The Last Of Us: Reinventing cinematic gaming (PS3 Exclusive)!

Γιάννη ο Rygar περιμένει στη γωνία :)
 
Μια βδομαδα εμεινε.


7.000.000 κοπιες δεν ειναι αρκετες.


 


[h=2]The Last of Us Remastered is a stunning visual masterpiece[/h]

  • All leaves and foliage are “gorgeously rendered.”
  • Character models are highly polished and better than the original, especially Joelʼs beard.
  • When you turn on the flashlight the sound comes out of the DualShock 4′s Speaker.
  • You activate crafting with the touch pad.
  • When youʼre almost dead the DualShock 4′s light becomes red.
  • There are no very visible jaggies.
  • The game takes a full whopping 50 gigabytes of hard drive space.
  • It takes 55 seconds to install the game before you can start playing.
 
Bαθμολογιες για το Remastered.

Polygon: 8/10 - It reminds me of a great Director's Cut DVD of a beloved movie - a collection of everything a fan could want and a celebration of it at the same time. It's another sign that Naughty Dog understands and respects its fan base, and if nothing else, that's worth supporting.



GameSpot: 8/10 - The Last of Us is a great action game that you should play if you haven't already. And if you have played it before, the improvements here aren't so dramatic as to make the game feel like a new experience, but it is definitely one worth revisiting.





Crave Online: 8.5/10 - More than anything, The Last of Us Remastered is made specifically for the people who missed out on The Last of Us the first time around. This is the definitive version of last year's Game of the Year, but not necessarily the kind of package that is a must-have for those who already made the captivating trip from start to finish.





Game Informer: 10/10 - If you played 2013's Game of the Year near release and have been dying to return to the dark tale, then this is a great opportunity. If you never played The Last of Us at all, this is absolutely the way to do it.





VideoGamer: 10/10 - All told, The Last of Us Remastered is the best version of one of the last generation's best games. Those expecting it to look totally 'next-gen' may be disappointed, as even at its peak it resembles a last-generation game being played at Ultra settings on PC.





Metro: 9/10 - Playing the Remastered version is like moving from a DVD copy of your favourite film to a Blu-ray: a small change by most standards, but still a desirable one.





Metro: 5/5 - The Last of Us remains a must-play, genre-defining action survival game, and the Remastered version brings with it plentiful tweaks and additional content that make it well worth the asking price.
 
Ειναι μια ταινια που την ονομαζουν παιχνιδι και προσπαθουν να μας πεισουν πως ετσι πρεπει να ειναι τα παιχνιδια ταινιες δηλαδη με ανυπαρκτο gameplay.
 
.....είπε ένας χρήστης παιχνιδιών για παιδιά έως 3 χρονών και γύρισε πλευρό.............

μουχαχαχαχαχαχαχαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα
 
Tουλαχιστων τα παιχνιδια αυτα εχουν gameplay και οχι να καθομαι στην τηλεοραση να βλεπω την ταινια και να παταω και κανενα κουμπι για να σπασει η βαρεμαρα.Να τα χαιρεστε αυτα τα παιχνιδια.
 
μουχαχαχαχα ρε γέλα λίγο ρεεεεεεε, ο καθένας όπως βολεύεται με τα παιχνίδια του, όπως του αρέσει του καθενός.

θα σε ρώταγα αν έχεις παίξει Space Ace αλλά τότε ήσουν μικρός (αν και δεν αποκλείεται το 1.000.000 στο πάκμαν να το'χες από κούνια) :p :D :D
 
Ένα από τα αρτιότερα παιχνίδια ever από πλευράς gameplay, σεναρίου, αισθητικής, συναισθημάτων, συνολικής καλλιτεχνικής αρτιότητας αποκτά και photo mode στο PS4.

Απλά χωρίς λόγια...

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=863461
 
To Last of Us είναι η επιτομή του που έχουν φθάσει τα βιντεοπαιχνίδια σήμερα, είναι ο λόγος που θα πρέπει να αισθάνονται τυχεροί οι σημερινοί gamers. Έτσι απλά. Εφόσον κάποιος δεν το δέχεται αυτό, απλά μένει προσκολλημένος στο παρελθόν -το οποίο δεν είναι άσχημο φυσικά-.

Bill είτε το δέχεσαι είτε όχι, εκεί έχουν πάει τα videogames, και πολλοί χαίρονται και ευχαριστούν γι'αυτό studio όπως τη Naughty Dog και φυσικά publishers όπως την Sony. Ευτυχώς που ακόμη υπάρχουν ΑΑΑ τίτλοι να λέμε, γιατί αν δεν υπήρχαν αυτά θα παίζαμε τώρα όλοι indie με 8bit γραφικούλια. Και είναι ωραία, αλλα είπαμε, πάμε μπροστά, πρέπει να υπάρχει εξέλιξη.
 
Other_Reality είπε:
Και είναι ωραία, αλλα είπαμε, πάμε μπροστά, πρέπει να υπάρχει εξέλιξη.
To τι είναι εξέλιξη είναι προσωπική άποψη του κάθε ενός. Εγώ για παράδειγμα δεν το θεωρώ εξέλιξη των videogames αυτό γιατί στον τομέα του gameplay δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο ή κάτι το καινούριο. Στον τομέα των γραφικών ή του story μπορεί να είναι αλλά δεν νοιάζει όλον τον κόσμο το story. Απλά η πλειοψηφία του κόσμου προτιμάει αυτά τα games γιατί μοιάζουν με ταινίες, άρα αρέσει και σε πολύ κόσμο που δεν είναι ντε και καλά gamers.

Εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει σαν παιχνίδι και σίγουρα δεν το θεωρώ θετική εξέλιξη των games. Αρνητική εξέλιξη ίσως. Εξέλιξη του mainstream/casual gaming πάλι ίσως. Εγώ όμως εξέλιξη θεωρώ κάτι σαν το Metroid Prime σε σχέση με τα παλιά Metroid πχ. H το Portal σε σχέση με τα puzzle, τα first person και τα story driven games. Άλλοι πάλι νιώθουν ότι το OtherM είναι εξέλιξη γιατί μοιάζει πιο πολύ με ταινία σε σχέση με τα άλλα Metroid, αλλά οι περισσότεροι νιώθουν ότι κατέστρεψε το franchise γιατί ήταν ένα πολύ κακό Metroid game. Ολα είναι θέμα του πως το βλέπει κανείς.

Θα σου δώσω και ένα άλλο παράδειγμα. Πριν από λίγο καιρό έπαιξα το System Shock 2. Πριν από 1 χρόνο. Και είναι ένα παιχνίδι 15ετίας. Και όμως εμένα μου φάνηκε πολύ πιο εξελιγμένο από τα Bioshock τα οποία θεωρούνται spiritual sequels (και μέχρι έναν βαθμό είναι αρκετά καλά) και φυσικά καμία σχέση με το Bioshock Infinite το οποίο είναι απαρχαιωμένο, λιτό και εύπεπτο. Αλλά μόνο και μόνο γιατί έχει ένα καλό (και καλά) story και μοιάζει σαν έργο τέχνης, να πω ότι το Bioshock Infinite είναι εξέλιξη? Ε, όχι. Ενα τεράστιο βήμα πίσω? Σίγουρα. Βασικά, τα περισσότερα FPS σήμερα μοιάζουν να έχουν κάνει ένα βήμα πίσω σε σχέση με το SS2, κατά την άποψή μου.

Και τέλος, δεν υπάρχουν μόνο τα cinematic AAA games και τα Indie 8bit. Υπάρχουν και άλλα πολλά ενδιάμεσα. Αν υπήρχαν μόνο αυτά τα δύο θα το είχα καταλάβει αφού θα είχα σταματήσει το gaming. Εγώ συμφωνώ με τον τίτλο του topic. "Reinventing cinematic gaming". Μια εξέλιξη των cinematic games δηλαδή και μόνο. Οχι όμως και του gaming γενικά, καμία σχέση.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το τι είναι εξέλιξη ΔΕΝ είναι προσωπική άποψη του καθενός. Ο καθένας από μας έχει τη δυνατότητα να επιλέξει την εξέλιξη της εποχής ή όχι αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

Το αν αυτό το οποίο προτείνει ο εκάστοτε "προοδευτικός" τίτλος συμβάλει και εξελίσσει τα παιχνίδια θα φανεί σε βάθος χρόνου. Αλλά δε μπορούμε εμείς να το πούμε. Είναι πολύ νωρίς.

Το ότι αναφέρεις πως κάνει βήματα μπροστά με θετική έκβαση στον τομέα της ιστορίας (δεν είναι από μόνο του εξέλιξη; ). Προχώρημα μπροστά είναι ΜΟΝΟ το gameplay για να θεωρήσουμε

ότι ένα παιχνίδι είναι εξελιγμένο; Προσωπικά θέλω και ψάχνω να βρω χαρακτήρες πειστικούς, αληθοφανής που να με συγκινήσουν (πάντα όμως κάτω από ένα σοβαρό μοντέλο χειρισμού- είπαμε παιχνίδια θέλουμε να παίζουμε). Το TLOU το έκανε και είναι τρομερά δύσκολο σαν επίτευγμα.

Παίζω πολλών ειδών παιχνίδια (εκτός από rpg και στρατηγικής) και δεν είμαι κολλημένος με το συγκεκριμένο είδος ώστε να αποζητώ κάτι που μοιάζει με ταινία. Με τη ίδια λογική να πούμε πως και τα metal gear δεν είναι εξέλιξη

στο είδος τους μιας και μεγαλύτερη βαρύτητα δίνετε στα βίντεο παρά στο gameplay που πάνω κάτω (πάνω κάτω λέω ξανά μη πέσετε να με φάτε - τα παιχνίδια είναι άψογα στο είδος τους) με μικρές βελτιώσεις παραμένει το ίδιο από εποχής PS1.

Αν θες μου (μας) λες σε παρακαλώ πως φτάνεις να λες πως το θεωρείς κιόλας αρνητική εξέλιξη...

Συμφωνώ απόλυτα στα παραδείγματα περί System Shock 2 (παιχνιδάρα) και Bioshock Infinite το οποίο θεωρώ τόσο μπανάλ και "εύκολο" σε ότι κάνει που δε μπόρεσα να ασχοληθώ μαζί του παραπάνω από ένα τρίωρο (το προσπάθησα όμως). Και στα δυο αυτά παιχνίδια

μπορώ να σου πω τους λόγους για τους οποίους θεωρώ το μεν καλό και το δε κακό σαν παιχνίδια. Και μιας και μιλάμε για cinematic gaming να αναφέρω από μεριάς μου το τραγικό, ξαναλέω τραγικό Beyond: Two souls που ναι σαν παραγωγή ήταν απίστευτο,

σαν ουσία όμως δεν είχε τίποτε να πει και κατέληγε να είναι μια σούπα και μάλιστα χάλια. Αν κάποιος διαφωνεί μπορώ να επιχειρηματολογήσω για τον συγκεκριμένο τίτλο στο αντίστοιχο νήμα.

Στην δική σου αξιολόγηση δε βλέπω κάτι τέτοιο παρά μια γενικότερη θεώρηση του τύπου πως η πλειοψηφία προτιμά τέτοιου είδους παιχνίδια άρα δεν είναι και κάτι το καλό...

Αλήθεια το έχεις παίξει ; (καθαρή απορία δεν υπονοώ κάτι άλλο).

Ορμώμενος από το δικό σου ποστ απαντώ και μπορεί να φαίνεται πως απαντώ μόνο επί προσωπικού αλλά σίγουρα μόνο έτσι δεν είναι.

Κουβέντα κάνουμε και μάλιστα καλοπροαίρετη.

Για να κλείσω λοιπόν... για μένα ένα παιχνίδι το οποίο καταφέρνει να μου προκαλέσει συναίσθημα βαθύτερο πλην της έντασης, αγωνίας, εύκολου εντυπωσιασμού (δεν στέκομαι καν στα γραφικά και ήχο του παιχνιδιού απ' ότι καταλαβαίνεις όση ώρα γράφω) και αγγίζει κάτι μέσα μου που

θεωρώ ουσιαστικό και ειλικρινές, ΣΙΓΟΥΡΑ αποτελεί εξέλιξη.

Για σένα όχι, για μένα ναι. Έχεις δίκιο; Έχω δίκιο;


 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Εφόσον μιλάμε για games σαφώς και θεωρώ το gameplay τον σημαντικότερο τομέα που πρέπει να εξελίσσουν για να πεις πως εξελίσσεται το gaming, κατά την άποψή μου πάντα. Αλλά αυτό δεν έχει και τόση σημασία.

Προσωπικά θεωρώ ότι αυτό το είδος των παιχνιδιών, σαν είδος και όχι το Last of Us συγκεκριμένα, έχει κάνει κακό σε πολλά franchises που ξεκίνησαν σαν κάτι άλλο και μετά καταλήξανε να είναι πιο πολύ cinematic, απλοποιώντας υπερβολικά το gameplay τους και μειώνοντας αυτό που λέμε επιλογές και interactivity. Μονο και μόνο γιατί το κοινο που τα προτιμά είναι μεγαλύτερο. Γι αυτό το θεώρησα "αρνητική" εξέλιξη πριν. Γενικώς τα cinematic games βασίζονται στο να είναι υπερβολικά εύκολα/κατανοητά/γραμμικά, χωρίς πολλές απαιτήσεις από τον player ενώ ταυτόχρονα είναι όσο πιο εντυπωσιακά γίνεται με κινηματογραφικό στυλ κλπ και κάποια μάλιστα τον ταΐζουν συναισθήματα με το κουταλάκι (spoon feeding που λέvε) χωρίς να είναι καθόλου subtle. Καλό, δεν λέω, αλλά για ένα συγκεκριμένο κοινό.

ΟΚ το LOU δεν ήταν παλιότερα κάποιο franchise που ήταν αγαπητό για διαφορετικά πράγματα, οπότε είναι σεβαστό και καλά κάνει και υπάρχει. Ναι είναι η εξέλιξη του cinematic gaming αλλά μέχρι εκεί. Απλά δεν μπορώ εγώ να το δεχτώ σαν εξέλιξη του gaming γενικότερα αφού άλλα games (τα οποία προτιμώ) όσο πιο πολύ απέχουν από αυτό το στυλ τόσο καλύτερα γίνονται, δηλαδή εξελίσσονται. Πάρε παράδειγμα το Metroid που είπα πριν ή ακόμα και το Dark Souls των οποίων τo στυλ και το gameplay είναι ακριβώς το αντίθετο από αυτό που πρεσβεύει το LOU. Ουσιαστικά, αυτό που με έκανε να γράψω το προηγούμενο post ήταν το ότι οκ, ο Bill με τον τρόπο του είπε ότι δεν το γουστάρει με τίποτα και η απάντηση που πήρε ήταν ότι "αυτό είναι η εξέλιξη", αν θελει το δέχεται, αν δεν θέλει όχι, ή ότι έχει μείνει πίσω κλπ, έτσι το πήρα εγώ τουλάχιστον και απάντησα σαν να μου το λέγανε εμένα.

Και όχι δεν το έχω παίξει το παιχνίδι είναι η αλήθεια. Εχω παίξει το Demo (που δεν μου άρεσε) και έχω δει να παίζει ένας φίλος μου το κανονικό. Και από όσα έχω δει, με τίποτα δεν θα καθόμουν να το παίξω εγώ, δεν έχει νόημα για μένα (εκτός ίσως σαν benchmark για γραφικά), ζητάω κάτι τελείως διαφορετικό από τα games και αν στην τελική με ενδιαφέρει να δω τι γίνεται στο story, βάζω ένα longplay στο Youtube και το βλέπω σαν ταινία.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Imgema είπε:
Απλά η πλειοψηφία του κόσμου προτιμάει αυτά τα games γιατί μοιάζουν με ταινίες, άρα αρέσει και σε πολύ κόσμο που δεν είναι ντε και καλά gamers.Εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει σαν παιχνίδι και σίγουρα δεν το θεωρώ θετική εξέλιξη των games. Αρνητική εξέλιξη ίσως. Εξέλιξη του mainstream/casual gaming πάλι ίσως.
Εγώ θα ονόμαζα μη-gamers ή casuals, αυτούς που παίζουν μόνο Pro και κανένα Singstar και σίγουρα όχι TLOU...
 
Imgema είπε:
Εφόσον μιλάμε για games σαφώς και θεωρώ το gameplay τον σημαντικότερο τομέα που πρέπει να εξελίσσουν για να πεις πως εξελίσσεται το gaming, κατά την άποψή μου πάντα. Αλλά αυτό δεν έχει και τόση σημασία.
Προσωπικά θεωρώ ότι αυτό το είδος των παιχνιδιών, σαν είδος και όχι το Last of Us συγκεκριμένα, έχει κάνει κακό σε πολλά franchises που ξεκίνησαν σαν κάτι άλλο και μετά καταλήξανε να είναι πιο πολύ cinematic, απλοποιώντας υπερβολικά το gameplay τους και μειώνοντας αυτό που λέμε επιλογές και interactivity. Μονο και μόνο γιατί το κοινο που τα προτιμά είναι μεγαλύτερο. Γι αυτό το θεώρησα "αρνητική" εξέλιξη πριν. Γενικώς τα cinematic games βασίζονται στο να είναι υπερβολικά εύκολα/κατανοητά/γραμμικά, χωρίς πολλές απαιτήσεις από τον player ενώ ταυτόχρονα είναι όσο πιο εντυπωσιακά γίνεται με κινηματογραφικό στυλ κλπ και κάποια μάλιστα τον ταΐζουν συναισθήματα με το κουταλάκι (spoon feeding που λέvε) χωρίς να είναι καθόλου subtle. Καλό, δεν λέω, αλλά για ένα συγκεκριμένο κοινό.
"Δεν καταλαβαίνω ειλικρινά τι σημαίνει όταν λες απλοποιήσανε το gameplay τους". Άπειρα παιχνίδια έχουν ιδιαίτερα απλοϊκούς και λιτούς χειρισμούς και όμως το gameplay τους είναι σε υψηλά επίπεδα. Εκτός και αν εννοείς κάτι άλλο...


Να σου επισημάνω πως το TLOU δεν κάνει αυτό που ονοματίζεις spoon feeding και εκεί είναι που τους βγάζω το καπέλο διότι δεν προσπάθησαν να ευχαριστήσουν τη μεγάλη μερίδα του κόσμου που θα ήθελε σίγουρα ένα διαφορετικό φινάλε παιχνιδιού και επίσης κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού το συναίσθημα βγαίνει από μόνο



του και όχι βεβιασμένα αποφεύγοντας εύκολους εντυπωσιασμούς και μελοδραματικούρες. Δε με ενδιαφέρει τι κάνουν τα περισσότερα παιχνίδια που αναφέρεις. Μιλάμε για συγκεκριμένο τίτλο οπότε ας μη το γενικεύουμε.





Imgema είπε:
ΟΚ το LOU δεν ήταν παλιότερα κάποιο franchise που ήταν αγαπητό για διαφορετικά πράγματα, οπότε είναι σεβαστό και καλά κάνει και υπάρχει. Ναι είναι η εξέλιξη του cinematic gaming αλλά μέχρι εκεί. Απλά δεν μπορώ εγώ να το δεχτώ σαν εξέλιξη του gaming γενικότερα αφού άλλα games (τα οποία προτιμώ) όσο πιο πολύ απέχουν από αυτό το στυλ τόσο καλύτερα γίνονται, δηλαδή εξελίσσονται. Πάρε παράδειγμα το Metroid που είπα πριν ή ακόμα και το Dark Souls των οποίων τo στυλ και το gameplay είναι ακριβώς το αντίθετο από αυτό που πρεσβεύει το LOU. Ουσιαστικά, αυτό που με έκανε να γράψω το προηγούμενο post ήταν το ότι οκ, ο Bill με τον τρόπο του είπε ότι δεν το γουστάρει με τίποτα και η απάντηση που πήρε ήταν ότι "αυτό είναι η εξέλιξη", αν θελει το δέχεται, αν δεν θέλει όχι, ή ότι έχει μείνει πίσω κλπ, έτσι το πήρα εγώ τουλάχιστον και απάντησα σαν να μου το λέγανε εμένα.
Και για μένα το να παίξω Rome Total War πχ δε μου λέει απολύτως τίποτα και μου είναι αδιάφορο αλλά επειδή το είδος αυτό δε με εκφράζει θα πω πως δε το θεωρώ εξέλιξη; Τα πράγματα δε μπορούμε να κοιτάζουμε ξεχωριστά. Όλα λειτουργούν μέσα σε ένα γενικότερο σύνολο. Όλα συντελούν σε αυτό που λέμε εξέλιξη. Απλά κάποια κομμάτια αυτής της πορείας δε μας αφορούν αλλά μόλα ταύτα αποτελούν εξέλιξη φίλε μου. Άλλο στόχο πχ έχει ο κινηματογράφος του Bergman, άλλο του Spielberg. Και οι δυο σημαντικοί, και οι δυο εξέλιξαν το είδος και είμαι σίγουρος πως σε κάποιους ο Bergman δε λέει τίποτα. Αυτό μας καταλήγει σε κάποια συμπεράσματα; Σίγουρα όχι...(ή μπορεί και να αλλά αυτό είναι άλλο θέμα). Αλλού στοχεύει το καταπληκτικό Dark Souls και αλλού το Portal. Γιατί λοιπόν ότι δε μας αφορά για τους δικούς μας λόγους απαραίτητα δεν αποτελεί και εξέλιξη; Sorry αλλά έτσι εκλαμβάνω το post σου. Ότι δηλαδή επειδή εσένα δε σου αρέσει το συγκεκριμένο είδος είναι σαν να μη μπορείς να εκτιμήσεις και τις αρετές του και να βλέπεις μόνο τα αρνητικά.




Imgema είπε:
Και όχι δεν το έχω παίξει το παιχνίδι είναι η αλήθεια. Εχω παίξει το Demo (που δεν μου άρεσε) και έχω δει να παίζει ένας φίλος μου το κανονικό. Και από όσα έχω δει, με τίποτα δεν θα καθόμουν να το παίξω εγώ, δεν έχει νόημα για μένα (εκτός ίσως σαν benchmark για γραφικά), ζητάω κάτι τελείως διαφορετικό από τα games και αν στην τελική με ενδιαφέρει να δω τι γίνεται στο story, βάζω ένα longplay στο Youtube και το βλέπω σαν ταινία.

Καλά αν θεωρείς πως είναι το ίδιο το να δεις την πορεία του παιχνιδιού από το YouTube από το να τη βιώσεις και πως έτσι έχει τον ίδιο αντίκτυπο πάω πάσο... :)


Ας πάω και γω να δω ένα speedrun στο Braid να στανιάρω.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Fred Madison είπε:
Sorry αλλά έτσι εκλαμβάνω το post σου. Ότι δηλαδή επειδή εσένα δε σου αρέσει το συγκεκριμένο είδος είναι σαν να μη μπορείς να εκτιμήσεις και τις αρετές του και να βλέπεις μόνο τα αρνητικά.
Εγώ έχω συνηθίσει όταν λέω την λέξη εξέλιξη να εννοώ μία αλλαγή προς το καλύτερο, πάντα. Αυτό όμως, για μένα αλλά και για άλλους, είναι μία αλλαγή προς το χειρότερο για τα games. Τι να κάνω, ντε και καλά να το δεχτώ? Αφού δεν μου αρέσει το στυλ. Οπότε το να λέει κάποιος "έτσι είναι η εξέλιξη, εσύ έχεις μείνει πίσω" δεν μου λέει κάτι αφού στην τελική δεν είναι απόλυτο αν είναι εξέλιξη προς το καλύτερο ή προς το χειρότερο. Οπότε για να είμαι πιο σωστός θα διορθώσω αυτό που έγραψα στο προηγούμενο post μου και θα πω απλά ότι, ναι, συμφωνώ, το TLOU είναι εξέλιξη των games αλλά προς το χειρότερο, για αυτούς που δεν τους αρέσει το είδος τουλάχιστον.

Fred Madison είπε:
Καλά αν θεωρείς πως είναι το ίδιο το να δεις την πορεία του παιχνιδιού από το YouTube από το να τη βιώσεις και πως έτσι έχει τον ίδιο αντίκτυπο πάω πάσο...
tinysmile_grin_t.png

Ας πάω και γω να δω ένα speedrun στο Braid να στανιάρω.
Μα εμένα δεν μου αρέσει το game. Βαριέμαι να το παίξω. Δεν μου λέει τίποτα, ούτε έχει κάποιο αντίκτυπο επάνω μου. Ουτε με κάνει να νιώσω συναισθήματα, ούτε να κλάψω ούτε να νοιαστώ για τους χαρακτήρες ούτε τίποτα. Οπότε είτε το παίξω είτε απλά το δω, για μένα το ίδιο είναι. Δεν είπα ότι είναι το ίδιο και για σένα που σου λέει κάτι και σου κάνει κλικ. Εγώ για μένα μίλησα.

DINO είπε:
Εγώ θα ονόμαζα μη-gamers ή casuals, αυτούς που παίζουν μόνο Pro και κανένα Singstar και σίγουρα όχι TLOU...
Εγώ (τονίζω το εγώ) δεν ξέρω ποιος είναι casual gamer και ποιος όχι αφού δεν ξέρω αν κάποιος μετά το singstar τερματίζει και το Dark Souls στο ++game. Αν παίζει μόνο τέτοια, οκ πες τον casual. Ομως εγώ δεν έχω άποψη για αυτό. Εχω όμως άποψη για το ποιο game είναι "casual" και ποιο όχι. Κυρίως εννοώ τα games που είναι πολύ κατανοητά, και εύκολα στο να τα τερματίσεις καθώς και αυτά που δεν τα παίζεις για λόγους πρόκλησης αλλά γιατί απλά θες να δεις το επόμενο cut-scene ή τον τερματισμό. Το TLOU θα το έβαζα σε αυτήν την λίστα. Εγώ, έτσι? Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα διαφωνίας μας, ούτε θεωρώ τα casual games γενικότερα κάτι κακό ντε και καλά. Κι εγώ παίζω Guitar Hero/Rock Band και μάλιστα φανατικά (προσπαθώ να τα αποκτήσω όλα!).
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Imgema είπε:
Εγώ έχω συνηθίσει όταν λέω την λέξη εξέλιξη να εννοώ μία αλλαγή προς το καλύτερο, πάντα. Αυτό όμως, για μένα αλλά και για άλλους, είναι μία αλλαγή προς το χειρότερο για τα games. Τι να κάνω, ντε και καλά να το δεχτώ? Αφού δεν μου αρέσει το στυλ. Οπότε το να λέει κάποιος "έτσι είναι η εξέλιξη, εσύ έχεις μείνει πίσω" δεν μου λέει κάτι αφού στην τελική δεν δεν είναι απόλυτο αν είναι εξέλιξη προς το καλύτερο ή προς το χειρότερο. Οπότε για να είμαι πιο σωστός θα διορθώσω αυτό που έγραψα στο προηγούμενο post μου και θα πω απλά ότι, ναι, συμφωνώ, το TLOU είναι εξέλιξη των games αλλά προς το χειρότερο. Για αυτούς που δεν τους αρέσει το είδος.
Δεν σε πιέζει κανείς να δεχτείς κάτι. Έτσι έχουν τα πράγματα σε παγκόσμια κλίμακα , δεν μπορείς να το αρνηθείς αυτό όταν όλοι οι gamers, όλος ο ειδικός τύπος το αναφέρει σαν το σύγχρονο κόσμημα του gaming. Θες τα γραφικά, θες το art direction, η σκηνοθεσία, το σενάριο, οι χαρακτήρες... Mην βλέπουμε παντού συνομωσίες και μάρκετινγκ. Εξάλλου ακούγεσαι υπερβολικός όταν το αναφέρεις σαν καθαρόαιμο cinematic τίτλο. Τόση δράση έχει, stealth, crafting, melee, shooting, multiplayer, τι άλλο δηλαδή έπρεπε να έχει, καρτ και μανιτάρια ; Πραγματικά αναρωτιέμαι...

Έπειτα, πες μας τι θεωρείς εσύ εξέλιξη του gaming σήμερα, ποιο ειναι το δείγμα της αποσταλλαγμένης δημιουργίας και εμπειρίας τόσων ετών στο video game development ; Δεν απευθήνθηκα με πονηριά απένταντι στον Bill όταν απάντησα ότι αυτή είναι η εξέλιξη. Έτσι είναι συνολικά, τι να κάνουμε τώρα. Είναι πιο λογικό το να κράξεις ένα παιχνίδι που εργάστηκαν με τόσο κόπο τόσοι άνθρωποι, το οποίο εκτιμάται παγκοσμίως, έχει πάρει και έχει σηκώσει ότι βραβείο υπάρχει, μόνο και μόνο για να το αποκαλέσεις σαχλομπούρδα και σινεμοπαίχνιδο ; Βέβαια αν σου φαίνεται έτσι, καλά κάνεις και το λές απο την άλλη, αλλα θα περιμένεις και τον αντίκτυπο που θα έχει η δημοσιοποίηση μιας τέτοιας άποψης.

Εκεί έχει φτάσει το gaming, και εκεί βρίσκεται η εξέλιξη. Σε τίτλους όπως το Last Of Us, το L.A Noire, Assassins Creed IV, το Bioshock Infinite κλπ. Και εμένα μου λείπουν τα mechanics του System Shock 2, είναι άλλο είδος παιχνιδιού όμως, και εξέλιξη σημαίνει και αρμονία με την εποχή που βρίσκεσαι, εκτός απο την πολυπλοκότητα. Εγώ θεωρώ εξέλιξη και το εντελώς cinematic Βeyond Two Souls, αλλα αναγνωρίζω ότι είναι προσωπική άποψη που δεν θα δεχτεί κάποιος εύκολα, και οτι θα ακούσω διάφορα μόλις το εκφράσω. Όλοι έχουμε απόψεις, υπάρχει όμως και αυτό που λέμε common sense ή συλλογική συνείδηση των gamers, με την οποία άλλες φορες βρισκόμαστε σε αρμονία, και άλλες, όχι !
 
Other_Reality είπε:
Δεν απευθήνθηκα με πονηριά απένταντι στον Bill όταν απάντησα ότι αυτή είναι η εξέλιξη. Έτσι είναι συνολικά, τι να κάνουμε τώρα.
Ναι αλλά δεν μου φαίνεται να έχει κάποια σημασία αυτό το επιχείρημα. Ο Bill είπε ότι δεν το γουστάρει το παιχνίδι (με τον τρόπο του, οκ) κι εσύ του απάντησες αυτό. Μα όμως δεν προσφέρει τίποτα αυτή η απάντηση. Ειναι σαν να λέμε ότι έτσι πρέπει να είναι τα πράγματα αφού οδεύουν εκεί άρα έτσι είναι το σωστό όποτε όποιος δεν το ακολουθεί είναι οπισθοδρομικός ή κάτι τέτοιο. Δεν βλέπω να βγάζει κάτι άλλο αυτό το επιχείρημα. Θα σου δώσω ένα άλλο παράδειγμα. Παλιότερα τα 12χρονα κοριτσάκια στο σχολείο ήταν ποιο σεμνά. Τώρα προκαλούν λες και είναι σε κανένα μπαρ για να βρουν γκόμενο. Αντε πες τώρα εσύ (που έχεις γιόκα ας πούμε και έτσι έχει πολλές εμπειρίες το παιδί) σε έναν πατέρα που έχει ξενερώσει με την κόρη του ότι έτσι είναι η εξέλιξη των έφηβων κοριτσιών και έτσι πρέπει να είναι αφού εκεί οδεύουν όλα τα κορίτσια στην εποχή μας κλπ :p

Οκ, ξέφυγα, ελπίζω όμως να κατάλαβες τι θέλω να πω. :p

Other_Reality είπε:
Είναι πιο λογικό το να κράξεις ένα παιχνίδι που εργάστηκαν με τόσο κόπο τόσοι άνθρωποι, το οποίο εκτιμάται παγκοσμίως, έχει πάρει και έχει σηκώσει ότι βραβείο υπάρχει, μόνο και μόνο για να το αποκαλέσεις σαχλομπούρδα και σινεμοπαίχνιδο ; Βέβαια αν σου φαίνεται έτσι, καλά κάνεις και το λές απο την άλλη, αλλα θα περιμένεις και τον αντίκτυπο που θα έχει η δημοσιοποίηση μιας τέτοιας άποψης.
Δεν είπα ότι είναι σαχλομπούρδα. Μάλιστα το προτείνω σε πολύ κόσμο που έχει PS3 το παιχνίδι. Είπα ότι δεν αρέσει σε μένα και δεν το θεωρώ, έστω, θετική εξέλιξη. Απλώς απάντησα συγκεκριμένα στο θέμα της εξέλιξης.

Other_Reality είπε:
Εξάλλου ακούγεσαι υπερβολικός όταν το αναφέρεις σαν καθαρόαιμο cinematic τίτλο. Τόση δράση έχει, stealth, crafting, melee, shooting, multiplayer, τι άλλο δηλαδή έπρεπε να έχει, καρτ και μανιτάρια ; Πραγματικά αναρωτιέμαι...
Τα καρτ και τα μανιτάρια που κολλάνε? Please slow down με τις σπόντες :p
Ναι, όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που λες υπάρχουν αλλά δεν προσφέρουν τίποτα νέο ούτε είναι τόσο καλά εκτελεσμένα σε σχέση με δεκάδες άλλα games. Εκει που τα δίνει όλα και ξεπερνάει τον ανταγωνισμό είναι στο story στους χαρακτήρες, τη σκηνοθεσία κλπ. Δηλαδή το game είναι γνωστό και αγαπητό για το cinematic μέρος του και όχι για το stealth του ή το crafting του. Ουτε καν για τον συνδυασμό όλων αυτών. Α και για τα γραφικά του ασφαλώς.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Imgema είπε:
Τα καρτ και τα μανιτάρια που κολλάνε? Please slow down με τις σπόντες :p
lol, δεν ήταν σπόντα, ειλικρινά αυτά μου ήρθαν στο μυαλό :p

Α, και έχω κόρη, οπότε εκεί θα φροντίσω να μην ακολουθήσω τις εξελίξεις ! Stone age και βάλε....
 
Πίσω
Μπλουζα