Λοιπόν τελικά, εγώ για τον 060 το μόνο που μπορώ να προτείνω είναι το τρέξιμο του slave με τα tooltypes branchcache και novbrmove. Το παιχνίδι γίνεται τουλάχιστον playable και υπάρχουν ελάχιστα slowdowns. Αρχίζω να συμβιβάζομαι με αυτό, δέν είναι τελικά και τόσο χάλια. Πολύ λίγα slowdowns στην μεγάλη περιοχή και στα κόρνερ (όχι πάντα), καμμία σχέση με το "σκέτο" τρέξιμο όπου σέρνεται το σύμπαν. Στην περίπτωση 040 η εντολή branchcache δέν λειτουργεί, ίσως με την αντικατάστασή του απο την chipnocache ή την nocache να έχει τα ίδια αποτελέσματα.