτό το νέο παιχνίδι που τους επιτρέπει να προβάλουν τον εαυτό τους στην ιστορία. Playmobil τώρα κινείται προς τα εμπρός. Πρώτη πωλητής παιχνιδιών στη Γαλλία, η γερμανική ομάδα, υπερέβη το 2011, 55 εκατομμύρια κουτιά που πωλούνται στον κόσμο και στέκεται μέχρι Lego, ακόμη πιο ποικιλόμορφη από αυτόν. Η γερμανική εταιρεία έχει διπλασιάσει τον κύκλο εργασιών της σε δέκα χρόνια, τώρα 505 εκατομμύρια, και στοχεύει σε μια αύξηση από 5% έως 8% το 2012. Ο κύκλος εργασιών, που το 85% στην Ευρώπη, κυρίως στη Γερμανία και τη Γαλλία, παρέμεινε σταθερός σε ? 564 εκατομμύρια. Διάφοροι παράγοντες καθορίζουν την επιτυχία.
Στρατηγική προϊόντων
Η εμπειρία της ομάδας είναι νέος. Από καλούπια τοποθετούνται σε μηχανές χύτευσης με έγχυση, οι κόκκοι υποβάλλονται σε επεξεργασία σε πλαστικά εξαρτήματα. Σε κάθε μηχάνημα υψηλής ακρίβειας έλεγχο στο πλησιέστερο μικρά, ζυγίζουν το νέο αντικείμενο, τα παιχνίδια ήταν κάτω από εκπαιδευμένο. Η ποιότητα και η ασφάλεια είναι οι δύο πυλώνες της στρατηγικής της Playmobil, που αντιμετωπίζει το "made in China". Σε πέντε χρόνια, Playmobil έχει επενδύσει 150 εκατομμύρια δολάρια στις εγκαταστάσεις του. Φέτος είναι ? 70 εκατομμύρια από επενδύσεις που προβλέπονται για μεγαλύτερο εργαστήριο ένεση.
Playmobil έχει κάνει βιομηχανικού know-how της κύριο σημείο της πώλησης. Πριν τη συσκευασία, κάθε παιχνίδι πηγαίνει σε τεχνικό έλεγχο και την ποιότητα. Σύμφωνα με υν, παιχνίδια υποβάλλονται για 210 ώρες σε υψηλές θερμοκρασίες για να εξασφαλιστεί ότι τα χρώματα δεν αλλάζουν και ότι τα συστατικά δεν τήκονται. Όλα προστατεύεται από διπλώματα ευρεσιτεχνίας και υπόκειται σε απόρρητο. Τα καλούπια από χάλυβα 12000 αποθηκεύονται σε ράφια. Η αξία αυτής της τεχνικής εκτιμάται σε ? 250 εκατομμύρια.
Επιχειρηματική στρατηγική
«Η φιλοσοφία μας είναι μακροχρόνια, λέει ο Andrea εκτελεστικός διευθυντής Schauer της ομάδας. Προτιμούμε οργανική ανάπτυξη, στο δικό του ρυθμό μας. "Ομάδα αρνείται να πέσουν σε μαζική παραγωγή στις Ηνωμένες Πολιτείες για να επιτύχει το στόχο ή Wal-Mart. Ωστόσο, Playmobil, που ποτέ δεν έχει δανειστεί ένα ευρώ για να χρηματοδοτήσει την ανάπτυξή της, έχει τη δυνατότητα παραγωγής του σήμερα θα αυξήσει την παραγωγή της κατά 30%. Με το ίδιο σύνθημα: «Ποτέ δεν είναι της μόδας, ποτέ δεν είναι ντεμοντέ», η ομάδα συνεχίζει το έργο της και παραμένει επιτυχία. Καινοτομία, Playmobil ανανεώνεται κάθε χρόνο περίπου το ένα τρίτο της συλλογής του. Χάρη στις τεχνολογικές εξελίξεις, οι αριθμοί έχουν αλλάξει σταδιακά ακόμα και αν παραμείνουν στην ίδια εμφάνιση.
Οι αποχρώσεις των χαρακτήρων είναι πιο πολυάριθμες. Τα χέρια είναι τώρα περιστρεφόμενη, επιτρέποντας στους υποτρόφους προκειμένου να πιάσει τα αντικείμενα. Το κούρεμα έχει αλλάξει. Μαγιό δύο χρόνια, η κα Playmobil έμεινε έγκυος φέτος. Όπως και στις μικρότερες λεπτομέρειες των φορέματα της ή ομπρέλες του, δεν είναι πλέον αυτοκόλλητα εντυπώσεις αλλά ρυθμιστικό για την ακρίβεια χιλιοστού.
Είναι από την τρέχουσα σειρά ότι η ομάδα αποφάσισε να εκσυγχρονίσει τα προϊόντα της, και ποια είναι τα θέματα που μπορεί να προκύψει. Ο στόχος είναι να διατηρηθεί μια ισορροπία μεταξύ των ιστορικών και σύγχρονων θεμάτων. Υπάρχει μόνο ένα θέμα Playmobil ειδώλια αρνήθηκε, βία και στρατιωτικών θεμάτων μετά τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο.
Μια στρατηγική των μέσων ενημέρωσης
Η ομάδα επέλεξε να εμπλακούν στα κινούμενα σχέδια. Playmobil Heroes United, που κυκλοφόρησε στα τέλη του 2013, ωστόσο, η γερμανική εταιρεία που έχει άδεια παραγωγοί δεν εμπλέκεται οικονομικά. Playmobil στην παρατήρηση ότι τα παιδιά εγκαταλείπουν νωρίτερα τα παιχνίδια τους. Στόχος Playmobil μειώθηκε σε 4-9 χρόνια αντί των 4-11 ετών πριν από λίγα χρόνια. Το βασικό ζήτημα για τον κατασκευαστή να συνεχίσει να αποπλανήσει τα παιδιά με αυτά τα μικρά τους χαρακτήρες που γεννήθηκαν το 1974, αυξημένη παρουσία στις οθόνες θα μπορούσαν να ενθαρρύνουν αυτή την επιλογή. Ο κατασκευαστής πρέπει επίσης να αντιμετωπίσουν ένα ισχυρότερο ανταγωνισμό με τα παιχνίδια βίντεο. Για Playmobil, Lego σε αντίθεση με τον ανταγωνιστή του, δεν προσφέρει ένα προϊόν. Lego, πέρα από τα παιχνίδια κτίριο, πωλεί δρομολογητές και τα παιχνίδια.
Μια στρατηγική web
Playmobil στο YouTube έχει επίσης μια πραγματική παρουσία με τους χιλιάδες παίκτες που απεικονίζουν αγαπημένες φιγούρες τους. Αξιοποιώντας αυτή την τάση, η εταιρεία ξεκίνησε στα τέλη Οκτωβρίου Playmobil συλλέκτη, η επίσημη θέση για την κοινότητα των ενήλικους συλλέκτες και τους οπαδούς, για να συντονίσει τις ανεπίσημες ιστοσελίδες των οπαδών του παιχνιδιού σε όλο τον κόσμο σήμερα στις Playfans, Playpackeis, Playmotown , Playmoboard, Mofreaky, Playclicks, Macgayverplaymobil.
Ενώ οι συζητήσεις για την ανταγωνιστικότητα ζωντανεύουν, βρίσκουμε ότι η Γερμανία έχει διατηρήσει μια ισχυρή ομάδα σε ένα πεδίο δραστηριότητας βρίσκεται ζάρια και υπόκειται σε έντονο ανταγωνισμό από το Νότο. Το μερίδιο της βιομηχανίας στο γερμανικό πλούτος είναι διπλάσιο από αυτό της Γαλλίας, δεν θα πρέπει να επιστήσει βιαστικά συμπεράσματα από την παρατήρηση. Πέρα από το κόστος παραγωγής, Playmobil έχει καθορίσει μια στρατηγική για να παραμείνει συνεπής και καινοτόμο ανάπτυξη, χωρίς να θέλουν πάρα πολύ ισχυρή, ελεγχόμενη και μικρή άμεση κερδοφορία. Playmobil κυριαρχεί σήμερα, με τα παιχνίδια στην Ευρώπη, και να παραμείνει ανταγωνιστική σε σχέση με την ποιότητα και την ασφάλεια. Βιομηχανική παρακμή της Ευρώπης δεν είναι αναπόφευκτη.
Πηγες Ειδησεων
http://www.lefigaro.fr/societes/2012/10/12/20005-20121012ARTFIG00564-les-secrets-de-la-reussite-de-playmobil.php
http://www.lefigaro.fr/societes/2012/01/16/04015-20120116ARTFIG00695-playmobil-et-lego-se-disputent-les-petites-filles.php
http://www.portail-ie.fr/actualites-sectorielles/pme/1847-playmobil-ou-la-reussite-d-une-pme-enracinee.html