Steambox [Η κονσόλα της Valve?]

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Wally
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Wally είπε:
Το 90% των τιτλων θα βγαινουν σε κονσολες με AMD CPU/GPU και με SDKs ραμμενα πανω τους και κοντα στο μεταλλο. Το porting σε Nvidia δεν θα ειναι ουτε το ευκολοτερο, ουτε το καλυτερο IMHO.
Ο αριθμός τίτλων που βγαίνουν σε PC και ο αριθμός των τίτλων που βγαίνουν σε κονσόλες σίγουρα δεν είναι 10% με 90%. Σε δεύτερη φάση το Steambox έχει 200 Launch titles, για πες μου μια κονσόλα με αντίστοιχο αριθμό; Τέλος, όχι η ανάπτυξη δεν γίνεται πάνω στο μέταλλο αλλά με API. Δεν γράφει κανένας σε h/w registers. Η Valve θα χρησιμοποιήσει την SDL για επικοινωνία με το OpenGL. Η MS χρησιμοποιεί μια έκδοση του DirectX στο XBOX. Η Sony OpenGL. Πράγμα που σημαίνει ότι ή SDL θα είναι η πλέον portable βιβλιοθήκη.
 
To Mantle ειναι πολυ κοντα στο μεταλλο και γεφυρωνει X1 και PC σε AMD με GCN αρχιτεκτονικη
 
Δυστυχως ο Carmack κατασκευαζει πυραυλους πλεον...δεν ασχολειται με το αθλημα.

Να σου θυμισω την δηλωση του περι ανωτεροτητας του DirectX επι του OpenGL πριν δυο χρονια (φαντασου με τα σημερινα δεδομενα, με ενα OpenGL ψιλοστασιμο και ενα DirectX αισιως στην εκδοση 12)

Σεβαστη μορφη αλλα δεν ειναι πλεον ο γκουρου που ηταν καποτε...κριμα
 
Όχι ρε συ έχουν αλλάξει πολλά.

Καταρχήν ο Carmack έχει παρατήσει τους πυραυλους :) Πολλά τα έξοδα!

Κατά δεύτερον μιλάει για τις αλλαγές στο DirectX, στο ότι δε φοβάται να αλλάξει κάτι και να χάσει την συμβατότητα προς τα πίσω. Την ποια; Ποιος χρησιμοποιεί DirectX εδώ και 2+ χρόνια; Πόσοι τίτλοι βγαίνουν στο PC πλέον και πόσοι απ' αυτούς είναι αποκλειστικά DirectX και όχι port από το standard που είναι πλέον η OpenGL?

Δες εδώ ένα συγκριτικό τι υποστηρίζει η κάθε πλατφόρμα, δεν είναι έτσι λοιπόν τα πράγματα. Οποιοσδήποτε σώφρον developer σήμερα ήθελε να φτιάξει κάτι που να τρέχει σε κάτι άλλο πλην του 360 θα επιλέξει OpenGL. Επίσης τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει τρομερά πράγματα σε αυτή την όχθη. Δες που το πάνε με την OpenCL που έχει φτάσει ήδη στην 2.0 και την ES στα mobile που παίζει χωρίς αντίπαλο.

Το θέμα όμως δεν είναι ποιος είναι καλύτερος αλλά τι τσιπάκια έχουν πάνω και μέχρι ποια έκδοση OpenGL/DX υποστηρίζουν. Το πρόβλημα που ΔΕΝ θα έχει η steam console αλλά ΕΧΟΥΝ οι υπόλοιπες κονσόλες είναι ο χρόνος!

Το XBone και το PS4 θα έχουν την ίδια GPU για 10 χρόνια που ήδη δεν είναι και cutting edge, το steambox ξεκινάει χωρίς αυτό το πρόβλημα μιας και δεν είναι υποχρεωμένο να τρέχει με το ίδιο hardware για μια δεκαετία. Στην επόμενη έκδοση του μπορεί να έχει την TITAN 2 που θα υποστηρίζει OpenGL 4.5 (τυχαίο), μέχρι το τέλος της ζωής των κλασσικών κονσολών το steambox μπορεί να έχει αλλάξει 2-3 φορές και να έχει ότι πιο τελευταίο υποστηρίζει η OpenGL.
 
Βιντεο με Επιδειξη του steam controller απο την Valve.


Αν ηθελαν να μας πεισουν για το gamepad με μενα απετυχαν και δεν θεωρω τυχαιο που τα παιχνιδια που εδειξαν ηταν fps και strategy.Μπορει εκει να βολευει και να το γουσταρουν οι οπαδοι αυτων των παιχνιδιων αλλα για μενα που τα απεχθανομαι και μαρεσουν αλλου ειδους παιχνιδια απλα δεν κανει.
 
Αντουαν μην το μπλεκεις με τα χαζο-mobile.

Απο οτι βλεπω η πλειονοτητα των μεγαλων τιτλων σε PC και 360 ειναι γραμμενα σε DirectX.

Επισης βλεπω οτι και το Mantle - η προταση της AMD για αποδοτικα αποτελεσματα - γεννηθηκε μεσα απο το νεο XBOX API.

Το τελευταιο OpenGL (4.4) τρεχει μεχρι στιγμης μονο σε Nvidia.

Και τελος...το SteamBox δεν ειναι κονσολα...
 
Πολύ άβολο μου φαίνεται το χειριστήριο. Αν δεν έχεις λίγο feedback, να νιώθεις ότι "σπρώχνεις" κάτι για να κινηθεί ο χαρακτήρας, τότε τα controls είναι πολύ "floaty" που λένε. Βλέπω το βιντεάκι και μου θυμίζει πως ένιωθα όταν έπαιζα ένα FPS σε smartphone. Με τίποτα δεν μπορούσα. Ασε που έπρεπε κάθε λίγο και λιγάκι να κοιτάζω που να τοποθετήσω το δάχτυλό μου. Και εδώ το ίδιο μου φαίνεται. Ο τύπος έχει τον αντίχειρά του στον αέρα οπότε πως κάνει autocenter? Πως ξέρει που είναι το κέντρο αν δεν ρίξει μια ματιά πρώτα? Με τον αναλογικό δεν έχεις αυτό το πρόβλημα γιατί κεντράρει μόνο του και οδηγεί το δάχτυλο χωρίς να χρειάζεται να πάρεις τα μάτια σου από την οθόνη.
 
Wally είπε:
Αντουαν μην το μπλεκεις με τα χαζο-mobile.
Γιατί; Το OpenGL "consortium" δεν δέχεται τα λεφτά τους μαζί με τις προτάσεις τους; Εσύ ποιοι λες να ρίχνουν περισσότερα λεφτά σε έρευνα αυτή τη στιγμή;

Wally είπε:
Απο οτι βλεπω η πλειονοτητα των μεγαλων τιτλων σε PC και 360 ειναι γραμμενα σε DirectX.
Όπως γνωρίζουμε το gaming στο desktop έχει σχεδόν πεθάνει. Αυτή τη στιγμή πουλάει μόνο η embedded intel που βρίσκεται μέσα σε κάθε νέο PC που πουλιέται. Άρα μιλάμε μόνο για κονσόλες και εκεί είναι μοιρασμένα τα πράγματα, ένα στα τρία έχει DX.

Και αυτά είναι γραμμένα σε DX μέχρι εκεί που εκμεταλλεύονται τα κοινά χαρακτηριστικά ώστε να γίνονται εύκολα port. Αν δεις τις εκδόσεις της OpenGL ανάμεσα στην 3.0 και 4.0 όλα τα νέα καλούδια ήταν compatibility με DX.

Τα πάντα για να γίνει η ζωή των developers από ταινία τρόμου, απλός εφιάλτης :)

Wally είπε:
Επισης βλεπω οτι και το Mantle - η προταση της AMD για αποδοτικα αποτελεσματα - γεννηθηκε μεσα απο το νεο XBOX API.
Και θα πεθάνει εκεί :)

Wally είπε:
Το τελευταιο OpenGL (4.4) τρεχει μεχρι στιγμης μονο σε Nvidia.
Ενώ το DX11.2 τρέχει παντού! Αφού το καταλαβαίνεις ότι το πρόβλημα δεν είναι το standard αλλά η υλοποίηση από τους κατασκευαστές GPU και η υποστήριξη των drivers. Τα ίδια θέματα έχει και το DX και η OpenGL.

Το θέμα είναι ότι πλέον επειδή έχει συρικνωθει η αγορά των PCs θα ανοίξουμε topic στο retromaniax για το DirectX γιατί σε λίγο θα ανήκει στην ιστορία :) Ενώ η OpenGL που προωθείται από παντού είναι σε ανοδική πορεία.

Wally είπε:
Και τελος...το SteamBox δεν ειναι κονσολα...
Ενώ ο αποκωδικοποιητής είναι ε; (αστειεύομαι). Φυσικά και είναι κονσόλα, με τη λογική αυτή και το Xbox είναι PC, όπως ήταν και το πρώτο κι όλας.
 
Nα και 2 φωτογραφιες απο το Steam Machine.Εμενα παντως με θυμιζει το filmnet/xbox one:P

1.jpg

2.jpg
 
Έχει την τιμητική του...

3 tweets του αφιέρωσε το Engadget:
 
Ο Carmack έχει μείνει ακόμα στα 90s και κατά ένα περίεργο τρόπο αρνείται να δει τη πραγματικότητα. Στο gaming έχει ήδη επικρατήσει το OpenGL και ας θέλουν να εθελοτυφλούν κάποιοι και να αρνούνται την πραγματικότητα. Χάρη φυσικά στο Android (κυρίως) και το iOS, υπάρχουν δισεκατομμύρια συσκευές με αυτά και απίστευτα νούμερα από πωλήσεις games στα stores τους. Το gaming θα στραφεί 100% στο OpenGL, σιγά σιγά.

Οι consoles όπως είναι τώρα θα πεθάνουν και θα αποκτήσουν ένα πιο ευέλικτο, ανοιχτό σχήμα, θα στανταροποιηθούν σε κάποια πράματα, παράδειγμα φέρνω το Nvidia Shield, και φυσικά το... Steam Box.
 
Πολύ ενδιαφέρον ότι το SteamOS δεν βασίζεται στο Ubuntu.. Gentoo?
 
Συμπληρώνοντας το άνω post, OpenGL και SDL, όπως ανέφερε σωστά ο ChrisTOS πριν.

ChrisTOS είπε:
Πολύ ενδιαφέρον ότι το SteamOS δεν βασίζεται στο Ubuntu.. Gentoo?
Που το λέει αυτό;
 
Νεώτερα: (και απορώ και πώς σας ξέφυγαν!.....)

ibuypower_steam_machine.jpg

Από την πρώτη στιγμή η Valve έσπευσε να ξεκαθαρίσει ότι το δικό της Steam Machine θα είναι καθαρά μια κονσόλα – αναφορά για αυτές που θα επακολουθήσουν από τους αδειοδοτημένους συνεργάτες της. Ωστόσο, δεν περιμέναμε ότι θα δούμε κάποια από αυτές τόσο γρήγορα, καθώς η iBuyPower αποκάλυψε ότι στην επερχόμενη CES 2014 (αρχές Ιανουαρίου) θα δούμε τη δική της πρόταση και μάλιστα έχουμε από τώρα την ευκαιρία να δούμε μία από τις δύο εκδόσεις.

Η εταιρεία δεν αποκαλύπτει τα τεχνικά χαρακτηριστικά για την ώρα, πέραν ότι θα διαθέτει επεξεργαστή AMD και κάρτα γραφικών AMD Radeon RS 270 GPU χάριν στην οποία θα έχει τη δυνατότητα να τρέχει τα παιχνίδια της πλατφόρμας Steam σε ανάλυση 1080p/60fps. Επίσης, τιμολογεί το προϊόν της στα $499!

Πιθανότατα θα έχουμε περισσότερα να πούμε μέσα στι επόμενες εβδομάδες.
[via]
 
Πως θα παιζουν RTS-MMORG με αυτο το χειρηστηριο?
 
Θα παιρνει πληκτρολογιο και ποντικι.
 
Αρα ειναι desktop PC
 
Αν το πρασινάκι ήταν μπλεδάκι δε θα θύμιζε.......
 
Πίσω
Μπλουζα