Schooλικιές αναμνήσεις

Χαχαχαα... με την ''ανάμνηση'' του Dino...θυμήθηκα και εγώ κάτι σχετικό με πίνακα και κιμωλίες! Στο γυμνάσιο, ο καθηγητής των μαθηματικών μας ήταν βαμένος βάζελος. Εμείς ήμασταν γυμνάσιο του Πειραιά...οπότε καταλαβαίνετε τί γινόταν από Ολυμπιακούς! Ετσι, μία μέρα... λίγο πριν μπεί στην τάξη...γράφουμε με κιμωλία με τεράστια γραμματα στον πίνακα ''ΘΡΥΛΟΣ''... εκείνος μπαίνει μέσα...με το ατάραχο (δολοφωνικό) βλέμμα του... κοιτάει τον πίνακα... κοιτάει εμάς... παιρνει το σγουγγάρι και μία κιμωλία... και αλλάζει το ''ΘΡΥΛΟΣ'' σε ''ΘΡΥΝΟΣ'' ... ε...μετά... θρύνησε όλη η τάξη από το διαγώνισμα που ακολούθησε :(
 
Stanfromgreece είπε:
Στο γυμνάσιο, ο καθηγητής των μαθηματικών μας ήταν βαμένος βάζελος...

...και αλλάζει το ''ΘΡΥΛΟΣ'' σε ''ΘΡΥΝΟΣ'' ... ε...μετά... θρύνησε όλη η τάξη από το διαγώνισμα που ακολούθησε :(
Ήταν που ήταν βάζελος,ήταν κι αγράμματος,καθηγητής άνθρωπος πανάθεμά τον,καθότι το σωστό είναι θρήνος...!!! :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
 
μαθηματικος ηταν ο άνθρωπος... όχι φιλόλογος... και μην νομίζεις... γι'αυτό μας έσκισε με το διαγώνισμα,επειδή γελάσαμε μαζί του!
 
Ε,καλά τώρα,δε χρειάζεται να είσαι φιλόλογος για να είσαι ορθογράφος ρε Stan....

Απαράδεκτο για καθηγητή κιόλας,πάντα κατά τη γνώμη μου....
 
manos426f είπε:
Ε,καλά τώρα,δε χρειάζεται να είσαι φιλόλογος για να είσαι ορθογράφος ρε Stan....
Απαράδεκτο για καθηγητή κιόλας,πάντα κατά τη γνώμη μου....
Δε νομίζω πως ήταν θέμα ορθογραφίας, μάλλον θέμα εντυπωσιασμού.. Άλλο να σβήνεις 1 γράμμα και άλλο 2 και να διορθώνεις. Plus, έτσι θα τους έτριβε και στη μούρη το λόγο του θρήνου..χιχιχι.. Κακός καθηγητής...

Κάπως έτσι, αλλά πολύ χειρότερα μου την είχε φέρει και μια καθηγήτρια με την οποία είχα καταλήξει να έχω προσωπική κόντρα. Ήταν το χειρότερο είδος όχι μόνο καθηγήτριας αλλά και ανθρώπου γενικότερα! Δεν την άντεχα λεπτό και την είχα για όλα τα φιλολογικά μαθήματα στη Β'Λυκείου πλην της ιστορίας. Απαίδευτη, ημιμαθής, θεούσα, και ξερόλας. Εκεί να έβλεπες ορθογραφικά λάθη Μάνο να σου φύγει το μάτι!! Anyway οι λόγοι που κυρίως την αντιπαθούσα ήταν καταρχήν ότι πολλές φορές έλεγε λάθος πράγματα νομίζοντας πως κανείς δε θα τη διόρθωνε αλλά την αντιπαθούσα κυρίως για τον τρόπο που φερόταν σ'ένα συμμαθητή μου ο οποίος είχε δυσλεξία. Του φερόταν λες και ήταν ηλίθιος και το πιο τραγικό για εμένα ήταν ότι ο μοναχογιός της είχε δυσλεξία και το μεγαλύτερό της δράμα ήταν πως γι αυτό το λόγο δεν τον πήραν στην "Ελληνική Παιδεία". Από εκεί να καταλάβετε για τί είδος υπάνθρωπο μιλάμε...

Όπως καταλαβαίνεται δεν ήμουν και η αγαπημένη της μαθήτρια γιατί δεν κατάπινα αμάσητες τις βλακείες που έλεγε αλλά και γιατί ήξερε και τον αδερφό μου από προηγούμενο χρόνο που μάλιστα με έναν συμμαθητή του (καλή του ώρα) την είχαν κάνει να κλάψει απ'τα νεύρα! Να σημειώσω εδώ πως στα "Κείμενα" σε όλη τη διάρκεια του σχολείου (πλην φυσικά αυτής που θα αναφέρω) δεν είχα πάρει ποτέ κάτω από 18 και σχεδόν ποτέ δεν είχα ανοίξει βιβλίο. Επειδή όμως είναι ένα μάθημα που δεν έχει στάνταρ απαντήσεις, εκεί διάλεξε να "χτυπήσει".

Στις εξετάσεις το καλοκαίρι λοιπόν σε μια μέρα που γράφαμε 2 μαθήματα έψαξε η (πως να τη πω τώρα και να παραμείνω κόσμια..) σουλτάνα να με βρει στο κενό μεταξύ μαθημάτων για να μου πει (εμένα και μόνο εμένα) πως είχα γράψει 09! Φυσικά εγώ πάγωσα, σε δευτερόλεπτα είχε μαζευτεί σχεδόν όλη η τάξη γύρω μου να το συζητάνε και η απουσιολόγος προσπαθούσε να με κάνει να αντιδράσω γιατί εγώ ήμουν ακόμα κόκκαλο και δεν ήξερα τι να πω. Φυσικά στο μάθημα που έγραφα πάτωσα, ήταν και γεωμετρία, και φυσικά δεν μπορούσα να ζητήσω επανεξέταση γιατί οι αυτό γίνεται μόνο άμα κινδυνεύεις να μείνεις. Η απόλυτη εκδίκηση or what?

Φορ δε ρέκορντ 09 ήταν ο χαμηλότερος βαθμός και τον πήραν μόνο 3 άτομα και επειδή το τσέκαρα και με άλλη καθηγήτρια μετά (αυτήν που είχα στην Α' Λυκείου) δεν είχα γράψει τίποτα λάθος. Η φάτσα της όταν της είπα τον βαθμό μου ήταν priceless.
 
QueenofHearts είπε:
Δε νομίζω πως ήταν θέμα ορθογραφίας, μάλλον θέμα εντυπωσιασμού.. Άλλο να σβήνεις 1 γράμμα και άλλο 2 και να διορθώνεις.
manos426fQueenofHearts (πρεπει να )εχει κατα το ημιση βεβαια δικιο ,μονο που δεν ηθελε να σβησει κανενα γραμμα, απλα προσθεσε με στυλ στο /\ μια γραμμη/ και το εκανε N

Ετσι ΜrStanfromgreece ???
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
@:super:Queen, θα την είχα :

τσουρομαδήσει :bash:

πυροβολήσει :takethat:

ανασκολοπήσει :frypan:
 
Nemo είπε:
manos426fQueenofHearts (πρεπει να )εχει κατα το ημιση βεβαια δικιο ,μονο που δεν ηθελε να σβησει κανενα γραμμα, απλα προσθεσε με στυλ στο / μια γραμμη/ και το εκανε N
Ετσι ΜrStanfromgreece ???
Οπως τα λέει ο Νεμο είναι... πράγματι μία γραμμή είχε τραβήξει στο Λ

σαν σα το βλέπω μπροστά μου τώρα είναι! Μέχρι και την σαρκαστική ματιά του θυμάμαι! Μπρρρρρ! :xm:
 
και εγώ είχα μια χοντρή καθηγήτρια χημείας, με σώμα σαν αθλήτριας ράκμπι, που δεν με πήγαινε μία και στο τέλος ενώ της έγραψα 17 μου έβαλε 12 με την δικαιολογια οτι δεν της είχα πει μάθημα τοτε...

επίσης είχαμε ενα σαχλαμάρα μαθηματικό που στο τέλος του εξαμήνου είχε την φαεινη ιδέα να γράψουμε ενα εικονικό τέστ και να συζητήσουμε τι βαθμό να μας βάλει. Και επειδή ολη μέρα η ασχολία του ήταν τα ζευγαράκια της τάξης τους έβαλε 15-16 χωρίς να έχουν κάνει τίποτα...
 
QueenofHearts είπε:
Φορ δε ρέκορντ 09 ήταν ο χαμηλότερος βαθμός και τον πήραν μόνο 3 άτομα και επειδή το τσέκαρα και με άλλη καθηγήτρια μετά (αυτήν που είχα στην Α' Λυκείου) δεν είχα γράψει τίποτα λάθος.
Απιστευτο Queen! Η μονη εξηγηση σε τετοιες περιπτωσεις οτι οι συγκεκριμενοι καθηγητες χρειαζονται ψυχαναλυση. Αν αισθανονται ανταγωνιστικα με τους μαθητες τους, δεν θα ηθελα να ξερω πως λειτοργουν στις υπολοιπες φασεις της ζωης τους! Δυστυχως υπαρχουν και τετοιοι και το συστημα δεν τους αποβαλλει. Αλλα ισως τους κανει της ζωη πιο δυσκολη, γιατι οι μαθητες δεν συγχωρουν ευκολα τετοιες συμπεριφορες.
 
Από αναμνήσεις πολλές και διάφορες. Στο Δημοτικό όχι πολλά αξιόλογα πράγματα. Το μόνο αξιοσημείωτο ήταν μια φορά στην Στ' που πετάξαμε τις τσάντες μας και πηδήξαμε από τα παράθυρα για κάποιο λόγο που ούτε θυμάμαι. Στην Α' γυμνασίου, θέλαμε να κάνουμε ομαδική κοπάνα τη 2η ώρα που είχαμε Πληροφορική και προφανώς βαριόμασταν ή είμασταν αδιάβαστοι. Πόσο ψαρούκλες όμως είμασταν που κάναμε όλοι κοπάνα και μείναμε στο χώρο του σχολείου. Ο καθηγητής πηγαίνοντας στην τάξη δεν βρήκε ψυχή και αμέσως πήγε στη διευθύντρια. Ήταν θέμα λίγων λεπτών να μας ανακαλύψει ότι είχαμε κάνει κοπάνα και όταν μας μάζεψε μας επέπληξε. Είπε και κάτι για αποβολή για να φοβηθούμε αλλά τίποτα δεν έγινε. Την καλύτερη χρονιά όμως την πέρασα στην Β' Λυκείου όπου είμασταν στο κλάδο Ηλεκτροτεχνίας στο ΕΠΛ 10 μαντράχαλοι χωρίς κορίτσια παρά μόνο στα κοινά μαθήματα με τους γιατρούς. Είχαμε τρελάνει τους καθηγητές, και ειδικά μια καθηγήτρια που μας έκανε Ηλεκτροτεχνία και την είχαμε άχτι από την προηγούμενη χρονιά που μας έκανε Τεχνολογία.
 
Πίσω
Μπλουζα