Νεο gameplay απο το GTA The Trilogy Definitive Edition για το ps5
Grand theft auto vice city
To παιχνιδι ξανασχεδιαστηκε ωστε να τρεχει με την μηχανη γραφικων Unreal Engine 4
Σε κάποιο νήμα
(άσχετο με τα βιντεοπαιχνίδια) είχα γράψει εν συντομία τη γνώμη μου για τα remakes των ταινιών, των σειρών και τα remasters των βιντεοπαιχνιδιών που έχει καταντήσει "παράδοση" τη σήμερον ημέρα, δυστυχώς... Επειδή δεν μπορώ να το βρω, είχα πει πως "τα αυθεντικά δεν πρέπει να τα ακουμπάμε! Πρέπει να τ' αφήνουμε ως έχουν!". Και το GTA Trilogy: Definitive Edition επιβεβαιώνει αυτή τη στάση που τηρώ για τα remasters, πέραν ελαχίστων εξαιρέσεων.
Όντας μεγάλος fan των Grand Theft Auto είμαι κάτοχος όλων των τίτλων της σειράς, τόσο των τίτλων για PC όσο και αυτών που βγήκαν μόνο σε κονσόλα, στο PSP, συγκεκριμένα. Μόλις έμαθα ότι θα κάνουν remaster τα τρία καλύτερα
(για εμένα) παιχνίδια της σειράς, ονόματι "Definitive Edition", τολμώ να πω ότι χάρηκα, ορμώμενος, κυρίως, από το εξαιρετικότατο remaster του original Mafia, το Mafia: Definitive Edition που βγήκε πέρυσι το Σεπτέμβριο, που εκεί όντως έγινε πολύ καλή δουλειά! Μάλιστα, η σκέψη μου ήταν "πω, ρεεεεεε, θα γίνουν σαν το Mafia: Definitive Edition"!!! Πωωωωωωωωω!!!"
Και "σκάει" η πρώτη ανακοίνωση από τη Rockstar που λέει ότι θα έχουν μεν αναβαθμισμένα γραφικά, visuals και λοιπά, αλλά θα κρατήσουν το "παραδοσιακό στυλ". Εκεί άρχισαν να με ζώνουν τα φίδια... Δεν μου "χτύπησε" καλά αυτό το "παραδοσιακό στυλ"... Βγαίνει μετά από κάνα δυο βδομάδες και το επίσημο trailer και εκεί έχασα πάσα ιδέα για το πολυαναμενόμενο Definitive Edition...
Και έρχεται η Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2021...
(Να διευκρινίσω σ' αυτό το σημείο ότι δεν το αγόρασα, καθώς είμαι απ' τους gamers που δεν αγοράζουν τα διάφορα παιχνίδια από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας, καθώς είμαι πάντα σίγουρος ότι θα έχουν bugs, οπότε περιμένω λίγο ή πολύ καιρό να διορθωθούν, και μετά προβαίνω στην αγορά. Δυστυχώς το GTA Trilogy δεν ήταν εξαίρεση...).
Ας αρχίσω από το μοναδικό θετικό που βρήκα και αυτό "λειψό": τα visuals. Δε λέω, κάνανε όντως καλή δουλειά, με τις λεπτομέρειες, τα textures και τα διάφορα, αλλά χαλάσανε εντελώς το draw distance... Γιατί; Γιατί ο παίκτης να δύναται να δει ολόκληρη τη Liberty City, τη Vice City και όλη την πολιτεία του San Andreas αν είναι ανεβασμένος σε ένα ψηλό σημείο; Μόνο θετικό δεν το λες αυτό! Άσε που στην περίπτωση του San Andreas ο χάρτης μοιάζει πολύ μικρός, ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι!!!
Και ας πάμε συνοπτικά στα πάμπολλα αρνητικά, όχι μόνο για εμένα αλλά και για τους περισσότερους, αν όχι όλους:
Κατ' αρχάς, πώς είναι δυνατόν να υπάρχουν σε
ΝΕΑ και
ΞΑΝΑΔΟΥΛΕΜΕΝΑ versions των παιχνιδιών
ακριβώς τα ίδια glitches με αυτά των original; Πώς; Αλλά η απάντηση είναι πολύ απλή: πήραν τα original παιχνίδια, τους "φορέσαν" το Unreal Engine 4 και ορίστε, κόσμε, αγόρασέ το! Για μια εταιρεία του μεγέθους της Rockstar αυτό το πράγμα δεν την τιμάει!
Τα μοντέλα των χαρακτήρων: Ειλικρινά, μοιάζουν εντελώς ψεύτικοι οι χαρακτήρες, λες και είναι φτιαγμένοι από πλαστικό! Ειδικά δε, ορισμένους χαρακτήρες όπως την Misty
από το GTA III ή τον Tommy από το Vice City κατ' εμέ τους κατέστρεψαν! Βέβαια, μπορεί να είναι η ιδέα μου, αλλά μου φαίνεται ότι τον Tommy τον έκαναν κάπως "τσουπωτό" με μάγουλα
Δεν ξέρω, ίσως και να μην βλέπω καλά
Προτελευταίο τα cutscenes, που παίζουν βασικό ρόλο στα παιχνίδια: Γιατί να είναι τόσο σκούρα; Γιατί; Κερδίζουν σε ατμόσφαιρα; Τι παίζουμε; Ένα γκανκστερικό παιχνίδι ή βλέπουμε μια noir ταινία; Αδυνατώ να καταλάβω το τόσο κακό αποτέλεσμα...
Τέλος τα physics για τα οποία δεν θέλω να πω πολλά, παρά μόνο ένα: "Shame on you, Rockstar, shame!"
Θέλουν 60 ευρώ για τρία παιχνίδια που τα έκανες χίλιες φορές καλύτερα χρησιμοποιώντας mods. Για κορόιδα ψάχνουν; Μάλλον ναι. Εγώ, πάντως, δεν πρόκειται να τα αγοράσω. Αφήστε που κατέβασαν και τις original versions από το Steam, μάλλον γιατί ήξεραν ότι ο κόσμος θα στραφεί σ' αυτές και όχι στις "Definitive" editions. Και μετά αναρωτιούνται γιατί καταφεύγουν πολλοί σε πειρατικές versions... Τέλος πάντων.
Τα είπα και ξεθύμανα