Street Fighter II - CPC Edition WIP

breakbeatsz

RetroActive
Joined
30 Ιουν 2007
Μηνύματα
277
Αντιδράσεις
49
Μια νεα προσπαθεια για ενα πραγματικο Street Fighter II στο CPC


Μιας και πνιγομαι στη δουλεια επιπλεον πληροφοριες για το εγχειρημα θα βρειτε στο cpcwiki.
 
Οι indie 8bit coders μας εχουν καταπληξει τα 2-3 τελευταια χρονια! Spectrum, AMstrad, MSX ζουν δευτερη νιοτη!
 
Απιστευτο φαινεται.
 
Aυτά είναι !! :thumbup:

Τα γραφικά είναι όντως φοβερά (συμβάλλει και η θαυμάσια παλέττα του amstrad), ενώ απ' ότι φαίνεται η οθόνη δεν σκρολλάρει, πράγμα που σίγουρα θα βοηθήσει το animation των χαρακτήρων να παραμείνει ομαλό & γρήγορο.

Ελπίζω να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατόν. :)
 
billy είπε:
Aυτά είναι !! :thumbup:
Τα γραφικά είναι όντως φοβερά (συμβάλλει και η θαυμάσια παλέττα του amstrad), ενώ απ' ότι φαίνεται η οθόνη δεν σκρολλάρει, πράγμα που σίγουρα θα βοηθήσει το animation των χαρακτήρων να παραμείνει ομαλό & γρήγορο.

Ελπίζω να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατόν. :)
Στο cpcpwiki αναφερεται οτι το scrolling εχει προγραμματιστει ηδη και δεν επηρεαζει την ταχυτητα του animation. Απλα δεν αρεσε στον δημιουργο το αποτελεσμα και το απενεργοποιησε.

Φοβερα τα αποτελεσματα μεχρι τωρα και παρα πολυ ενδιαφερων το τεχνικο μερος. Αν καταλαβα καλα, θα streamαρει δεδομενα συνεχως απο τη δισκεττα γιατι, απ οτι λενε, ειναι αδυνατον να χωρεσουν ολα σε 128kb μνημης. Επισης εχω την υποψια οτι θα εχει παραπανω απο 16 (hardware) χρωματα στην οθονη γιατι το σκορ και οι μπαρες βρισκονται σε splitscreen.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Thanks για τις πληροφορίες, ASiC. :)

Oσον αφορά τα χρώματα, πιθανότατα έχεις δίκιο, αν και απο το youtube δεν μπορώ να ξεχωρίσω με σιγουριά...

Ελπίζω να κυκλοφορήσει έστω ένα demo σε disk image, για να πάρουμε τη δόση μας. :D
 
Φαντάζομαι θα παίζει μόνο διπλό , σωστά ; διότι υποθέτω πως το να προγραμματιστεί η συμπεριφορά των αντιπάλων σε μονό θα πρέπει να είναι πολύ δύσκολο πράγμα . (όχι ότι το διπλό δεν αρκεί ! )
 
Καλή ερώτηση. Λογικά θα υπάρχουν κάποιες πληροφορίες στο cpcwiki περί single/2-player, αν και ακόμα δεν έχω περάσει μία βόλτα απο εκεί για να τσεκάρω. (θα το κάνω σύντομα όμως). :)
 
Η AI ειναι ηδη ετοιμη! Κι απο οτι διαβασα στο wiki, "it's massive"!
 
Το animation του βαδισματος ειναι υποτιθεται ... πλαγιο moonwalking ??? (εκτος κι ειναι

πλαγιολισθηση με lotus feet )

Τα γραφικα ειναι ομολογουμενως εξαιρετικα (για τα δεδομενα του Cpc )

Βεβαια στα fightings παιχνιδια all the money ειναι το gameplay (Who needs ακομα ενα Rise of the Robots ??? )

Υ.Γ.(το "καρφι" της παλετας το αντιπαρερχομαι )
 
Μισό λεπτάκι...

...αγαπητέ Nemo, να σε βγάλω από το δίλημμα:

[video=youtube;-xhfTm4-kFw]

:diablotin:
 
Αχαχα για το βιντεακι του C64.

 

 



Παραδοξως δεν ειναι τοσο χαλια οσο θα΄θελα.

 


[video=youtube;h2nEFAI-F10]

 
Αν και spectrumας,το παιχνιδι (απο πλευρας γραφικων) στον zx ειναι χαλια...
 
σε γραφικά δεν είναι χάλια...σε κίνηση είναι χάλια παρά την έλλειψη χρωμάτων
 
Σε c64 ειναι καλουτσικο,σε spectrum ειναι χαλι...Ισως το ιδιο χαλι με το sf1 σε 6128!
 
Παραδοξως εμεινα εντυπωσιασμενος απο την λεπτομερεια των γραφικων του μουσταρδα,κατα τα αλλα οπου και να το πιασεις λερωνεσαι.
 
Δυστυχώς (ή ευτυχώς) δεν είχα παίξει ποτέ μου οκτάμπιτες εκδόσεις του SFII (το είχα στην Amiga μου).

Σχετικά με τα παραπάνω βιντεάκια, οι εκδόσεις των spectrum & C64 φαίνονται "χαρακτηριστικές" για τα μηχανήματα αυτά: Αναιμική παστέλ παλέττα στον C64, αν και πρέπει να ομολογήσω πως η μουσική της έκδοσης αυτής είναι πολύ καλή, και μακάρι να γίνει σωστή δουλειά *και* σε αυτόν τον τομέα, στον Αmstrad.

Στον spectrum, και εκεί είναι τυπικά & αναμενόμενα τα αποτελέσματα: Ανώτερη ανάλυση απο C64, μεγαλύτερο μέγεθος sprites, αλλά η διχρωμία του κεντρικού παραθυρου "χαντακώνει" την όλη εικόνα. Yπάρχουν μεν κάποιες καλές λεπτομέρειες (όπως τα αντικείμενα που "σπάνε"), αλλά έχουν γίνει και ορισμένοι συμβιβασμοί (π.χ. ο Ryu είναι ένας Ken με μαύρα μαλλιά).

Και στις δύο εκδόσεις το gameplay δείχνει να φέρνει προς "generic" fighting game, χωρίς να πλησιάζει στα επίπεδα τεχνικής του SFII (πράγμα που δεν προκαλεί έκπληξη: το SFII ήταν πολύ "απαιτητικός" τίτλος - ειδικά για port σε 8-bit υπολογιστές).

Aardvark είπε:
Παραδοξως εμεινα εντυπωσιασμενος απο την λεπτομερεια των γραφικων του μουσταρδα,κατα τα αλλα οπου και να το πιασεις λερωνεσαι.
Αν και τα χρώματα στις διάφορες πίστες αλλάζουν, είναι γεγονός πως δύσκολα γλυτώνει κανείς απο τις μουστάρδες.

Ιδού και το κατάλληλο screenshot... :p

og89.png
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Εντυπωσιακά...

...πιστή αναπαράσταση των sprites στον Spectrum, παρά την διχρωμία, αλλά όπως εύστοχα αναφέρει και ο billy, η AI φαίνεται να πάσχει τόσο πολύ, όσο και το animation, με τις εμφανώς περιορισμένες κινήσεις. Αναρωτιέμαι γιατί να είναι 128k only, αφού δεν φαίνεται να εκμεταλλεύεται ιδιαίτερα ούτε την μνήμη ούτε το τσιπάκι ήχου του 128άρη.

Btw, γνωρίζει κανείς πώς να τρέξει -σε οποιονδήποτε emulator- κάποιο από τα .tap files του SFII, που κυκλοφορούν "ελεύθερα" στο διαδίκτυο; Κάποιο .tzx image πάντως, δεν φαίνεται να υπάρχει πουθενά...
 
Τώρα μόλις είδα το post του σύντροφου amstrad-user, Ace.

Πολύ σωστή η παρατήρηση περί 128k έκδοσης. Κατά τη γνώμη μου, μόνο η μουσική αξίζει (αλλά δεν είναι in-game. Mόνο στην εισαγωγή υπάρχει). Τα sfx είναι μέτρια, ενώ ειδικά στο θέμα της μνήμης που ανέφερε ο Ace, όντως κάτι παραπάνω θα μπορούσε να γίνει, διότι το multi-load είναι *θάνατος* !!

Αce, το screenshot το πήρα απο emulator, και το .tap μου φόρτωσε κανονικά (έπαιξα single-player, όχι versus). Tι πρόβλημα σου παρουσιάζει; (αν μοιάζει να μην φορτώνει απο κάποιο σημείο και έπειτα, απλά γύρνα την κασσέτα στην αρχή και ξαναπάτα play για να συνεχίσει να κάνει load όσους μαχητές ή/και πίστες υπολείπονται).
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα