Κάτσε γιατί πολλοί νουμπάδες (πλην Herco) βρέθηκαν εδώ που νομίζουν ότι ξέρανε ποδοσφαιράκι και πρέπει να δώσουμε φως!
1.Το παιχνίδι παιζόταν σωστά ΜΟΝΟ στην οριζόντια οθόνη.(για να είμαι ειλικρινής ούτε το χω δει σε "κάθετη", ούτε μπορω να σκεφτώ τέτοια διαστροφη)
2.Το μονό το έπαιζες όταν βαριόσουν, ήταν πιασμένα τα άλλα ηλεκτρονικά και ήθελες να σκοτώσεις ώρα. Αν δυο άτομα συζητάνε σήμερα και λένε ησουν καλός σ'εκείνο το Tehkan World Cup? εννοούν το διπλό.
3. Υπήρχαν ΔΥΟ εκδόσεις:
α. Στην 1η έκδοση :
1.Τα σουτ ήταν λίγο πιό δυνατά.
2.Όταν προσπαθούσες να πας τον παίκτη διαγώνια δεξιά, αυτός ΔΕΝ πήγαινε σε γωνία 45° (αριστερά διαγώνια πήγαινε) αλλά σε μια γωνία περίπου 10°. Το ίδιο συνέβαινε και αν έκανες σουτ.
3.Αν έκανες ψηλοκρεμαστό σουτ ("στιγμιαίο" πάτημα του κουμπιού), η μπάλα πήγαινε τέρμα πάνω ψηλά, διέσχιζε όλο το γήπεδο (απ'όπου ήσουν δλδ) και πέρναγε πάνω απ'το τέρμα (και φυσικά έβγαινε άουτ). Αλλά:αν έκανες αυτό το πράγμα από τη δική σου γραμμή του άουτ, η μπάλα διέσχιζε όλο το γήπεφο πεφτοντας στο τέρμα του άλλου οριακά και ή χτυπούσε οριζόντιο δοκάρι ή πολύ σπάνια έμπαινε και γκολ.
Αυτό φυσικά έπρεπε ή να το κάνεις από τη δική σου γραμμή τέρματος (πολύ ρίσκο καθώς μπορούσες ή να μπεις με τη μπάλλα στο τέρμα σου ή να σε πάρει μαζί του αντίπσλος με τάκλιν μέσα στην εστία) ή από αριστερά από το τέρμα στην τελική γραμμη με το μοχλό διαγώνια δεξιά (οι 10° που λέγαμε).
Στη 2η έκδοση, τα σουτ ήταν ένα κλικ λιγότερο δυνατά, ο παίκτης πήγαινε "κανονικά" και 45° διαγώνια δεξιά, ενώ αν πατούσες στιγμιαία το κουμπί του σουτ, έκανε ένα ανέβασμα της μπάλλας περίπου στα 2/5 του γηπέδου.
ΚΑΙ στις 2 εκδόσεις, υπήρχαν 2 γκολ που δεν μπορούσαν να αποφευχθούν:το προσπέρασμα του τερματζή σου από αντίπαλο (καλό) παίκτη και αυτό στο οποίο υπήρχε συμπαίκτης σου λίγο μπροστά από το αριστερό (όπως βλέπει ο επιτιθέμενος) δοκάρι, κι εσύ έκανες σουτ από διαγώνια δεξιά, η μπάλλα χτυπούσε σ'αυτόν και έμπαινε γκολ.(αυτός ο παίκτης μάλιστα έπεφτε χαρακτηριστικά μπρούμυτα). Εμείς αυτά τα γκολ δεν τα μετράγαμε,(κι αν κάποιος έβαζε τέτοιο ήταν κατά λάθος) αλλά με τη σέντρα έδινες τη μπάλλα στον αντίπαλο.
Στην 1η έκδοση (σ'αυτήν έκανα τη διδακτορική διατριβή μου - τη δεύτερη την έπαιξα σε άλλο ουφάδικο για λιγότερο καιρό), αν ο τερματοφύλακας απέκρουε και η μπάλλα έβγαινε με μικρή ταχύτητα κόρνερ, αυτό θα εκτελούνταν με φάλτσα. Πολλοί αρχάριοι έτρωγαν γκολ απ'ευθείας, οι πάλιουρες όχι. (Το απλό κόλπο ήταν να αφήσεις ακίνητο τον τερματοφύκακά σου κάπου κοντά στο εγγύς δοκάρι)
Ο χάρτης έπαιζε ρόλο μια χαρά...
Θα μπορούσα να γραψω για συστήματα με 2-4 πάσες απ τα κόρνερ αλλα μη βαρύνουμε την εξεταστέα ύλη...
Ελπίζω να μαθατε μπαλίτσα απ'τον άρχοντα.