Phil, δυστυχώς δεν έχω τίποτα υπ' όψιν μου... (δεν το έχω ψάξει καν το θέμα).phil_vr είπε:@Billy: Υπηρχε και μια δευτερη εκδοση του Double Dragon που εφτιαχνε ενας τυπος και που ηταν πολυ κοντα στο arcade και ταχυτατη αλλα ηθελε δουλεια στα γραφικα. Ξερουμε τιποτα απο εκεινο το μετωπο? Ενα ξαναφτιαγμενο Double Dragon θα εκλεινε πολλα στοματα... η μαλλον θα ανοιγε!
Λοιπόν, Σπύρο, σχετικά με την ταχύτητα:spyros_s είπε:ρε παίδες είναι πολύ γρήγορο...σχεδον unplayable για τον γεροΣπύρο...τρομερή εισαγωγή, ωραίος ήχος και χρώματα μουρλια...μπράβο τους!!!
Kαλα επαθα πλακα.. τοσα χρονια ηξερα μονο την πρωτη εκδοση, με τα πολλα χρωματα και το χαλια control που ειχα σιχαθει και την ξορκισα για παντα οταν πηρα τον ST. Eιδα τωρα την δευτερη εκδοση που ανεφερε ο fgbrain και μαλιστα live και δεν πιστευα στα ματια μου! Τα χρωματα ειναι λιγο off αλλα ολα το υπολοιπο παιχνιδι ειναι απιστευτο και πολυ κοντα στις 16bit εκδοσεις!! Aυτη η εκδοση αν δουλευτει στα γραφικα δεν χρειαζεται τιποτα αλλο για να ειναι το καλυτερο 8bit double dragon! Billy, φτιαξε του ενα thread και ξεκοκαλισε το!!fgbrain είπε:Περι Double Dragon υπάρχουν δυο εκδόσεις. Η καλή είναι του Richard Aplin (βλ. Shinobi). Περισσότερα εδώ:http://doubledragon.kontek.net/features/amstradmystery.html
Phil, σε αυτή την έκδοση αναφερόμουν !! (όπως παρατήρησες και εσύ, τα χρώματα είναι "off" - πράγμα που σίγουρα δεν συμβαδίζει με τα υψηλά στάνταρντς του amstrad).phil_vr είπε:Kαλα επαθα πλακα.. τοσα χρονια ηξερα μονο την πρωτη εκδοση, με τα πολλα χρωματα και το χαλια control που ειχα σιχαθει και την ξορκισα για παντα οταν πηρα τον ST. Eιδα τωρα την δευτερη εκδοση που ανεφερε ο fgbrain και μαλιστα live και δεν πιστευα στα ματια μου! Τα χρωματα ειναι λιγο off αλλα ολα το υπολοιπο παιχνιδι ειναι απιστευτο και πολυ κοντα στις 16bit εκδοσεις!! Aυτη η εκδοση αν δουλευτει στα γραφικα δεν χρειαζεται τιποτα αλλο για να ειναι το καλυτερο 8bit double dragon! Billy, φτιαξε του ενα thread και ξεκοκαλισε το!!
Sorry για το offtopic αλλα εδω εχουμε θαμενο διαμαντι!
Kαι δεν μπορει να τους πει και τιποτε.... :angry:Wally είπε:Ποιος τους ακουει τωρα τους Αμστραντακηδες...
δεν χρησιμοποιεί κανένα κολπάκι του crtc για να φταίει αυτό...Ίσως συγκεκριμένο CRTC?
Άποψή μου βέβαια, είναι ότι ο Cesar, είναι υπερβολικός στην κριτική του και ότι το R-Type 128k remake, είναι ένα flawless conversion. Ίσως μόνο, πιο γρήγορο απ' ότι θα 'πρεπε.Our French friends from "Easter Egg" have finally published their CPC remake of the famous "R-Type" from Irem. The introduction is very elaborate and cinematic, and it ends in a screen that curiously fits very well the C64 palette.
The game itself disappointed me, however. It's true that there's music now (two songs for each stage) and the graphics now benefit from MODE 0's 16 colours instead of being Spectrum rips... but the game core stays the same that Bob Pape made for the Spectrum and Keith A. Goodyer adapted for the CPC. The sprites move in steps of 8 pixels, have opaque masks that overlay very badly, and do exactly the same they did in 1988.
I can't be too satisfied with this remake, in all fairness. I expected something more radical; instead, we got many graphics and much music for a game that still fits in 256x192 and features the same flaws from 24 years ago. And you can't redefine the keys any longer!
P.S.: I finished the game already. Colourful and musical, but it plays practically the same from its Spectrum ancestor. And by the way, the webserver's antispam filter works at last, now you can write without fearing Viagra y Xanax! :-D