Target Renegade

Μου έκανε τρομερή εντύπωση το γεγονός, ότι κανείς δεν ανέφερε, πως...

...το Target Renegade στον Spectrum, είναι πάρα πολύ αργό!
 
XAXAXAXA!!Φοβερο! :biglaugh:

Εχω φτιαξει ενα καρο video...:nervous:
 
Ace...άσε... δεν θέλουμε να μας πάθει κανένα εγκεφαλικό ο Wally... είναι και μεγάλος άνθρωπος... δεν κάνει να του λέμε τέτοια!
 
Μην ανησυχείς, αγαπητέ Stan, διότι...

...οι Κινέζοι και οι πάπιες, στα εγκεφαλικά, έχουν... ανοσία!

Stanfromgreece είπε:
Ace...άσε... δεν θέλουμε να μας πάθει κανένα εγκεφαλικό ο Wally... είναι και μεγάλος άνθρωπος... δεν κάνει να του λέμε τέτοια!
 
Σε πιανω αδιαβαστο...ο Wally δεν ηταν παπια,ουτε Κινεζος...εχεις και Spectrum-ικο avatar :p
 
Εντελώς... τυχαία, διάβαζα δίαφορα και ξέρεις τι ανακάλυψα; Ότι...

...εδώ, έχει πάρα πολλές... πάπιες!

4 ) The teddy will go and open the right handside door; you cannow go through this. Jump at the rope in the next room and

itshould extend into a room with a rubberduck, collect this.

5 ) Load the pop gun (with the cork) and go tothe castle.

6 ) Exchange the pop gun for the flag andwith the rubber duck go

to the seaside screen. You can now collect the pebbles toload the

catapult.

7 ) Now get the torch and the bulb, this willmend the torch.

8 ) Go to the dark room with the bulb and this will enable you to

see. Shoot all the ducks and a couple of rolls of caps should be

dropped. Put these somewhere convenient.
Άσε που δεν είμαι... αδιάβαστος!
 
Θα διαφωνήσω με το ότι η μουσική ήταν εκνευριστική. Λυπητερή, ναι, νοσταλγική (πλέον), σίγουρα, αλλά όμορφη. Νομίζω ήθελε κότσια για να αποφασίσεις να βάλεις μία doom&gloom μουσική αντί για το πιο προφανές.
 
Το έβαλα στον Emulator και το άκουσα στερεοφωνικά τώρα,και μπορώ να πώ πως μου άρεσε! Στον Amstrad, σε κάποιοες ψηλές νότες... έτριζε το σπικεράκι και με χάλαγε! :)
 
...με πεθάνατε με τα βιντεάκια σας !! :rofl:

Πάω τώρα πάλι για λίγο Renegade στον amstrad.

(Γουστάρω inconsistency. :biglaugh: )
 
Παρατήρησα επίσης, ότι...

...το Target Renegade στον Amstrad, χρησιμοποιεί δύο διαφορετικές αναλύσεις ταυτόχρονα, με split screen. Mode 0 (160x200x16) για την playing area και Mode 1 (320x200x4) για το HUD.

Επίσης παρέχει πολλή γρήγορη και απαλή κίνηση, στα sprites και υψηλή ανταπόκριση χειρισμού, ακριβώς όπως στο original Renegade, σε αντίθεση με τον Spectrum που είναι πολύ αργός στην κίνηση των sprites και επιπλέον υπάρχει ένα θεματάκι με τον χειρισμό, καθώς υπάρχει μια ασάφεια σχετικά με την λαβή που εκτελείται, εναντίον πεσμένου στο έδαφος αντιπάλου...

Προσωπική εκτίμηση είναι πάντως, ότι η καλύτερη έκδοση, παρά την σχετική, πράγματι, ασάφεια του χειρισμού και την υποστήριξη των λιγότερων ταυτόχρονα κινούμενων sprites - 3 μόνο, έναντι των 6 που αντιπαρέχουν οι άλλες εκδόσεις- στην οθόνη, είναι αυτή του Commodore 64. Ο λόγος; Ο ένας είναι το scrolling ίσως, αλλά ο σημαντικός είναι η φανταστική ατμόσφαιρα. Το καλύτερο πακέτο γραφικών και ήχου, σε συνδυασμό με καλή playability. Όταν ακούω Target Renegade, το μυαλό μου πάντα θα πηγαίνει στον μακρυμάλλη πρωταγωνιστή με το blue jean του Commodore 64...
 
Εγω εμμενω στον ροκαμπιλα :D
 
Ace είπε:
επιπλέον υπάρχει ένα θεματάκι με τον χειρισμό, καθώς υπάρχει μια ασάφεια σχετικά με την λαβή που εκτελείται, εναντίον πεσμένου στο έδαφος αντιπάλου...
Δεν κατάλαβα εδώ τι εννοείς, θα μπορούσες να το αναλύσεις λίγο;
 
Εννοώ ότι...

...όταν ο αντίπαλος, κείτεται στο έδαφος, ο Renegade, έχει την δυνατότητα, να γονατίσει επάνω του και να τον αποτελειώσει με γροθιές.

Στον Spectrum λοιπόν, το να επιτευχθεί η συγκεκριμένη κίνηση, δεν είναι τόσο εύκολο εγχείρημα, διότι πρέπει να τοποθετηθείς, σε ένα και μόνο ακριβές σημείο, pixel perfect σχεδόν, χαρακτηριστικό που σε συνδυασμό με την αργή κίνηση, είναι ιδιαίτερα εκνευριστικό.

Αντιθέτως, στην Amstrad version, οι προγραμματιστές, έχουν δώσει μεγαλύτερη ελαστικότητα, και μπορεί να επιτευχθεί η συγκεκριμένη κίνηση, με τοποθέτηση του Renegade, σε πιο ευρύ πεδίο. (Λίγο πιο πάνω, λίγο πιο κάτω ή λίγο πιο δεξιά ή αριστερά, δεν αποτελεί πρόβλημα και ο Renegade γονατίζει αμέσως.) Το χαρακτηριστικό αυτό, κατά την γνώμη μου, σε συνδυασμό με την γρήγορη κίνηση, που παρέχει ο Amstrad, προσδίδει μεγαλύτερη playability, στην συγκεκριμένη έκδοση.

Giama είπε:
Δεν κατάλαβα εδώ τι εννοείς, θα μπορούσες να το αναλύσεις λίγο;
 
Όπως το λες, συμφωνώ απόλυτα.
 
ελπίζω το νέο ρετρό-look των reviews να σας αρέσει! :)
 
Λοιπόν, τον Δεκέμβριο του 1988 το Amstrad Computer User έγραφε:

I have never been a fan of games which involve violence and nothing else (...)This is a no more than average example of the type of thing which has never caused me to question my initial feelings of dislike
Βαθμολογία; 6/20!!!!

Μα τί πίνανε...
 
Πίσω
Μπλουζα