Εννοώ ότι...
...όταν ο αντίπαλος, κείτεται στο έδαφος, ο Renegade, έχει την δυνατότητα, να γονατίσει επάνω του και να τον αποτελειώσει με γροθιές.
Στον Spectrum λοιπόν, το να επιτευχθεί η συγκεκριμένη κίνηση, δεν είναι τόσο εύκολο εγχείρημα, διότι πρέπει να τοποθετηθείς, σε ένα και μόνο
ακριβές σημείο, pixel perfect σχεδόν, χαρακτηριστικό που σε συνδυασμό με την αργή κίνηση, είναι ιδιαίτερα εκνευριστικό.
Αντιθέτως, στην Amstrad version, οι προγραμματιστές, έχουν δώσει μεγαλύτερη ελαστικότητα, και μπορεί να επιτευχθεί η συγκεκριμένη κίνηση, με τοποθέτηση του Renegade, σε πιο ευρύ πεδίο. (Λίγο πιο πάνω, λίγο πιο κάτω ή λίγο πιο δεξιά ή αριστερά, δεν αποτελεί πρόβλημα και ο Renegade γονατίζει αμέσως.) Το χαρακτηριστικό αυτό, κατά την γνώμη μου, σε συνδυασμό με την γρήγορη κίνηση, που παρέχει ο Amstrad, προσδίδει μεγαλύτερη playability, στην συγκεκριμένη έκδοση.
Giama είπε:
Δεν κατάλαβα εδώ τι εννοείς, θα μπορούσες να το αναλύσεις λίγο;