The Legend of Zelda: Skyward Sword - 4 και σημερα

Εγώ που το πήρα Παρασκευή απόγευμα και πάνω που πάω να παίξω, βρίσκω τη γυναίκα μου με δύο εισητήρια έκπληψη για ΣαββατοΚύριακο εκτός Αθήνας. Καλή η έκπληξη αλλά θα προτιμούσα άλλο Σαββατοκύριακο.

Ακόμα δεν το έχω παίξει. Απόλαυσα όμως το orchestra music cd.
 
divined είπε:
Εγώ που το πήρα Παρασκευή απόγευμα και πάνω που πάω να παίξω, βρίσκω τη γυναίκα μου με δύο εισητήρια έκπληψη για ΣαββατοΚύριακο εκτός Αθήνας. Καλή η έκπληξη αλλά θα προτιμούσα άλλο Σαββατοκύριακο.
Ακόμα δεν το έχω παίξει. Απόλαυσα όμως το orchestra music cd.
καλο ειναι και αυτο χρονος για gaming θα υπαρχει.... ;)


Οσο για το cd απλα τελειο ειδικα το 8 track νομιζω EPIC!!
 
Ανεβάζω ένα αρθράκι που είχα γράψει σχετικά με την ιστορία του Legend of Zelda, λίγο προτού την κυκλοφορία του Skyward Sword. Το είχα ανεβάσει στο nintendo.gr, τότε αλλά δεν ξέρω πόσοι το είδαν εκεί.

Για όποιον ενδιαφέρεται λοιπόν.

Λίγη αναμονή έμεινε ακόμα, μέχρι την κυκλοφορία του νέου Legend of Zelda Skyward Sword, της πρώτης νέας περιπέτειας του πολυαγαπημένου Link μετά απο 5 χρόνια αναμονής. Κυκλοφόρησαν βέβαια εμβόλιμα διάφορες εκδόσεις για τις φορητές κονσόλες της Ninty, αλλά σε οικιακή κονσόλα μείναμε να παίζουμε ξανά και ξανά το Twilight Princess και τις παλιότερες περιπέτειες του Link και της Zelda.

Οι προσδοκίες μεγάλες, ο χάρτης του παιχνιδιού αναμένεται τεράστιος και πολύ μεγαλύτερος απο αυτόν του Twilight Princess. Το σημείο που ήθελα να σταθώ είναι η ιστορία πίσω απο την περιπέτεια. Πάντα, τα Legend of Zelda παιζόντουσαν και για την πλοκή τους. Ήθελες να μάθεις κάτι παραπάνω για τον τόπο και τους κατοίκους κάθε περιοχής. Για αυτό το λόγο τρέχουμε ξανά ξανά σε κάθε χαρακτήρα και πατάμε μανιασμένα το κουμπί Α, για να μας πει κάτι νέο ή διαβάζουμε όλες τις επιγραφές που βρίσκουμε στα διάφορα σημεία του παιχνιδιού.

Οι πρώτες εκδόσεις του Legend of Zelda στο NES και κατόπιν στο SNES δεν είχαν να προσφέρουν κάτι τρομερό όσον αφορά την ιστορία. Η ιστορία περιγραφόταν στην αρχή του παιχνιδιού και συνήθως αφορούσε την συλλογή των κομματιών κάποιου Trifoce (Power, Wisdom κ.λ.π.) με το οποίο ο ήρωας θα δυνάμωνε αρκετά ώστε στο τέλος να έχει τη δυνατότητα να σταθεί ισάξια, απέναντι στην προσωποποίηση του απόλυτου κακού, τον Ganondorf. Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού συναντούσαμε διάφορους χαρακτήρες, αλλά ποτέ δεν νιώθαμε ότι έχουν κάποια ιδιαίτερη προσωπικότητα.

Στο Ocarina of Time, αυτό άλλαξε. Ξαφνικά οι χαρακτήρες αποκτούν μεγαλύτερο βάθος και συνδέονται περισσότερο με τον ήρωα και την εξέλιξη της πλοκής. Αποκτούμε ενδιαφέρον να επιστρέφουμε σε αυτούς αφού ολοκληρώσουμε κάποιους στόχους για να δούμε τι παραπάνω έχουν να μας πούνε. Στο Majora`s Mask η Nintendo συνεχίζει και βελτιώνει την παραπάνω φόρμουλα. Οι χαρακτήρες θυμούνται μέσα στον κύκλο των 3 ημερών τι έχει συμβεί, και ανάλογα με τις δικές μας ενέργειες πράτουν διαφορετικα. Ειδικά το ζευγάρι των ερωτευμένων και ο τρόπος με τον οποίο σμίγουν, ήταν απο τις καλύτερες αφηγηματικές στιγμές του παιχνιδιού.

Το Wind Waker, τοποθετείται σε ένα άλλο πλαίσιο. Πλέον έχουμε μία τεράστια νησιωτική έκταση να εξερευνήσουμε. Ο χάρτης έχει τεχνητώς μεγαλώσει χάρη στην ύπαρξη του οκεανού, που χωρίζει τα διάφορα νησιά. Οι χαρακτήρες και εδώ έχουν να μας πούνε κάτι για την ιστορία του παιχνιδιού αλλά και πάλι δεν σου δίνετε η εντύπωση ότι είναι ολοκληρωμένες προσωπικότητες. Για πρώτη φορά βέβαια ερχόμαστε σε επαφή με πληθυσμούς πέρα απο την Hyrule και συγκεκριμένα με τους ναυτικούς πληθυσμούς της βυθισμένης Hyrule.

Το Twilight Princess είναι η αποθέωση της αφηγηματικής, όσον αφορά τη σειρά. Νιώθεις ότι οι NPC χαρακτήρες συνδέονται με τον Link, τον νοιάζονται οι φίλοι και τον μισούν οι εχθροί. Τα NPC έχουν προσωπικότητα και σε συνδυασμό με το καταπληκτικό facial animation, νιώθεις ότι είναι μέρος του κόσμου και όχι ότι απλώς του τοποθέτησαν εκεί.

Πρωτού ξεκινήσει η περιπέτεια έχουμε μάθει πολλά για τον τρόπο ζωής του Link στο χώριο, το ότι τον θαυμάζουν τα μικρά εκεί και ειδικά η Ilia. Οπότε νιώθουμε τον πόνο και την οδύνη του ήρωα μόλις γίνει η επίθεση στο χωριό και χαθούνε όλα. Η Ilia είναι τόσο προστατευτική προς την Epona που μαλώνει τον Link όταν την πιέζει. Μετά όμως η Ilia γίνεται τόσο αδύναμη και χαμένη, λόγω της απώλειας της μνήμης της. Τα πραγματικά αρχικά κίνητρα της Midna, ώστε να βοηθήσει τον Link, ξεδιπλώνονται σταδιακά και τα μαθαίνουμε μόνό στο τέλος.

Οι περισσότεροι NPC της Castle Town, έχουν κάτι να πουν σχετικά με την ιστορία. Η Telma είναι όλο δυναμικότητα και περηφάνια για τον Link. Η ομάδα που έχει οργανώσει για την ανατροπή του κακού, θα σου πούνε ενδιαφέροντα πράγματα για αρχαίους Hylians και τους people of the sky. Μάλιστα στο Sky Temple, ίσως βλέπουμε για πρώτη φορά την τεχνολογία αυτού του πληθυσμού.

Συνέχεια

Ο Zant είναι θεοπάλαβος και το δείχνει σε κάθε του έκφανση. Απο τον τρόπο σκέψης του, την εκδικητική μανία του μέχρι και τον τρελό χορό του καθώς σου επιτίθεται. Και όλα αυτά για να καταλήξει στο ότι ελέγχεται και καθοδηγείται στην πραγματικότητα, απο τον αιώνιο εχθρό, τον Ganondorf.

Ο Ganondorf και εδώ φαίνεται να έχει περισσότερη προσωπικότητα. Ξεχυλίζει απο μοχθηρότητα, για όσους τον παγίδευσαν και είναι έτοιμος να εξοντώσει όποιον του αντιταχθεί. Ένας πραγματικά άξιος αντίπαλος για το τέλος του παιχνιδιού.

Προχωρώντας τώρα στο Skyward Sword και απο όσα είχα διαβάσει (σταμάτησα να διαβάζω πολλά, προς αποφυγήν δυσάρεστων spoilers) αναμένεται όπως είπα τεράστιο. Με το TP ασχολήθηκα περίπου 100 ώρες, παίζοντας το πολύ αργά. Αν κρίνω απο όσα λέει η Nintendo, το επόμενο παιχνίδι προσφέρει άνετα πάνω απο 100 ώρες διασκέδασης αν δεν το παίξετε βιαστικά και μόνο για τους τίτλους τέλους.

Περιμένω, πραγματικά ζωντανούς χαρακτήρες με απαράμμιλο βάθος (πάντα στα πλαίσια ενος παιχνιδιού) στον χαρακτήρα τους. Θα εξερευνήσουμε επιτέλους τους ουρανούς πάνω απο την Hyrule και θα μάθουμε διάφορα για τους people of the sky (τους είχαμε πρωτοδεί στο Minish cap, αν δεν κάνω λάθος). Φαίνεται ότι θα μάθουμε και διάφορα για τους αρχαίους Hylians και την σχέση τους με τους θεούς που δημιούργησαν την Hyrule. Μάλιστα, εάν συχνάζατε συχνά στο bar της Telma, στο TP ήδη θα μάθατε διάφορα απο τον αρχαιολόγο της ομάδας που έχει στήσει.

Γενικά, το παιχνίδι θα προχωρήσει τη σειρά σε νέα αφηγηματικά μονοπάτια και ελπίζω να απαντήσει σε διάφορα ερωτήματα και κενά που έχουν αφήσει τα προηγούμενα παιχνίδια. Η 18 Νοεβρίου δεν είναι μακριά. Λίγη υπομονή και θα μάθουμε.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
*Εξαιρετικο το αρθρο σου φιλε Divined καλα εκανες και το εβαλες και δω.Εχοντας τερματισει οτι υπαρχει απο zelda σε ολες της κονσολες της nintendo πανω απο 3 φορες το καθενα σε ολα ωσα λες απλα να πω οτι η ιστορια στο ocarina of time προσωπικα με αρεσε περισσοτερο απο του twilight princess ηταν και το πρωτο 3D zelda οποτε συνεβαλαν ολα για να κανει την επυτηχια που εκανε.Το twilight princess το απολαυσα περισσοτερο στην game cube εκδοση με το κλασικο gamepad παρα στο wii.Το wind waker πραγματικα το λατρευω και χιλιες φορες να το παιξω.Στο τωρινο skyward sword ολα ειναι τελεια εκτος απο το συστημα που πετας τα αντικειμενα πετρες κτλ με την σπαει και με εκνευριζει ωσο δε φανταζεσαι και επειδη λογο δουλειας αργησα να το παιξω πριν λιγες μερες το αρχισα και σχεδον στον τερματισμο ειμαι.Με φανηκε αρκετα ευκολο παιχνιδι(δεν ξερω μπορει να ειμαι και ιδιοτροπως :p ).Το link to the past ειναι κλασικο και αγαπημενο με εποσης υπεροχη ιστορια που και αυτο σαν παιχνισι σε νεοτερη κονσολα με καλητερα γραφικα εκανε τεραστια επυτηχια και φυσικα και σαυτο βλεπουμε το Triforce σημα κατατεθεν της σειρας.Ωσο για τα δυο πρωτα εχω να πω οτι για μενα το zelda II the adventure of link ειναι η υπερτατη προκληση το πιο δυσκολο παιχνιδι του nes και απο τα δυσκολοτερα που υπαρχουν.Φυσικα μικαω για την nes εκδοση και οχι για την virtual console.εξαιρετικο παιχνιδι που δεν ειχε την καταξιωση που του αρμοζει.Αν θες δες στο nes section του forum ενα review που εγραψα πριν λιγες μερες.
 
Zelda Skyward,gameboy release!


Screenshots στο λινκ!


 




ZeldaSS-GB01.jpg



ZeldaSS-GB02.jpg


http://www.sansemploi.com/bonus/the-legend-of-zelda-skyward-sword-sur-gameboy
 
ωραιο φαινεται μακαρι να ηταν αληθεια....
 
Καλη μαγκια.Σαν μεγαλος φαν του links awakening στο κλασικο Game boy θα το γουσταρα τρελα.
 
Πίσω
Μπλουζα