Virtua Fighter 5 Official Thread

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας keeper7k
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
ΑΑΑ να δωσω και hint..δεδομενα+επαγωγικη σκεψη...για να μην νομιζεις οτι εχω το κληρονομικο χαρισμα :D
 
Εγώ πάλι λέω οτι έχεις κληρονομικό χάρισμα ... :tease: :tease:
 
Πολύ ενδιαφέρον φίλε Wally....

Πάω να μάθω γιαπωνέζικα και σε 3 χρονάκια επιστρέφω να το διαβάσω ... :tease: :tease: :biglaugh:
 
360: VirtuaFighter5 Playable Preview

Gamepro

The major changes include a higher level of anti-aliasing compared to the PS3 version, word that the Xbox 360 version will also see an official VF5 arcade joystick, and confirmation that the 360 version will see refined fighter A.I. and more options in the Dojo mode.
1up

Graphically, VF5 on 360 looks just as awesome as the PS3 version, with subtle enhancements, like improved anti-aliasing which is especially noticeable in the background details. Other improvements, albeit improvements that are less visible to the naked eye, are things like improved A.I. of the CPU opponents in the Quest mode. If you thought the competition was a pushover in the PS3 version, then the 360 roster should offer a stiffer challenge. The functionality of the Dojo mode has been enhanced as well, with added stances implemented so that players can practice throws and throw evasion more easily than they could in the PS3 version.
http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/798/798642/virtua-fighter-5-20070621043943108.jpg
 
SEGA ANNOUNCES ONLINE MULTIPLAYER FUNCTIONALITY IN VIRTUA FIGHTER™ 5 FOR XBOX 360™

Premier Fighting Game Franchise Goes Online In Europe and North America

STOCKHOLM, SWEDEN (July 6, 2007) – SEGA® Europe, Ltd. and SEGA® of America, Inc. announced today that the highly-anticipated arcade fighting game, Virtua Fighter™ 5 for the Xbox 360™ video game and entertainment system from Microsoft, will feature an online versus mode at launch in Autumn 2007. The Xbox 360™ version of Virtua Fighter™ 5 is based on the latest arcade version update and features both analogue-stick and D-pad control, as well as vibration support. The game also includes an improved Quest mode featuring more CPU rivals, items, and emblems for character customisation. The DOJO mode has added features including leaderboards, training move settings, improved throw and escape training, and the option to change your opponent’s position and recovery type. These all work to create a more refined DOJO mode where players can improve their fighting strategy.

Now featuring an online two-player versus mode via Xbox Live®, Virtua Fighter™ 5 will allow players to compete online. Players will also be able to select one of the 17 characters or customise them in Quest mode. Customisation features allow players to modify their characters by selecting from four base costumes and then attaching a wide range of unlockable and earnable items. Players will not only achieve victory by defeating highly-skilled opponents, but also by competing for prizes and earning in-game money which allows them to buy many items at an in-game shop.

“For a lot of very good reasons, Virtua Fighter™ 5 is regarded as the deepest and most revered fighting game available on next generation consoles”, said Gary Knight, European Marketing Director, SEGA Europe. “Bringing Virtua Fighter™ 5 to the Xbox 360™ will not only capture an entirely new audience, but will allow gamers to show their Virtua Fighter™ skills online against friends and foes”.

Created by the renowned development team AM R&D Department #2 out of Japan, Virtua Fighter™ 5 will be released in Autumn 2007. For more information, please visit http://www.sega-europe.com. For assets please visit http://www.sega-press.com.

Καλο λιωσιμο online λοιπον.....
 
Οσοι γνωριζουν να παιζουν VF μπορουν να καταλαβουν οτι μιλαμε για texniko κατορθωμα του Live...αν πριν χρονια καποιος μιλαγε για online VF θα του κρεμαγανε κουδουνια...
 
Kαι οπως ηταν αναμενομενο το παιχνιδι τα σπαει.

Η κλασικη αλανθαστη VF συνταγη με υπεροχα γραφικα (το ομορφοτερο beat'em up μεχρι σημερα) και Lag Free στο Live (confirmed ;) )

Ενα μπραβο στους μηχανικους της Sega!!!
 
Κοιτα να δεις που το VF5 (αλλα και ολα τα VF ) εγιναν ξαφνικα η κορυφη της κορυφης στα beat'em ups - the deepest λεει ο ενας , για τεχνικο κατορθωμα του live γραφει ο αλλος ... απο το Μαρτη το λιωνουν τα ΣΟΝΥboys στο PS3 , ε καιρος να χαρουν και τα Billοπαιδα...

btw το live δεν εχει καμια δουλεια με το γεγονος οτι το διαδικτυακο VF5 ειναι κατα καποιο ποσοστο ελαφρυτερο και παιζει χωρις lag στο internet - η SEGA το καταφερε...παντως εχει πλακα το οτι αποκαλυπτεται σιγα σιγα η αγορα των videogames ως η πιο σκληρη και η πιο "αδικη" of all times ,για οσους δεν την "ακολουθουν" ...και φυσικα εχει ο καιρος γυρισματα.

Παιζω τωρα VF (το πρωτο) στο PC και θαυμαζω την "κλασσικη αλανθαστη συνταγη με τα υπεροχα γραφικα"......:biglaugh::biglaugh::biglaugh:
 
Κοιτα να δεις που το VF5 (αλλα και ολα τα VF ) εγιναν ξαφνικα η κορυφη της κορυφης στα beat'em ups - the deepest λεει ο ενας , για τεχνικο κατορθωμα του live γραφει ο αλλος
Ηρακλη για μενα οι κορωνιδες του BEU ειναι τα Virtua Fighter και τα Soul Calibur.Χαιρε βαθος αμετρητο...

απο το Μαρτη το λιωνουν τα ΣΟΝΥboys στο PS3
Κυκλοφορησε μεν αλλα κουτσο (no online) και πηγε ΑΠΑΤΟ

btw το live δεν εχει καμια δουλεια με το γεγονος οτι το διαδικτυακο VF5 ειναι κατα καποιο ποσοστο ελαφρυτερο και παιζει χωρις lag στο internet - η SEGA το καταφερε
Ντεν γκαταλαβαινει τι γκραφεις :biglaugh:

Ειναι αποτελεσμα και της Sega και του Live.

Αν ηταν μονο της Sega θα υπηρχε και στο PS3.

Aν ηταν μονο το Live θα μιλαγαμε για μαγικη συνταγη (δεν υπαρχει τετοιο πραγμα)

Παιζω τωρα VF (το πρωτο) στο PC
Ρε Herc...VF με βελακια?? :P (δεν εχω προχειρο και το gif με τον Γεωργιου :D )
 
Wally είπε:
Κυκλοφορησε μεν αλλα κουτσο (no online) και πηγε ΑΠΑΤΟ
Aπο ποτε παιχνιδι χωρις οnline θεωρειτο "κουτσο".

Απαντηση:

Απο τοτε που ο Wally ανακαλυψε το live.
 
Πανε καμποσα χρονια δηλαδη... :D

Περα απο τη πλακα απλα συγκρινεις τις εκδοσεις...

Ιδια φραγκα,το ενα με online και quests ενω το αλλο νετο (αν πω και για το Antialising θα γινω Δρακουμελ? :D )
 
Ηρακλη για μενα οι κορωνιδες του BEU ειναι τα Virtua Fighter και τα Soul Calibur.Χαιρε βαθος αμετρητο...
Μιλας για τα 3D beat'em ups τοτε και οχι και για τα 2D - και μιας και τολμας :biglaugh: να αναφερεις το Soul Calibur ... δεν ειχε online ουτε τα σημερινα γραφικα αλλα ηταν και ειναι το κορυφαιο...αυτο σε σχεση με τις "υφες" και τα dynamic "LEDS" που λες συνεχεια.

Κυκλοφορησε μεν αλλα κουτσο (no online) και πηγε ΑΠΑΤΟ
Αυτο ειναι παρατηρηση gamer της τελευταιας 2ετιας... :help:

Ειναι αποτελεσμα και της Sega και του Live.Αν ηταν μονο της Sega θα υπηρχε και στο PS3.
Σου απαντησα αλλα δεν το πιασες

παντως εχει πλακα το οτι αποκαλυπτεται σιγα σιγα η αγορα των videogames ως η πιο σκληρη και η πιο "αδικη" of all times ,για οσους δεν την "ακολουθουν" ...και φυσικα εχει ο καιρος γυρισματα.
 
Μιλας για τα 3D beat'em ups τοτε και οχι και για τα 2D
Ντεφορμε και ο Τελαμων σημερα.Μιλαω για τα πιο "βαθια" ανεξαρτητου προοπτικης ;)

και μιας και τολμας να αναφερεις το Soul Calibur ... δεν ειχε online
Φυσικα οπως και ουτε

εκτος του 5 στο 360 ;)

Οποτε αυτο σου ξεκαθαριζει οτι το βαθος δεν εχει να κανει με Leds και Φωτοσπαθα

Αυτο ειναι παρατηρηση gamer της τελευταιας 2ετιας...
Δοξα τω θεω,στα κονσολια τουνελαρουμε απο το 2002 αν ενθυμουμαι καλως.Στα PC ειμεθα παλιοκαραβανες :D

Το τελευταιο σου quote,το ακουω στα μεσα καθε "γενιας" απο την Amiga και μετα... :tease:
 
virtual fighter 5? παλιωσε παιδια εδω και 6 μηνες μυρισε μπαγιατιλα τρελη:biglaugh::biglaugh: :diablotin: (το βαρεθηκα πως το λενε:biglaugh: :diablotin: ) πλακα κανω , αλλα λιγο το αργισε για το 360 η sega wally:D:D
 
Τρελη χαρα στου 360 τα σαλονια ,οι παικτες του χαιρονται με καινουργια παιχνιδια τυπου tomb raider anniversary kαι virtua fighter 5.:tickle:
 
Kαλα τοτενες :D ,το Bionic Commando μην το παιξεις :P
 
Αυτο οπως και το street figher hd και το prince of persia ειναι retro revivals ,καμμια σχεση.

Και μην μας πολυζοριζεις γιατι θα παρω τον Telamona και θα φυγουμε ,θα ανοιξουμε το "hellenic retro maniacs" και θα σας το κλεισουμε το μαγαζι. :D
 
Ντεφορμε και ο Τελαμων σημερα.Μιλαω για τα πιο "βαθια" ανεξαρτητου προοπτικης
Αυτο εννοουσα - αφησες απ'εξω ολοκληρη τη 2D γενια...

Παράθεση:

Αυτο ειναι παρατηρηση gamer της τελευταιας 2ετιας...

Δοξα τω θεω,στα κονσολια τουνελαρουμε απο το 2002 αν ενθυμουμαι καλως.Στα PC ειμεθα παλιοκαραβανες :D
Δεν εχω λογο ουτε σκοπο να θιξω την πολυχρονη παρουσια σου στο netgaming - απλα μου κανει εντυπωση που θεωρεις ενα παιχνιδι κουτσο επειδη δεν εχει net παρουσια...αυτο το επιχειρημα το παραθετουν συνηθως οσοι δεν γνωρισαν τι σημαινει "μοναχικο" παιχνιδι και επιζητουν την αναγνωριση της προσπαθειας τους απεναντι σε real (και γνωστους συνηθως) αντιπαλους. Δεν ειναι κακο - απλα μου φαινεται παραξενο.

Το τελευταιο σου quote,το ακουω στα μεσα καθε "γενιας" απο την Amiga και μετα... :tease:
Και αποδεικνυεται καθε φορα.

Υπηρχαν λογοι που το SNES εσβησε το Megadrive - που το υποδεεστερο Playstation τσακισε καθε αντιπαλο - που το ανωτερο Dreamcast πηγε απατο - που το PS2 με τα τοσα hardware προβληματα ειχε ΟΛΑ τα παιχνιδια στο παλμαρε του και ειναι "λογικο" που τωρα το 360 καταφερνει να εχει το κατι παραπανω απο τους developers σε σχεση με το PS3...και τα πραγματα θα ξανα αλλαξουν στο μελλον. Η γνωστη ρηση οτι ο'τι πληρωνεις παιρνεις ισχυει defacto σε αυτη την αγορα - και δεν μιλαω για τη σχεση τελικου αγοραστη και εταιρειας παραγωγης.
 
Πίσω
Μπλουζα