Sierra games

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας desperado289
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Αυτο δεν το καταλαβαινω. Πως γινεται;
Δεν γνωρίζω, μάλλον μπορεί να επέμβει στα αρχεία των παιχνιδιών SCI και έτσι όπως μπορεί να αντικαταστήσει τις background εικόνες με υψηλής ανάλυσης μπορεί να αλλάξει και το κείμενο ή να προσθέσει βίντεο. Δες εδώ
πχ, άλλο βίντεο στην εισαγωγή
 
Ένα Conquests of Camelot, σε VR, θεωρώ ότι θα με ολοκλήρωνε ως προσωπικότητα.
 
Δεν το περίμενα ποτέ ότι τα γραφικά στα παιχνίδια της Sierra ήταν vectors!!! :eek:
Το κεφάλι να μου'κοβες, πίστευα ότι ήταν εικόνες φτιαγμένες σε κάποιο σχεδιαστικό πρόγραμμα της εποχής!!!

Απίστευτο!
Οι καλλιτέχνες χρησιμοποιούσαν ειδικό λογισμικό της Sierra για την σχεδίαση των vector γραφικών των τίτλων της το οποίο από ότι λέγεται δεν ήταν ιδιαίτερα φιλικό στην χρήση.

Η μηχανή των παιχνιδιών της από εκεί και πέρα αναπαρήγαγε ακριβώς όλα τα βήματα που ακολουθούσε ο καλλιτέχνης (γραφίστας) κατά την σχεδίαση του "δωματίου" στην μνήμη γραφικών του υπολογιστή και παρουσίαζε το τελικό αποτέλεσμα στην οθόνη (όπως ας πούμε τα παλιά αρχεία EMF των Windows).

Ακολουθούν δυο παραδείγματα που δείχνουν την μηχανή να αναπαράγει τα βήματα σχεδίασης του καλλιτέχνη για ένα δωμάτιο του Manhunter I (γραφικά χαμηλής ανάλυσης - μηχανή AGI) και ακολούθως για ένα δωμάτιο του King Quest I remake (γραφικά υψηλής ανάλυσης - μηχανή SCI)..


 
Τελευταία επεξεργασία:
Ναι υπάρχουν διάφορες προσεγγίσεις για την βελτίωση των γραφικών των παιχνιδιών της Sierra. Παρακάτω voxelization της AGI engine

Και μια πειραγμένη scummvm μεταφορά που μπορεί στα SCI παιχνίδια της Sierra να αλλάξει τα γραφικά με υψηλής ανάλυσης, να προσθέσει βιντεάκια cutsences, να αλλάξει το κείμενο, και να δουλεύουν σε VR
Κάποια στιγμή θα ήθελα να δοκιμάσω και το Enclosure που επιμελήθηκε σε 3D με voxels, φαίνεται ενδιαφέρον ως story και γραφικά ..

 
Για μένα προσωπικά παίζει πολύ σημαντικό ρόλο ο εξοπλισμός και το είδος του παιχνιδιού, για το πόσο ελκυστικό δηλαδή το βλέπω. Είναι αλλιώς να παίζεις με κάποιον emulator και αλλιώς με ένα πραγματικό μηχάνημα και την αυθεντική οθόνη. Κάποια παραδείγματα:

1. Τα adventure games της Sierra με την AGI μηχανή (Police Quest 1, Larry 1, Space Quest 1, etc.), δεν με τραβάνε να τα παίξω στο PC που είναι ένας Cyrix 6x86 ή στην Amiga ή στον Atari 1040STF. Θα ήθελα έναν Apple IIGS γιατί έχουν καταπλητικό ήχο με ρεαλιστικά εφέ.

2. Τα adventure games της Sierra με την SCI μηχανή (King's Quest IV, Larry 2, Conquests of Camelot, The Colonel's Bequest, etc.) με τραβάνε να τα παίξω μόνο στον Atari 1040STF σε συνδυασμό με Roland MT-32.

3. Το The Secret of Monkey Island μπορεί τεχνικά να μην είναι το καλύτερο σε Amiga, αλλά σε πραγματική Amiga με οθόνη Commodore είναι από τις πιο ελκυστικές εκδόσεις.

4. Το Loom EGA version με Roland MT-32 είναι από τις πιο ελκυστικές εκδόσεις σε ένα πραγματικό PC.
 
Ισχύει ειδικά όσον αφορά τις οθόνες CRT καθώς ο φώσφορος και η μάσκα τους έδινε ας πούμε μια ομαλότητα η οποία κάλυπτε ορισμένες γραφικές ατέλειες των παιχνιδιών ή άλλες φορές βελτίωνε τα οπτικά τους εφέ.

Αυτό το βλέπω από πρώτο χέρι σε ένα μικρό προσωπικό project μου όπου γράφω (όταν έχω χρόνο) σε Amiga emulator, πρόκειται για ένα port του Saboteur 2 βασισμένο στην έκδοση για Amstrad CPC αλλά για Amiga σε SAS/C κλπ. Λοιπόν όταν θέλω να νιώσω ότι αυτό που βλέπω είναι το Saboteur ρυθμίζω την IPS όσο γίνεται στην αυθεντική γεωμετρία της CRT (4:3 κλπ) και πράγματι ταξιδεύω στο παρελθόν - στο monitor του Amstrad μου :)

Αλλά από την άλλη πλευρά, αν δεν έχεις το hardware πλέον ή αν έχει τεχνικά προβλήματα (δυστυχώς), οι emulators είναι μια λύση – πχ. έχω παίξει ή ξανά παίξει πολλά παιχνίδια με στο ScummVM ή παλαιότερα σε DOS-Box.

Σε κάποια από αυτά η εμπειρία ήταν καλύτερη από το σύστημα εποχής που χρησιμοποιούσα, για παράδειγμα το Colonel Bequest και γενικά τα περισσότερα adventures των Sierra & Lucas Film/Art στην 500άρα ήταν μανίκι να τα ευχαριστηθείς ακόμα και με διπλό floppy θέλανε σκληρό δίσκο ή μεγάλη υπομονή.

Για τον ήχο δεν μπορώ να εκφέρω προσωπική γνώμη διότι δεν είχα ποτέ την Roland, αλλά πράγματι από αυτά που ακούω στο δίκτυο ήταν πολύ καλή - ειδικά ορισμένες συνθέσεις της Sierra με Roland απογειωνόντουσαν (πχ. Erana's Peace @ Quest for the Glory I).

Πάντως σε κάθε περίπτωση nothing beats the real thing :)

ΥΓ.
1. Δεν θα ξεχάσω ποτέ την εντύπωση που μου προκάλεσε το Monkey Island intro (αλλά και το λιμάνι προς το Scumm Bar) στην A500 ειδικά με τα φώτα και τα χρώματα του
2. Loom φοβερή μουσική ακόμα και σε μια ταπεινή AdLib/SoundBlaster συμβατή ειδικά στο φινάλε (Λίμνη των Κύκνων αν δεν κάνω λάθος).
 
Συγνώμη που επεμβαίνω στο thread αλλά δεν έβρισκα που να το κολλήσω. Είμαι ο μοναδικός που του αρέσουν περισσότερο τα Sierra Games με τα 16χρωμα EGA γραφικά από τα νεώτερα VGA παιχνίδια με τα 256 χρώματα ή υπάρχουν και άλλοι;
Mπορείς να μας δείξεις σχετικά παραδείγματα επειδή δεν έχω γνώση επί του θέματος;
 
Κάποια στιγμή θα ήθελα να δοκιμάσω και το Enclosure που επιμελήθηκε σε 3D με voxels, φαίνεται ενδιαφέρον ως story και γραφικά ..

Ωω ειχα δει αυτο το βιντεο οταν το ποσταρες. Απο τοτε το ξεχασα αλλα ερχονταν οι εικονες στο μυαλο μου, μονο που ειχα ξεχασει το ονομα και πού το ειδα. Χτες μπηκα παλι στη συζητηση και το ξαναειδα! το καλυτερο ειναι οτι ειναι freeware! Το κατεβασα και χωνομαι!
 
Πίσω
Μπλουζα