Saulot
RetroNuts!
- Joined
- 14 Σεπ 2006
- Μηνύματα
- 1.789
- Αντιδράσεις
- 207
Σημερα έπαιξα το SFIV στο pc μου με χειριστήριο ΧΒΟΧ 360
Παμε ενα ενα.
Γραφικά.
Αθλιο. οι χαρακτήρες εχουν σχεδιαστεί απο τρίχρονο και το 3d look κανει το παιχνίδι βαρυ
Δεν σχολιάζω για αυτα που συμβαίνουν στο background με τύπους να παίφτουν απο πηδήλατα και να πλακόνωνται απο βαρελια.
Ηχος
Αδιάφορος και οι φωνές ειναι για τα μπάζα.
Gameplay.
Ειναι μια 2d έκδοση του Dead or alive... του πρώτου DOA...
Ο χειρισμός είναι πιό βαρύς απο έναν ηλικιωμένο ρινόκερο και οι χαρακτήρες ανταποκρίνονται με την ίδια ταχύτητα.
Οι χαρακτήρες δέν βαρανε εκει που φτανουν (η περνάνε) τα χερια και τα πόδια τους, ο αντίπαλος μπορεί να σε πίασει με λαβή ακόμα και αν είσαι σκυμμένος και το πόδι σου του βάζει τρικλοποδιά.
Αν κάποιος έχει παίξει παλιότερα SF δεν μπορεί ναχρησιμοποιείσει τίποτα απ'οσα ξέρει, και οι charge χαρακτήρες δέν έχουν ελπίδα.
O tier 3 αντιπαλός είναι αδικιολόγητα πιο δλυσκολος απο τον tier 2 και ο rival σου εχει ακριβώς τις κινήσεις για να μήν μπορείς να του κάνεις τίποτα οπυ φυσικά, τις εκτελεί συνέχεια, είτε χρειάζονται charge, είτε όχι, πάλι άμεσα γίνονται.
Δέν υπάρχει χώρος για στρατηγική, πατάς κουμπία μόνο σαν τρελός.
controler
δέν θα μπορούσε να είναι χειρότερο, (χίλιες φορές του SNES). αν παίξεις με τον μοχλό, κάνεις τα charge αλλά αντι για ημικύκλια κάνεις αλματάκια, αν παίξεις με τον σταυρό, κανεί τα ημικύκλια τέλεια αλλα λόγω της καμπύλης του σταυρού πηδάς οταν κάνεις τα charges... Τα ιδια προβλήματα αντιμετοπίζουμε και στο DOA4 οπότε δέν είναι θέμα gameplay
Γενικά το παιχνίδι δέν αξίζει τα λεφτά του, χίλιες φορές να παίξεις το Alpha 3
Παμε ενα ενα.
Γραφικά.
Αθλιο. οι χαρακτήρες εχουν σχεδιαστεί απο τρίχρονο και το 3d look κανει το παιχνίδι βαρυ
Δεν σχολιάζω για αυτα που συμβαίνουν στο background με τύπους να παίφτουν απο πηδήλατα και να πλακόνωνται απο βαρελια.
Ηχος
Αδιάφορος και οι φωνές ειναι για τα μπάζα.
Gameplay.
Ειναι μια 2d έκδοση του Dead or alive... του πρώτου DOA...
Ο χειρισμός είναι πιό βαρύς απο έναν ηλικιωμένο ρινόκερο και οι χαρακτήρες ανταποκρίνονται με την ίδια ταχύτητα.
Οι χαρακτήρες δέν βαρανε εκει που φτανουν (η περνάνε) τα χερια και τα πόδια τους, ο αντίπαλος μπορεί να σε πίασει με λαβή ακόμα και αν είσαι σκυμμένος και το πόδι σου του βάζει τρικλοποδιά.
Αν κάποιος έχει παίξει παλιότερα SF δεν μπορεί ναχρησιμοποιείσει τίποτα απ'οσα ξέρει, και οι charge χαρακτήρες δέν έχουν ελπίδα.
O tier 3 αντιπαλός είναι αδικιολόγητα πιο δλυσκολος απο τον tier 2 και ο rival σου εχει ακριβώς τις κινήσεις για να μήν μπορείς να του κάνεις τίποτα οπυ φυσικά, τις εκτελεί συνέχεια, είτε χρειάζονται charge, είτε όχι, πάλι άμεσα γίνονται.
Δέν υπάρχει χώρος για στρατηγική, πατάς κουμπία μόνο σαν τρελός.
controler
δέν θα μπορούσε να είναι χειρότερο, (χίλιες φορές του SNES). αν παίξεις με τον μοχλό, κάνεις τα charge αλλά αντι για ημικύκλια κάνεις αλματάκια, αν παίξεις με τον σταυρό, κανεί τα ημικύκλια τέλεια αλλα λόγω της καμπύλης του σταυρού πηδάς οταν κάνεις τα charges... Τα ιδια προβλήματα αντιμετοπίζουμε και στο DOA4 οπότε δέν είναι θέμα gameplay
Γενικά το παιχνίδι δέν αξίζει τα λεφτά του, χίλιες φορές να παίξεις το Alpha 3