Κρίνεις λοιπόν με το δεύτερο κριτήριο. Γιατί καταλαβαίνεις ότι το 360 αδυνατούσε να φτάσει τις περισσότερες φορές τα 720p στα ΑΑΑ, ενώ το PC εκείνη την εποχή είχε το λιγότερο 768 ανάλυση πόσο μάλλον των 2000 που θα είχε σίγουρα 1080p.
Νομίζω συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα, προφανώς και το Call of Duty θα έδειχνε καλά γιατί είχαν μειώσει οτιδήποτε θα χάλαγε τη σούπα ώστε να δείξει καλά. Εδώ το Halo έπεφτε στα 640p για να δείξει καλά.
Και αυτό έλεγα ή τουλάχιστον προσπαθούσα να αναδείξω. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ότι στα μάτια του gamer δεν υπήρχε μεγάλο άλμα από το την προηγούμενη γενιά σε αυτήν, χωρίζοντας τους gamers των mainstream κονσολών σε δύο κατηγορίες αναλόγως του τι ζητάνε και τι θεωρούν nextgen κάθε φορά. Άλλοι θεωρούν εξέλιξη την αύξηση της ανάλυσης, άλλοι την ποιότητα εικόνας.
Οι πρώτοι δεν καταννοούν ότι πριν δεν είχαν καν 720p και εκεί που είχαν ήταν φτωχό το οπτικό αποτέλεσμα για να βγουν τα νούμερα. Και οι δεύτεροι κρίνουν κάτι που πολλές φορές δεν είναι εύκολο να κριθεί γιατί δεν ξέρουμε τι κοστίζει σε ισχύ για παράδειγμα άλλη μια πηγή φωτός σε μια σκηνή.
Κάτι άλλο που πρέπει να έχουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας όταν συγκρίνουμε κονσόλες με τα PC της γενιάς τους να είναι να βλέπουμε και τις εξελίξεις στα PCs. Ποια η εξέλιξη των CPUs/GPUs στα PC όλο αυτό το καιρό; Μήπως το άλμα για τα PCs είναι πολύ μεγάλο ώστε να δυσκολεύονται οι ανεμικές σε σχέση με αυτά κονσόλες να το καλύψουν; Μήπως επειδή πλέον οι κονσόλες είναι x86_64 οι βελτιώσεις των μηχανών για τις κονσόλες περνάνε και στα PCs;
Νομίζω συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα, προφανώς και το Call of Duty θα έδειχνε καλά γιατί είχαν μειώσει οτιδήποτε θα χάλαγε τη σούπα ώστε να δείξει καλά. Εδώ το Halo έπεφτε στα 640p για να δείξει καλά.
Και αυτό έλεγα ή τουλάχιστον προσπαθούσα να αναδείξω. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ότι στα μάτια του gamer δεν υπήρχε μεγάλο άλμα από το την προηγούμενη γενιά σε αυτήν, χωρίζοντας τους gamers των mainstream κονσολών σε δύο κατηγορίες αναλόγως του τι ζητάνε και τι θεωρούν nextgen κάθε φορά. Άλλοι θεωρούν εξέλιξη την αύξηση της ανάλυσης, άλλοι την ποιότητα εικόνας.
Οι πρώτοι δεν καταννοούν ότι πριν δεν είχαν καν 720p και εκεί που είχαν ήταν φτωχό το οπτικό αποτέλεσμα για να βγουν τα νούμερα. Και οι δεύτεροι κρίνουν κάτι που πολλές φορές δεν είναι εύκολο να κριθεί γιατί δεν ξέρουμε τι κοστίζει σε ισχύ για παράδειγμα άλλη μια πηγή φωτός σε μια σκηνή.
Κάτι άλλο που πρέπει να έχουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας όταν συγκρίνουμε κονσόλες με τα PC της γενιάς τους να είναι να βλέπουμε και τις εξελίξεις στα PCs. Ποια η εξέλιξη των CPUs/GPUs στα PC όλο αυτό το καιρό; Μήπως το άλμα για τα PCs είναι πολύ μεγάλο ώστε να δυσκολεύονται οι ανεμικές σε σχέση με αυτά κονσόλες να το καλύψουν; Μήπως επειδή πλέον οι κονσόλες είναι x86_64 οι βελτιώσεις των μηχανών για τις κονσόλες περνάνε και στα PCs;