Street Fighter II - CPC Edition WIP

breakbeatsz

RetroActive
Joined
30 Ιουν 2007
Μηνύματα
274
Αντιδράσεις
37
Μια νεα προσπαθεια για ενα πραγματικο Street Fighter II στο CPC


Μιας και πνιγομαι στη δουλεια επιπλεον πληροφοριες για το εγχειρημα θα βρειτε στο cpcwiki.
 

Wally

Retired Admin
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
25.570
Αντιδράσεις
3.762
Οι indie 8bit coders μας εχουν καταπληξει τα 2-3 τελευταια χρονια! Spectrum, AMstrad, MSX ζουν δευτερη νιοτη!
 

Aardvark

Retromaniax Co-Founder
Joined
26 Σεπ 2006
Μηνύματα
14.514
Αντιδράσεις
2.875
Απιστευτο φαινεται.
 

billy

Retromaniax Co-Founder
Joined
8 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.232
Αντιδράσεις
221
Aυτά είναι !! :thumbup:

Τα γραφικά είναι όντως φοβερά (συμβάλλει και η θαυμάσια παλέττα του amstrad), ενώ απ' ότι φαίνεται η οθόνη δεν σκρολλάρει, πράγμα που σίγουρα θα βοηθήσει το animation των χαρακτήρων να παραμείνει ομαλό & γρήγορο.

Ελπίζω να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατόν. :)
 

ASiC

RetroMaNiaC
Joined
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
648
Αντιδράσεις
78
billy είπε:
Aυτά είναι !! :thumbup:
Τα γραφικά είναι όντως φοβερά (συμβάλλει και η θαυμάσια παλέττα του amstrad), ενώ απ' ότι φαίνεται η οθόνη δεν σκρολλάρει, πράγμα που σίγουρα θα βοηθήσει το animation των χαρακτήρων να παραμείνει ομαλό & γρήγορο.

Ελπίζω να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατόν. :)
Στο cpcpwiki αναφερεται οτι το scrolling εχει προγραμματιστει ηδη και δεν επηρεαζει την ταχυτητα του animation. Απλα δεν αρεσε στον δημιουργο το αποτελεσμα και το απενεργοποιησε.

Φοβερα τα αποτελεσματα μεχρι τωρα και παρα πολυ ενδιαφερων το τεχνικο μερος. Αν καταλαβα καλα, θα streamαρει δεδομενα συνεχως απο τη δισκεττα γιατι, απ οτι λενε, ειναι αδυνατον να χωρεσουν ολα σε 128kb μνημης. Επισης εχω την υποψια οτι θα εχει παραπανω απο 16 (hardware) χρωματα στην οθονη γιατι το σκορ και οι μπαρες βρισκονται σε splitscreen.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

billy

Retromaniax Co-Founder
Joined
8 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.232
Αντιδράσεις
221
Thanks για τις πληροφορίες, ASiC. :)

Oσον αφορά τα χρώματα, πιθανότατα έχεις δίκιο, αν και απο το youtube δεν μπορώ να ξεχωρίσω με σιγουριά...

Ελπίζω να κυκλοφορήσει έστω ένα demo σε disk image, για να πάρουμε τη δόση μας. :D
 

iliekater

RetroMasteR
Joined
21 Φεβ 2007
Μηνύματα
1.377
Αντιδράσεις
193
Φαντάζομαι θα παίζει μόνο διπλό , σωστά ; διότι υποθέτω πως το να προγραμματιστεί η συμπεριφορά των αντιπάλων σε μονό θα πρέπει να είναι πολύ δύσκολο πράγμα . (όχι ότι το διπλό δεν αρκεί ! )
 

billy

Retromaniax Co-Founder
Joined
8 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.232
Αντιδράσεις
221
Καλή ερώτηση. Λογικά θα υπάρχουν κάποιες πληροφορίες στο cpcwiki περί single/2-player, αν και ακόμα δεν έχω περάσει μία βόλτα απο εκεί για να τσεκάρω. (θα το κάνω σύντομα όμως). :)
 

ASiC

RetroMaNiaC
Joined
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
648
Αντιδράσεις
78
Η AI ειναι ηδη ετοιμη! Κι απο οτι διαβασα στο wiki, "it's massive"!
 

Nemo

RetroMuseum GateKeepeR
Joined
9 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.694
Αντιδράσεις
1.366
Το animation του βαδισματος ειναι υποτιθεται ... πλαγιο moonwalking ??? (εκτος κι ειναι

πλαγιολισθηση με lotus feet )

Τα γραφικα ειναι ομολογουμενως εξαιρετικα (για τα δεδομενα του Cpc )

Βεβαια στα fightings παιχνιδια all the money ειναι το gameplay (Who needs ακομα ενα Rise of the Robots ??? )

Υ.Γ.(το "καρφι" της παλετας το αντιπαρερχομαι )
 

Ace

RetroAdept
Joined
29 Απρ 2007
Μηνύματα
1.175
Αντιδράσεις
586
Μισό λεπτάκι...

...αγαπητέ Nemo, να σε βγάλω από το δίλημμα:

[video=youtube;-xhfTm4-kFw]

:diablotin:
 

Aardvark

Retromaniax Co-Founder
Joined
26 Σεπ 2006
Μηνύματα
14.514
Αντιδράσεις
2.875
Αχαχα για το βιντεακι του C64.

 

 



Παραδοξως δεν ειναι τοσο χαλια οσο θα΄θελα.

 


[video=youtube;h2nEFAI-F10]

 

angel_grig

KAT Resurrector
Joined
11 Οκτ 2008
Μηνύματα
3.161
Αντιδράσεις
424
Αν και spectrumας,το παιχνιδι (απο πλευρας γραφικων) στον zx ειναι χαλια...
 

spyros_s

Human RetroDatabase
Joined
27 Ιαν 2008
Μηνύματα
2.891
Αντιδράσεις
186
σε γραφικά δεν είναι χάλια...σε κίνηση είναι χάλια παρά την έλλειψη χρωμάτων
 

Gyubrush

RetroMaNiaC
Joined
24 Ιαν 2007
Μηνύματα
579
Αντιδράσεις
17
Σε c64 ειναι καλουτσικο,σε spectrum ειναι χαλι...Ισως το ιδιο χαλι με το sf1 σε 6128!
 

Aardvark

Retromaniax Co-Founder
Joined
26 Σεπ 2006
Μηνύματα
14.514
Αντιδράσεις
2.875
Παραδοξως εμεινα εντυπωσιασμενος απο την λεπτομερεια των γραφικων του μουσταρδα,κατα τα αλλα οπου και να το πιασεις λερωνεσαι.
 

billy

Retromaniax Co-Founder
Joined
8 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.232
Αντιδράσεις
221
Δυστυχώς (ή ευτυχώς) δεν είχα παίξει ποτέ μου οκτάμπιτες εκδόσεις του SFII (το είχα στην Amiga μου).

Σχετικά με τα παραπάνω βιντεάκια, οι εκδόσεις των spectrum & C64 φαίνονται "χαρακτηριστικές" για τα μηχανήματα αυτά: Αναιμική παστέλ παλέττα στον C64, αν και πρέπει να ομολογήσω πως η μουσική της έκδοσης αυτής είναι πολύ καλή, και μακάρι να γίνει σωστή δουλειά *και* σε αυτόν τον τομέα, στον Αmstrad.

Στον spectrum, και εκεί είναι τυπικά & αναμενόμενα τα αποτελέσματα: Ανώτερη ανάλυση απο C64, μεγαλύτερο μέγεθος sprites, αλλά η διχρωμία του κεντρικού παραθυρου "χαντακώνει" την όλη εικόνα. Yπάρχουν μεν κάποιες καλές λεπτομέρειες (όπως τα αντικείμενα που "σπάνε"), αλλά έχουν γίνει και ορισμένοι συμβιβασμοί (π.χ. ο Ryu είναι ένας Ken με μαύρα μαλλιά).

Και στις δύο εκδόσεις το gameplay δείχνει να φέρνει προς "generic" fighting game, χωρίς να πλησιάζει στα επίπεδα τεχνικής του SFII (πράγμα που δεν προκαλεί έκπληξη: το SFII ήταν πολύ "απαιτητικός" τίτλος - ειδικά για port σε 8-bit υπολογιστές).

Aardvark είπε:
Παραδοξως εμεινα εντυπωσιασμενος απο την λεπτομερεια των γραφικων του μουσταρδα,κατα τα αλλα οπου και να το πιασεις λερωνεσαι.
Αν και τα χρώματα στις διάφορες πίστες αλλάζουν, είναι γεγονός πως δύσκολα γλυτώνει κανείς απο τις μουστάρδες.

Ιδού και το κατάλληλο screenshot... :p

og89.png
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

Ace

RetroAdept
Joined
29 Απρ 2007
Μηνύματα
1.175
Αντιδράσεις
586
Εντυπωσιακά...

...πιστή αναπαράσταση των sprites στον Spectrum, παρά την διχρωμία, αλλά όπως εύστοχα αναφέρει και ο billy, η AI φαίνεται να πάσχει τόσο πολύ, όσο και το animation, με τις εμφανώς περιορισμένες κινήσεις. Αναρωτιέμαι γιατί να είναι 128k only, αφού δεν φαίνεται να εκμεταλλεύεται ιδιαίτερα ούτε την μνήμη ούτε το τσιπάκι ήχου του 128άρη.

Btw, γνωρίζει κανείς πώς να τρέξει -σε οποιονδήποτε emulator- κάποιο από τα .tap files του SFII, που κυκλοφορούν "ελεύθερα" στο διαδίκτυο; Κάποιο .tzx image πάντως, δεν φαίνεται να υπάρχει πουθενά...
 

billy

Retromaniax Co-Founder
Joined
8 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.232
Αντιδράσεις
221
Τώρα μόλις είδα το post του σύντροφου amstrad-user, Ace.

Πολύ σωστή η παρατήρηση περί 128k έκδοσης. Κατά τη γνώμη μου, μόνο η μουσική αξίζει (αλλά δεν είναι in-game. Mόνο στην εισαγωγή υπάρχει). Τα sfx είναι μέτρια, ενώ ειδικά στο θέμα της μνήμης που ανέφερε ο Ace, όντως κάτι παραπάνω θα μπορούσε να γίνει, διότι το multi-load είναι *θάνατος* !!

Αce, το screenshot το πήρα απο emulator, και το .tap μου φόρτωσε κανονικά (έπαιξα single-player, όχι versus). Tι πρόβλημα σου παρουσιάζει; (αν μοιάζει να μην φορτώνει απο κάποιο σημείο και έπειτα, απλά γύρνα την κασσέτα στην αρχή και ξαναπάτα play για να συνεχίσει να κάνει load όσους μαχητές ή/και πίστες υπολείπονται).
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Μπλουζα