Turok 2: Seeds of Evil (Review, Magazines Scans and more)

borellus

RetroActive
Joined
4 Νοέ 2011
Μηνύματα
423
Αντιδράσεις
33
Πως να χαρακτηρίσω αυτό το ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ sequel? Μάλλον σαν..απαραίτητη αγορά!

Πραγματικά ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ παιχνίδι..από την αρχή ως το τέλος!

Θυμάμαι το 1998 που έβλεπα μια εκπομπή με videogames στο MAD TV.

Είχε ένα θέμα Turok 2 και μου έχει μείνει μία δήλωση του σχεδιαστή του παιχνιδιού David Dienstbier, ότι σαν videogamer μελέτησε στο παρελθόν και είδε ότι τα sequels τείνουν πάντα να είναι χειρότερες προσπάθειες.. και αυτό έπρεπε να αλλάξει..

Το Turok 2 κυκλοφόρησε στην Ευρώπη στα τέλη του 1998..

Προβολή συνημμένου 99157 Προβολή συνημμένου 99158 Προβολή συνημμένου 99159 Προβολή συνημμένου 99160

Ήταν ένα από τα πρώτα παιχνίδια (ίσως και το πρώτο) που χρησιμοποίησαν το expansion pack! Σίγουρα όλοι σοκαριστήκαμε όταν είδαμε το παιχνίδι σε high resolution! Ήταν κάτι μοναδικό!

Γραφικά υψηλής ανάλυσης (640x480) και η ομίχλη σπρώχθηκε πιο πίσω (μετά την απίστευτη γκρίνια για το πρώτο Turok)..

Εντυπωσιακό animation, art, πλούσια textures, δυναμικά εφέ φωτισμού.. ένα από τα πιο όμορφα Ν64 games!

Soundtrack εξαιρετικό κατά τη γνώμη μου.. από τα δυνατά σημεία του παιχνιδιού..

To παιχνίδι ολοκληρώθηκε σε 21 μήνες ενώ υπήρξαν περισσότερες από 10.000 ώρες δοκιμών κατά τη δημιουργία του!

32 ΜΒ το cartridge τελικά αλλά και πάλι υπήρξαν προβλήματα. Το παιχνίδι καθυστέρησε να κυκλοφορήσει ένα μήνα περίπου καθώς η Acclaim δυσκολεύτηκε να χωρέσει το παιχνίδι στο cartridge.

Πριν φτάσει το παιχνίδι στα ράφια υπήρξαν 1,75 εκατομμύρια προπαραγγελίες ενώ στην Αμερική οι πωλήσεις έφτασαν τα 1,15 εκατομμύρια.

Σχετικά με το παιχνίδι.. ΤΕΡΑΣΤΙΑ levels! Θα ξοδέψετε πολλές ώρες για να βρείτε τα πάντα!

Πραγματικά πρέπει να παίζεις οργανωμένα και να μην χάνεσαι! Να έχεις υπομονή και να βρίσκεις τα save points.

Πολλοί παραπονέθηκαν..εγώ το θεωρώ μαγεία! Όπως το βλέπει κανείς!

Αποστολές σε κάθε level, διάσωση των energy totems, 5 talismans (leap of faith κτλ), κομμάτια από το nuke weapon όπου μάχεστε στα portals με τους flesh eaters, primagen keys, βολτίτσα με τονStyracosaurus στο level 2, φανταστικά bosses!!

Αμέτρητοι τρομεροί εχθροί και φυσικά πολλά μα πολλά εντυπωσιακά όπλα!

Νομίζω αξίζει να τα θυμηθούμε!


Επίσης υπήρχε και αξιόλογο απολαυστικό multiplayer!

Πολλοί αναρωτιούνται αν το Turok 2 είναι καλύτερο από το GoldenEye.. για μένα είναι! Αλλά δεν έχει σημασία..είναι εντελώς διαφορετικά παιχνίδια και δεν νομίζω ότι προσπάθησε το Turok 2 να ξεπεράσει το GoldenEye!

Άραγε να υπάρχει άτομο που δεν έχει λιώσει με τις ώρες στο Turok 2? Δύσκολο θα έλεγα!

"Nintendo Official Magazine": 94%

"N64 Magazine": 95%

"N64 Gamer": 94%

Είχε κυκλοφορήσει και αφίσα Turok 2 σε ένα τεύχος του Gamepro..δεν ξέρω αν την έχει κανείς!

Ώρα για retro scans! :cool:

Απρίλιος 1998 και εμφανίζονται κάποια proshots στο Gamepro..

Προβολή συνημμένου 99183

Ιούλιος 1998 μερικά ακόμη νέα..

Προβολή συνημμένου 99184

Θα ακολουθήσουν κι άλλα σε επόμενα post! :D
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Αγαπημένο παιχνίδι! Τεράστιες πίστες όντως. Το καλύτερο όπλο το cerebral core! Τρελενόμουν να σκοτώνω με αυτό!

Borellus πολλά :bow: :bow: :bow:
 
Εγώ πάλι δεν το ευχαριστήθηκα. Το παιχνίδι είχε σοβαρό πρόβλημα με το frame rate καθ όλη την διάρκειά του (και το Perfect Dark είχε αλλά σε κάποια σημεία, όχι συνέχεια). Ακόμα και στην normal ανάλυση ήταν αργό και εκνευριστικό. Καμιά σχέση με το ομαλότατο Turok 1. Για την high-res δεν το συζητάμε... Έπαιξα μία δύο φορές και δεν το ξανά έβαλα. Το παιχνίδι είναι όντως καταπληκτικό... αρκεί να παίξεις την PC έκδοση.

Αλλά αυτό που με απογοήτευσε περισσότερο απ΄όλα ήταν ότι σχεδόν κανένα περιοδικό ή review δεν ανέφερε τίποτα για αυτό. Γενικά στα reviews συνήθως δεν μιλάνε για το frame rate (ακόμα και σήμερα το αποφεύγουν). Ομως το Turok 2 είχε σοβαρό πρόβλημα και θα έπρεπε καποιος να πει κάτι. Ειδικά το N64 magazine που εμπιστευόμουν ήταν αδικαιολόγητο αφού όχι μόνο δεν ανέφερε τίποτα αλλά έγραψαν και ψέματα, ότι δηλαδή το παιχνίδι είναι γρήγορο και ομαλό ακόμα και στην υψηλή ανάλυση. Αφού μέχρι που σκέφτηκα ότι η δική μου κόπια ήταν η προβληματική αλλά φυσικά κάτι τέτοιο δεν ίσχυε. Νομίζω τότε πρέπει να ήταν που σταμάτησα να παίρνω στα σοβαρά τα reviews γενικότερα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πολύ όμορφος τίτλος αλλά για κάποιο περίεργο λόγο ευχαριστήθηκα το πρώτο περισσότερο που ήταν πιο "αγνό".
 
Καλό παιχνίδι αλλά σύντομα πάλιωσε.

Τα γραφικά αν και εντυπωσίαζαν στην αρχή, είχαν ιδιαίτερο πρόβλημα στο frame rate και κάποιες φορές ένιωθες ότι έπαιζες slide show. Επίσης πολλές πίστες ήταν αρκετά σκοτεινές, ειδικά μετά την Death Marshes. H ομίχλη επίσης ήταν παρούσα, ενώ κάποιες πίστες ήταν εξαιρετικά μπερδεμένες (βλέπε Lair of the Blind Ones).

Το μόνο που θεωρώ ότι κρατάει ακόμα είναι η πολύ καλή μουσική, γενικά το art direction του παιχνιδιού και η πολύ καλή ατμόσφαιρα.

Μακάρι να υπήρχε η Acclaim ακόμα και να έβγαζε ένα remake του παιχνιδιού με 60 FPS, καθόλου ομίχλη, μεγαλύτερο βάθος πεδίου στις σκοτεινές πίστες και HD γραφικά.

Από όσο γνωρίζω προετοιμαζόταν HD Remake για XBOX 360, PS3 και PC για το 2009 αλλά ακυρώθηκε.

http://www.eurogamer.net/articles/2013-09-17-this-is-what-cancelled-turok-2-looked-like

turok-2-.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
@kingtiger077: Thanks Βαγγέλη! :D

Cerebral Bore..τρέλα!!

Στη λίστα του IGN με το τοπ 100 όπλων σε videogames είναι στο νούμερο 3!


@geo2004z: Για μένα το πρώτο είναι παιχνιδάρα! Οπότε κανένα πρόβλημα! :D

@Imgema: Σηκώνει μεγάλη συζήτηση το θέμα!

Ναι υπήρχε πρόβλημα με το framerate. Το δέχομαι. Αλλά υπήρχαν περιοχές στο παιχνίδι που έτρεχαν ομαλά..

Ο David Dienstbier είχε δηλώσει πως προσπάθησαν να δημιουργήσουν τα όρια του N64. Ήθελαν να πάρουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα αλλά κάποια στιγμή θα βρεθείτε σε κάποιο..τοίχο! Ήθελαν μεγαλύτερη ανάλυση, να πέφτουν περισσότερα ειδικά εφέ στην οθόνη κτλ. οδηγώντας σε προβλήματα framerate.

Το Hi-rez letterbox διόρθωνε κάποια θέματα! Επίσης στο multiplayer το framerate είναι μια χαρά!

Είχε αναφερθεί πως έπρεπε να καθυστερήσει κι άλλους μήνες το παιχνίδι να βγει για να δουλέψει κι άλλο η Iguana σε θέματα framerate για να παίζει πιο ομαλά.. Αλλά δεν ξέρω αν αυτό ήταν δυνατό ενώ υπάρχουν deadlines και τα σχετικά!

Να σου πω την αλήθεια εμένα δεν με απασχόλησε ποτέ το θέμα framerate.. Είναι τόσο ολοκληρωμένο και εντυπωσιακό το παιχνίδι που κάποια προβλήματα συγχωρούνται.. Φαντάσου να είχε πχ το Turok 3 το καλύτερο framerate. Δεν θα με απασχολούσε καθώς έχει άλλα προβλήματα..πάλι Turok 2 θα έπαιζα!

Γενικά θα καταλήξω στο ότι σε ένα ΤOP 20 N64 Games..το Turok 2 κατέχει δικαιωματικά θέση! Δεν μπορεί να αμφισβητηθεί αυτό! Το shooter είναι κορυφαίο!

Με το Turok 2 για PC δεν έχω ασχοληθεί αλλά γενικά έχω δει αρνητικές κριτικές.
 
@Diddy Kong: Θα διαφωνήσω στο ότι σύντομα πάλιωσε! Εκτός αν θεωρείς και ότι αντίστοιχα πάλιωσε το GoldenEye! Οπότε εκεί πάω πάσο! :)

Θα αναφέρω ξανά ότι τα μεγάλα προβλήματα του framerate ήταν όταν μαζεύονταν πολλοί εχθροί στην οθόνη, έπεφταν πολλά ειδικά εφέ κτλ. Απλά η Acclaim δεν ήθελε να περιορίσει το παιχνίδι οπτικά.. Yπάρχουν όμως περιοχές που λειτουργούν όλα ομαλά!

Σκοτεινό δεν το θεωρώ.. αλλά εγώ δεν θεωρώ τόσο σκοτεινό ούτε το DOOM 64 :D

Επίσης μάλλον θα διαφωνήσω σχετικά με μπερδεμένες πίστες. Επειδή όπως έγραψα στο review πρέπει να παίξει κάποιος οργανωμένα και προσεκτικά για να μην χάνεται!

Δεν ξέρω αν θα δούμε ποτέ remake.. βασικά δεν είμαι σίγουρος αν θα ξαναυπάρξει ποτέ Turok! :p

Ας συνεχίσουμε και την retro αναδρομή μας :D

Σεπτέμβριος 1998 και έχουμε κάποια νέα από την Ε3..

01.jpg

Δεκέμβριος 1998 και έχουμε νέο 3σέλιδο ειδικό θέμα.. Ας πάρουμε μία ιδέα..

03.jpg

Φεβρουάριος 1999 και έχουμε 3σέλιδο review..ας δούμε ένα μέρος..

05.jpg

Θα υπάρξουν κάτι λίγα ακόμα!

02.jpg

04.jpg
 
Μη με παρεξηγείς borellus αλλά το level design είχε προβλήματα, ακόμα και για τα δεδομένα του 1998. Και εξηγούμαι:

1. Πολλές φορές σκότωνες τους εχθρούς σε μία περιοχή και μετά περιφερόσουν άσκοπα για κανά 15λεπτο μέχρι να βρεις την έξοδο σε άδειες περιοχές.

2. Τα save points γενικά είχαν θέμα, για μένα όχι τόσο το γεγονός ότι ήταν αραιά κατά βάση τοποθετημένα, όσο ότι πολλές φορές χρειαζόταν να επιστρέψεις κανά 5 λεπτο σε προηγούμενες, άδειες περιοχές για να κάνεις save.

3. Υπήρχαν περιπτώσεις όπου οι εχθροί έκαναν re spawn, όχι όμως και τα πυρομαχικά.

4. Υπήρχαν επίσης κάποια σημεία με άλματα με δυσκολία στο να υπολογίσεις που θα καταλήξεις. Θυμάμαι ιδιαίτερα ένα σημείο στην Lair of the Blind Ones όπου πηδούσες από στύλο σε στύλο και από κάτω ήταν το απόλυτο κενό. Δύσκολο σημείο για λάθος λόγους όμως, αν και είχε ένα κολπάκι για να το περάσεις εύκολα.

images.jpg

Τα υπόλοιπα σημεία ήταν επίσης στα μείον, ακόμα και για τα δεδομένα του 1998:


1. Το προαναφερθέν πρόβλημα με το frame rate σε μάχες με πολλούς εχθρούς (και υπάρχουν πολλά τέτοια σημεία, ειδικά σε μάχες μέσα σε portals)

2. Η ύπαρξη ομίχλης παντού ή σκοταδιού, προκειμένου να σώσουν το frame rate όπως μπορούσαν. Δεν γίνεται το Goldeneye του 1997 να έχει τεράστιο οπτικό πεδίο, όπως στην πρώτη πίστα με το φράγμα, και το Turok 2 που έχει πίστες κατά βάση δομημένες σε αλληλουχία δωματίων μέσω portals να έχει ομίχλη. Υπάρχει ομίχλη ακόμα και μέσα σε δωμάτια! Η Acclaim έξυπνα στην αρχή του παιχνιδιού μας τοποθετεί σε έναν ευρύ χώρο χωρίς σχεδόν καθόλου ομίχλη, προκειμένου να μας δείξει ότι έχει βελτιώσει την κατάσταση σε σχέση με το Turok 1. Ωστόσο με ελάχιστες εξαιρέσεις στη συνέχεια, η κατάσταση με το οπτικό πεδίο είναι ίδια με το Turok 1.

Turok2screen2.jpg

3. Γενικά αδύναμο, ωστόσο καλοδεχούμενο, multiplayer.

4. Οι αποστολές επίσης δεν ήταν και ιδιαίτερα ευφάνταστες, ενώ ήταν κατά βάση επαναλβανόμένες (κατέβασε του μοχλούς, κατέστρεψε κάτι κτλ), ειδικά σε σύγκριση με αυτές του Goldeneye.

5. Το AI των εχθρών επίσης δεν ήταν και κάτι το ιδιαίτερο, αν και είναι αναμενώμενο από δεινόσαυρους, έντομα κτλ.

Το παιχνίδι έδειξε για μένα σύντομα παλιό εξαιτίας των πιο πάνω λόγων. Και για την ιστορία ναι, και το Goldeneye έχει παλιώσει τεχνικά, ωστόσο ειδικά στο multiplayer παίζεται ακόμα και από νεόυς παίκτες εξαιτίας της ομαλότητας, απλότητας στον σχεδιασμό και ποικιλίας στην στρατηγική που διαθέτει, κάτι που δεν έχει επίσης το Turok 2 στο multiplayer.

Ωστόσο είχε και πολλά θετικά σημεία:

1. Όλα ανεξαιρέτως τα θέματα των πιστών ήταν εξαιρετικά ενδιαφέροντα

2. Το art direction εξαιρετικό και καλή αρχιτεκτονική των τοποθεσιών

3. Η μουσική και τα ηχητικά εφέ ήταν εκπληκτικά, ειδικά για τα δεδομένα του Ν64.

4. Τα όπλα φανταστικά και ευφάνταστα.

5. Τρομερή ατμόσφαιρα

6. Το voice acting ήταν πολύ προσεγμένο, ειδικά η φωνή της Adon.

7. Τεράστια bosses.

Τέλος, στο παρακάτω link έχει μία ενορχήστρωση του πολύ καλού theme από την πρώτη πίστα, Port of Adia:

http://www.vgmpire.com/2012/04/29/turok-2-given-the-full-orchestra-treatment/
 
Εμένα αυτό που μου άρεσε και στα 2 πρώτα Turok ήταν τα όπλα. Ειδικά εκείνα τα animations που είχαν όταν τα έκανες equip, που ανοίγανε και κάνανε κάτι ωραίους μηχανικούς ήχους... Δεν είχα ξαναδεί κάτι τέτοιο σε άλλα FPS και μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση.

Αλλά το highlight όλης της σειράς ήταν πάντα ο T-Rex boss στο Turok 1.
 
Σωστός Imgema.. T-Rex τρομερός..

Diddy Kong δεν έχεις άδικο σε αυτά που γράφεις..

Πάντως εμένα μου άρεσε που ήταν κάπως χαοτικό το level design..

Σχετικά με τα άλματα να σου αναφέρω ότι θεωρώ πως το Turok 1 είχε ακόμα πιο δύσκολα σημεία!

Όντως στα portals που γινόταν μάχη για το Nuke weapon part υπήρχε σημαντικό slowdown στο παιχνίδι.. ειδικά όταν μαζεύονταν πολλοί εχθροί!

Σχετικά με τις αποστολές ήταν απλά κάτι βασικό..θα μπορούσαν και να μην υπάρχουν..

Βέβαια καλό είναι να τονίσουμε ότι από την μία έχουμε την Acclaim (που κατάφερε από μόνη της να "καταστρέψει" το Turok) και από την άλλη την Rare που ότι έπιανε γινόταν χρυσός!

Μόνο και μόνο που κατάφερε να κυκλοφορήσει ένα παιχνίδι τόσο υψηλού επιπέδου είναι επιτυχία! Και με τόσα προβλήματα.. Η Rare από την άλλη έβγαζε μόνο επιτυχίες!

Ωραίο το video με την ενορχήστρωση! Έχει κι από άλλες πίστες..όχι μόνο από την 1!

Και ας τελειώσουμε με τα scans..

Μάϊος 1999 και το Gamepro δημοσιεύει έναν 9σέλιδο οδηγό στρατηγικής για το Turok 2.. Για κάποιο περίεργο λόγο δεν είναι ολοκληρωμένος..είναι μόνο για τις 4 πρώτες πίστες.. δείτε ένα μέρος..

5.jpg

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg
 
Ειμαι τρελος φαν και εγω ολης της σειρας TUROK και τα εχω ολα απο το πρωτο στο N64 εως και το τελευτεο που το τερματισα και 4 φορες στο xbox 360 .Φυσικα και το 2 ηταν καταπληκτικο για τοτε και κυκλοφορησε και για pc αν θυμαμαι καλα .Δεν θα ξεχωρισω κανενα για κανενα λογο σαν αγαπημενο μου .Ολα τα εχω το ιδιο κορυφαια γιατι ειχαν και κατι διαφορετικο να δειξουν .Απλως και εγω .... :bow: :bow:
 
Psy_Danis_3 είπε:
Ειμαι τρελος φαν και εγω ολης της σειρας TUROK και τα εχω ολα απο το πρωτο στο N64 εως και το τελευτεο που το τερματισα και 4 φορες στο xbox 360 .Φυσικα και το 2 ηταν καταπληκτικο για τοτε και κυκλοφορησε και για pc αν θυμαμαι καλα .Δεν θα ξεχωρισω κανενα για κανενα λογο σαν αγαπημενο μου .Ολα τα εχω το ιδιο κορυφαια γιατι ειχαν και κατι διαφορετικο να δειξουν .Απλως και εγω .... :bow: :bow:
Thanks φίλε μου!

Εγώ είμαι φαν αυτών που βγήκαν στο N64! Έτσι κι αλλιώς δεν είχα τις κονσόλες να παίξω τα άλλα..

Αν έχω όρεξη θα κάνω κανά review σε Turok Rage Wars και Turok 3!
 
Ένα πάρα πολύ καλό review από τον Glenn Plant που αναφέρει τα πάντα!

Με κάλυψε απόλυτα!

 
Μιας και έχουμε αναφερθεί πολλές φορές στο framerate του παιχνιδιού, είπα να ποστάρω την απάντηση του σχεδιαστή του παιχνιδιού σε συνέντευξη του στο IGN τον Δεκέμβρη του 1998..


IGN64: Was it a creative decision to say, "OK. In the original Turok we had the framerate. The game ran smoothly all the time, but we had lots of fog. But in Turok 2 we don't care if the framerate dips under 30fps. It's all about detail."?





Dienstbier:


No, we never said we don't care about the framerate. Basically what we had to do was try and get the best of all worlds and it's not easy to do. By and large when people play Turok 2 the game runs between 20-30 frames most of the time. The large, open areas with lots of detail run slower than enclosed interior areas with less detail or just an enclosed area with lots of detail. The framerate on the game is actually by and large very good. There are areas where it does slow down, but show me a game that doesn't. I'll be happy to plug GoldenEye in and show you 80% of the game running at 15 frames per second. I'll be happy to because it does happen. Does that mean that the game sucks? No. It's part of working under limitations. So what we had to do is hit a happy medium. We had to go, "The framerate is very good. And we've got the detail and distance."

And we played around with it. It fluxed, man. We pushed the fog in, pushed it back; changed this, changed that; re-designed around it. There are lots of ways to deal with clipping issues. A lot of them have to do with the way you lay-out a level. There is no game anywhere that draws to infinity to my knowledge. There is always a limit somewhere. So we had to work realistically between our time frame, with the tools that we had and with the existing technology -- and with the optimizations that we made, which are huge. It is always a hard wrestling match to win because yeah, you can make the game run faster and smoother, but then you're going to make people unhappy about this. We could take away half the detail in the environment, but then we're not going to look as cutting-edge as we think is important for the game to look cutting-edge. And if we make it look even more amazing then we become unplayable or uncomfortable to play and that's a problem. What you'll find is that I think we really did hit a very, very good balance on everything. The framerate stuff is always a struggle. Really, just compare the game to the other product on the market on any platform. Look at the level of detail, look how much stuff is going on. If you want to count polygon-per-polygon of what's in a scene and compare Nintendo 64's 4MBs of RAM, tiny texture-cache and 90MHZ CPU to a high-end PC, I feel very good about it.
 
Δεν έχω κανένα θέμα με το ότι οι designers επέλεξαν να θυσιάσουν το frame rate για να το κάνουν πιο εντυπωσιακό στα γραφικά. Ομως η σύγκριση με το Goldeneye είναι κακή. Το Goldeneye έχει και αυτό τα προβλήματά του αλλά γενικά τρέχει πολύ πιο ομαλά από το Turok 2 και όποια προβλήματα έχει είναι σε 2-3 συγκεκριμένες πίστες, όχι σε όλο το παιχνίδι όπως γίνεται με το Turok 2. Επίσης, το Turok 2 έχει πολλές φορές πρόβλημα ακόμα και όταν δεν υπάρχουν εχθροί στην οθόνη. Αν το σύγκρινε με το Perfect Dark θα το δεχόμουν αλλά ακόμα και αυτό, παρόλο που είναι προβληματικό σε αυτόν τον τομέα, δεν έχει πρόβλημα σε όλες τις πίστες αλλά σε συγκεκριμένες και σε συγκεκριμένα σημεία.

Εμένα το πρόβλημά μου πιο πολύ ήταν ότι άλλα διάβασα στον τύπο και άλλα είδα. Συγκεκριμένα, το N64 magazine γράφει στο Turok 2 review (τευχος 21, σελίδα 60):

Μιλάει για το expansion pack:

The difference it makes to the game is unimaginable. Suddenly the N64 is transformed into a 3DFX PC. Its detail is incredible, its resolution pin-sharp, it's textures lush.
Καλά ως εδώ. Αλλά μετά συνεχίζει:

And yet the game still whips along. Enemies pile towards you at frightening speed with not one smidgen of slow-down playing on their movement.
Οπότε όπως μπορεί να φανταστεί κανείς, αυτό το review μου δημιούργησε ψεύτικες προσδοκίες. Και το χειρότερο είναι ότι μετά την τεράστια απογοήτευσή μου βλέποντας το παιχνίδι στην πραγματικότητα να σέρνεται με το Expansion Pack, ακόμα και όταν απενεργοποίησα το high-res mode, το παιχνίδι πήγαινε μεν κάπως καλύτερα όμως εξακολουθούσε να είναι εκνευριστικά αργό και με πολλά slow-downs καθ όλη την διάρκειά του, ειδικά σε σχέση με το Turok 1.

Αν δεν λέγανε ψέματα στο review, μάλλον δεν θα το αγόραζα το παιχνίδι. Γιατί ναι μεν δεν έχω πρόβλημα να βγάζουν games με προβληματικό frame rate, δικαίωμα τους, έχω όμως κι εγώ το δικαίωμα να μην τα αγοράζω αν δεν συμφωνώ με αυτό το design. Με το να γράφουν ψέματα στα reviews για να μην χαλάσουν το hype ή για να μην μειώσουν τις πωλήσεις (δεν ξέρω τι από όλα) το μόνο που καταφέρνουν είναι μετά να μην τους εμπιστεύεται κανείς. Αν και εγώ συνέχισα να αγοράζω το περιοδικό αφού δεν υπήρχε κάτι καλύτερο για κάποιον N64 κάτοχο, ωστόσο σταμάτησα να εμπιστεύομαι τα reviews του (και καλά έκανα γιατί επανέλαβαν τα ίδια ψέματα και με το Perfect Dark review, όμως αυτήν την φορά το ήξερα από πριν). Φυσικά σήμερα με το internet και τα forums, κάτι τέτοιο με τίποτα δεν θα πέρναγε απαρατήρητο.

Το θέμα είναι ότι με όλα αυτά, το παιχνίδι μου άφησε πικρή γεύση στο στόμα και ανήκει στις λίγες κακές N64 αναμνήσεις για μένα. Εξάλλου είχα πληρώσει 27 χιλιάρικα για να το αποκτήσω, πάλι καλά που το expansion pack βγήκε έστω χρήσιμο αργότερα με το Shadowman και το Majora's Mask.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ήμουν σίγουρος πως θα επέμβεις Imgema! :D

Παρεπιπτόντως ας δούμε και ένα αρχικό beta video..

 
Και εδώ η PC έκδοση που θα ευχόμουν να είχα τότε :p



Είναι όλο το παιχνίδι μέχρι το τέλος. Εκτός από το καλύτερο frame rate υπάρχουν εμφανείς βελτιώσεις και στην μουσική. Εκτός από την καλύτερη ποιότητα έχουν και μεγαλύτερη διάρκεια αφού στο N64 μάλλον αναγκάστηκαν να κόψουν κάποια μέρη των κομματιών (στο PC είναι redbook audio από το CD). Η μουσική ήταν ήδη επική στο N64 αλλά στο PC είναι έργο τέχνης!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Imgema είπε:
Εκτός από την καλύτερη ποιότητα έχουν και μεγαλύτερη διάρκεια αφού στο N64 μάλλον αναγκάστηκαν να κόψουν κάποια μέρη των κομματιών (στο PC είναι redbook audio από το CD). Η μουσική ήταν ήδη επική στο N64 αλλά στο PC είναι έργο τέχνης!
Ώπα..μισό λεπτό!

Εδώ είσαι εντελώς λάθος! :p

Όντως στο PC η ποιότητα είναι πολύ καλύτερη.. αλλά από θέμα διάρκειας του soundtrack είναι πολύ πίσω!

Σου αντιγράφω και το σχετικό άρθρο!

Αnother difference is the length of the respective releases' lengths. The PC release only contains 49 minutes of audio whereas the N64 release tops out at 86 minutes, not including loops nor the infinitely long track "Oblivion". The reasoning for this difference in length is unknown and could vary from actual segments of songs being removed to redundant loops and unused audio being taken out.
 
Χμμμ, μπορεί ο γραφών να εννοεί ότι στο Ν64 υπάρχουν πιο πολλά μουσικά κομμάτια. Η το ότι στην κασέτα υπάρχουν μουσικά αρχεία που δεν χρησιμοποιούνται (γίνεται πολλές φορές αυτό). Ομως τα κομμάτια που υπάρχουν και στις 2 εκδόσεις είναι σίγουρα καλύτερα στο PC.

N64:



Μήπως ξέρεις ποια κομμάτια είναι αυτά που λείπουν από το PC? Μου φαίνεται λίγο παράξενο αυτό που λέει ο γραφών.

Edit: Μιας και έχω και το soundtrack της έκδοσης για PC αλλά και το USF rip από την κασέτα του N64, έκανα μία γρήγορη σύγκριση να δω από μόνος μου. Δεν φαίνεται να υπάρχει διαφορά στον αριθμό των κομματιών, απλά στην κασέτα του N64 υπάρχει ένα εξτρά κομμάτι που λέγεται "oblivion" το οποίο δεν θυμάμαι αν χρησιμοποιείται στο παιχνίδι. Κατά τα άλλα μου φαίνονται σχεδόν ίδια.

Τώρα για τις διάρκειες δεν είμαι 100% σίγουρος. Στο PC τα κομμάτια δεν κάνουν loop (σπάνια ηχογραφούν looped audio σε CDs εξάλλου αφού κάτι τέτοιο χαλάει τσάμπα χώρο) οπότε όταν λέει ότι το τάδε κομμάτι διαρκεί 5:30 σημαίνει ότι είναι η πραγματική διάρκειά του. Στο USF rip όμως δεν μπορώ να δω πόσο διαρκεί το κάθε κομμάτι γιατί κάνουν loop και οι μόνες επιλογές που μου δίνει το πρόγραμμα είναι ή να δώσω εγώ όποια διάρκεια θέλω ή να παίζει ασταμάτητα. Ο author που τα έκανε rip δεν έδωσε χρόνους οπότε πρέπει να κάτσω να τα ακούσω και να δω από μόνος μου πόσο διαρκούν. Ενα δύο κομμάτια που άκουσα φαίνονται σχεδόν ίδια πάντως με διαφορές λίγων δευτερολέπτων που μάλλον υπάρχουν λόγω μιας πολύ μικρής διαφοράς στο tempo, ίσως.

Γενικά βαριέμαι να τα ακούσω όλα αλλά μάλλον κάτι μου λέει ότι στην τελική κάνουμε λάθος και οι δύο και μάλλον δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά στην διάρκεια (εγώ μάλλον μπερδεύτηκα με το soundtrack του Shadowman όπου εκεί όντως υπάρχει διαφορά)... Σίγουρα όχι τα σχεδόν +40 λεπτά παραπάνω που λέει στο wiki. Για να υπάρχει αυτή η διαφορά θα έπρεπε τα main themes να είναι σχεδόν διπλάσια σε διάρκεια στο N64 κάτι που δεν συμβαίνει φυσικά, εκτός και αν κάνουν μία φορά loop.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δεν ξέρω τι γράφει το άρθρο φίλε μου Borellus, εγώ απλά λέω ότι λέω γιατί έχω παίξει και τις δύο εκδόσεις. Μπορεί ο γραφών να εννοεί ότι στο Ν64 υπάρχουν πιο πολλά μουσικά κομμάτια. Ομως τα κομμάτια που υπάρχουν στο PC είναι πιο ολοκληρωμένα και με καλύτερη ποιότητα.

N64:



Edit: Μιας και έχω και το soundtrack της έκδοσης για PC αλλά και το USF rip από την κασέτα του N64, έκανα μία γρήγορη σύγκριση να δω από μόνος μου. Δεν φαίνεται να υπάρχει μεγάλη διαφορά στον αριθμό των κομματιών, απλά στην κασέτα του N64 υπάρχει ένα εξτρά κομμάτι που λέγεται "oblivion". Κατά τα άλλα μου φαίνονται σχεδόν ίδια.

Τώρα για τις διάρκειες δεν ξέρω. Στο PC τα κομμάτια δεν κάνουν loop (είναι CD audio εξάλλου) οπότε όταν λέει ότι το τάδε κομμάτι διαρκεί 5:30 σημαίνει ότι είναι η πραγματική διάρκειά του. Στο USF rip όμως δεν μπορώ να δω πόσο διαρκεί το κάθε κομμάτι γιατί κάνουν loop και οι μόνες επιλογές που μου δίνει το πρόγραμμα είναι ή να δώσω εγώ όποια διάρκεια θέλω ή να παίζει ασταμάτητα. Ο author που τα έκανε rip δεν έδωσε χρόνους οπότε πρέπει να κάτσω να τα ακούσω και να δω από μόνος μου πόσο διαρκούν. Ενα δύο κομμάτια που άκουσα φαίνονται σχεδόν ίδια πάντως.]

Γενικά βαριέμαι να τα ακούσω όλα αλλά μάλλον κάτι μου λέει ότι στην τελική κάνουμε λάθος και οι δύο και μάλλον δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά στην διάρκεια...
 
Πίσω
Μπλουζα