S.T.A.L.K.E.R.

Καλυτερα τωρα ?

(σιγα που θα βαζα vista avatar shock :biglaugh:)
 
για μια στιγμή.... τα χρειάστηκα.

Βρε λες;
 
LOL Telamon!!!!!!!!:biglaugh: :biglaugh: :biglaugh:
 
Πόσο εντύπωση μου κάνει όταν κάποιος είναι "εντός θέματος"!!!

Εντυπωσικό SD. Με τι κάρτα γραφικών είναι η αντιπαράθεση των φωτο;

Γιατί μόλις πήρα μια 7900GT και δε λέει να τη πετάξω σε 2 μήνες
 
xaxaxaxax Tel!!!!!!!!!!!

οντως το OOT παει συνεφο σημερα!

Nice link Shadow
 
Γείτονα εκπληκτικά links!!!!!!!

Thanks a lot man!!!!!!
 
Τελικά όντως το STALKER θα είναι άνετα το Oblivion του επόμενου έτους......

Η αναμονή και οι ειδήσεις που ξεπετάγονται σαν μανιτάρια έχουν δημιουργήσει μια απίστευτη αίσθηση γύρω από το παχνίδι. Δεν την γλυτώνουμε την αναβάθμιση......
 
Φιλτατε γειτονα,οπως τα εχουμε πει και ιδιαιτερως,το κατα τα αλλα πολυ καλο Oblivion,ειναι ΨΕΥΔΟ ζωντανος κοσμος με πολλα A.I bugs!!!

Αν οι οι φιλες και οι φιλοι μας εκαναν τον κοπο να διαβασουν ενα τουλαχιστον απο τα link που εδωσα,θα καταλαβουν οτι το STALKER ειναι "ζωντανο" oικοσυστημα με μεγαλα,μεσαια και φυσικα μικρα ψαρια,που παλευουν ολα να επιβιωσουν.Make no mistake...I shit you not,we are small fish in Prypiat fighting our way up in the "food" chain.Γι'αυτο εχω "παθει" με το παιχνιδακι.Μετα απο ολα τα σημερινα ειμαι ετοιμος να δεχτω το ban ολων των κονσολαδων moderator:biglaugh:
 
shock είπε:
Με τι κάρτα γραφικών είναι η αντιπαράθεση των φωτο;Γιατί μόλις πήρα μια 7900GT και δε λέει να τη πετάξω σε 2 μήνες

Με 7800, είσαι ΟΚ!!!! :thumbup:
 
Και πιο "χαμηλη" καρτουλα αρκει.Ας μην ξεχναμε οτι το παιχνιδακι θα εχει επιλογη και Dx8 για αυτους που δεν εχουν τρελα μοτερ.Ετσι...οχι σαν κατι αλλους αλητες developers...αντε
 
Shadowdancer2501 είπε:
Φιλτατε γειτονα,οπως τα εχουμε πει και ιδιαιτερως,το κατα τα αλλα πολυ καλο Oblivion,ειναι ΨΕΥΔΟ ζωντανος κοσμος με πολλα A.I bugs!!!

Όντως έτσι είναι. To Oblivion έχει πολλά τρανταχτά λάθη στην Α.Ι. μηχανή του που φανερώνουν ότι πρόκειται για ψευδο-οικοσύστημα. Για παράδειγμα αυτό που είχαμε συζητήσει. Προχωράς στο δρόμο και γύρω σου τρέχουν ελάφια. Αυτά περνάνε αμέριμνα μπροστά από τον λύκο που βλέπεις στο βάθος, ο Λύκος κοιμάται και αγνανυεύει του καλού καιρού και όταν πας κοντά στην πέφτει...:biglaugh: :biglaugh:

Εδώ τα πράγματα είναι διαφορετικά!!!!! Η Α.Ι. του παιχνιδιού είναι εκτός από πρωτοποριακή, άκρως εντυπωσιακή. Όντως ένα παιχνίδι που άξιζε την αναμονή αλλά και τις προσπάθειες!!!!

Shadowdancer2501 είπε:
Και πιο "χαμηλη" καρτουλα αρκει.Ας μην ξεχναμε οτι το παιχνιδακι θα εχει επιλογη και Dx8 για αυτους που δεν εχουν τρελα μοτερ.Ετσι...οχι σαν κατι αλλους αλητες developers...αντε

Δηλαδή με μια 7600GS είσαι set to go? Ε καλά δεν μιλάμε για τρελλές αναλύσεις, αλλά με την λογική αυτή θα τρέχει άνετα σε 1024 Χ 768, μην σου πω και παραπάνω!!!!!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ως Εξολοθρευτης "I have detailed files"

What are the minimal and the recommended settings?Anton Bolshakov: There are two renderers in the game - 8th and 9th DX.


DX8 is more plain and runs or weaker systems. To play with the DX8 renderer optimally you will need
P4 2.0 GHz, 1024 GB RAM, Geforce 6800.


DX9 is more modern, with over 1 000 000 polygons per frame, dynamic lighting, bump mapping, and everything else there is in modern games. It will need a more powerful machine. There just was a presentation for international press, where we had Intel Core Duo 6300, and Geforce 7900. Even though I told you what is recommended for DX8,
there is no limit for the maximum

http://forum.v5g.de/showthread.php?p=94220#post94220

O Anton Bolshakov ειναι στελεχος της GSC
 
Αυτά είναι όντως πολύ ενθαρρυντικά νέα. Τα min specs του παιχνιδιού είναι αστεία ενώ ακόμα και το μηχάνημα που χρησιμοποιήθηκε στην επίσημη παρουσίαση δεν αποτελει κάτι το εξαιρετικό μια και ο 6300 είναι πιά ο εισαγωγικός επεξεργαστής της Intel και η 7900 δεν αποτελεί άπιαστο όνειρο θερινής νυκτός.

Όντως αγαπητέ γείτονα, we have a Nuclear Winter in front of us!!!!!!
 
Δεν θελω να γινω μαντης κακων αλλα 1000000 πολυγωνα δεν ειναι πολλα.

Π.χ το PGR3 στο 360 που δεν ειναι και κανα top-notch στα γραφικα και κυκλοφορησε και πριν ενα χρονο εχει καθε αμαξι με 105,000 + 20,000 (για τις ζημιες) πολυγωνα.Δηλαδη καθε frame ξεπερνα τα 2000000...

Δεν θελω να φανταστω το poly count του Gears...
 
Φιλε Wally...

Επι της ουσιας το Stalker ειναι ηδη 5 ετων σαν μηχανη ,με πολλες βελτιωσεις.Σημασια ομως σε ενα τετοιου ειδους παιχνιδι,εχει κυριως η ατμοσφαιρα,χωρις βεβαια αυτο να σημαινει οτι οπτικα θα παει πισω.Αλλωστε ΑΝ ειδατε τα link ,θα δειτε τι "παιζει" απο γραφικα.Μη ξεχναμε οτι μιλαμε για εναν ολοκληρο ΚΟΣΜΟ 30τετραγωνικων km...
 
Μια χαρά είναι τα γραφικά του STALKER.

Μην το παρακάνουμε ρε παιδιά!!!!!
 
Δεν ειπα το αντιθετο! :)

Το ατιμο το STALKER το περιμενουμε 5 χρονια....

H ατμοσφαιρα και το σεναριο παιζει μεγαλο ρολο αλλα οταν βλεπεις και κατι τετοια καλομαθαινεις--->>

(τα ποσταρω με καθε επιφυλαξη μιας και δεν εχουν γινει officially confirmed)

COD4

http://img90.imageshack.us/my.php?image=cod401ga5.jpg

http://img211.imageshack.us/my.php?image=cod402ze6.jpg

http://img90.imageshack.us/my.php?image=cod403xb5.jpg

http://img296.imageshack.us/my.php?image=cod404wi7.jpg

http://img211.imageshack.us/my.php?image=cod405zv8.jpg

http://img211.imageshack.us/my.php?image=cod406fn1.jpg

http://img90.imageshack.us/my.php?image=cod407mh3.jpg
 
Πίσω
Μπλουζα