Project Natal [Kinect]

Τι ωρα ειναι εκει,2:47 το μεσημερι η το βραδυ,αν ειναι μεσημερι τοτε εχουμε time travelling ,αν ειναι αγρια ξημερωματα τοτε η M$ διαλεξε την καταληλη ωρα για να μην το δει κανεις.

Απο οτι λενε ως τωρα το Natal θα βρει εφαρμογες και εκτος gaming στην Ιατρικη καθως και σε security cameras.

Αυτο που ξερω εγω ειναι οτι λιγα τα ψωμια των παραδοσιακων controller. :(

Kojima said when he traveled to Seattle to see Natal it was a big shock. Like as big a shock as

the first time he saw a 3D game.
Tι λεει αυτος ωρε,τετοια ωρα τετοια λογια.

Edit: Και το Live σου Μister δεν ηταν Live aλλα χτεσινο.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Προσοχή στις θειές που θέλουν να δοκιμάσουν το Natal!!!

 
Το Natal ειναι οτι πρεπει για να στειλουν καποιοι τις πεθερες τους στον αγιο πετρο :D :D
 
Μιας και εχει κανα τριμηνο να μπει ειδηση στο Ναταλ ας το βαλω εδω.

Εντυπωσεις για τις δυο αντιπαλες τεχνολογιες απο τον διευθυντη της Traveler Director.

Υπαρχει θεμα λεει με το lag του Νatal και ετσι περιοριζεται η γκαμα παιχνιδιων του.

Speaking to Develop, Traveller's Tales director Jon Burton voiced concerns about Microsoft's motion control solution, Project Natal. Specifically, Burton stated that Natal's lack of controller input as well as input lag could limit the kinds of games made for it, though he did admit that the device is "exceedingly clever." Burton prefers Sony's motion controller, noting that it will be "cheap, accurate and will put buttons at your fingertips," which should make it suitable for a wide range of games.

 


Still, Burton admits he was "stunned" by the technical wizardry of Natal. With the experience of having his own motion capture studio at TT, Burton states that getting "anything resembling mo-cap" in real-time from a single camera is "nothing short of amazing."


 


For what it's worth, Burton has not used a final version of the device. We noted Natal's input lag when we tried it at TGS earlier this year, where Microsoft's Kudo Tsunoda assured us the final product would iron out, or at least ameliorate, the issue.
 
Αν το Natal κανει ολα αυτα που λεει η Microsoft(στο βιντεο υπερβαλει λιγο οτι θα πιανει η καμερα του Natal τοση ακριβεια κινησεως) τοτε τι να πω..Το PS3 θα ειναι λιγο αν κανει ολα οσα λενε το Natal..(παιζουνε μεγαλο χαρτι στο xbox360 γιατι αν αποτυχει το Natal θα υποτιμηθει πολυ η Microsoft)...

Οι καταναλωτες θα το κρινουνε (εμεις δηλαδη :) ) αν θα αξιζει το Natal...
 
(επιτελους επεστρεψα στην Ελλαδα μετα απο τοσο καιρο!!!!)

μακαρι να ειναι τοσο καλο οσο δειχνει αν και το βλεπω καπως δυσκολο!!!!!

απο τιμη ποσο αραγε θα κανει?
 
Εννοείς σε σκοτεινό δωμάτιο με προτζέκτορα?
 
Oχι αλλα τον τροπο χειρισμου.

Κουνας τα χερια πανω κατω λες και παιζεις τυφλομυγα.
 
Χμμ...Βέβαια δεν είδαμε κάποια σκηνή με δράση για να δούμε πως τα πάει. Πάντως δεν δείχνει και πολύ βολικό για FPS.

Κάτι μου λέει ότι για παιχνίδια που θέλουν μεγάλη ακρίβεια και μηδενικό lag (πχ. FPS) ίσως να χρειαστεί κάποιο "ραβδάκι" που να το πιάνει εύκολα η κάμερα. Υποθετικά όλα αυτά φυσικά και στο κάτω κάτω με το Natal με ενδιαφέρει να μπορώ να παίξω κάτι τελείως διαφορετικό που δεν γινόταν πριν, όχι FPS με άλλο χειρισμό.
 
Eνα ασφαλες συμπερασμα που μπορει να βγει απο το βιντεο ειναι ο χειρισμος της inside καμερας που γινεται με το δεξι χερι.

Απαλες κινησεις απαλα και η καμερα,γρηγορες κινησεις .......
 
Δεν με πολυπείθει, ίσως εχει εφαρμογη σε τιτλους γυμναστικης η σε κανα sport game αλλα FPS μου φαινεται πολυ πολυ περιεργο χωρις να κρατας χειριστηριο. Ισως και να ειναι μπλοφα το ολο project για να κρατησουν ενδιαφερον μεχρι την αναγγελια της επομενης γενιας, who knows...
 
οι άνθρωποι (Microsoft) κατάλαβαν ότι έχουν χάσει και αυτό το genre εξαιτίας ενός άσπρου χειριστήριου που δένεται στο χέρι αλλά είναι πλέον αργά.
 
Tα καλα:

Natalʼs lead developer Alex Kipman added that the device can recognise any pose in just 10 milliseconds – quick enough to suggest that the final product wonʼt suffer from lag issues.

And in under two-tenths of a second, says Kipman, Natal can recognise the body shape of a new user stepping in front of it.

"Natal has to work on the existing hardware without taking too much hardware processing away from the games developers,” added Kipman in an interview with trade publication New Scientist.

The lead designer added that he and his team had collected "terabytes" of data of people making poses likely to appear during game play.

Key body parts were meticulously identified in each image and frame, with all the data feeding into a computer rig.

According to Kipman, all the collated data resulted in a software package that can recognise 31 body parts in any video frame.

The software package itself weighs a mere 50MB, and is so sophisticated, says Kipman, that Natal can calculate where the playerʼs hand is even if its hidden behind their back.

“When we train this 'brain' we are telling it: this is the head, this is the shoulder. And we're doing that over millions of frames," says Kipman.

"When it sees a new image it can tell you the probability it's seeing a certain body part based on that historical information."

Microsoft confirmed yesterday that Natal would be released in 2010.
Tα κακα:

Natalʼs lead developer Alex Kipman has revealed that the upcoming peripheral will demand 10-15 per cent of the 360ʼs CPU resources.

The load previously handled by the chip now falls on one of the main three Xenon processors, but while taking a "percentage" of performance away from the system, most games don't use up 100 per cent of the available processing power anyway.
"The notion of offloading the processing to the 360 CPU in the name of lower costs and easier upgradability makes sense.
Mε αλλα λογια: no lag αλλα και αφαιρεση του chip με ταυτοχρονη χρηση ενος απο τις 3 CPU του 360 και συνολικο φορτο στο συστημα 10-15%

Προφανως ετσι τσεκουρωνει το κοστος. Ελπιζω να μην προβει σε καμια αηδια και το τιμολογησει καμια 200αρα διοτι θα ειναι για γιαουρτια
 
31 body parts?

Ποιά δηλαδή;
 
Αναλόγως αν κοιτάει άντρα ή γυναίκα;
 
Α, 15%+ cpu load. Δηλαδή δεν φτάνει που καίγονταν τα κακόμοιρα 360, τώρα θα λιώνουν κιόλας.

Και για να λένε 15% δημόσια, βάλτε 40% στη πραγματικότητα..........
 
Πιθανοτατα εχουν στο νου development στυλ wii με απλα comic / cartoon γραφικα, mini games κλπ. Αν θυμαστε, προσφατα κατηργησε το minimum οριο των 720p στα graphics οποτε 1+1=2 και απλα ετοιμαζουν τα shovelware για να πιασουν και στο κοινο του wii.
 
Λογικο και αναμενομενο να υπαρχει ανησυχια,ολοι το σκεφτονται αλλο αν δεν το λενε.

We became considerably more concerned about Project Natal's future when we learned it would be pulling its processing power from the 360 and it would seem that the development community is similarly conflicted.

In a feature by Develop, probably the most important party in the peripheral's success, the developers, weighed in on the device with a mixed bag of concern and enthusiasm.

 


Though there was a good amount of positivity and skepticism, the overwhelming sentiment is in line with Weaseltron director Adrian Hirst's wait-and-see attitude: "Microsoft need to start showing some real killer games/applications for Natal before people really start getting interested in it as a platform."
 
Πίσω
Μπλουζα