Project reality

Aardvark

Retromaniax Co-Founder
Joined
26 Σεπ 2006
Μηνύματα
14.887
Αντιδράσεις
3.887
Δεν επιτρεπεται να μην υπαρχει ουτε μια αναφορα για την κονσολα που μας εδωσε το πρωτο 3D παιχνιδι (μιλαω για το ΜARIO64) και ουκ ολιγα διαμαντια (goldeneye).Kυκλοφορησε το 1996 japan.

nintendo64vg2.jpg


Εγω βασικα με αυτη την κονσολα ειχα ψαρωσει απο νωρις λογω του φοβερου arcade Cruis'n USA (ειχα παθει ζημια με τα γραφικα το 95) οπως και του ΚΙLLER INSTINCT (το πρωτο arcade με εσωτερικο σκληρο δισκο αλλη ζημεια) που και τα 2 διαφημιζοντουσαν οτι ετρεχαν σε ULTRA 64 hardware πραγμα που ηταν ανακριβη(δεν ηταν το μονο δες τελευταιο link).

". Although Cruis'n USA was advertised as running on Ultra 64 hardware (based on the Nintendo 64's hardware), it was actually implemented on the Midway Games reality engine - a TMS320c31 based hardware board designed by Midway engineers with a specially designed ASIC that was completely unrelated to the Ultra 64 hardware."

Ενδιαφερουσα TRIVIA

1)Σε αυτην την κονσολα κυκλοφορησε το θρυλικο STARCRAFT.

2)Κυκλοφορησε Memory expansion (ειχε μεσα 4mb ram) προσεφερε υψηλοτερες αναλυσεις καλυτερα textures κ.τ.λ (οποιος εχει παιξει resi2 με και χωρις ξερει).

792pxn644mbexpansion1dd8.jpg


3) κυκλοφορησε και το 64DD σαν απαντηση στο cd-rom τoυ SONY playstation.http://en.wikipedia.org/wiki/Nintendo_64DD

260px64ddwithnintendo64sr9.jpg


Κλεινοντας δεν μπορω να μην ξαναθυμηθω τον χαμο που ειχε γινει τοτε με τα jurassic park γραφικα που θα μπορουσε να βγαλει το μηχανημα και να μην ξαναποσταρω το LINK του WALLY που μας λεει πολλα για το μαρκετινγκ των εταιριων .

http://www.ibiblio.org/GameBytes/issue21/flooks/preality.html
 
reality my ass :D
 
exo parei ena apo ebay prin kana xrono (me to mem expansion) mono kai mono gia na paikso ta castlevania kai ta zelda... phra kai to mario64, kai kana 2 alla games, alla den mporo na po oti eimai enthousiasmenos....
 
Ειδικά το Castlevania του N64 πρέπει να είναι το χειρότερο που υπάρχει! ;)
 
Υπηρχε παιχνιδι με καλα γραφικα στο Ν64.

Δεν θυμαμαι να συναντησα καποιο μεσα στη θολουρα και το cliping... :D
 
Τη μια σου φταίει το ένα την άλλη το άλλο. Πόσο χρονών είπαμε ότι είσαι? Τι παραξενιές είναι αυτές βρε παιδί μου! :diablotin:
 
Ειμαι νιατο :p

Φαντασου να γερασω!! :D
 
Wally είπε:
Υπηρχε παιχνιδι με καλα γραφικα στο Ν64.Δεν θυμαμαι να συναντησα καποιο μεσα στη θολουρα και το cliping... :D
Tο Resident 2 με Memory expansion το Killer Instinct gold το Doom 64 και αλλα που δεν θυμαμαι. :thumbup:
 
Eισαι απιθανος :D εμενα παντως απο τα screenshots και μονο (εχω καιρο να τα παιξω real time) μου αρεσουν και μην ξεχναμε την χρονια που βγηκαν.
 
Aπο http://en.wikipedia.org/wiki/Nintendo_64#Graphics

Graphically, results of the Nintendo cartridge system were mixed. The N64's graphics chip was capable of trilinear filtering, which allowed textures to look very smooth compared to the Sega Saturn and the Sony PlayStation neither could provide better than nearest neighbour interpolation, resulting in textures that were highly pixelated.

However, the limited storage size of ROM cartridges limited the amount of available textures, resulting in games which had blurry graphics because of the liberal use of stretched, low-resolution textures, which was compounded by the N64's 4096-byte limit on a single texture. Some games, such as Super Mario 64, use a large amount of Gouraud shading or very simple textures to produce a cartoon-like look. This fit the themes of many games, and allowed this style of imagery a sharp look while hiding the texturing limitations of the machine.

Later cartridges such as Resident Evil 2 featured more ROM space, which demonstrated that N64 was capable of detailed in-game graphics when the media permitted, though this came at an expense.

Kαι να μην ξεχασω καλα γραφικα ειχαν και το Star Wars: Rogue Squadron καθως και τα 2 Quake (οπως και τα mario64 και zelda για οσους τους συγκινουν αυτα τα παιχνιδια).
 
με 4kb το texture και Αnisotroping να υποστηριζε παλι σουπα θα φαινοταν.

Το ResidentEvil2 ειχε πλουσιοτερα γραφικα αλλα το

though this came at an expense.
σημαινει οτι τα frames φτανανε και σε μονοψηφιο... :(
 
@AARDVARK

Εμμμμ, wikipedia??? :tease: :tease: :tease:
 
Πάρτε Αμερικάνικο N64 και συνδέστε το με S-Video (το Ευρωπαϊκό δεν υποστηρίζει). Μεγάλο μέρος της "θολούρας" θα μειωθεί.
 
Δυστυχως δεν ειναι θεμα διασυνδεσης.

Ειναι παμφτωχα textures που τρωνε "τεντωμα" και μετα bilinear (ή οπου ηταν δυνατον trilinear) filtering...

Tα μονα που δεν θολωνουν πολυ ειναι τα παιχνιδια με μονοχρωμα textures και Gouraud που τους δινει ενα cartoon στυλακι (πχ Mario64) - που η Ν καταφερε να το περασει ως "αρτιστικο στυλ" αλλα εν τελει ηταν μια λυση αναγκης για αξιοπρεπη απεικονιση...
 
Βρε Wally πολλες φορες οταν κατακρινεις τα Nin προιοντα θυμησου και για ποιες εποχες μιλας :thumbup:
 
:D ειμαι εμπαθης προς τη Ν αγαπητε Tel...retro-συνηθεια που δεν κοβεται... :(

ζητω την κατανοηση του κοινου.. :D :D:D
 
Πίσω
Μπλουζα