Metalcandyman
Billy Mitchell εκ Σερρών
- Joined
- 23 Απρ 2011
- Μηνύματα
- 9.414
- Αντιδράσεις
- 6.270
The Legend Of Zelda: The Minish Cap
Προβολή συνημμένου 76749
Οταν ανακοινωθηκε οτι η capcom θα αναλαβει να φτιαξει παιχνιδι Zelda οι παντες ειχαν της επιφυλαξεις τους για το αν μπορεσει να τα καταφερει επειδη η σημα κατατεθεν στα παιχνιδια Zelda ειναι η NINTENDO και μονο αυτη.Τελικα οταν κυκλοφορησαν τα Zelda oracle of seasons και oracle of ages εφυγαν οι επιφυλαξεις γιατι και τα δυο παιχνιδια ηταν εξαιρετικα.Οταν ανακοινωθηκε το The Legend Of Zelda: The Minish Cap υπηρχαν ελαχιστες επιφυλαξεις γιατι ολοι ηταν σιγουροι οτι θα τα καταφερνε μια χαρα και τελικα δεν επεσε κανεις εξω γιατι η capcom τα καταφερε εξαιρετικα και σιγουρα μπορει να τολμησει να μπει διπλα στα επικα αριστουργηματα του Shigeru Miyamoto.
Προβολή συνημμένου 76750
Σε γενικες γραμμες το minish cap ακολουθει την βασικη δομη των παιχνιδιων Zelda.Μια δοσμη τοσο δυνατη και συμπαγης που δινει την εντυπωση οτι ενα παιχνιδι που βασιζεται σαυτην μπορει να δημιουργηθει απο μονο του.Με λιγα λογια συλεγουμε αντικειμενα,αντιμετωπιζουμετερατα,εξερευναμε το Hyrule,λυνουμε puzzles για να αποκτησουμε προσβαση στα Dungeons αλλα και φυσικα μεσα στα Dungeons και γενικα αντιμετωπιζουμε καθε ειδους κινδυνους με τελικο σκοπο την επιτυχη αντιμετωπιση του εκαστοτε Boss.Φυσικα η δομη αυτη δεν ειναι μια απο τα ιδια αλλα περιεχει μεγαλη εμπνευση και φρεσκαδα που θα συνανταμε σε ολο το παιχνιδι.Το gameplay του Minish cap βασιζεται στο καπελο που μιλαει και αν σταθουμε σε καποια portals μπορουμε να συρικνωθουμε και ολο αυτο παιζει πολυ σηματικο ρολο σε πολλους γριφους που θα λυσουμε.Απο την στιγμη που θα συρικνωθουμε την πρωτη φορα θα δουμε το Hyrule με διαφορετικο ματι απο οτι το βλεπουμε οταν εχουμε το κανονικο μεγεθος και δεν αποτελει αυτο απλα ενα διακοσμητικο στοιχειο στο backround.
Σε καθε σημειο θα μπορουσε να κατοικει ενα μικρο picori.Τα Picori ειναι μια φυλη τοσοδουλικων πλασματων που ειναι η μοναδικη ελπιδα για την σωτηρια της πριγκιπησας Zelda.H zelda εχει πετρωθει απο τον σατανικο μαγο Vaati ο οποιος ταυτοχρονα κατεστρεψε το μοναδικο οπλο που μπορει να τον νικησει και ειναι το ''Picori Blade''.H αποστολη μας λοιπον ειναι να βρουμε τα κομματια του σπασμενου picori blade ετσι ωστε τα μικρα picori να μπορεσουν να το ξαναφτιαξουν και να σωσουμε την Zelda αλλα και το Hyrule.Για να πετυχουμε κατι τετοιο θα πρεπει να βγαλουμε 6 Dungeons οπου θα βρουμε τα ''elements'' που ειναι απαραιτητα για να ξαναφτιαχτει το σπαθι.Η λογικη των Dungeons δεν εχει αλαξει και θα πρεπει να λυσουμε γριφους να βρουμε τα κλειδια να ανοιξουμε πορτες κλπ.Εκτος ομως απο ολα αυτα που θεωρουνται κλασικα υπαρχουν και πολλα νεα πραγματα που αλαζουν το gameplay οπως ενα σωρο ευφανταστα αντικειμενα που υπαρχουν στο inventory μας και δινει μια νεα διασταση στην επιλυση των γριφων του παιχνιδιου.Αυτο ειναι κατι που θα το καταλαβει καποιος απο το πρωτο κιολας αντικειμενο που θα βρουμε το Gust Jar που παιζει τον ρολο ηλεκτρικης σκουπας αλλα και μεσω προοθησης οταν βρισκομαστε πανω σε καποιο φυλο και ταξιδευουμε.Επισης στα Dungeons υπαρχουν ενα σωρο νεες ιδεες οπως για παραδειγμα το περιστρεφομενο βαρελι με τις τρεις πορτες οπου για να αποκτησουμε προσβαση σε αυτην που θελουμε θα πρεπει να τρεχουμε μεσα οπως τρεχει ενα χαμστερ στον σε περιστρεφομενο τροχο.Απο το πρωτο Dungeons μεχρι το τελευταιο θα δουμε ενα σωρο νεες και φρεσκιες ιδεες.
Προβολή συνημμένου 76751
Σε περιπτωση που θεωρησει καποιος μικρο το παιχνιδι κατι που ισχυει αν το συγκρινουμε με επικα zelda οπως το ocarina of time,majora's mask κλπ στην ουσια δεν ισχυει και πολυ γιατι μπορει να μην ειναι τεραστιο αλλα εχει παρα πολλα πραγματα που μπορουμε να κανουμε.Περα απο το βασικο παιχνιδι,τα Dungeons,τους γριφους,την ιστορια κλπ υπαρχουν και τα side quests που ειναι τοσο ενδιαφεροντα που μεγαλωνουν παρα πολυ την διαρκεια του παιχνιδιου.Βασικο στοιχειο γυρω απο τα side quests ειναι να βρουμε τα Kinstones.Θα βρισκουμε παντα το ενα μισο απο ενα Kinstone και θα προσπαθησουμε να το συνδεσουμε με το αλλο του μισο που θα βρισκεται στην κατοχη καποιου αλλου χαρακτηρα.Με αυτον τον τροπο καθε χαρακτηρας που συνανταμε αποκτα ιδιαιτερη σημασια αφου μπορει να αποτελεσει μεσω ολοκληρωσεις ενος side quest.Φυσικα η ενωση των Kinstones ειναι ποαντα ενδιαφερουσα γιατι οταν γιννει αυτη σε καποιο αλλο σημειο του χαρτη θα ανοιξη καποια μυστικη εισοδος,θα εμφανιστει καποιο σεντουκι αλλα και διαφορα αλλα με αποτελεσμα να βρισκομαστε παντα στην τσιτα.
Προβολή συνημμένου 76752
Στον τεχνικο τομεα το παιχνιδι χρησιμοποιη εναν συνδιασμο των γραφικων του Alink to the past και του Wind Waker και μια μεγαλη ποικηλια απο διαφορα αλλα εφε.Τα παντα ειναι ειναι πολυ ομορφα σχεδιασμενα και γεματα χρωμα ενω ειδικα οταν συρικνωνομαστε τα backrounds εχουν μια cartoon αισθηση με ομορφα σχεδιαμενα αντικειμενα και η κλιμακα αποδιδεται απολυτων επιτυχημενα. Γενικα τα γραφικα ειναι απο τα καλητερα που εχουμε δει στο GBA σε ολα τα επιπεδα.Το ιδιο συμβαινει και με τον ηχο ο οποιος ειναι αψογος απο καθε αποψη και θα ακουσουμε πολλους ηχους και μελωδιες απο το Wind waker και το ocarina of time αλλα και καινουργια γενικα ακουσματα.
Με το minish cap επιβεβεωνεται με τον καλητερο τροπο οτι οντως η capcom ανεβαινει επιπεδο και μπορει να δωσει την μαγεια σε ενα παιχνιδι Zelda που μονο η NINTENDO μπορει να καταφερει.Ειδικα αν εχει καποιος game boy player και παιξει το παιχνιδιστην τηλεοραση του θα παθει πλακα με την εμπειρια και το ποσο τελειο φαινεται το minish cap.H μαγεια της σειρας Zelda συνεχιζεται και ειναι εδω και οποιος δεν το εχει παιξει και τερματισει εχει χασει ενα απο τα καλητερα παιχνιδια της ζωης του.
Προβολή συνημμένου 76749
Οταν ανακοινωθηκε οτι η capcom θα αναλαβει να φτιαξει παιχνιδι Zelda οι παντες ειχαν της επιφυλαξεις τους για το αν μπορεσει να τα καταφερει επειδη η σημα κατατεθεν στα παιχνιδια Zelda ειναι η NINTENDO και μονο αυτη.Τελικα οταν κυκλοφορησαν τα Zelda oracle of seasons και oracle of ages εφυγαν οι επιφυλαξεις γιατι και τα δυο παιχνιδια ηταν εξαιρετικα.Οταν ανακοινωθηκε το The Legend Of Zelda: The Minish Cap υπηρχαν ελαχιστες επιφυλαξεις γιατι ολοι ηταν σιγουροι οτι θα τα καταφερνε μια χαρα και τελικα δεν επεσε κανεις εξω γιατι η capcom τα καταφερε εξαιρετικα και σιγουρα μπορει να τολμησει να μπει διπλα στα επικα αριστουργηματα του Shigeru Miyamoto.
Προβολή συνημμένου 76750
Σε γενικες γραμμες το minish cap ακολουθει την βασικη δομη των παιχνιδιων Zelda.Μια δοσμη τοσο δυνατη και συμπαγης που δινει την εντυπωση οτι ενα παιχνιδι που βασιζεται σαυτην μπορει να δημιουργηθει απο μονο του.Με λιγα λογια συλεγουμε αντικειμενα,αντιμετωπιζουμετερατα,εξερευναμε το Hyrule,λυνουμε puzzles για να αποκτησουμε προσβαση στα Dungeons αλλα και φυσικα μεσα στα Dungeons και γενικα αντιμετωπιζουμε καθε ειδους κινδυνους με τελικο σκοπο την επιτυχη αντιμετωπιση του εκαστοτε Boss.Φυσικα η δομη αυτη δεν ειναι μια απο τα ιδια αλλα περιεχει μεγαλη εμπνευση και φρεσκαδα που θα συνανταμε σε ολο το παιχνιδι.Το gameplay του Minish cap βασιζεται στο καπελο που μιλαει και αν σταθουμε σε καποια portals μπορουμε να συρικνωθουμε και ολο αυτο παιζει πολυ σηματικο ρολο σε πολλους γριφους που θα λυσουμε.Απο την στιγμη που θα συρικνωθουμε την πρωτη φορα θα δουμε το Hyrule με διαφορετικο ματι απο οτι το βλεπουμε οταν εχουμε το κανονικο μεγεθος και δεν αποτελει αυτο απλα ενα διακοσμητικο στοιχειο στο backround.
Σε καθε σημειο θα μπορουσε να κατοικει ενα μικρο picori.Τα Picori ειναι μια φυλη τοσοδουλικων πλασματων που ειναι η μοναδικη ελπιδα για την σωτηρια της πριγκιπησας Zelda.H zelda εχει πετρωθει απο τον σατανικο μαγο Vaati ο οποιος ταυτοχρονα κατεστρεψε το μοναδικο οπλο που μπορει να τον νικησει και ειναι το ''Picori Blade''.H αποστολη μας λοιπον ειναι να βρουμε τα κομματια του σπασμενου picori blade ετσι ωστε τα μικρα picori να μπορεσουν να το ξαναφτιαξουν και να σωσουμε την Zelda αλλα και το Hyrule.Για να πετυχουμε κατι τετοιο θα πρεπει να βγαλουμε 6 Dungeons οπου θα βρουμε τα ''elements'' που ειναι απαραιτητα για να ξαναφτιαχτει το σπαθι.Η λογικη των Dungeons δεν εχει αλαξει και θα πρεπει να λυσουμε γριφους να βρουμε τα κλειδια να ανοιξουμε πορτες κλπ.Εκτος ομως απο ολα αυτα που θεωρουνται κλασικα υπαρχουν και πολλα νεα πραγματα που αλαζουν το gameplay οπως ενα σωρο ευφανταστα αντικειμενα που υπαρχουν στο inventory μας και δινει μια νεα διασταση στην επιλυση των γριφων του παιχνιδιου.Αυτο ειναι κατι που θα το καταλαβει καποιος απο το πρωτο κιολας αντικειμενο που θα βρουμε το Gust Jar που παιζει τον ρολο ηλεκτρικης σκουπας αλλα και μεσω προοθησης οταν βρισκομαστε πανω σε καποιο φυλο και ταξιδευουμε.Επισης στα Dungeons υπαρχουν ενα σωρο νεες ιδεες οπως για παραδειγμα το περιστρεφομενο βαρελι με τις τρεις πορτες οπου για να αποκτησουμε προσβαση σε αυτην που θελουμε θα πρεπει να τρεχουμε μεσα οπως τρεχει ενα χαμστερ στον σε περιστρεφομενο τροχο.Απο το πρωτο Dungeons μεχρι το τελευταιο θα δουμε ενα σωρο νεες και φρεσκιες ιδεες.
Προβολή συνημμένου 76751
Σε περιπτωση που θεωρησει καποιος μικρο το παιχνιδι κατι που ισχυει αν το συγκρινουμε με επικα zelda οπως το ocarina of time,majora's mask κλπ στην ουσια δεν ισχυει και πολυ γιατι μπορει να μην ειναι τεραστιο αλλα εχει παρα πολλα πραγματα που μπορουμε να κανουμε.Περα απο το βασικο παιχνιδι,τα Dungeons,τους γριφους,την ιστορια κλπ υπαρχουν και τα side quests που ειναι τοσο ενδιαφεροντα που μεγαλωνουν παρα πολυ την διαρκεια του παιχνιδιου.Βασικο στοιχειο γυρω απο τα side quests ειναι να βρουμε τα Kinstones.Θα βρισκουμε παντα το ενα μισο απο ενα Kinstone και θα προσπαθησουμε να το συνδεσουμε με το αλλο του μισο που θα βρισκεται στην κατοχη καποιου αλλου χαρακτηρα.Με αυτον τον τροπο καθε χαρακτηρας που συνανταμε αποκτα ιδιαιτερη σημασια αφου μπορει να αποτελεσει μεσω ολοκληρωσεις ενος side quest.Φυσικα η ενωση των Kinstones ειναι ποαντα ενδιαφερουσα γιατι οταν γιννει αυτη σε καποιο αλλο σημειο του χαρτη θα ανοιξη καποια μυστικη εισοδος,θα εμφανιστει καποιο σεντουκι αλλα και διαφορα αλλα με αποτελεσμα να βρισκομαστε παντα στην τσιτα.
Προβολή συνημμένου 76752
Στον τεχνικο τομεα το παιχνιδι χρησιμοποιη εναν συνδιασμο των γραφικων του Alink to the past και του Wind Waker και μια μεγαλη ποικηλια απο διαφορα αλλα εφε.Τα παντα ειναι ειναι πολυ ομορφα σχεδιασμενα και γεματα χρωμα ενω ειδικα οταν συρικνωνομαστε τα backrounds εχουν μια cartoon αισθηση με ομορφα σχεδιαμενα αντικειμενα και η κλιμακα αποδιδεται απολυτων επιτυχημενα. Γενικα τα γραφικα ειναι απο τα καλητερα που εχουμε δει στο GBA σε ολα τα επιπεδα.Το ιδιο συμβαινει και με τον ηχο ο οποιος ειναι αψογος απο καθε αποψη και θα ακουσουμε πολλους ηχους και μελωδιες απο το Wind waker και το ocarina of time αλλα και καινουργια γενικα ακουσματα.
Με το minish cap επιβεβεωνεται με τον καλητερο τροπο οτι οντως η capcom ανεβαινει επιπεδο και μπορει να δωσει την μαγεια σε ενα παιχνιδι Zelda που μονο η NINTENDO μπορει να καταφερει.Ειδικα αν εχει καποιος game boy player και παιξει το παιχνιδιστην τηλεοραση του θα παθει πλακα με την εμπειρια και το ποσο τελειο φαινεται το minish cap.H μαγεια της σειρας Zelda συνεχιζεται και ειναι εδω και οποιος δεν το εχει παιξει και τερματισει εχει χασει ενα απο τα καλητερα παιχνιδια της ζωης του.