Sierra games

Αυτο δεν το καταλαβαινω. Πως γινεται;
Δεν γνωρίζω, μάλλον μπορεί να επέμβει στα αρχεία των παιχνιδιών SCI και έτσι όπως μπορεί να αντικαταστήσει τις background εικόνες με υψηλής ανάλυσης μπορεί να αλλάξει και το κείμενο ή να προσθέσει βίντεο. Δες εδώ
πχ, άλλο βίντεο στην εισαγωγή
 
Ένα Conquests of Camelot, σε VR, θεωρώ ότι θα με ολοκλήρωνε ως προσωπικότητα.
 
Δεν το περίμενα ποτέ ότι τα γραφικά στα παιχνίδια της Sierra ήταν vectors!!! :eek:
Το κεφάλι να μου'κοβες, πίστευα ότι ήταν εικόνες φτιαγμένες σε κάποιο σχεδιαστικό πρόγραμμα της εποχής!!!

Απίστευτο!
Οι καλλιτέχνες χρησιμοποιούσαν ειδικό λογισμικό της Sierra για την σχεδίαση των vector γραφικών των τίτλων της το οποίο από ότι λέγεται δεν ήταν ιδιαίτερα φιλικό στην χρήση.

Η μηχανή των παιχνιδιών της από εκεί και πέρα αναπαρήγαγε ακριβώς όλα τα βήματα που ακολουθούσε ο καλλιτέχνης (γραφίστας) κατά την σχεδίαση του "δωματίου" στην μνήμη γραφικών του υπολογιστή και παρουσίαζε το τελικό αποτέλεσμα στην οθόνη (όπως ας πούμε τα παλιά αρχεία EMF των Windows).

Ακολουθούν δυο παραδείγματα που δείχνουν την μηχανή να αναπαράγει τα βήματα σχεδίασης του καλλιτέχνη για ένα δωμάτιο του Manhunter I (γραφικά χαμηλής ανάλυσης - μηχανή AGI) και ακολούθως για ένα δωμάτιο του King Quest I remake (γραφικά υψηλής ανάλυσης - μηχανή SCI)..


 
Τελευταία επεξεργασία:
Ναι υπάρχουν διάφορες προσεγγίσεις για την βελτίωση των γραφικών των παιχνιδιών της Sierra. Παρακάτω voxelization της AGI engine

Και μια πειραγμένη scummvm μεταφορά που μπορεί στα SCI παιχνίδια της Sierra να αλλάξει τα γραφικά με υψηλής ανάλυσης, να προσθέσει βιντεάκια cutsences, να αλλάξει το κείμενο, και να δουλεύουν σε VR
Κάποια στιγμή θα ήθελα να δοκιμάσω και το Enclosure που επιμελήθηκε σε 3D με voxels, φαίνεται ενδιαφέρον ως story και γραφικά ..

 
Πίσω
Μπλουζα