Scatman
Retro Member
- Joined
- 28 Σεπ 2012
- Μηνύματα
- 205
- Αντιδράσεις
- 9
Ενδιαφέρον θέμα, ενδιαφέρουσες και οι παρατηρήσεις.
Το βασικό ζήτημα είναι ότι αυτές οι διαπιστώσεις αφορούν μία συγκεκριμένη γενιά Gamers ~κατά κύριο λόγο~. Μεγαλώσαμε με αυτά και πλέον τα βλέπουμε ως κλασσικά παρά τις δεδομένες αδυναμίες τους ή απλοϊκότητά τους.
Οι νεώτερες παραγωγές είναι σαφώς πιο περίπλοκες γιατί απευθύνονται σε ένα εντελώς νέο κοινό, με απολύτως νέα πρότυπα. Έτσι είναι η εξέλιξη..
Αυτό το κοινό δε θα εκτιμήσει ποτέ στον ίδιο βαθμό τις παλαιότερες γενιές παραγωγών , όπως το ίδιο θα κάνουν και οι γεροντότεροι Gamers για τις πρόσφατες (παραγωγές).
Καταλήγουμε δηλαδή σε ένα φαύλο κύκλο που εξαρτάται από παράγοντες, κυρίως, εξω-gaming-κούς
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το Chrono Trigger για DS. Παρότι τα 800.000 τεμάχια που διανεμήθηκαν δε τα λες αμελητέα ποσότητα, απ'την άλλη δε το λες και πολύ ικανοποιητικό για ένα τόσο ιστορικό και καλό παιχνίδι που κυκλοφόρησε σε ένα απόλυτα εμπορικό σύστημα (DS). Δείχνει μία τάση/μήνυμα απ'την νέα φουρνιά.
Αυτή είναι η δική μου εξήγηση
Προσωπικά, κι εμένα οι αγαπημένες μου γενιές RPGs είναι οι λεγόμενες πολύ retro, δηλαδή μέχρι και το PS1 (άντε κουτσα-στραβά και το PS2). Η παρούσα κοινώς με ξενέρωσε.cloud είπε:Παιδιά μία λίγο άσχετη ερώτηση.. Είμαι ο μόνος που πιστεύει ότι τα (J)RPG πέθαναν μετά το PS1;
Ειδικά τώρα που βλέπω μαζεμένα όλα αυτά τα διαμάντια του SNES, και θυμάμαι και τι είχε βγει και στο PS1, πραγματικά δεν μου έρχονται και πολλοί τίτλοι από την 6η και 7η γενιά που να μπορούν να σταθούν δίπλα σε αυτά τα "ιερά τέρατα" της ιστορίας των video games, και πιο συγκεκριμένα των RPG...
Και ναι, ΟΚ, μπορεί να βγήκαν μερικά καλά η πολύ καλά RPGάκια... Όμως ρε παιδιά Secret of Mana, Chrono Trigger
Final Fantasy 6-7-9 (Άντε και 8..), Terranigma, Chrono Cross, και τόσα άλλα, μου φαίνεται ότι δεν είδαμε.. :wait2:
Το βασικό ζήτημα είναι ότι αυτές οι διαπιστώσεις αφορούν μία συγκεκριμένη γενιά Gamers ~κατά κύριο λόγο~. Μεγαλώσαμε με αυτά και πλέον τα βλέπουμε ως κλασσικά παρά τις δεδομένες αδυναμίες τους ή απλοϊκότητά τους.
Οι νεώτερες παραγωγές είναι σαφώς πιο περίπλοκες γιατί απευθύνονται σε ένα εντελώς νέο κοινό, με απολύτως νέα πρότυπα. Έτσι είναι η εξέλιξη..
Αυτό το κοινό δε θα εκτιμήσει ποτέ στον ίδιο βαθμό τις παλαιότερες γενιές παραγωγών , όπως το ίδιο θα κάνουν και οι γεροντότεροι Gamers για τις πρόσφατες (παραγωγές).
Καταλήγουμε δηλαδή σε ένα φαύλο κύκλο που εξαρτάται από παράγοντες, κυρίως, εξω-gaming-κούς
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το Chrono Trigger για DS. Παρότι τα 800.000 τεμάχια που διανεμήθηκαν δε τα λες αμελητέα ποσότητα, απ'την άλλη δε το λες και πολύ ικανοποιητικό για ένα τόσο ιστορικό και καλό παιχνίδι που κυκλοφόρησε σε ένα απόλυτα εμπορικό σύστημα (DS). Δείχνει μία τάση/μήνυμα απ'την νέα φουρνιά.
Αυτή είναι η δική μου εξήγηση