Review: BUBBLE BOBBLE - Taito (1986)

ambu_dare

RetroMasteR
Joined
19 Φεβ 2006
Μηνύματα
1.278
Αντιδράσεις
54
bub.gif


BUBBLE BOBBLE - TAITO

Οι Bob και Bub, δύο μικροί συμπαθητικοί δράκοι σε περιπέτειες.

bb_characters_color (2).png




Όταν δύο μικροί δράκοι προσπαθούν να σώσουν τις αγαπημένες τους... Μοναδικό τους όπλο (εκτός την συνεργασία στο διπλό), οι ΦΟΥΣΚΕΣ που βγάζουν από το στόμα και με αυτές αιχμαλωτίζουν τους εχθρούς τους και έπειτα τις σκάνε και τους σκοτώνουν. Ενάντια σε διαφόρων ειδών τερατάκια, τα οποία άλλα έχουν σαν όπλο απλά την ταχύτητα που κινούνται ενώ άλλα από αυτά πετάνε και πύρινες μπάλες. Στην διάρκεια της περιπέτειας τους μέσα από εκατό (100) πίστες, οι οποίες είναι πολύ απλές σε σχεδιασμό ενώ χωράνε εξολοκλήρου στην οθόνη, έχουν σαν συμμάχους, διαφόρων ειδών δωράκια που εμφανίζονται σε διάφορα μέρη στην κάθε πίστα. Τσίχλες διαφόρων χρωμάτων, που ενισχύουν με διαφόρους τρόπους τις "τσιχλόφουσκες" τους.

Ανάλογα με το χρώμα ενισχύεται είτε η ταχύτητα (μπλε) και το πλήθος (κίτρινη) των φούσκων αλλά και η απόσταση (μωβ) που αυτές καλύπτουν. Επίσης άλλο δώρο είναι τα κόκκινα παπουτσάκια που ενισχύουν την ταχύτητα των μικρών δράκων μας. Ομπρέλες μεταφέρουν τους φίλους μας σε επόμενες πίστες παρακάμπτοντας κάποιες, ενώ μπαστούνια, μπουκάλες και μπαούλα δίνουν μεγάλα δώρα σε αυτούς. Υπάρχουν ακόμα βιβλία, σταυροί και άλλα δώρα που αν τα προλάβεις καθαρίζεις την πίστα μία ώρα γρηγορότερα, αφού σκοτώνουν όλους τους εχθρούς. Επίσης, μπορείς κάνοντας χρήση φουσκών που έχουν νερό, φωτιά ή κεραυνό να σκοτώσεις με τον πλάγιο τρόπο κάποιους από αυτούς που σε απειλούν αλλά με τρόπο αρκετά εντυπωσιακό και με επιπλέον βαθμούς.

Υπάρχουν επιπλέον φούσκες με γράμματα που αν τις σκάσεις και συμπληρώσεις την λέξη extend, περνάς την πίστα ενώ παράλληλα κερδίζεις και μία ζωή, αλλά και πύλες ανά κάποιες πίστες που αν έχει φτάσει εκεί ο παίχτης χωρίς να έχει χάσει περνάει σε μία bonus πίστα που έχει όλο διαμάντια για να μαζέψει. Όμως μην αργείς, γιατί θα βγει ο "ρούλης" (Baron Von Blubba) ένας άσπρος καρχαρίας, ο οποίος δεν αστειεύεται και θα σε πάρει στο κατόπι με όλο και πιο γρήγορες κινήσεις, είτε μέχρι να σε σκοτώσει αυτός, είτε μέχρι να προλάβεις να σκοτώσεις τους εναπομείναντες εχθρούς και τελικά με αυτόν τον τρόπο να την γλιτώσεις.

Bubble_bobble_1.jpg



To παιχνίδι κυκλοφόρησε πρώτα για τα arcades από την εταιρεία ΤΑΙΤΟ τον Αύγουστο του 1986, ενώ το έτος 1996 επήλθε η προσωρινή καταστροφή όταν σε διαδικασίες αναδιοργάνωσης κατέστρεψαν τον κώδικα του αρχικού παιχνιδιού. Το παιχνίδι που το ακολούθησε ήταν το Rainbow Islands με μεγάλη επιτυχία, αλλά όχι τόσο μεγάλη όσο αυτό, καθώς έχει γίνει port σε σχεδόν όλες τις κονσόλες που ακολούθησαν την αρχική ημερομηνία κυκλοφορίας του. Τα τρία πρώτα γράμματα των δύο λέξεων του τίτλου του, είναι και τα ονόματα των ηρώων του Bub και Bob..

Κάπου εδώ τελειώνει η σύντομη θα έλεγα περιγραφή, μιας και μάλλον πρόκειται για ένα απλό παιχνίδι στην σύλληψη του, αλλά και στο τί έχεις να κάνεις για να το ολοκληρώσεις... Μπα! Ποιος αλήθεια το ισχυρίζεται αυτό; Μήπως να εμβαθύναμε λίγο παραπάνω στο φαινόμενο Bubble Bobble που μας είχε πάρει τα μυαλά και μας είχε αδειάσει και τις τσέπες;
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
BUBBLE BOBBLE - ΞΕΚΛΕΙΔΩΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΟΥ

BUBBLE BOBBLE - ΞΕΚΛΕΙΔΩΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΟΥ




Ενώ όπως ανέφερα ήδη τα πράγματα δείχνουν να είναι απλά, τελικά όσο περισσότερο χρόνο αφιερώνεις και ασχολείσαι με αυτό το παιχνίδι, παρατηρείς ότι υπάρχει ένα μοτίβο.

ΒΑΘΜΟΙ

Τα γνωστά σε όλους μας έχουν να κάνουν με τους βαθμούς που παίρνεις ανάλογα με το τί κάνεις μέσα στην κάθε πίστα. Η λίστα σύντομη και απλή: όταν σκάς μία φούσκα ή πηδάς επάνω της: 10 βαθμοί, όταν σκοτώνεις ένα τερατάκι: 1.000 βαθμοί ενώ το σκοτωμένο τερακάκι μετατρέπεται σε μπανάνα των 500 βαθμών. Για κάθε επιπλέον τέρας που σκοτώνεις μαζί - ομαδικά το νούμερο διπλασιάζεται (1=1.000 / 2=2.000 / 3=4.000 / 4=8.000 / 5=16.000 / 6=32.000 / 7=64.000), έτσι προσπαθούσαμε πάντα να τα μαζεύουμε όλα μαζί για να κάνουμε 32.000 ή 64.000 που είχε ως άμεση επίπτωση στο να βγαίνουν φρουτάκια με μεγαλύτερη αξία όπως καρπούζια - σταφύλια κλπ. Υπόψη σε καμία πίστα ΔΕΝ υπάρχουν πάνω από 7 εχθροί, λιγότεροι από 7 ναι - περισσότεροι ποτέ.

Όταν οι εναπομείναντες φούσκες στο τέλος μίας πίστας και αφού εξουδετερωθούν όλοι οι εχθροί γίνουν φρουτάκια, τότε η αξία τους είναι 700 βαθμοί. Ενώ κάποιες πίστες έχουν από μόνες τους την παραπάνω ιδιότητα (π.χ.: 1 και όσες τελειώνουν σε 5 ή 0 μέχρι την 50), είναι στο χέρι σας σε όλες τις πίστες να το επιτύχετε αυτό. Εάν σκάσετε φούσκες στον τοίχο ή πηδώντας επάνω τους και μαζέψετε βαθμούς όπου τα τρία τελευταία ψηφία έχουν κάποιο μοτίβο του στυλ: 000, 110, 220... 990, κλπ, τότε όταν σκάσετε τις φούσκες με τους τελευταίους εχθρούς εάν διατηρηθεί το μοτίβο αυτό, ΟΛΕΣ οι εναπομείναντες φούσκες γίνονται φρουτάκια ή παγωτά κλπ (ανάλογα με τα νούμερα και το αντίστοιχο θέμα). ΟΚ, όλα αυτά που σας είπα ήδη τα ξέρατε... ήμουν σίγουρος. Για να δούμε τα παρακάτω τα ξέρατε;

ΔΩΡΑ

Το παιχνίδι όσο και εάν δεν του φαίνεται, έχει κάποια εσωτερικά συστήματα καταμέτρησης του τί ακριβώς κάνετε στην πίστα και τελικά τίποτα δεν είναι τυχαίο.

Να ξεκινήσουμε από τα δωράκια; Καραμέλες και παπουτσάκι λοιπόν... Οι καραμέλες (κίτρινη/μπλε/μωβ) εμφανίζονται ανάλογα με το τί κάνετε με τις φούσκες σας. Χρειάζονται να πηδήξετε 51 φορές ή να φυσήξετε 51 φορές ή να σκάσετε 51 φούσκες για να βγουν αντιστοίχως οι γλυκές καραμέλες. Όμως που θα βρούμε το παπουτσάκια; Πρέπει να γράψετε χιλιόμετρα στις πίστες για να εμφανιστούν, για αυτό μην μένετε ακίνητοι - τρέξτε. Ωπ, δεν είστε τόσο καλοί παίχτες όσο νομίζατε; Δεν πειράζει... υπάρχει και το EXTEND για να πάρετε επιπλέον ζωές. Εάν σκοτώνετε τους εχθρούς σας, σπάζοντας ομαδικά τις φούσκες που τους κρατάνε φυλακισμένους, τόσο πιο πολλά και πιο συχνά γράμματα θα βγούν. Τί και εάν κάποια βγαίνουν πολλές φορές; Εάν τα μαζέψετε όλα, για κάθε τρία του ίδιου γράμματος θα βγει ένα δωράκι που όταν το πάρετε στο τέλος της πίστας, αφενός θα μετατραπούν οι φούσκες σε δώρα αφετέρου πέσει ένα πελώριο δώρο από τον ουρανό.

arcade_0011_129-full.jpg

arcade_0011_115-full.jpg
arcade_0011_129-full.jpg



ΠΥΛΕΣ

Τελειώσαμε; Ακόμα δεν αρχίσαμε να λέτε. Τις πύλες που βγαίνουν σε συγκεκριμένες πίστες (20 - 30 - 40) και σας οδηγούν σε ένα μυστικό δωμάτιο γεμάτο διαμάντια το ξέρετε. Φυσικά γνωρίζετε ότι για να εμφανιστούν δεν πρέπει να έχετε χάσει. Αλλά στο ομαδικό παιχνίδι μόνο ο ένας να μείνει ζωντανός ήταν αρκετός, έτσι λοιπόν στο διπλό, πάντα ο ένας θυσιαζόταν ώστε να προφυλάξει τον άλλο για να εμφανιστούν οι πύλες αυτές. Το ότι τα ιερογλυφικά κρύβουν κρυφά μηνύματα δεν το ξέρατε; Εάν τα μεταφράσετε σας δίνουν οδηγίες ότι μόνο εάν ολοκληρώσετε το παιχνίδι σε διπλό θα εμφανιστεί το πραγματικό τέλος, αφού σε κάθε άλλη περίπτωση ακόμα και εάν νικήσετε τον τελευταίο αρχηγό, σας ξαναστέλνει σε μία πίστα τυχαία από την 70 και μετά. Επίσης, εάν τα καταφέρετε να φτάσετε στην 50η πίστα χωρίς να χάσετε, τότε η πύλη που θα πάρετε θα σας μεταφέρει κατά 20 πίστες, απευθείας στην 70 γλιτώνοντας όλες τις υπόλοιπες

arcade_0011_106-full.jpg
bubble_bobble_EndingCode.png

arcade_0011_106-full.jpg

ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ

Είπαμε ήδη το τί συμβαίνει εάν τερματίσετε το παιχνίδι σε μονό, ή εάν ο ένας εκ των δύο σκοτωθεί την ώρα που πεθαίνει και ο αρχηγός της τελευταίας πίστας (εάν θυμάμαι καλά). Τί γίνεται όμως εάν το τερματίσετε στο διπλό; Τότε σκάνε οι δύο φούσκες που βρίσκονται ψηλά και απελευθερώνονται τα κορίτσια σας, ενώ και οι δράκοι μεταμορφώνονται σε παιδιά και ζήσαν αυτή καλά και εμείς καλύτερα... καλύτερα; Μπα, υπάρχει και καλύτερα... Σε αυτό το τέλος εμφανίζεται και άλλη μία πλάκα με ιερογλυφικά που εάν την αποκρυπτογραφήσετε μαθαίνετε και άλλο ένα μυστικό: Εάν πατήσετε τον ακόλουθο συνδυασμό στην οθόνη που δείχνει το λογότυπο, Start - Πήδημα - Φούσκα - Αριστερά - Δεξιά - Πήδημα - Start - Δεξιά, τότε ξεκλειδώνει το εναλλακτικό - πιο δύσκολο - παιχνίδι με τους διαφορετικούς εχθρούς και χρώματα στις πίστες (Super Bubble Bobble) με το πραγματικό τέλος όπου μαζί με τα παιδιά, εμφανίζονται και οι γονείς τους που ήταν μαγεμένοι. Στα ελληνικά arcades ο τελευταίος αρχηγός για κάποιον λόγο εμφανιζόταν σαν ένα τετράγωνο που άλλαζε χρώματα, μάλλον ήταν "πειραγμένες" οι πλακέτες. Επίσης, να σημειώσουμε ότι το ΒΒ είναι από τα πρώτα παιχνίδια που εφάρμοσαν την τακτική των πολλών - διαφορετικών τερματισμών.

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΡΙΚΣ

Στο διπλό, όταν αργούν οι παίχτες να τελειώσουν την πίστα, εμφανίζονται δύο άσπροι καρχαρίες (ρούληδες). Εάν ο ένας παίχτης χάσει από τον ένα, όταν επανεμφανίζεται στην πίστα και είναι ακόμα άυλος, μπορεί να σκοτώσει τον δεύτερο πέφτοντας επάνω του χωρίς να χάσει άλλη ζωή.

Στην κεντρική οθόνη πατάς Αριστερά, Πήδημα, Αριστερά, 1P, Αριστερά, Φούσκα, Αριστερά, 1P, ένα κόκκινο POWER UP! εμφανίζεται στην κάτω δεξιά γωνία και πλέον έχεις αποκτήσει τα παπουτσάκια και την κίτρινη καραμέλα για πάντα.

Στην κεντρική οθόνη πατάς Φούσκα, Πήδημα, Φούσκα, Πήδημα, Φούσκα, Πήδημα, Δεξιά, 1P, θα γράψει στο ίδιο σημείο ORIGINAL GAME θα έχετε τις πύλες με διαμάντια ο κόσμος να χαλάσει.

Στην κεντρική οθόνη πατάς Φούσκα, Πήδημα, Φούσκα, Πήδημα, Φούσκα, Πήδημα, Δεξιά, 2P, θα γράψει στο ίδιο σημείο SUPER και θα παίξετε το παιχνίδι στην Super έκδοση του.

bubble_bobble_EndingLetters.png
bubble_bobble_100stages.png



Στον τερματισμό του παιχνιδιού εμφανίζονται πολλοί παραγωγοί με τρεις χαρακτήρες. Κάποιες από αυτές τις τριάδες εάν δοθούν στο High Score Table, δίνουν στο επόμενο παιχνίδι κάποια extras.

SEX - δεν επιτρέπει την εισαγωγή του και το μετατρέπει αυτόματα σε H.! αλλά στην πρώτη πίστα, με το που ξεκινήσει το παιχνίδι αρχίζουν να πέφτουν διάφορα φρούτα και κέικ που σκοτώνουν τους εχθρούς μετατρέποντας τους σε διαμαντάκια των 6.000 βαθμών.

TAK - Εμφανίζεται ένα χταπόδι που όταν το πάρεις όλες οι φούσκες στο τέλος της πίστας μετατρέπονται σε Χ.

... - το ίδιο με το SEX ενώ παρόμοια αποτελέσματα έχουν και τα:

STR - KTT - I.F - MTJ - NSO - KIM - YSH

Τελειώσαμε; Ουφ δεν βαρεθήκατε ακόμα; Εμπρός λοιπόν, ταΐστε με δεκάρικα το ηλεκτρονικό και δώστε και μερικά "φιλάκια" στους εχθρούς σας από μέρους μου. Επίσης μην ξεχάσετε... Όλες οι πίστες του Bubble - Bobble και οι εικόνες των ειδικών δωματίων αλλά και των τερματισμών είναι διαθέσιμες σε screenshots ΕΔΩ.

credit.gif



Αφιέρωμα στην έκδοση για Amiga θα βρείτε ΕΔΩ


Αφιέρωμα στην έκδοση για Amstrad θα βρείτε
ΕΔΩ

arcade_0011_115-full.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πολύ καλό αφιέρωμα! Άψογος Νεκτάριε. Και τι μου θύμησες τώρα..κάπου έχω γράψει και εγώ παλαιότερα ένα review (ανενεργό τώρα) για το bb αλλά για την έκδοση της amiga.

Όσο αφορά καθαρά το παιχνίδι. Δεν πιστεύω πως υπάρχει gamer που να μην έχει παίξει έστω μία φορά το bb. Προσωπικά πάντα το θεωρούσα απάνθρωπα δύσκολο μετά το 77 επίπεδο.
 
...παιχνίδι σταθμός !! Πολύ αναλυτική παρουσίαση ambu !! :thumbup:

Telonio, το θυμάμαι εκείνο το review (θεϊκή η έκδοση για amiga, εννοείται :D . Εξαιρετική και η έκδοση του c64, αλλά ακόμα και η έκδοση του amstrad ήταν σε πολύ καλά επίπεδα).

Θυμάμαι στα arcades έβλεπα και κοριτσάκια να κάθονται και να παίζουν αυτό το παιχνίδι με τις ώρες, πράγμα που τότε δεν ήταν πολύ συχνό φαινόμενο !! (με εξαίρεση παιχνίδια όπως το το Tetris, το Pang, άντε και το Ms Pacman :D ).
 
Θεϊκό!!! :worship: (Το review, όχι το παιχνίδι!!!)

Για κάποιο άγνωστο λόγο, το Bubble Bobble, δε με άγγιξε ιδιαίτερα... Όμως πέρασα ατέλειωτες ώρες διασκέδασης με το Rainbow Islands!

Αυτό όμως δε σημαίνει πως δεν "ψήθηκα" από το review του ambu_dare!

Κυριακή του Πάσχα, μετά το αρνάκι, το κοκορέτσι και όλα τα παρελκόμενα (τσουρέκια, αυγά, κουλούρια, σοκ. αυγά κλπ - πω πω και νηστεύουμε!) και τον μεσημεριανό υπνάκο, ένα Bubble Bobble το απογευματάκι, είναι ό,τι πρέπει, δε νομίζετε;

ambu, κορυφαίος ο οδηγός σου! :thumbup:

Compliments!
 
respect!ενα θα πω.εχω ριξει ατελειωτα εικοσαρικα σε αυτο το παιχνιδι και ειδικα στο διπλο
 
Eδώ δεν έχουμε να κάνουμε με ένα review,αλλά με ένα αναλυτικότατο αφιέρωμα-οδηγό στο υπερ-κλασσικό αυτό δημιούργημα....

ambu_dare,my respect...! :thumbup:
 
Ambu_dare, κάτι μου λέει ότι για κάποιο μεγάλο διάστημα το χαρτζιλίκι σου πήγαινε στο εν λόγω φοβερό παιχνίδι, ούτε χρόνο για γκόμενες δεν πρέπει να είχες, πρέπει και να ήσουν φανατικός χρήστης των Big Bubble :D

Φοβερό και το review και τα cheats/κολπα/tips/tricks. Νομίζω ότι είναι το πιο ολοκληρωμένο review που εχω διαβάσει εδώ μέσα, χωρίς να θέλω να μειώσω και τα υπόλοιπα παιδιά για την (υπερ)πολύτιμη προσπάθεια που κάνουν....
 
Τον 486 μου και γρήγορααααααααααα...... Το έχω περασμένο στον σκληρό!
 
ποτέ δεν κατάφερα να παράσω πάνω απο την δέκατη πίστα

πάντος το review μου άρεσε και βλέπω να το ξαναπαίζω σύντομα
 
Respect Ambu !! Όντως το ξεκλείδωσες πλήρως !!
 
Πολύ ωραίο review ambu_dare. Εγώ συνεχίζω και παίζω εώς σήμερα bubble bobble. Σε PS, Amiga, αλλά κυρίως στον C-64 έχω ξοδέψει πολλές ώρες. Το τερμάτιζα εύκολα αν είχα καλό συμπαίκτη. Στά φόρτε μου είχα φτάσει στην 90κάτι με το πρώτο κανονάκι. #)
 
Ρε Νεκτάριε, "μου έφυγε το καφάσι" (ρετρό έκφραση θαυμασμού) !

Άψογος !

Αυτά τα βρήκες εμπειρικά, ή τα διάβασες κάπου ;;;
 
Ευχαριστώ πολύ όλους σας... Το 99% από όσα γράφτηκαν στο αφιέρωμα σαφώς και τα είχαμε κάνει κτήμα μας την εποχή που κυκλοφορούσαμε στα ουφάδικα και ξοδεύαμε το όποιο λιγοστό χαρτζιλίκι μας στα ηλεκτρονικά. Επειδή ήταν λίγα τα λεφτά, "αναγκαζόμασταν" να γινόμαστε όσο το δυνατόν καλύτεροι με όποιο από αυτά ασχολιόμασταν και φυσικά να ξεκλειδώνουμε και την παραμικρή του λεπτομέρεια ώστε να έχουμε τις λιγότερες δυνατές απώλειες σε κέρματα. :D

Ναι, το τερμάτιζα με ένα δεκάρικο ακόμη και σε μονό, και φυσικά στο διπλό αυτός που είχε τον Bub έφτανε χωρίς να χάσει στην 100η πίστα, αφού (δεν ξέρω γιατί) πάντα θυσιαζόταν ο Bob για χάρη του. Φυσικά στο απόγειο μας, καταφέρναμε και στο διπλό να έχουμε όσο το δυνατόν λιγότερες απώλειες και για τον δεύτερο παίχτη. Είναι μέχρι και σήμερα από τα πιο αγαπημένα μου παιχνίδια, ανάμεσα στα: Wonder Boy II Monster Land / Ghost 'n Goblins / Tetris / Wonder Boy / Bomb Jack / Rygar και πολλά άλλα φυσικά.
 
τωρα με ξαναπώρωσες! Παω να το κατεβάσω για να παίξω!!
 
Ambu, έγραψες κυριολεκτικά ,

επιπλέον είναι οι μόνες φούσκες που αξίζεις να ασχοληθείς μαζί τους.

;)
 
Είμαι σίγουρος...

...ότι ξέρεις!

ambu_dare είπε:
στο διπλό αυτός που είχε τον Bub έφτανε χωρίς να χάσει στην 100η πίστα, αφού (δεν ξέρω γιατί) πάντα θυσιαζόταν ο Bob για χάρη του.
 
ambu_dare είπε:
Όμως μην αργείς, γιατί θα βγει ο "ρούλης" (Baron Von Blubba) ένας άσπρος καρχαρίας, ο οποίος δεν αστειεύεται και θα σε πάρει στο κατόπι με όλο και πιο γρήγορες κινήσεις, είτε μέχρι να σε σκοτώσει αυτός, είτε μέχρι να προλάβεις να σκοτώσεις τους εναπομείναντες εχθρούς και τελικά με αυτόν τον τρόπο να την γλιτώσεις.
Trivia: Ο "Ρούλης" απεκτησε το παρατσούκλι του από το μύνημα "HURRY UP!" το οποίο εμφανίζεται λίγο πριν την άφιξή του στο παιχνίδι: Hurry up -> Χάρης -> Χαρούλης -> Ρούλης
 
Iaspis είπε:
Trivia: Ο "Ρούλης" απεκτησε το παρατσούκλι του από το μύνημα "HURRY UP!" το οποίο εμφανίζεται λίγο πριν την άφιξή του στο παιχνίδι: Hurry up -> Χάρης -> Χαρούλης -> Ρούλης
Αααα ! Τώρα κατάλαβα !

:thanx2:
 
Το παιχνιδι αυτο ειναι στο Top 10 των πιο αγαπημενων μου arcade games. Απο τα πρωτα παιχνιδια που εγκαινιασα στο MAME (για να το τερματιζα επιτελους χωρις να χαλαω του κοσμου τα εικοσαρικα) κι απο τα παιχνιδια αυτα που δεν βαριεμαι να παιζω ξανα και ξανα. Τα δε δεινοσαυρακια Bub και Bob απο τους πιο συμπαθητικους και χαριτωμενους ηρωες σε videogames κι απο τους πιο χαρακτηριστικες φιγουρες videogames μαζι με τον Super Mario, τον Pac-Man, τον Sonic κ.ο.κ.

Iaspis είπε:
Trivia: Ο "Ρούλης" απεκτησε το παρατσούκλι του από το μύνημα "HURRY UP!" το οποίο εμφανίζεται λίγο πριν την άφιξή του στο παιχνίδι: Hurry up -> Χάρης -> Χαρούλης -> Ρούλης
Οχι, ρε! Ακους συνηρμος! :2beers: Τωρα επιτελους ξερω απο που προερχεται το παρατσουκλι αυτο (οπως τα "ουφαδικα" που βγηκαν απο το Space Invaders που ειχε γινει συνωνυμο των arcades και τα "κανονακια" απο τις εξτρα ζωες στο Space Invaders - παλι - που αναπαριστανεται με το διαστημοπλοιο που χειριζοσουν κι εμοιαζε με κανονι).
 
Πίσω
Μπλουζα