Project Natal [Kinect]

Imgema είπε:
Συμφωνω με αυτό το κομμάτι. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αποκαλούν games οπως τα Gears of War, GoW, Halo, CoD κλπ ως "hardcore"...
Έχεις παίξει ποτέ online / co-op / hardcore mode σε αυτά τα παιχνίδια ή κρίνεις από το normal επίπεδο του single player;
 
Haros είπε:
Έχεις παίξει ποτέ online / co-op / hardcore mode σε αυτά τα παιχνίδια ή κρίνεις από το normal επίπεδο του single player;
Oχι, κρίνω ΟΛΑ τα παιχνίδια (νεα και παλια) από το single player μονο, γιατί αυτό το κομμάτι με ενδιαφέρει. Ειπα ότι η διαφορά είναι στο ότι τα καινουρια mainstream games σε παιρνουν από το χεράκι και δεν σου επιτρέπουν να σκεφτείς (αυτό εννοω ότι ειναι πολύ ευκολα, όχι ότι σκοτώνεις εύκολα τους εχθρους)..
 
Imgema είπε:
τα καινουρια mainstream games σε παιρνουν από το χεράκι και δεν σου επιτρέπουν να σκεφτείς (αυτό εννοω ότι ειναι πολύ ευκολα, όχι ότι σκοτώνεις εύκολα τους εχθρους)..
Οκ, τώρα σε κατάλαβα.

Απλά άμα σκεφτείς ποσοτικά πόσα παιχνίδια βγαίναν παλαιότερα και πόσα βγαίνουν τώρα, αναλογικά τα καλά του τότε (γιατί υπήρχαν κάτι αξεπέραστες πατάτες) είναι ίδια με αυτά του σήμερα...

Εξάλλου το gaming βιομηχανία είναι και για να μας παραδώσει 1 καλό τίτλο πρέπει να δώσει στους casuals 10. Γιατί άμα περίμενε έσοδα από τους "δύσκολους" τίτλους ζήτω που καήκαμε...
 
Haros είπε:
Απλά άμα σκεφτείς ποσοτικά πόσα παιχνίδια βγαίναν παλαιότερα και πόσα βγαίνουν τώρα, αναλογικά τα καλά του τότε (γιατί υπήρχαν κάτι αξεπέραστες πατάτες) είναι ίδια με αυτά του σήμερα...
Συμφωνώ οτι πατάτες παιχνίδια εβγαζαν πάντα. Η διαφορά όμως είναι ότι παλιότερα τα games ήταν για τους gamers. Ομως, οσο προχωράμε, γίνονται όλο και πιο mainstream. Ολα, όχι μονο αυτά που αποκαλουμε "casual". Αυτό εχει ως αποτέλεσμα να γίνονται γενικώς ποιο "ριχά" και ποιο "ευπεπτα" ωστε να μπορουν να παιχτουν από ολους και να πουλήσουν σε μεγαλύτερο κοινο.

Αν δεις reviews από remakes ή επανακυκλοφορίες παλιων παιχνιδιών (συγκεκρημένα Doom και Perfect Dark) πολύς κόσμος (mainstreamers κυριως) παραπονιουνται ότι "χανονται" ή τους είναι πολύ δυσκολο να καταλαβουν που να πανε και τι να κανουν.... πραγμα λογικό αφου καποτε τα παιχνίδια εβαζαν το μυαλό σου να δουλεψει και λίγο, έπρεπε να προσανατολιστείς, να ψαξεις κλπ.

Το ότι ειναι βιομηχανία και θελουν να κερδιζουν το ξερω. Το οτι εχει μεγαλώσει λόγω του ότι περισσότερος κοσμος ασχολειται το γνωρίζω και αυτό. Αλλά δεν μπορω να συμφωνησω ότι ειναι και για καλό.
 
η πίτα φυσικά έχει μεγαλώσει πάρα πολύ και για όλα τα μερίδια αγοράς υπάρχουν τα αντίστοιχα παιχνίδια, αν κάπου υπάρχει κενό όλο και κάποιος θα το εντοπίσει και θα βγάλει κάτι που θα το καλύψει...
 
Technical Analysis [Digital Foundry]

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-kinect-tech-analysis

Kinect has a traditional RGB camera in it, as found in a multitude of webcams and mobile phones, and it's capable of a standard 640x480 resolution, operating at 30 frames per second. Alongside this are the depth sensors. These bathe the area in an infra-red wash, colour-coding the scene based on how far away the objects are. This is the key to Kinect's unique capabilities. Not only does it allow games to know where everyone and everything is in 3D space, but it also means that even without the RGB data it can operate just fine in any lighting conditions - even pitch black.
The depth map is the most crucial weapon in Kinect's arsenal, and it can also be integrated with the traditional RGB webcam image in a process known as registration, although the integration of the two planes together does incur a small additional CPU load. However, even without registration, we can see that developers are making use of it in the launch titles, visualising it directly into the game.

Perhaps the most dramatic example of this is in Ubisoft's Your Shape: Fitness Evolved. Here your on-screen persona is effectively a post-processed rendition of the depth map, with the main figure (i.e. the player) cut out, with additional particles effects overlaid to create a much smoother look.

However, it is important to point out that there are a huge range of factors that conspire to make Kinect react differently depending on the game being played. Rare's Nick Burton, who we spoke to at the hands-on event, was very specific in pointing out that his game operates with a latency of 150ms, not including display lag.
We've seen in previous Digital Foundry tests on console game latency that 30FPS titles typically operate at 100ms in a best-case scenario. While Kinect Sports can run at 60FPS (certainly the bowling does), the scan rate of Kinect is limited to 30FPS, so at the very best we should never assume to see any kind of response better than the 100ms "standard".

Over and above that there are other considerations. For example, in terms of the lag, there's going to be a fixed "cost" in acquiring the depth map and the RGB info, and there's also going to be an additional latency caused by the transfer of USB - you'd think that these are the baseline fixed costs of operating the system. Then there's the processing of the acquired data, and the different configurations from which developers can access it

So, what are these elements exactly and how would they impact performance? An RGB image with the depth map aligned (or registered, as Microsoft calls it) along with voice command analysis is clearly going to require more CPU work than processing skeletal data and some gesture-recognition alone.

This presumably explains why Burton was so keen to point out that his game operates at that specific level of latency. Even in our own latency tests, we can see an enormous spread of controller lag across many titles running at the same frame-rates and we can imagine the situation being a lot worse with Kinect, definitely in the short term.

As pointed out in our initial hands-on yesterday and indeed way back in the original gamescom Digital Foundry vs. Project Natal feature, the lag factor definitely feels like more of an issue simply because we are used to our actions being transmitted to the console at the highest, fastest level.

Our hands and fingers are capable of extremely fast reaction times, so while jettisoning the joypad may appear to make the games more accessible, the human body as a whole cannot react anywhere near as fast as our brain-to-finger reflexes. This is why Kinect games that, on paper, have the same overall latency as some more traditional joypad games, actually feel a lot less responsive.

Factoring in the inherent latency of human movement is perhaps one of the greatest challenges facing Kinect developers, and what's more this is this is likely to be more or less of an issue depending on the person playing.

But just how much of a burden on the CPU are the NUI libraries, as they're referred to by Microsoft? Bearing in mind the fact that we have excellent motion-tracking on a consumer-level device, and that the processing chip in the original Natal design was removed in favour of a software layer implemented on the 360 itself, you could be forgiven for thinking that game performance would be impacted by the additional load.
Well, the initial rumours about the use of one core of the Xenon CPU are clearly way off beam based on the games we've seen. Kudo Tsunoda's Kinect Adventures is running some very attractive visuals using the Unreal Engine, which probably wouldn't take kindly to being run on an effectively crippled CPU.

However, the best example we've seen yet is the demo of the Kinect rendition of Forza Motorsport at the Microsoft media briefing. There's little doubt that the action on-stage wasn't scripted (as per the Project Natal Experience the night before) and here we are seeing the same silky smooth 720p60 that we've come to expect from Turn 10's excellent racing titles.

Probably the best source we have on the actual additional load that Kinect incurs on the Xenon CPU comes from the Wired magazine article on the then-Project Natal run a few months back. In that story, Xbox's technological frontiersman Alex Kipman pegged the load at 10 to 15 per cent depending on the tasks being asked of the various libraries.

Bearing in mind what Kinect is achieving, that's a pretty impressive achievement. This does not fully contradict the "one core" rumours that were previously circulating - it may simply be the case that Kinect only uses a certain percentage of that single processing unit, most likely spread across the two available hardware threads.

So while today's Forza demo suggests that Kinect can be backwardly imported into existing games, scheduling those significant NUI libraries into an existing pipeline could be problematic, especially in a system as sensitive to lag as this one.
 
Imgema είπε:
Oχι, κρίνω ΟΛΑ τα παιχνίδια (νεα και παλια) από το single player μονο, γιατί αυτό το κομμάτι με ενδιαφέρει.
Μια από τα ίδια. :) ;)
 
OMG Can't Wait...

original.gif
 
Ευχαριστώ I will pass.

Χτυπήθηκα αρκετά μπροστά από το Wii και βαρέθηκα γρήγορα. Ούτε γιόγκα θέλω, ούτε διαλογισμό γουστάρω, ούτε αέρα θέλω να κάνω, ούτε έχω αλογόμυγες που πρέπει να καταδιώξω.

Θέλω απλά να ΠΑΙΞΩ GAMES......

Τα Kinect, wiimote (λυπάμαι αφάνταστα που το λέω) eye toy και συναφή κατασκευάσματα θα είναι για μένα ότι ένας υπολογιστής χωρίς descrete (εννίοτε και διπλή) κάρτα γραφικών : USELESS.

Όταν υπήρχε μόνο το Wii, όλοι έλεγαν ότι είναι για καζουαλάδες, τώρα που έχουμε τις αντιγραφές του το ξεχάσαμε; Τι έγινε παιδιά; Γίναμε πιθήκια και μας αρέσει;

Pad is the way, + καναπές + φράφφο + παγωμένη FIX για τις περασμένες ώρες. Αυτό δεν θα αλλάξει ποτέ.

Να σας δω 40 χρονών πουρά να διώχνετε αλογόμυγες για πάνω από 10 λεπτά. Ο Maddog θα έχει πολύ δουλειά μου φαίνεται.
 
Μην είμαστε όμως και τόσο αρνητικά κριτικοί. Η τεχνολογία φαίνεται ότι έχει έρθει για να μείνει τουλάχιστον για τα επόμενα χρόνια. Δεν είναι σίγουρα για όλους και ειδικά για τους hard core gamers. Ορισμένα πάντως από τα games ίσως τραβήξουν κόσμο από την κατηγορία αυτή. Π.χ. το Star Wars Kinect φαίνεται καλό.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα αυτής της τεχνολογίας είναι ότι θέλεις χώρο. Άντε να παίξεις το Star Wars σε ένα δωματιάκη που έχει στοιβάξει 4-5 κονσόλες μαζί με κάμποσα pc κ.λ.π. Συν το ότι αναγκαστικά είναι για να παίζεις λίγο. Ποιος αντέχει να κουνάει όρθιος το εικονικό φωτόσπαθο για 3 ώρες. Είδατε που μας σκέφτονται οι εταιρίες για να κάνουμε και τίποτα άλλο πέρα από gaming. Θα εξαντληθεί και θα πάει να ασχοληθεί με τίποτα άλλο... :D ;) :cool:
 
divined είπε:
Μην είμαστε όμως και τόσο αρνητικά κριτικοί. Η τεχνολογία φαίνεται ότι έχει έρθει για να μείνει τουλάχιστον για τα επόμενα χρόνια. Δεν είναι σίγουρα για όλους και ειδικά για τους hard core gamers. Ορισμένα πάντως από τα games ίσως τραβήξουν κόσμο από την κατηγορία αυτή. Π.χ. το Star Wars Kinect φαίνεται καλό.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα αυτής της τεχνολογίας είναι ότι θέλεις χώρο. Άντε να παίξεις το Star Wars σε ένα δωματιάκη που έχει στοιβάξει 4-5 κονσόλες μαζί με κάμποσα pc κ.λ.π. Συν το ότι αναγκαστικά είναι για να παίζεις λίγο. Ποιος αντέχει να κουνάει όρθιος το εικονικό φωτόσπαθο για 3 ώρες. Είδατε που μας σκέφτονται οι εταιρίες για να κάνουμε και τίποτα άλλο πέρα από gaming. Θα εξαντληθεί και θα πάει να ασχοληθεί με τίποτα άλλο... :D ;) :cool:
Δεν διαφωνώ καθόλου! Αλλά το gaming, τονίζω για μένα , δεν έχει να κάνει με δυό ή τρεις ώρες τη μέρα.

Βασικά στο χώρο μου έχω αρκετά pcs και, αυτή τη στιγμή, μόνο τις νέες κονσόλες στημένες. Και πάλι δεν έχω τη διάθεση να κάνω σαν αφιονισμένο μπροστά στην οθόνη. Άσε που θα στηθεί και προβολικό σύντομα, οπότε είναι αδύνατον να κοπανιέμαι.

Από την άλλη, ένα πιτσιρίκι που θέλει μια κονσόλα για το δωμάτιό του, χλωμό το κόβω να μπορεί μέσα εκεί να χτυπιέται.

Βέβαια θα είναι ότι πρέπει για μικρά παιδιά. Άστα να χτυπιούνται κανένα τρίωρο και θα βρεις την υγειά σου.

Όλα αυτά έχουν μεγάλο first glance WOW factor. Τα βαριέσαι αμέσως μόλις τα πάρεις.
 
Βέβαια θα είναι ότι πρέπει για μικρά παιδιά. Άστα να χτυπιούνται κανένα τρίωρο και θα βρεις την υγειά σου.
haha. Καλό!

Όλα αυτά έχουν μεγάλο first glance WOW factor. Τα βαριέσαι αμέσως μόλις τα πάρεις.
Έτσι είναι. Εγώ προσωπικά έχω Wii αλλά μόνο 5-6 τίτλους. Οι υπόλοιποι shovelware τίτλοι με αφήνουν παντελώς αδιάφορο. Προβλέπω αντίστοιχη κίνηση προς το shovelware και στις άλλες δύο κονσόλες πλέον. Κοιτάχτε εδώ!!

http://kotaku.com/355812/say-did-you-know-how-many-wii-games-suck

Νομίζω ότι σιγά σιγά θα αρχίσει να μειώνεται η διαφορά!! :)
 
αυτά τα μαραφέτια είναι καλά μόνο για παιχνίδια τύπου House of the Dead ... στο wii είναι απόλαυση! για οτιδήποτε άλλο "insert_here=pooky(1)_threads"

:D
 
Ω ναι!

Δεν έχω τίποτε με το Wii, αντίθετα υποστηρίζω τη Nintendo μέχρι χαζομάρας.

Αλλά καλό θα ήταν να κάτσουν να δώσουν και μερικούς ΑΑΑ τίτλους που με πρωτότυπο τρόπο θα χειρίζονται το Wiimote και τις αντιγραφές από άλλους κατασκευαστές!
 
Πάντως όσο και να κοροιδευουμε τα motion controls, σε καποια games είναι ιδανικά. Εχετε παιξει το Silent Hill SM στο Wii? Ο τρόπος που κουνάς το wiimote σαν φακό με έκανε να κολλήσω πργματικά. Σε καποιες φάσεις καθόμουν σε ένα δωμάτιο και φώτιζα περα-δωθε απλά και μόνο γιατί μου άρεσε η αισθηση, όχι γιατι εψαχνα κάτι συγκεκρημένο.

Μετά από καιρο επειξα και το Alan Wake αλλά το να κουνας τον φακό με το 2ο analog μπορει να είναι λειτουργικό, αλλά δεν είχε καμία σχεση με τo κατι παραπάνω που σου έδινε το Silent Hill στο Wii (και δεν χρειαζεται να κοπανιεσαι σαν σπαστικό).

Δυστηχώς το SH ειναι μια περιπτωση στις 1000.
 
seb7June 17, 2010 7:56am

This article only proves you're not into video games and you're too old...
Νομίζω αυτή η απάντηση τα λέει όλα. Νισάφι πια με τους "γκουρού" της τεχνολογίας που πρέπει να δεχόμαστε ασυζητητί ότι βλακεία και να πουν.
 
Πίσω
Μπλουζα