R-type 128k remake

Δεν νομίζω να μιλάει κανείς, όλοι θα παίζουμε...
 
Οτι και να πω ειναι πραγματικα λιγο.. το teaser ηταν τελειο αλλα το παιχνιδι απλα δεν υπαρχει... απιστευτη αποκριση και μιλω απλα για πληκτρα ουτε καν αναφερω για joystick.. ταχυτητα με ταυτοχρονη εκτεταμενη χρηση μουσικης+εφε.. για πολυχρωμια δεν αναφερω γιατι μονο κατοχοι amstrad μπορουν να κατανοησουν και να εκτιμησουν.

Το παιχνιδι ειναι απλα μια ακομα δικαιωση για το μηχανημα μας. Οτι και να αντιπαραταχθει διπλα remake ξε-remake και στο πιο ξεζουμισμενο τους απο commodorια και spectrumια ΠΟΤΕ δεν θα καταφερει να βγει ενα τετοιο απιστευτο R-Type. Αν ειχαμε τετοια ποιοτητα παιχνιδιων πισω στα late 80s στον amstrad πολλοι απο εμας ισως να μην γνωριζαν καν την εννοια 16bit την σημερον ημερα. Με το χερι στην καρδια, με οτι ειδα σε αυτο το R-Type και στο BB4CPC προσφατα, το βημα μου στα 16bit ισως να μην ειχε γινει ποτε.

Μακαρι να ακολουθησουν πολλα ακομα τετοια remake στον Amstrad και να αποκτησει το μηχανημα αυτο την αιγλη που του εκλεψαν οι προχειροτητες του παρελθοντος. Αν μπορω να ζητησω μερικα remakes που θα σκοτωναν στον cpc: Eliminator, Pacmania, τα ελεεινα Super Hang On και Super Wonderboy και μερικες πινελιες στο Bombjack.. αντε και κατι ψιλα στο Nebulus!

@Billy: Υπηρχε και μια δευτερη εκδοση του Double Dragon που εφτιαχνε ενας τυπος και που ηταν πολυ κοντα στο arcade και ταχυτατη αλλα ηθελε δουλεια στα γραφικα. Ξερουμε τιποτα απο εκεινο το μετωπο? Ενα ξαναφτιαγμενο Double Dragon θα εκλεινε πολλα στοματα... η μαλλον θα ανοιγε! :)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
παω να παιξω και επανερχομαι

ρε παίδες είναι πολύ γρήγορο...σχεδον unplayable για τον γεροΣπύρο...τρομερή εισαγωγή, ωραίος ήχος και χρώματα μουρλια...μπράβο τους!!!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
phil_vr είπε:
@Billy: Υπηρχε και μια δευτερη εκδοση του Double Dragon που εφτιαχνε ενας τυπος και που ηταν πολυ κοντα στο arcade και ταχυτατη αλλα ηθελε δουλεια στα γραφικα. Ξερουμε τιποτα απο εκεινο το μετωπο? Ενα ξαναφτιαγμενο Double Dragon θα εκλεινε πολλα στοματα... η μαλλον θα ανοιγε! :)
Phil, δυστυχώς δεν έχω τίποτα υπ' όψιν μου... (δεν το έχω ψάξει καν το θέμα).

Μακάρι να βγεί όντως μία τέτοια έκδοση, διότι το Double Dragon στους οκτάμπιτους home micros γενικότερα, δεν θεωρήθηκε "επιτυχημένο" release - έστω και αν η έκδοση του cpc για δισκέττα κατάφερε να ξεχωρίσει ως η πιό playable απο τις υπόλοιπες (αλλά δυστυχώς την χαντάκωσε η επιλογή αταίριαστων χρωμάτων, και ο μέτριος ήχος)

spyros_s είπε:
ρε παίδες είναι πολύ γρήγορο...σχεδον unplayable για τον γεροΣπύρο...τρομερή εισαγωγή, ωραίος ήχος και χρώματα μουρλια...μπράβο τους!!!
Λοιπόν, Σπύρο, σχετικά με την ταχύτητα:

Αρχικά και εμένα μου φάνηκε πολύ "σφαιράτο", αλλά λίγο αργότερα που φεύγει η μαυρίλα του διαστήματος απο το background και γεμίζει περισσότερα sprites η οθόνη, φαίνεται να έρχεται λίγο "στα ίσια του". :D

Γενικά, όσο περισσότερο παίζει κανείς, τόσο το παιχνίδι ξεδιπλώνει τις αρετές του. Αποδεικνύεται πραγματικά πως έχουμε να κάνουμε με μία ιδιαίτερα "ισσοροπημένη" έκδοση. :thumbup:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το είδα και εγώ.. Είναι ιδιαίτερα καλοφτιαγμένο αλλά ως εκεί.

Ισχύει το πρώτο μου σχόλιο. Ο κώδικας (νομίζω) δεν άλλαξε. Ίσως γιατί ήταν ήδη πολύ καλός (για speccy?). Δεν βλέπω ούτε double buffers ούτε hard-scrollers.

Ενα εξαίρετο remake στα γραφικά με καλυμμένες όλες τις ελλείψεις του αρχικού απαράδεκτου release.

Όλα αυτά για να είμαστε ειλικρινείς -χωρίς να θέλω να μειώσω την τεράστια δουλειά που έγινε..

@phil

Περι Double Dragon υπάρχουν δυο εκδόσεις. Η καλή είναι του Richard Aplin (βλ. Shinobi). Περισσότερα εδώ:

http://doubledragon.kontek.net/features/amstradmystery.html
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
fgbrain είπε:
Περι Double Dragon υπάρχουν δυο εκδόσεις. Η καλή είναι του Richard Aplin (βλ. Shinobi). Περισσότερα εδώ:http://doubledragon.kontek.net/features/amstradmystery.html
Kαλα επαθα πλακα.. τοσα χρονια ηξερα μονο την πρωτη εκδοση, με τα πολλα χρωματα και το χαλια control που ειχα σιχαθει και την ξορκισα για παντα οταν πηρα τον ST. Eιδα τωρα την δευτερη εκδοση που ανεφερε ο fgbrain και μαλιστα live και δεν πιστευα στα ματια μου! Τα χρωματα ειναι λιγο off αλλα ολα το υπολοιπο παιχνιδι ειναι απιστευτο και πολυ κοντα στις 16bit εκδοσεις!! Aυτη η εκδοση αν δουλευτει στα γραφικα δεν χρειαζεται τιποτα αλλο για να ειναι το καλυτερο 8bit double dragon! Billy, φτιαξε του ενα thread και ξεκοκαλισε το!!

Sorry για το offtopic αλλα εδω εχουμε θαμενο διαμαντι!
 
phil_vr είπε:
Kαλα επαθα πλακα.. τοσα χρονια ηξερα μονο την πρωτη εκδοση, με τα πολλα χρωματα και το χαλια control που ειχα σιχαθει και την ξορκισα για παντα οταν πηρα τον ST. Eιδα τωρα την δευτερη εκδοση που ανεφερε ο fgbrain και μαλιστα live και δεν πιστευα στα ματια μου! Τα χρωματα ειναι λιγο off αλλα ολα το υπολοιπο παιχνιδι ειναι απιστευτο και πολυ κοντα στις 16bit εκδοσεις!! Aυτη η εκδοση αν δουλευτει στα γραφικα δεν χρειαζεται τιποτα αλλο για να ειναι το καλυτερο 8bit double dragon! Billy, φτιαξε του ενα thread και ξεκοκαλισε το!!
Sorry για το offtopic αλλα εδω εχουμε θαμενο διαμαντι!
Phil, σε αυτή την έκδοση αναφερόμουν !! (όπως παρατήρησες και εσύ, τα χρώματα είναι "off" - πράγμα που σίγουρα δεν συμβαδίζει με τα υψηλά στάνταρντς του amstrad).

Eπίσης θα ήθελα μία title music πιό κοντά στο ΕΠΙΚΟ θέμα του arcade, καθώς και (τουλάχιστον) μία in-game music, η οποία φυσικά θα ήταν η καρα-πορωτική ροκ μελωδία της 1ης πίστας του arcade. :headbangdude:

Συνήθως το gameplay είναι αυτό που μετράει περισσότερο σε ένα παιχνίδι, αλλά επειδή εδώ έχουμε να κάνουμε με conversion ενός θρυλικού arcade, έπρεπε να δοθεί μεγαλύτερη προσοχή και στα χρώματα, αλλά και στον ήχο.

Δεν θα πω τίποτα περισσότερο, μιά και έχει κάνει μία πολύ καλή παρουσίαση εδώ, ο φίλος Stan. :)
 
Μου άρεσε πολύ το πόσο προσεγμένο είναι από την αρχή, το highscore cat'art (φοβερή ιδέα), το intro, τα πολλαπλά options (αυτό φαντάζομαι για τα σημερινά παιχνίδια CPC, τα παλιά ήταν μια μαύρη οθόνη με λίγα options ή ούτε καν) με επίπεδο δυσκολίας, sound menu, credits και άλλα, έπειτα arcade ή casual mode. Το παιχνίδι είναι λίγο γρήγορο γιατί και τα sprites δεν κινούνται ανά pixel. Γενικώς έχασα 8 φορές μέχρι να δω τον πρώτο τελικό. Ευτύχως που υπάρχει και το casual mode που μου επέτρεψε να δω και τα επόμενα levels και όταν χάνεις σε συνεχίζει από εκεί που έχασες. Φοβερό. Επίσης μουσική και ηχητικά εφφέ μαζί, δεν το συνηθίζουν πολλά παιχνίδια amstrad.

υ.γ. Η άθλια version του double dragon μπορώ να την βρω κάπου; Όπου και να ψάξω υπάρχει μόνο η καλή που την έχω παίξει απλώς θέλω να δω και την άθλια ιστορικά.
 
Δεν είναι καθόλου δύσκολο να βρεις την...

...έκδοση του DD που ψάχνεις, Optimus, υπάρχει και στο tacgr και στον γαλλικό "πλανήτη της εξομοίωσης", αλλά και στο κορυφαίο, γαλλικό, cpc-power και είναι η έκδοση της Dro Soft. Η καλή έκδοση είναι αυτή, της Virgin Mastertronic.
 
Πάντως παρά τα 2 χρόνια ετοιμασίας και το μεγάλο διάστημα beta testing, σήμερα μου κόλλησε για δεύτερη φορά και σε διαφορετικό stage. :(

Εχω στείλει σχετικά report και ελπίζω να διορθωθούν!!

Gryzor, νομίζω ήσουν στη beta team??
 
Χμμ, ναι σήμερα το παρατήρησα.

Πρώτα σε emulator κάπου στην 7 πίστα casual mode.

Έπειτα σήκωσα τον παλιό μου CPC για να το απολαύσω και εκεί, επέλεξα την 8η πίστα casual mode και τρώω πάλι ένα freeze, με τον ήχο να κάνει χιόνια και το drive να φορτώνει συνέχεια.
 
Δεν ξέρω αν άλλαξε κάτι στην τελική, αλλά ενώ το έπαιξα πάρα πολύ τα μόνα κρασαρίσματα που βρήκα είχαν να κάνουν με τον disc loader. Ίσως συγκεκριμένο CRTC? Δεν έχω καταφέρει ακόμα να διαβάσω το νήμα στο cpcwiki...
 
Και για να μη κατηγορήσει κανείς τους Amstrad users του GRM για μεροληψία, ιδού...

...παραθέτω την άποψη του Cesar N.G. δημιουργού του BB4CPC, για το 128k remake του R-Type:

Our French friends from "Easter Egg" have finally published their CPC remake of the famous "R-Type" from Irem. The introduction is very elaborate and cinematic, and it ends in a screen that curiously fits very well the C64 palette.
The game itself disappointed me, however. It's true that there's music now (two songs for each stage) and the graphics now benefit from MODE 0's 16 colours instead of being Spectrum rips... but the game core stays the same that Bob Pape made for the Spectrum and Keith A. Goodyer adapted for the CPC. The sprites move in steps of 8 pixels, have opaque masks that overlay very badly, and do exactly the same they did in 1988.

I can't be too satisfied with this remake, in all fairness. I expected something more radical; instead, we got many graphics and much music for a game that still fits in 256x192 and features the same flaws from 24 years ago. And you can't redefine the keys any longer!

P.S.: I finished the game already. Colourful and musical, but it plays practically the same from its Spectrum ancestor. And by the way, the webserver's antispam filter works at last, now you can write without fearing Viagra y Xanax! :-D
Άποψή μου βέβαια, είναι ότι ο Cesar, είναι υπερβολικός στην κριτική του και ότι το R-Type 128k remake, είναι ένα flawless conversion. Ίσως μόνο, πιο γρήγορο απ' ότι θα 'πρεπε.
 
Μην σας ξανακουσω να ομιλειτε υποτιμητικα περι "Spectrum ports" θα σας βαλω πιπερι στη γλωσσα :)
 
προσφατα εγκατεστησα στο android κινητο μου ενα πολυ πολυ πολυ πιστο remake του rtype....

που να ξεραμε τοτε (οι κατοχοι amstrad) οτι μερικα χρονια μετα (20+) θα απολαμβαναμε το συγκεκριμενο τιτλο στην καλυτερη του εκτελεση σε μια φορητη και (συγκριτικα) πολυ φθηνη συσκευη.....
 
Ποιο Android...

...εδώ παίζουμε arcade perfect R-Type, σε Java κινητά, από το... 2007. Published by Elite Systems Ltd. παρακαλώ!
 
Αν σας φαίνεται πολύ δύσκολο (που είναι και για μένα...)

κάντε POKE στην διεύθυνση &23FC με &18 και είστε πλέον αθάνατος.

Υπάρχει βεβαίως και το CASUAL mode για διευκόλυνση.
 
Πίσω
Μπλουζα