Αν δεν είχε τόσο θόρυβο ή είχε υπότιτλους θα καθόμουν να το παρακολουθήσω. Κρίμα και φαίνεται ενδιαφέρον.
Ούτε εγώ πιστεύω ότι δεν υπήρχαν καινοτόμα παιχνίδια στον C64, άλλωστε ότι ισομετρικά και 3d βγαίνανε στον Spectrum, συνήθως βγαίνανε και στον C64, ή γενικώς όταν ένα παιχνίδι γινότανε επιτυχία σε μια πλατφόρμα τότε γινότανε port παντού. Π.χ. από το Elite που πρωτοβγήκε στον Acorn BBC ή τα Eidolon/Rescue on Fractalus που νομίζω ξεκίνησαν στον Atari XL/XE. Και τα δύο μηχανήματα με 6502.
Πιστεύω μεν ότι ο Z80 έχει ένα προβάδισμα στα 3D (όχι λόγω mhz, μιας και ο 6502 στα ίδια mhz θα ήταν διπλάσια γρήγορος, αλλά λόγω 16bit registers, άψογο για fixed point maths και interpolation κατά τη γνώμη μου) αλλά αυτό δεν φαίνεται στα παιχνίδια. Είτε στον C64 είτε στον spectrum να δεις κάποια 3d παιχνίδια, τουλάχιστον δεν φαίνεται η διαφορά (και τα δύο χάλια πάνε). Έχω την εντύπωση πως είδα μια μικροβελτίωση συγκρίνοντας το eidolon σε AtariXL σε σύγκριση με C64, λογικό αφού ο πρώτος έχει τον 6502 σε σχεδόν διπλάσια mhz, από την άλλη δεν αποκλείεται το CPC port να ήταν straight port μη optimized για τον Z80 γιατί περίμενα βελτίωση αλλά το ίδιο αργά μου φαίνεται. Βέβαια τι να το κάνεις άμα θες τουλάχιστον 16bit ή 32bit μηχανήματα για ομαλότερα 3d, και στην ουσία τα 8bit πετούσαν με hardware scrolling, char memory για tile maps και sprites. Ο C64 υπερτερεί στα της εποχής του και ας είμαι πιο fan του CPC/Spectrum. Κατά τα άλλα η demoscene τους έχει ξεφύγει, και έχει δείξει τα πιο καλά και από 2d και από 3d.