Retro Remakes News

Dynablaster Revenge ,dynablaster/bomberman 3D remake (Win/Linux)



Y.Γ. / Βtw θα υπαρξουν βελτιωσεις στο τομεα του multiplayer στο ιδιο PC σε προσεχη εκδοση 1.2

, ενω για οσους αναρρωτιουνται ,αν θα υπαρξει και Mac εκδοση ,η απαντηση των Devs ειναι " DEN εχω ΜAC kardia μου "
 

Συνημμένα

  • 1403605_856763551007266_2914423249973760545_o.jpg
    1403605_856763551007266_2914423249973760545_o.jpg
    22 KB · Προβολές: 198
Καλησπέρα

Καταρχάς να ευχαριστήσω θερμά για την ανάρτηση του παιχνιδιού στο forum σας (το βρήκα τυχαία).

Όντως θα υπάρξουν βελτιώσεις σε αρκετούς τομείς στην επόμενη έκδοση καθώς και διορθώσεις κάποιων bugs/glitches όπου ως γνωστόν εμφανίζονται στις πρώτες εκδόσεις :)

Όσον αφορά την Mac έκδοση είναι κάτι που εξετάζουμε αυτόν το καιρό, κάποιοι άνθρωποι προθυμοποιήθηκαν να βοηθήσουν για να γίνει πραγματικότητα, o καιρός θα δείξει ;D
 
Παρακαλούμε Deathstar και μεγάλη μας χαρά να έχουμε στο Forum έναν από΄τους συντελεστές του Dynablaster Revenge ,(που τυγχανει να είναι και πατριωτάκι).

Πάντως δεν είναι η πρώτη δουλειά σου ,που γίνεται post στο forum ,απ ότι βλέπω είχες συμμετοχή και στο εντυπωσιακό Overdrive για MegaDrive/Genesis

(που βγήκε και πρώτο στην Evoke 2013 στην κατηγορία του επίσης Btw)

-και για το οποίο κάναμε σχετική αναφορά >>> εδώ

Κανονικά το παιχνίδι άξιζε ξεχωριστό threadακι (*),αλλά θα έπρεπε τότε να γράψω κάτι παραπάνω από 2-3 απλές περιγραφικές-κοινότοπες-συνοπτικές γραμμούλες...( τα εντελώς απολύτως απαραίτητα )+ και πολύ copy paste.

(*)Κάτι που είναι εύκολο να γίνει (φρονώ ,ότι οι admins δεν θα εχουν καμιά αντίρρηση ) , αν το επιθυμείς και μας "δώσεις" σε 3-4 γραμμές κάποια background info γύρω από το developement του , e.t.c.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Καλώς όρισες!

Εμείς ευχαριστούμε για την -από πρώτο χέρι- ενημέρωση! ;) (Αν και ο αγαπητός Nemo είναι τα "μάτια" μας και τ' "αυτιά" μας σε ολόκληρο το internet! :flower: )

Τα καλά νέα του ποστ είναι ότι κι εμείς οι Mac users έχουμε ελπίδες! Many thanks! :)

Nemo είπε:
Κανονικά το παιχνίδι άξιζε ξεχωριστό threadακι ,αλλά θα έπρεπε τότε να γράψω κάτι παραπάνω από 2-3 απλές περιγραφικές-κοινότοπες-συνοπτικές γραμμούλες...( τα εντελώς απολύτως απαραίτητα + και πολύ copy paste)
(κάτι που είναι εύκολο να γίνει (οι admins δεν ν θα εχουν καμιά αντίρρηση ) , αν το επιθυμείς και μας δώσεις σε 3-4 γραμμές κάποια background info γύρω από το developement του , e.t.c
Oh yes, θα είναι μεγάλη μας χαρά! :flower:
 
Κανένα πρόβλημα :) Θα ετοιμάσω κάτι αύριο και θα σας ενημερώσω :D
 


 


Pioneer
ενα Space Sim που ξεκινησε ως Elite II - Frontier Clone και συνεχιζει να βαδιζει στα βηματα του


ως ενα πλεον Remake-Reimplemenattion του
Elite II - Frontier





Download








xss10.png.pagespeed.ic.JdswI3wKKo.jpg

 


Y.Γ. Καλα αυτο πως ξεφυγε απο το radar του Captain Kal ????
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
To Pioneer είναι όντως πολύ γνωστός τίτλος, και μου κάνει και εμένα εντύπωση που μέχρι τώρα δεν (φαίνεται να) είχε γίνει αναφορά.

Captain, απαλάσσεσαι των κατηγοριών λόγω προτέρου εντιμου βίου. :D :D :D
 
To Pioneer είναι όντως πολύ γνωστός τίτλος, και μου κάνει και εμένα εντύπωση που μέχρι τώρα δεν (φαίνεται να) είχε γίνει αναφορά.
Πιο πολύ ασχολούμαι με το Paragon, που χρησιμοποιεί τη μηχανή του Pioneer, αλλά είναι εμπορικό, και γι' αυτό δεν ανεφέρθει τίποτε!!

Captain, απαλάσσεσαι των κατηγοριών λόγω προτέρου εντιμου βίου.
Guilty as charged, κύριε Πρόεδρε!!!! :p
 
Nemo είπε:
tumblr_muivczZPVB1qz4cuyo1_1280.png


Απο τον Josh Goldberg εχουμε το " Full Screen Mario "

>>>>> http://www.fullscreenmario.com/

μια υλοποιηση του Super Mario Bros σε HTML5 με ολα τα classic-α levels ( και διαθεσιμο editor για να πειραματιστειτε )

,ενω ειναι και open source .

https://github.com/Diogenesthecynic/FullScreenMario'>https://github.com/Diogenesthecynic/FullScreenMario


"Nintendo's copyrighted characters and video game images in connection with an unauthorized version of Nintendo's Super Mario Bros. video game (U.S. Copyright Reg PA0000273028, supp by PA0000547457, which is playable through the website in violation of Nintendo's exclusive rights.”
FullScreenMario.com has been found in violation of the Digital Millennium Copyright Act (DMCA), and on Friday, November 1st was taken down by an official DMCA complaint from Nintendo. The website allowed players to play an open source HTML5 remake of Nintendoʼs 1985 Super Mario Bros, containing the original 32 levels, a random map generator, and level editor. This was in violation of Nintendoʼs copyrights and trademarks.



Full Screen Mario was enjoyed by nearly 2.7 million unique visitors during almost a month of popularity, across 6 continents and dozens of languages. Iʼm glad so many people got to enjoy the game, and look forward to working on new and exciting (and legal) projects.

Nemo είπε:
H αΝοΙΤΕΝDO το εκανε και παλι το θαυμα της ...
Παντως για οσους δεν το γνωριζετε το γεγονος οτι κατεβηκε η online εκδοση ,διολου δεν σημαινει οτι δεν μπορειτε μα το παιξετε offline .

Aπλα πηγαινετε στην git σελιδα του https://github.com/Diogenesthecynic/FullScreenMario και απλα κατεβαζετε απο δεξια στο μεσο της σελιδας ,εκει που λεειDownload link >>>> https://github.com/Diogenesthecynic/FullScreenMario-JSON/archive/master.zip

και αφου αποσυμπιεσετε το Zip τρεχετε το index.html μεσα απο ενα browser ή κανετε drag n' drop το index.html σε ενα ηδη ανοιχτο παραθυρο του browser
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Clipboard01.jpg

The default controls are:Cursor - move

Z - Fire

X - Jump

C - cycle through weapons (when you get another one)

Enter - pause

Esc - (once) kill self, (twice) - quit game

You can now redefine keys from SOTB1's main menu.

Xbox360 and PS3, as well as legacy controllers are all supported.

If you are having a slowdown issue - pause the game and disable the controller.

Remake του πρωτου Shadow of the Beast του DarkFalzX , ο οποιος DarkFalzX ετοιμαζει remakes και για την δευτερη και τριτη συνεχεια του .

Οπως λεει κι ο δημιουργος μετα την ολοκληρωση των remake των Shadow of the Beast 1,2 & 3 του "Psygnosis Legacy Pack1" ,οπως το αποκαλει, θα συνεχισει με ενα δευτερο πακετο που θα περιλαμβανει τα 2 Barbarian games και το Obliterator.

Windows build

Ouya console build

General Android build (The touch-screen controls are invisible, and incomplete)

Ubuntu Linux build

Mac build

ATTENTION MAC USERS! By default your machine might suggest that the file is "damaged and should be put in trash", this is due to your security settings. Apple are clever, by default they prevent all apps not downloaded through the appstore from running unless I pay them to put me on a "registered developer" list. Go to your System Preferences>Security & Privacy>General tab. Click the lock icon in the lower-left. This will prompt you to enter password. Now - change the "Allow apps downloaded from:" to Anywhere. Run my game once. Now you can change your security settings back to the way they were - your OS will remember to trust my game.



///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

pmr2.jpg

The Player Manager

In game keys:-

1: Change Home kit

2: Change away kit

p: Pause

a: Sound on/off

c: Substitution

x: Radar zoom

f: Focus player. Use arrow keys to change player

r: Replay ( last ten seconds )

s: Replay speed.

F2 Save your replay

The original Player Manager game play is there ( including play in position and as team ) but with these new features and additions.

1) Half time and full time stats:

Ball possession

Total shots

Shots on goal

Corner kicks

Fouls

Yellow cards

Red cards.

2) Full time stats include the above and goals and goal scorers.

White ball = goal

Red ball = own goal

Blue ball = Penalty goal

Blue ball with cross = Penalty miss

3) During half time and at any time in the match ( press c ) you can substitute a player. You can choose from three subs.

4) You can view any other match by clicking on the 'VS' in the game ( press e to exit any time )

5) After touch

6) Ball control is a little easier than the original ( there will be an option to play using the original control )

7) Free kicks

8) Pitches from Kick Off 2, Player Manager and the data disks

9) Controls - arrow keys and ctrl also QW OK and SPACE

10) Save your game at any time, also view your saved replays

11) Save games transferable with Android and Windows

12) Demo game arcade ( starts a new game ready to go )

13) When a player scores the name is shown in the corner of the screen

H 0.5 εκδοση του remake των κλασσικων παιχνιδιων του Dino Dini : Player Manager (&&& Kick Off ) για Windows, Android και Flash .

Δυστηχως δεν εχω direct links για κατεβασμα αλλα θα πρεπει να κατευθυνθειτε στις παρακατω σελιδες

https://www.facebook.com/Kickoff2world/timeline?ref=page_internal

http://www.kickoffworld.net/

για να τα κατεβασετε .

Προέλευση : :arrow: http://ko-gathering.com/forum/viewtopic.php?f=14&t=17180

Y.Γ. αν και κανονικα επρεπε να κανει post το σχετικο θεμα o alkis21 , ενω αναμενεται η 0.6 ver ....
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Nemo είπε:
Προβολή συνημμένου 116821





Remake του πρωτου Shadow of the Beast του DarkFalzX , ο οποιος DarkFalzX ετοιμαζει remakes και για την δευτερη και τριτη συνεχεια του .

Οπως λεει κι ο δημιουργος μετα την ολοκληρωση των remake των Shadow of the Beast 1,2 & 3 του "Psygnosis Legacy Pack1" ,οπως το αποκαλει, θα συνεχισει με ενα δευτερο πακετο που θα περιλαμβανει τα 2 Barbarian games και το Obliterator.

Windows build

Ouya console build

General Android build (The touch-screen controls are invisible, and incomplete)

Ubuntu Linux build

Mac build
Το έχω στο κινητό μου, αξίζει και είναι πολύ καλή μεταφορά.
 
Το shadow of the beast από γραφικά και ήχο είναι 100% σαν την έκδοση της 500αρας. To collision detection όμως είναι μακράν χειρότερο από το γνήσιο παιχνίδι στην Amiga. Χτυπάω τους εχθρούς ενώ η γροθιά είναι ένα εκατοστό μακριά τους! Είμαι σίγουρος πως στο γνήσιο παιχνίδι δεν ήταν τόσο χάλια. Ρε παιδιά κάνω λάθος;

Έχω pc των αρχαίων πατέρων ημών, amd 2 core και μια nvidia 512mb και είναι εμφανές πως το παιχνίδι χάνει καρέ.
 
Το ίδιο παρατήρησα και εγώ.

Πράγματι υπάρχουν διαφορές (στο collision detection / hit box), και μάλιστα oι διαφορές επεκτείνονται και στον τρόπο κίνησης κάποιων εχθρών (π.χ. έρχονται απο δεξιά αντί αριστερά), καθώς και στο rate of fire (ο χαρακτήρας μας χτυπάει με ταχύτερο ρυθμό).

Οντως έχει δίκιο το Telonio σε αυτά που λέει: Τα γραφικά και ο ήχος έχουν μεταφερθεί επιτυχώς, αλλά απο πλευράς gameplay *δεν* έχουμε πιστή μεταφορά. (το παιχνίδι είναι θα έλεγα ευκολότερο - και αυτό δεν οφείλεται στη δυνατότητα επιλογής επιπέδου δυσκολίας: Το δοκίμασα και στα τρία, και το gameplay είναι σε όλα το ίδιο. Mόνο τα hit points και ο αριθμός των continues αλλάζουν.)

Υπάρχουν πάντως σημεία που οι διευκολύνσεις είναι καλοδεχούμενες, όπως π.χ. στην δυναντότητα να κάνουμε skip κάποιες transition screens με κείμενο, όταν αλλάζουμε περιβάλλον.

(σημειωτέον όμως ότι στο pc που το δοκίμασα, το παιχνίδι δεν φάνηκε να χάνει καρέ).
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:


Super Wolfenstein HD : Ενα διαφορετικο Wolfenstein remake μια και περα απο ομορφο αισθητικα + την προσθηκη των physics εχει και αρκετα περιθωρια για ... "καφριλα"

D/load >>>> Super Wolfenstein HD

super-wolfenstein-hd-banner.jpg
 
Ανακοινωθηκε HD εκδοση για το Heroes of Might and Magic III (windows,ios,android) , θα κυκλοφορησει 29 Ιανουαριου.

http://might-and-magic.ubi.com/universe/en-GB/games/all-games/might-and-magic-heroes-3-hd/index.aspx

και ενα βιντεακι :




Το θετικο απο αυτην την κινηση ειναι οτι βγαινει το παιχνιδι και σε αλλες πλατφορμες περα του PC που ηταν το αρχικα.

Απο εκει και περα δεν λεει και πολλα το HD, σαν να εχεις βαλει "HD" φιλτρο σε emulator δειχνει...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα