Stanfromgreece
RetroMasteR
- Joined
- 5 Μάρ 2008
- Μηνύματα
- 1.028
- Αντιδράσεις
- 80
Εννοείται πως του έχω πει να κάνει αυτές τις κινήσεις. Θέλει να περάσει από κατάστημα Cosmote για να μιλήσει μαζί τους για το θέμα, αλλά έχει πρόβλημα χρόνου...D@redevil είπε:Και πιάνομαι από τα λόγια σου, για να κάνω δυο ερωτήσεις:
α) Με την εταιρία κινητής, μιλήσατε? Προσωπικά θα πήγαινα σε ένα κατάστημα ή θα μιλούσα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, να δω τι έχω χρεωθεί τουλάχιστον προχθές/χθες/σήμερα (πότε πρόσεξα το πρόβλημα).
β) Αν μιλήσατε, ρωτήσατε μπας κι έχουν ξαναδεί κάτι αντίστοιχο? Εφόσον έχω χρεωθεί και δω πού αποστέλλονται τα μηνύματα, θα ρωτούσα την εταιρία κινητής (αλλά και τις άλλες), αν έχουν αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο και πώς το χειρίστηκαν....
Καταπώς το βλέπω, η επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις είναι μονόδρομος - από την άλλη, με κάνει τρομερή εντύπωση, γιατί με λες ότι το τηλέφωνο είναι το παλιό το δικό σου & ΔΕΝ είναι rooted...
Κάνει 2 δουλειές, δεν έχει σχεδόν καθόλου χρόνο, και κάθε απόγευμα παραλαμβάνει τα 2 πιτσιρίκια του από την πρόην γυναίκα του... οπότε έχει και αυτά πάνω στο κεφάλι του...
Του έχω δώσει συγκεκριμένες οδηγίες για το τί θα πρέπει να τους πεί.
Το κακό είναι πως, δεν μπορεί να έρχεται σε μένα κάθε μέρα, για να δώ τί μπορώ να κάνω. Εγώ μία φορά είδα το τηλέφωνο, πριν 3 ημέρες και είδα το πρόβλημα.
Του είπα να κάνω επαναφορά στις εργοστασιακές τότε, αλλά δεν ήθελε για να μην χάσει δεδομένα. Θα πρέπει να μου το φέρει μια ημέρα, να του κάνω ένα backup και να δοκιμάσω να του κάνω factory restore. Για το θέμα του τί έχει χρεωθεί, ελπίζω να βρεί άκρη με την Cosmote... εγώ του έχω συστήσει να απευθυνθεί και στην δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος.
Λογικά θα μπορεί να βρεθούν αυτοί που το κάνουν αυτό, από τον αριθμό στον οποίο στέλνονται τα SMS