Street Fighter IV

Σημερα έπαιξα το SFIV στο pc μου με χειριστήριο ΧΒΟΧ 360

Παμε ενα ενα.

Γραφικά.

Αθλιο. οι χαρακτήρες εχουν σχεδιαστεί απο τρίχρονο και το 3d look κανει το παιχνίδι βαρυ

Δεν σχολιάζω για αυτα που συμβαίνουν στο background με τύπους να παίφτουν απο πηδήλατα και να πλακόνωνται απο βαρελια.

Ηχος

Αδιάφορος και οι φωνές ειναι για τα μπάζα.

Gameplay.

Ειναι μια 2d έκδοση του Dead or alive... του πρώτου DOA...

Ο χειρισμός είναι πιό βαρύς απο έναν ηλικιωμένο ρινόκερο και οι χαρακτήρες ανταποκρίνονται με την ίδια ταχύτητα.

Οι χαρακτήρες δέν βαρανε εκει που φτανουν (η περνάνε) τα χερια και τα πόδια τους, ο αντίπαλος μπορεί να σε πίασει με λαβή ακόμα και αν είσαι σκυμμένος και το πόδι σου του βάζει τρικλοποδιά.

Αν κάποιος έχει παίξει παλιότερα SF δεν μπορεί ναχρησιμοποιείσει τίποτα απ'οσα ξέρει, και οι charge χαρακτήρες δέν έχουν ελπίδα.

O tier 3 αντιπαλός είναι αδικιολόγητα πιο δλυσκολος απο τον tier 2 και ο rival σου εχει ακριβώς τις κινήσεις για να μήν μπορείς να του κάνεις τίποτα οπυ φυσικά, τις εκτελεί συνέχεια, είτε χρειάζονται charge, είτε όχι, πάλι άμεσα γίνονται.

Δέν υπάρχει χώρος για στρατηγική, πατάς κουμπία μόνο σαν τρελός.

controler

δέν θα μπορούσε να είναι χειρότερο, (χίλιες φορές του SNES). αν παίξεις με τον μοχλό, κάνεις τα charge αλλά αντι για ημικύκλια κάνεις αλματάκια, αν παίξεις με τον σταυρό, κανεί τα ημικύκλια τέλεια αλλα λόγω της καμπύλης του σταυρού πηδάς οταν κάνεις τα charges... Τα ιδια προβλήματα αντιμετοπίζουμε και στο DOA4 οπότε δέν είναι θέμα gameplay

Γενικά το παιχνίδι δέν αξίζει τα λεφτά του, χίλιες φορές να παίξεις το Alpha 3
 
Φίλε Saulot, θα σου πρότεινα να δόσεις μια δεύτερη ευκαιρία στο παιχνίδι. Αδικείς το παιχνίδι και τον εαυτό σου (αφού θα χάσεις την ευκαιρία να παίξεις το καλύτερο Street Fighter ;) ) με μια τόσο βεβιασμένη κριτική. Ένα παιχνίδι με τόσο βάθος δεν μπορεί να κριθεί με λίγες ώρες παιχνιδιού και φυσικά όχι με single player. Πρέπει να παίξεις και με ανθρώπους για να το εκτιμήσεις.

Πέρνα και μια βόλτα από το SRK forum που έχουν ανάγει το Street Fighter σε...επιστήμη για να δεις πόσο ανεπτυγμένες στρατηγικές υπάρχουν! :D Θα δεις πχ. ότι και οι charge χαρακτήρες μια χαρά τα πάνε (ο M.Bison είναι πολύ ψηλά στα tiers), ότι τα combo είναι κοντά και πολλές φορές τα ίδια με τα παλιά SF, ότι τα kara throw δουλεύουν κανονικά, κτλ. κτλ.

Τώρα για το θέμα του controller. Είσαι λίγο υπερβολικός! :D Ε δεν είναι και τόσο χάλια, τόσο καιρό έτσι το έπαιζα, συνηθίζεις! Πάντως εννοείται ότι χρειάζεσαι arcade stick για να το παίξεις όπως πρέπει. Αφού το παίζεις στο PC, δοκίμασε με keyboard. Είναι η δεύτερη καλύτερη λύση μετά το stick, και σαφώς ανώτερη του joypad (εκτός από του χαρακτήρες που χρειάζονται 360 περιστροφή του μοχλού για κινήσεις).
 
Ακομα και να κανω λαθος στο θεμα του game play (που δεν νομιζω) δεν μπορω να παιξω ενα προυγμα που η Chun Li εχει ποδια σαν τα χερια του Zangief και μαλιστα το ιδιο τριχωτα...

Επίσης οι μυες στους χαρακτηρες ειναι σαν να ειναι φτιγμενοι απο papier masse με προσθήκη πλαστελίνης.

Ζητω το clay fighters!
 
Saulot είπε:
Ακομα και να κανω λαθος στο θεμα του game play (που δεν νομιζω) δεν μπορω να παιξω ενα προυγμα που η Chun Li εχει ποδια σαν τα χερια του Zangief και μαλιστα το ιδιο τριχωτα...
lol! :D Εντάξει, το θέμα των γραφικών είναι καθαρά θέμα γούστου. Αν και θα προτιμούσα 2D γραφικά με animation "στο χέρι", νομίζω ότι έγινε άψογη δουλειά και τα 3D γραφικά μοιάζουν πολύ στο ύφος με το SF II ενώ και το animation δεν έχει καμία σχέση με το κλασσικό 3D mocap των άλλων fighters, αλλά είναι σαν του SF II. O σχεδιασμός των χαρακτήρων μου άρεσε πολύ, ακόμα και τα... μυώδη πόδια της Chun Li.

Τώρα αν τα γραφικά είναι παράγοντας αποτροπής από το να παίξεις ένα παιχνίδι, ίσως και να είναι. Πάντως επιμένω ότι αξίζει να ασχοληθείς λίγο παραπάνω, το gameplay του είναι πραγματικά εκπληκτικό! Δεν είναι κάτι πρωτότυπο, σίγουρα, αλλά είναι το πλέον ραφιναρισμένο και ισορροπημένο SF που μπορούν να το απολαύσουν τόσο οι casual όσο και οι hardcore gamers.
 
Evo 2009 τελικοί. Δύο από τους καλύτερους παίκτες SF στον κόσμο σε ένα φοβερό ματς. Θα δείτε SF στο υψηλότερο επίπεδο.

Το πρώτο video. Justing Wong (Abel, Balrog) vs. Daigo (Ryu)

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=3XtJhpgp6R0]YouTube - EVO2009 Grand Finals Set 1 Part 1 - Justin Wong (AB, BA) vs. Daigo (Ryu)

Στις πληροφορίες του video έχει και τα άλλα τρία μέρη. Συνολικά είναι 30 λεπτά.
 
H μαχη Balrog vs Ryu ειναι φοβερη!!!
 
Ρε παιδιά,μια ερώτηση:Aν κατάλαβα καλά,σε PC που δεν είναι online,δε μπορούμε να ξεκλειδώσουμε κρυφούς χαρακτήρες ;!;!;
 
Όχι δεν έχεις πρόβλημα, τους ξεκλειδώνεις κανονικά. Διάβασε τον οδηγό εδώ.

Είναι πολύ εύκολο αλλά και πολύ βαρετό. Απλά πρέπει να φτιάξεις offline account.
 
Παιζω SF χρονια, (μην πω δεκαετιες) και δεν καταλαβαινω τι ονομαζεται parry. Μαλλον το χρησιμοποιω χωρις να το ξερω ονομαστικα, οπως και τα projectiles, που δεν ξερω τι ειναι. Θα μου πειτε "εισαι ασχετος" αλλα οταν επαιζαν στην τζοτζ (την προηγουμενη δεκαετια) μαζευοταν κοσμος και εβλεπε-μαθενε.
 
Parry είναι μια τεχνική που εισήχθη στο ΙΙΙ. Δεν υπάρχει στα προηγούμενα, ούτε στο IV. Όταν σε χτυπάει ο αντίπαλος πατάς το μπροστά (ή το κάτω για χαμηλά χτυπήματα) ακριβώς τη στιγμή της σύγκρουσης και μπλοκάρεις το χτύπημα χωρίς να φας καθόλου ζημιά. Τα projectiles είναι οι φωτιές. :D

Για τη Τζορτζ τι να λέμε! Επικές μάχες! Δυστυχώς τον Κροντηρά δεν πέτυχα ποτέ που λεγόταν ότι ήταν μεγάλος παίκτης.
 
Όπως ακριβώς λέει ο Leon.

Το parry ουσιαστικά είναι "κόλπο" που αυξάνει το λόγο risk-reward στις κινήσεις του παίκτη. Επειδή κινείσαι προς τον αντίπαλο, αν το timing δεν είναι τέλειο, απλά εισπράττεις το χτύπημα του αντιπάλου κανονικά και σε κάνει σκόνη. Αν αντίθετα έχεις τέλειο timing στο parry σου, μπλοκάρεις τα χτυπήματα και ο αντίπαλος μένει "ανοιχτός" για αντεπίθεση.

Δες αυτό το video που είναι από τα πιό θρυλικά παραδείγματα της τεχνικής.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=XeM0rH_4ung]YouTube - EVO 04 Semifinal - Daigo Vs. Justin Wong

Εγώ που είμαι "κουλός" δεν προσπαθώ καν να κάνω parry, όσες ισχνές απόπειρες έκανα πειραματικά κατέληξαν σε τραγικές αποτυχίες. Αν πάντως θέλεις να δοκιμάσεις την τύχη σου, το SF III-3rd Strike που σου έδωσα για το DC είναι το τέλειο παιχνίδι για χρήση parry.
 
Εδωσα στο παιχνίδι μια ευκαιρία ακόμα.

Μου την πέταξε στα μούτρα.

Ξεκιναμε απο τα ακρως ενοχλητικα προβλήματα, βαλτε training και παρτε τον Ryu, πλησιάστε τον αντίπαλο και δειτε σε ποια απόσταση κανει σκούπα. θα δείτε οτι είναι ενα σημείο που το πόδι του περνάει μέσα απο το μπροστά ποδι του αντιπάλου χωρίς να χτυπάει.

Ο αντίπαλος κανει λαβή απο παντού, κυριολεκτικά, δεν πα να σκύβεις, δεν πανα τον βαράς και η γροθιά να περνα μέσα απο το κεφάλι του, το παιχνίδι θεωρεί οτι η λαβή του προηγείται. Φυσικά αυτο ΔΕΝ ισχύει οταν θες εσύ να κάνες λαβή.

το παιχνίδι είναι αργό στην κίνηση και γρήγορα στα χτυπήματα (κατι που φαίνετε και στον τελικό του EVO09) κατι που μπερδεύει υπερβολικά οταν παίζεις.

Αν αυτό θεωρείται το καλύτερο SF, τοτε εξηγούνται πολλά για το που έχει φτάσει το gaming σήμερα.

Δέν κατάφερα καν να το τερματίσω στο medium με τον Ruy που τον ξέρω απο το πρώτο SF και αυτό λέει πολλά για το παιχνίδι.

Δέν ξέρω γιατί η capcom πίστεψε οτι μπορεί να φτιάξει ένα 2d DOA αλλα απέτυχε παταγωδώς.

Ακόμα και ο τελικός στο EVO09 ήταν ανιαρός σε σχέση με τον ημιτελικό του 04.

Και μήν μου πείτε οτι το παιχνίδι φτιάχτικε για τα arcades, γιατι είναι το μόνο SF που δέν μνπορεί να παιχτεί πουθενά αλλου, και φυσικά δέν πρόκειται να σκάσω συνολικά 100? για να παίξω ένα παιχνίδι που δείχνει οτι είναι προχειροφτιαγμένο (και να ξεμείνω με ένα ανάποδο analog stic, γιατι σάν έλληνας έχω μάθει με τον μοχλό δεξιά)

my 2 cents
 
Το καλυτερο SF αναλογικα για την εποχη του, ειναι το SF II σκετο. Πουλαγανε κονσόλες SNES το 1992, μονο επειδη ειχαν μαζι αυτο το παιχνιδι.

Τωρα, κοντα 20 χρονια μετα, εχουν αλλαξει οι απαιτησεις, και τα παιχνιδια στρεφονται προς τα εφετζιδικα γραφικα. Και το νεο SF, τα παει μια χαρα, ειναι πολυ ικανοποιητικο. Αλλα με τοσες κινησεις, χαρακτηρες, special moves, combos κτλ, δεν μπορουν να τσεκαρουν ολο το gameplay, και καπου χανει. Αν θες κατι απλο και εθιστικο παιξε pacman και kick off, που ειναι απιστευτα πιο playable απο καθε σημερινο παιχνιδι. Ειδικα το kick off 2 της αμιγκα δεν ψηφιστηκε αδικα το πιο playable παιχνιδι ολων των εποχων σε ολα τα φορματ (κονσολες και κομπιουτερ).
 
Maddog είπε:
Αν πάντως θέλεις να δοκιμάσεις την τύχη σου, το SF III-3rd Strike που σου έδωσα για το DC είναι το τέλειο παιχνίδι για χρήση parry.
Πάντως από ότι λένε οι ειδικοί, η έκδοση του DC δεν έχει την ακρίβεια του arcade και έχει κάποιες διαφορές στα frames. Η καλύτερη μεταφορά του 3rd Strike βρίσκεται στην Street Fighter Anniversary Collection για PS2 και ΧΒΟΧ. Ανάθεμα και αν κατάλαβα τη διαφορά! :p Πάντως τώρα παίζεις πλέον το arcade game με emulation.
 
To parry θυμαμαι οτι τι εφαρμοζα στο SF alpha 3. Το δοκιμασα και εχθες στο SF 3 third strike και γινεται. Μετα ομως στο SF EX plus a II (τι ονομα, ελεος) ειχε αντικατασταθει απο το guard break. Αυτη η 3D εκδοση ειχε και το excell, οπου για λιγα δευτερολεπτα εκτελουσες κινησεις με διπλασια ταχυτητα. Αν εισουν πραγματικα γρηγορος και προπονημενος, εριχνες 8-10 fireball σε 5 δευτερολεπτα. Αλλα αυτο το παιχνιδι (SF EX plus a II) ειχε και πολλα "περιεργα", π.χ. ειχε σαν secret ενα video απο αγωνα με τον sagat, οπου η CPU με 1 (ναι ενα) μονο combo (συμπεριλαμβανε special moves, combos, excell, special cancel κ.α), εβγαζε νοκ-αουτ τον αντιπαλο. Δηλαδη ξεκιναγε ο κανονικος αγωνας (ειχε level 3 gauce) και εφαρμοζοντας σωστα (αδυνατο ομως απο ανθρωπο) αυτο που εδειχνε το βιντεο μπορουσες να βγαλεις νοκ-αουτ τον αντιπαλο με μια μονο κομπο κινηση!!!!!!!!
 
Υπάρχει parry στο SFA3;;; Δεν νομίζω... (αν και δεν το παίζω ειδικός στα SF, ένας απλός button masher είμαι) :)
 
Όχι το SFA 3 δεν έχει Parry.
 
Συγκεκριμενα οταν το εφαρμοζεις, μετα το block, κατευθειαν ο χαρακτηρας κανει μια αντεπιθεση και ο αντιπαλος απο το χτυπημα "στριφογυριζει" παραλληλα με το εδαφος και εχει ενα εφφε σαν να δημιουργηται μικρος τυφωνας-ανεμοστροβηλος γυρω απο τον αντιπαλο.

Αλλα να ειναι σε αλλο sf? το sf III το επαιξα για πρωτη φορα πριν κανα μηνα σε dreamcast, αποκλειεται να το θυμαμαι απο εκει. Το sf EX plus a ειναι 3D αρα ουτε και αυτο ειναι. Στα SF vs X-men ή vs Capcom δεν πρεπει να ειναι. Αρα μονο το alpha (ή zero) μενει να θυμαμαι...
 
Το sf alpha 3 τελικα δεν παιζει στο playstation μου, τα εφτισε το cd.

Θα το βαλω στο dreamcast το βραδυ να δοκιμασω.

Αλλα σιγουρα ηταν σε playstation ή ηλεκρονικα.

Μπορει να ηταν στην σπεσιαλ εκδοση Marvel VS Capcom EX. Εχω αυθεντικη για playstation την Marvel VS Capcom αλλα και την Marvel VS Capcom EX. Ισως να ηταν εκει, αλλα κατα 99% ηταν στο alpha.
 
Αν δεν το εχετε παρει χαμπαρι βγαινει καινουργιο fighter συνεχιζοντας την παραδοση ονοματι Super Street Fighter IV.

Το καλο ειναι οτι μαζι του επανερχονται και 2 αγαπημενα απο τα παλια Bonus stage.

Το αμαξι και τα βαρελια,πιστευω να τα θυμαστε.

Σκανς απο το famitsu.

99220_383660_122_551lo.jpg
 
Πίσω
Μπλουζα