AARDVARK είπε:
Oχι μονο το δυνατοτερο 8bit αλλα και απο μερικα μερικα 16bit.

"Several new features were added: hardware scrolling, increased color palette
(4096) , an enhanced sound chip, a cartridge port, and a redesigned keyboard. Some of these features were not even present (yet) on certain 16-bit computers (
Atari STf didn't have hardware scrolling or sprites)."
Μάλλον τα έχουμε μπερδέψει λίγο παιδιά...Μη φρικάρω πρωί-πρωί....
CPC 6128+ | Atari ST
8-bit Zilog Z80@4MHz | 16-bit Motorola MC68000@8MHz
Μπορεί να υπάρξει σύγκριση σε τόσο διαφορετικές τεχνολογίες? Τι και αν είχε 4096 χρώματα παλέττα? Πόσα μπορούσε να δείχνει ταυτόχρονα? 16 σε 160x200? Ο ήχος ? 5-bit sample playback??? O Ste 8-bit@50KHz...Έχετε ακούσει ποτέ sample playback από τον STFM? Kαι δεν μιλάω για εφαρμογή sampler, αλλά για in-game fx....Να μην ξεχάσω και τα Sound/Noise Trackers που ΔΕΝ χρησιμοποιούσαν τον 68000 για playback, αλλά το YM2149.
Ο 6128+ μου άρεσε πολύ σαν μηχάνημα (με το ST, Amiga case styling) αλλά φοβάμαι πως δεν μπορούσε καν να συγκριθεί με τον ST. Μην τα κάνουμε και όλα ίδια ρε παιδιά....Αν το μηχάνημα είχε 16-μπιτο CPU, θα μπορούσαμε να συγκρίνουμε...
Αυτός που έγραψε το σχόλιο γιατί δεν σύγκρινε τον 6128+('90) με τον 1040STe('89) αλλά με τον STf('85)??? Αν δεν κάνω λάθος, μιλάμε για 1990, έτσι? Και όσο για hardware scrolling, o STe έχει hardware scrolling (Shifter) και έχει και BliTTer. Ο 6128+, τι από όλα αυτά έχει??? όσο για το hardware scrolling του 6128+, παραθέτω σχόλιο από το wiki:
"Splitting the display into separate modes and pixel scrolling both became full supported hardware features, although the former was easy, and the latter
possible to some degree"
Χώρια τις δυνατότητες διαχείρησης μνήμης, λειτουργικού συστήματος κλπ. Η σύγκριση είναι άνιση και ο τύπος που έκανε το σχόλιο (δεν μιλάω για εσένα φίλε AARDVARK) είναι ΑΣΧΕΤΟΣ ή απλά "προκατειλημμένος" με τα Atari.